Adatok
opaslacko
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ahogy azt a múltkori postban már leírtam, motorcserére készültem, ami mára meg is valósult. Akkor leírtam hogy mi mindent kell átvariálni, de emlékeztetőül újra összeszedem a különbségeket: -kábelköteg: ezen nincs mit agyalni, ugye sokkal több…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Elsősorban gratulálok az átépítéshez.Én is vmi ilyesmibe kezdtem csak nekem egy B corsam van c14nz blokkra egy astra c16se hengerfej ment rá a egy az egybe ráment a kábelköteggel lesz egy kis problémám.A nagy csatlakozo ami a kicseélt kábelkötegen van arra rájöttem,hogy mi a leírásod alapján a piros és fekete kábeled ami az ECU tápját biztosítja.Mert fogalam nem volt róla hogy mi lehet az a csatlakozó,mert ugyebár az ellendarabja az NZ k9tegben nincs benne.A kérdésem az lenne,hogy bennt az utastérben az AC pumpa reléje mellett van egy négyzet alakú csatlakozó 8 vezetékes az NZ-ben is és az SE-ben is csak máshova esnének a kábelek ha összedugnám.Meik-meik lehet vajon vagy hogy kéne azt bekötni?Meg még nekem is az a problémám a szíjtárcsás dolgo mert ugyebár az NZ az rotoros gyujtásos az SE pedig trafós és szereznem kell egy olyan szíjtárcsát amin tudom a fötengej jelet venni meg egy főtengej jeladót még.
Előre is kösönöm a válaszod.
Üdv.:Laci