Adatok
Bazinga1
0 bejegyzést írt és 25 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Jön a nyár és a horvátországi nyaralások ideje. Mire egy tisztességes nyaralást megszervezünk, több havi fizetést is felégethetünk. Hosszú évek óta figyeljük a horvátországi árak alakulását. Íme pár trükk, mellyel vacsorákat spórolhatunk!
1. Kunát vigyünk, ne eurót
Horvátország pénzneme a…..
Bazinga1
2016.06.28 21:55:55
Sok új nincs ebben. Mi minden egyes pontot betartunk, ahogy itt le van írva. Kajavitelhez annyit, hogy mi előre megcsinált, majd lefagyasztott készételt szoktunk vinni (a hűtőtáskában pont kibírja), ezzel a vacsorák el is vannak intézve. Napközben strand környékén meg vmi kajálda/étterem. Reggeli boltból vmi hideg. Egyébként csináltam egyszer excelben kimutatást a költségekről és méregdrága autópályadíj ide vagy oda, még így is a legkisebb szelet az utazási ktsg. (persze ha min. 4 ember megvan 1 kocsira) a szálláshoz, de főleg a költőpénzhez képest. Utóbbi ugyanis a legdurvább tud lenni. Ebbe már kaja is benne van, de mondjuk enni meg itthon is kell, szóval nem akkora plusz extra.
A Wireden jelent meg a fenti videó, amiből kiderül, hogy NINCS IS SÁRKÁNY a Trónok harcában, CGI az egész :(
..
Bazinga1
2015.08.06 16:50:49
Mennyivel szabad menni Magyarországon? 50-90-130 - ugyan már! Nem az elmélet számít. Valójában a gyorshajtás Mekkája vagyunk, csak nem tudjuk.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Bazinga1
2015.07.30 15:39:48
@Cefrekecske: Itt a motorosokra is gondolok, akik pl. az erdei szerpentineket versenypályának használják. Ilyenből rengeteg van.
Pár éve egy gyönyörű márciusi hétvégén adtunk a kispolgári élvezeteknek, és a család egy részével visegrádi kirándulásra indultunk. Visegrád kellemes hely, a kötelező programok (séta a Duna parton, vár, bobozás) után jólesett az ebéd, mely után még ejtőztünk egy…..
Bazinga1
2015.03.10 17:16:42
1. Azzal, hogy egy bringás csoport nem libasorban, hanem párosával halad, tulajdonképpen az autósoknak kedvez, mivel feleakkora távot kell megelőzni, vagyis feleannyi időt kell a szemközti sávban tartózkodni. Persze ez feltételezne egy normális - 1-1,5 méteres kikerülési távolságot, amit ritkán tartanak be. Videón:
www.youtube.com/watch?v=WJiixtKuVq8
2. Ha keskeny az út/sáv, akkor szokás a sáv közepe felé orientálódni, hogy még csak véletlenül se jusson eszébe a mögötte haladó autósnak 10 centiről előzni. Sajnos ez ilyen helyzet, én is araszoltam autóval már bringás mögött, ki lehet bírni.
3. Kerékpárt (is) szabályosan használóként mondhatom, hogy nekem is tele van a hócipőm a pirosozó, kivilágítatlan bringásokkal, mert tudom, hogy két kerékre szállván hajlamos sok ember összemosni engem is az ilyenekkel.
www.youtube.com/watch?v=WJiixtKuVq8
2. Ha keskeny az út/sáv, akkor szokás a sáv közepe felé orientálódni, hogy még csak véletlenül se jusson eszébe a mögötte haladó autósnak 10 centiről előzni. Sajnos ez ilyen helyzet, én is araszoltam autóval már bringás mögött, ki lehet bírni.
3. Kerékpárt (is) szabályosan használóként mondhatom, hogy nekem is tele van a hócipőm a pirosozó, kivilágítatlan bringásokkal, mert tudom, hogy két kerékre szállván hajlamos sok ember összemosni engem is az ilyenekkel.
Nem jár hetente Münchenbe százötvennel, tehát nem teszi ki autóját extrém igénybevételnek? Téved.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Bazinga1
2015.02.12 11:03:25
@Stump András:
Szerintem egy próbát megérne. Megint csak a testbike-ot tudom felhozni mintának. Oda regisztráció kell, hogy véleményezz és nem jellemző a köpködés. Márcsak azért sem, mert az értékelést is lehet értékelni, vagy akár kommentelni is. Emiatt a legtöbben szépen tényszerűen írják le pro-t és kontra-t. Nem sok reklámszagú (legyen ez pozitív vagy negatív) látni, vagy ha mégis van ilyen, elvész a sok rendes értékelés között. A szög idővel úgyis kibújik a zsákból, ha elegen írnak be.
Egyébként a népítélet sem fekete meg fehér. Kb. minden típusnál találni olyat aki imádta, meg olyat is aki felgyújtaná, annyira nem jött be.
Szerintem egy próbát megérne. Megint csak a testbike-ot tudom felhozni mintának. Oda regisztráció kell, hogy véleményezz és nem jellemző a köpködés. Márcsak azért sem, mert az értékelést is lehet értékelni, vagy akár kommentelni is. Emiatt a legtöbben szépen tényszerűen írják le pro-t és kontra-t. Nem sok reklámszagú (legyen ez pozitív vagy negatív) látni, vagy ha mégis van ilyen, elvész a sok rendes értékelés között. A szög idővel úgyis kibújik a zsákból, ha elegen írnak be.
Egyébként a népítélet sem fekete meg fehér. Kb. minden típusnál találni olyat aki imádta, meg olyat is aki felgyújtaná, annyira nem jött be.
Bazinga1
2015.02.12 12:55:01
@geegee.:
Akkor az éttermek miért nem perelnek? Vagy bármelyik cég akinek a termékét értékelem? Vagy ennyi erővel akkor az autógyártók perelhetnének, ha a totalcar tesztben lehúz egy modelt? Ugyan már.
Ezt hívják úgy, hogy véleménynyilvánítás szabadsága. Sajnos Kádár még mindig köztünk él úgy látszik..
(Ne vedd magadra, általában igaz Mo-n még mindig sajnos)
Akkor az éttermek miért nem perelnek? Vagy bármelyik cég akinek a termékét értékelem? Vagy ennyi erővel akkor az autógyártók perelhetnének, ha a totalcar tesztben lehúz egy modelt? Ugyan már.
Ezt hívják úgy, hogy véleménynyilvánítás szabadsága. Sajnos Kádár még mindig köztünk él úgy látszik..
(Ne vedd magadra, általában igaz Mo-n még mindig sajnos)
..
Bazinga1
2015.02.11 12:56:44
@medium size devil:
Azt hiszel, amit akarsz. Ez egy kisvárosban Brielle-ben volt. Engem csak az lepett meg, hogy alig értik az ájendzsít azok a hollandok, akik 90%-ban beszélnek angolul. De ahogy mondtam, kicsi volt a merítés, valszeg rossz embereket kérdeztem. Ebből nyilván nem volna szabad általánosítanom.
Hollandián kívül meg alap, hogy mindenki ájendzsízzon. Itthon is így kéne.
Azt hiszel, amit akarsz. Ez egy kisvárosban Brielle-ben volt. Engem csak az lepett meg, hogy alig értik az ájendzsít azok a hollandok, akik 90%-ban beszélnek angolul. De ahogy mondtam, kicsi volt a merítés, valszeg rossz embereket kérdeztem. Ebből nyilván nem volna szabad általánosítanom.
Hollandián kívül meg alap, hogy mindenki ájendzsízzon. Itthon is így kéne.
A Kiszámoló blogon egy kiváló cikk jelent meg arról, hogyan manipulálnak bennünket a boltok, hogyan vesznek rá minket, hogy minél többet költsünk.
Kiszámoló megállapításait górcső alá véve most leírom, hogyan védekezek én ezek ellen a trükkök ellen. Nagyon könnyű őket…..
Vakon teszteltünk és profi műszerrel játszottunk idegölő NEDC-ciklust két napon át. Megdöbbentő eredményekkel. Na és némi sör.
Az Égéstér 144. adásának kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez...
Bazinga1
2014.11.06 18:48:26
@Leslieholiday: Pont ettől egyedi és felismerhető VI.
Egyébként mikorra várhatók a podcastben taglalt témákból készülő cikkek?
Egyébként mikorra várhatók a podcastben taglalt témákból készülő cikkek?
A Jóbarátokat mindenki a tévében kezdte el nézni: először az HBO adta, aztán több csatornán ismételték folyamatosan. A DVD-megjelenések után már volt lehetőségünk felirattal és eredeti nyelven is rácsodálkozni, hogy mi is volt egy-egy olyan jelenetben, amiben egyáltalán nem…..
bitsandpix - IT és fotótechnikai blog
A Foxconn 10.000 robottal szeretné helyettesíteni az emberi munkaerőt
2014.07.08 09:26:00
Terry Gou vezérigazgató nemrégiben a vállalat részvényeseinek közgyűlésén tett nyilatkozata szerint az Apple termékeket gyártó Foxconn hamarosan robotokat alkalmazhat az összeszerelő gépsoroknál, hogy helyettesítse az emberi munkaerőt és csökkentse a gyártás…..
Bazinga1
2014.07.08 17:02:24
@Tiszteltetem Brüsszelet:
Jójó, értem én az iróniát. Nyilván ez egy lassú folyamat. De tény, hogy létező dolog, ahogyan a vagyoni különbségek drasztikus növekedése is az, melyet többek közt az ilyen fejlesztések is növelnek.
Persze nehéz jó megoldást adni ma még ilyen komplex probémákra.
Jójó, értem én az iróniát. Nyilván ez egy lassú folyamat. De tény, hogy létező dolog, ahogyan a vagyoni különbségek drasztikus növekedése is az, melyet többek közt az ilyen fejlesztések is növelnek.
Persze nehéz jó megoldást adni ma még ilyen komplex probémákra.
Az autósnak útban a biciklis, a biciklis ököllel üti az autót, de mindenek felett mindketten gyűlölik a motorosokat. És persze, a gyalogosok, hát azok baromira bosszantóak. Itt mindenki hülye?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
A sport Audi Nissan a II. kerületben a Budagyöngye és az Akadémia villamosmegálló között keresett magának méretben megfelelő parkolóhelyet. Meg is találta.
Olvasónk megmutatta a képet egy környéken talált rendőrjárőrnek, akik azt mondták neki, hogy sajnos nem tudnak mit…..
Bazinga1
2014.05.12 08:49:59
Bazinga1
2014.05.19 10:24:48
@amsz: Majd amikor én is kibaszom a bringámat az úttest közepére, akkor igen, nyugodtan rongáljátok meg.
Egyébként alapból én sem vagyok híve az ilyen típusú önbíráskodásnak, de egész egyszerűen a rendőrség töketlen, szart se csinál, mi más maradt, mint kézbe venni az ügyet és otthagyni némi figyelmeztetést?
Egyébként alapból én sem vagyok híve az ilyen típusú önbíráskodásnak, de egész egyszerűen a rendőrség töketlen, szart se csinál, mi más maradt, mint kézbe venni az ügyet és otthagyni némi figyelmeztetést?
Nyitott ajtóval hagyta a kereszteződés közepén autóját, hogy a beszóló kerékpáros után rohanjon, egy sofőr a XI. kerületben, a Fehérvári út és az Etele út kereszteződésében.
Az E-tanu blog szerint a személygépkocsi az Etele útról kanyarodott balra a Fehérvári útra,…..
Bazinga1
2014.04.25 18:57:54
@wanker cunt:
Ebben hol olvastad a "bezzeg nyugatot" vagy a "magyar szar taplót"?
Azzal, hogy politikailag skatulyázol ez alapján elég primitív.
Egyébként itt nyilván nem London-ra gondolt, hanem mondjuk Hollandiára (persze hülyék mindenhol vannak, de ott talán ritkább)
De álljon itt egy videó az "így is lehet" oldalról, mikor látsz Budapesten így elengedni bringást?
youtu.be/wEXD0guLQY0?t=1m24s
Ebben hol olvastad a "bezzeg nyugatot" vagy a "magyar szar taplót"?
Azzal, hogy politikailag skatulyázol ez alapján elég primitív.
Egyébként itt nyilván nem London-ra gondolt, hanem mondjuk Hollandiára (persze hülyék mindenhol vannak, de ott talán ritkább)
De álljon itt egy videó az "így is lehet" oldalról, mikor látsz Budapesten így elengedni bringást?
youtu.be/wEXD0guLQY0?t=1m24s
Bazinga1
2014.04.25 23:19:04
@kuki123: Ja tényleg, milyen igazad van, az a fekete kombi elütötte a csajt, majd utána kiszállt és káromkodások közepette még jól meg is verte!
Najó, sarcasm off.
Ugye viccelsz? Kikockáztam, mire a kocsi megáll még min. 5 méter van köztük. Nézd meg még egyszer.
Félre értés ne essék, nem gondolom, hogy mindig a bringás az isten, de ahol elsőbbsége van valakinek járműtől függetlenül, ott adjuk is meg és tartsuk tiszteletben a játékszabályokat. Ennyi a lényeg.
A cikkben szereplő felek valószínűleg mindketten hibásak, de jelen esetben az autós többszörösen is.
Najó, sarcasm off.
Ugye viccelsz? Kikockáztam, mire a kocsi megáll még min. 5 méter van köztük. Nézd meg még egyszer.
Félre értés ne essék, nem gondolom, hogy mindig a bringás az isten, de ahol elsőbbsége van valakinek járműtől függetlenül, ott adjuk is meg és tartsuk tiszteletben a játékszabályokat. Ennyi a lényeg.
A cikkben szereplő felek valószínűleg mindketten hibásak, de jelen esetben az autós többszörösen is.
Áprilisban indul a budapesti közbringa hálózat, Buppáék telepítik az első dokkolókat a belvárosban.
..
Bazinga1
2014.03.10 17:14:37
@chirkebaszó:
Ezeket a regisztrációs díjakat hol találtad meg?
Mert az a 18900 éves díj elég soknak számít.
Ugyanez Lyonban 1 EUR, Bécsben 5 EUR, de még Párizsban és Barcelonában is csak 30 EUR. (Emelett ugyanúgy az első óra vagy félóra ingyenes.) Ez azt jelenti, hogy a Budapesti lesz a legdrágább, dupla annyi, mint a felsoroltak közül a legdrágábbak.
forrás: www.bkk.hu/bubi/wp-content/uploads/2012/05/III_melleklet_Marketing_terv.pdf
pdf 22. oldal
Ez így nem fog ösztönözni senkit semmire.
Egyébként az 1 milliárd forintot meg nem kéne sajnálni szerintem, az kb 3-400 méter autópálya, vagy mondjuk 1 szektor stadion ára.
Ezeket a regisztrációs díjakat hol találtad meg?
Mert az a 18900 éves díj elég soknak számít.
Ugyanez Lyonban 1 EUR, Bécsben 5 EUR, de még Párizsban és Barcelonában is csak 30 EUR. (Emelett ugyanúgy az első óra vagy félóra ingyenes.) Ez azt jelenti, hogy a Budapesti lesz a legdrágább, dupla annyi, mint a felsoroltak közül a legdrágábbak.
forrás: www.bkk.hu/bubi/wp-content/uploads/2012/05/III_melleklet_Marketing_terv.pdf
pdf 22. oldal
Ez így nem fog ösztönözni senkit semmire.
Egyébként az 1 milliárd forintot meg nem kéne sajnálni szerintem, az kb 3-400 méter autópálya, vagy mondjuk 1 szektor stadion ára.
Szerdán elkezdődött a budapesti bérbringa-hálózat állomásainak építése. A dokkolótelepítés több helyen indult egyszerre. A VI. kerületben, az Andrássy út és a Körönd környékén, valamint a Nagykörúton is szerelnek.
A munkákat nehezíti, hogy - bár előre kiplakátolták -…..
Bazinga1
2014.03.05 16:12:15
@Yumurdzsak:
A BKK honlapján ez áll:
"A kerékpárok használata az első félórában ingyenes lesz, ezután az első óra egy BKV-vonaljegy árába, minden további óra díja két BKV-vonaljegy árában fog kerülni. A regisztrációs díj összege “lekerékpározható” lesz."
Ez alapján egyhuzamban másfél óránál tovább nem éri meg használni, szerintem. Kérdés, ha használat után lerakom és mondjuk utána egyből kiveszek egy másik bringát (vagy akár ugyanazt) akkor újraindul-e a "számláló", ha nem, mennyi időnek kell vajon eltelnie?
A BKK honlapján ez áll:
"A kerékpárok használata az első félórában ingyenes lesz, ezután az első óra egy BKV-vonaljegy árába, minden további óra díja két BKV-vonaljegy árában fog kerülni. A regisztrációs díj összege “lekerékpározható” lesz."
Ez alapján egyhuzamban másfél óránál tovább nem éri meg használni, szerintem. Kérdés, ha használat után lerakom és mondjuk utána egyből kiveszek egy másik bringát (vagy akár ugyanazt) akkor újraindul-e a "számláló", ha nem, mennyi időnek kell vajon eltelnie?
Ebben a hónapban egy olyan ember kap tőlem újabb nyílt levelet, akiről néhány hónappal ezelőtt sokan még azt sem tudták, hogy a világon van... Akik nem nézték, anno, a nagysikerű (?) Budapest TV adásait, azok nemcsak Kiszel Tündével nem találkozhattak, hanem azzal…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz