Adatok
Jazzhuszár
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Lehet, hogy túl sok Borbarátot olvastam, de a Konyári Pince az utolsó, ahonnan nagy fehéret várnék. Egyáltalán a nagy fehér koncepciójába is beleégett a bicskám. Pedig amit keresek közelebb van, és közhelyesebb, mint Xanadu vagy a medvevallás. Szóval így augusztusban friss, finom…..
Jazzhuszár
2009.08.13 11:12:07
ha nagy fehérek esetén nekem itthon továbbra is a Kerkaborum reserve vezet, ár-érték arányban mindenképp. egyébként is úgy látom, Furmint vonalon itthon beindult a mocorgás, sok sok bíztató jellel.
A francia TBWA ügynökség ezúttal gumióvszerre húzta rá a ha-valamivel-letakarják-a-tested-ott-fehér-maradsz régi-régi ötletét. Talán mentségükre szolgálhat, hogy óvszer népszerűsítésére még nem láthattunk ilyen példát. A printeken (természetesen) ledér hölgyeket…..
Jazzhuszár
2009.04.05 20:31:54
Lehet a monitorommal van a baj, de igazából a first impression az volt, hogy "nézd jo csaj a plakáton" de szerintem nehezen kapcsolódik az óvszerhez, és tényleg elég nyakatekert pozícióban kellett hogy legyenek. A másik, kíváncsi vagyok, hogy hova kerülnek ki ezek plakátok. tesztoszteronszagú férfimagazinokban ne átütő, köztéren meg elveszik a többi pucérnős között. Szóval jó kis átlagreklám de nem átütő valami.
Andris.
U.I.:
Most írom a szakdolgozatom a magyar blogoszféráról, uh mindenki aki ír blogot plz töltse ki ezt a kérdőívet! Köszi!
spreadsheets.google.com/viewform?formkey=cEIzMk4yekdIREMwSUZ3blVhTXR4QWc6MA
Andris.
U.I.:
Most írom a szakdolgozatom a magyar blogoszféráról, uh mindenki aki ír blogot plz töltse ki ezt a kérdőívet! Köszi!
spreadsheets.google.com/viewform?formkey=cEIzMk4yekdIREMwSUZ3blVhTXR4QWc6MA
Gyáva duhajként ezer forint alatt nem veszek bort, egy ötszázforintosba beleszagolni is csak félve mernék. Amikor februárban zuhantak az árak a Bortársaságnál, apám megpróbált szakvéleményt kisajtolni belőlem a leértékelés legolcsóbb borairól. A tapogatózó találgatásnál…..
A Kistehén annak idején, amikor a moziban futott néhány film előtt amolyan vizuális aperitívként, hatalmas siker volt. A teljesen debil figura egy pillanat alatt belopta magát a nézők szívébe, majd az internet és a szájmarketing útján gyorsan meghódította a többieket is.…..
Sokan és sokat szoktunk beszélni a webkettőről, a közösségi megoldásokról, a szóbeszéd marketingről. Jól hangzó, szép ötletek: vonjuk be a fogyasztóinkat a kommunikációba, teremtsük meg a vírusreklámok terjedésének a lehetőségét, figyeljük a visszajelzéseket, blogoljunk,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz