Adatok
katyilka
0 bejegyzést írt és 16 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az alkatrész, amiről mindenkinek repkedő bankjegyek jutnak eszébe. Paradox módon, erre van igény. Megkaptuk.
Vélemények az azonos című írásunkról...
katyilka
2014.11.24 20:21:54
@Rocko-: Ez nem igazán válasz arra a kérdésemre, hogy egyes gyártók hogyan oldják meg a problémát kettős tömegű nélkül. Bár én tudni vélem a választ, szeretném egy szakértőtől hallani/olvasni a tutit. Az én automatámban, idézve egy fórumtársunkat, a hidraulikus nyomatékkonverter tömege kompenzálja a rezgések túlnyomó részét, így nekem csak a váltó állapotára kell figyelnem.
A Build Your Dreams - valósítsd meg álmaidat névre hallgató kínai autógyártó eddig szemtelen másolatokkal hívta fel magára a figyelmet, a hamarosan megnyitó Detroit Motor Show-n viszont élőben láthatjuk a majdnem három éve beharangozott e6-ost, valamint egy eddig ismeretlen…..
katyilka
2012.09.08 19:35:02
Méregdrága, modern technológiát szinte kötelezően illik ócsárolni. De vajon tényleg vacak, vagy csak szimplán elérhetetlen?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Péntek délután váratlan sajtóközleménnyel lepett meg minket az NFM, amelyben a KRESZ módosításáról számolnak be.
Lényegében négy ponton változik a szabálygyűjtemény: a saját ingatlan előtt parkolás, a lézerblokkolók, radartetektorok használata, a mentősáv és az…..
katyilka
2012.08.25 16:12:10
@Petyat: Az égő autók detonációja sajnos nem tévhit! Vagy a kiürülőfélben lévő benzintank, vagy a felforrósodott, nyomás alatt lévő autógumi képes nagyot szólni. Például egy 7-8 báros kamion kerék öt méteren belül simán képes megölni valakit.
katyilka
2012.09.02 23:39:29
@Akitlosz: A jobb, vagy baloldali közlekedés technikailag tök egyforma. Nekem csak az jutott eszembe, hogy a sebességváltó kezelése nem mindegy, mivel az emberiség közel nyolcvan százaléka jobbkezes, így ez is egy komoly érv a jobbkezes váltás mellett. Ha még ez nem elég, bár nem vagyok sem vallásos, sem babonás, mégis említést érdemel, hogy a bal a kultúrtörténet során mindig a rosszat jelképezte ellentétben ajobbal pl. bal lábbal kelni, baleset, balfék, balul üt ki, ellenben a jobb, jobbra fordult a szerencsekereke, vagy mondjuk "ül Istennek jobbján". Remélem sikerült felborzolni a kedélyeket!
Ezen a ponton gondolunk bele, mennyivel kevesebbet is tudhatna egy bőrkárpit, komfortülés és robotváltó-mentes mezei 508 SW-ben, melynek van csomagtartója, kellemesebb külseje, egy fokkal komfortosabb futóműve van. És mintegy négymillió forinttal olcsóbb. Ez pedig négymillió és…..
...aki tényleg spórolni akar az üzemanyagon, annak más a megoldás. Úgy hívják: TDI és a Q5-ben már a kétliteres – 11 milliós - dízellel sem érkezik később oda, mint ezzel a 16 milliós benzines hibriddel.
Mai teszünk kommentposztja...
Szédületes műszaki megoldások, hihetetlen fogyasztás és fura félreértések egy teljesen átlagos édesvízi élőlényben.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
katyilka
2012.05.29 21:15:52
@Rocko-: Nem tartom magam elfogultnak egyik márkával kapcsolatban sem. Az eddigi autóimmal meg voltam elégedve, pedig sok fajta volt(Audi,Nissan,Volkswagen,Skoda,stb). Most lesz négyéves a Mazda 6-osom,és eddig ez a részemről legtöbb pozitív jelzővel illethető autó, valamint gerinc problémáim miatt magasabb üléspozíciójú alternatívaként egy SUV habitusú DÖG lebeg a szemeim előtt. A CX7-est szemeltem ki, de itt jön a képbe a CX5. Folytatom az okfejtésem, a VW dizájn kapásból nem jön be, az audi részben, de az áruk eltántorít. Az Opel, Ford, Chevrolet, Mitsubishi, Nissan, Renault vonalon nincs ami tetszene, mert tudniillik rólam, hogy csak olyan autót veszek, persze a korlátaimon belül, ami tetszik, és jól érzem benne magam. Ha a kettő közül bármelyik nem teljesül, inkább járok busszal! Eddig több lebecsült típusnak adtam bizalmat és nem csalódtam. Remélem nem túl zavaró a hosszas ömlengésem.
katyilka
2012.05.29 21:53:17
@Rocko-: Teljesen jogos a célirányos kérdésed! A történet kb harminc éve kezdődött. Volt egy Nissan Cherry háromajtós kisautóm, mikoris a céges vadiúj transportert adták a kezem alá. Az üléspozíció akkor engem elvarázsolt és ez rögzült bennem. Természetesen akkor alakult ki egy vágyakozás ez felé, amikor többször vezettem pl. Kashkai-t, X3-ast, Kia Sorento-t. Persze mind másé volt. Azon emberek közé tartozom, akiket lenyűgöz a méret, a masszivitás, az erő, a megjelenés. Ez valszeg emberi gyengeség, de engem is megfertőzött. A valódi válaszom egy érzésre való hívatkozás lehet, amit ahhoz lehet hasonlítani, amit akkor éreztem, mikor Maranellóban teszteltem egy Ferrari California-t, utána egy Italia-t! Fél havi fizetésem úszott, de megérte! Nem tudok semmi komoly érvet felhozni mellette! Kell és kész! Le akarok tolni minden kisautós proletárt az útról! Na ez csak vicc volt! George Cloney mondta: ha ötven felett nem fáj semmi, biztosra veheted, hogy meghaltál! Hát, az én derekam fáj!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz