Adatok
Artlace
0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Múlt héten az Időrégész-cikkben kétségbeesett segélykiáltást küldtem az űrbe, az Impossible Mission II egy fejlesztőjét, Szentesi Józsefet kerestem. Őt teljes kapcsolati hálóm mozgósításával sem bírtam megtalálni, de egy blogolvasótól pár órán belül meglett az…..
Belevágtunk néhány hosszabb kutatatómunkát igénylő projektbe, és ennek (meg persze egy sor más problémának, ami nem tartozik ide) folyománya volt, hogy az utóbbi hónapokban kicsit ritkás volt a megjelenésünk. Most eleget kell tennünk néhány vállalt kötelezettségünknek,…..
A fiatal generációk kevéssé ismeri a nagy klasszikus játékokat, pedig van közöttük bőven ami kiváló játszhatósággal rendelkezik, sőt az élményfaktora megközelíti az új csilli-villi 3D-s monstrumok játékélményét.A Impossible Mission egy igazi mestermunka. Nem csak azért,…..
Artlace
2013.05.19 13:39:40
Artlace
2013.05.19 15:52:23
Vannak a C64 történetében végeláthatatlan projectek. Most az egyik ilyenről lesz szó (nem, nem az Ultimate Newcomer-ről).A történet (nem a project) a 80-as évek végén kezdődött; az Unicess nevű csapat megalakulásával. Az egyik alapító, Mason, akkor kezdte pályafutását a…..
A 6502-es processzor a 80-as évek egyik legkedveltebb processzora volt. Nem csak a Commodore 64-ben használták fel az egyik változatát (a 6510-est), hanem egy sor más masina agya is ez CPU volt, olyanoké mint a : Commodore VIC20, Commodore PET, BBC Micro, Atari 2600, Atari 800XL, Apple II,…..
Az eltűnt, és égre-földre keresett C64 demok sora sajnos elég hosszú. Már volt szó róla, hogy az akkori csapatok működése, a swappelés, a lemezek strapabírása, és az idő meg a híres vasfoga egyre csak nehezíti, hogy a régebbi alkotásokból minél többet lehessen feltárni,…..
A magyar (és nemzetközi) szaksajtó szerint a Microsoft legújabb eszköze, az MS Surface elsősorban az Apple-nek konkurencia, legalábbis lépten-nyomon az iPad-dal hasonlítják össze. Természetesen kézenfekvő az összehasonlítás, hiszen táblagépről van szó, azonban én úgy gondolom,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nintendo-nak dolgozva nekem is van cartridge-méret történetem igaz nem a japánok hanem a saját pm-ünknek köszönhetően: nem tudta mi az MB és a Mb közötti különbség ezért vígan lelkendezett hogy 32 megabyte-os lesz a játék, GameBoy Advance-ra. Mikor olyan 70%-osan elkészültünk derült ki hogy az megaBIT és csak 4MB-unk van.......