Adatok
Harcsabácsi
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Alettának sorozatosan rossz összegről kiállított csekket küldött ki a Uniqa. Mint kiderült, előző biztosítója, az Aegon még nem töltötte fel az adatait, ezért kerülhetett drágább besorolásba. Az Uniqánál azt mondták, ne izguljon, és ne is fizessse be a rossz csekkeket, minden…..
Harcsabácsi
2012.05.18 21:50:05
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Én is pontosan így jártam az Uniqa biztosítóval,mint ön.De én nem tököltem hiábavaló telefonálással.Mivel pénteken megkaptam "kedves levelüket"amiben engem is szó szerint visszaminősítenének B10ből
A00bA.Hétfőn reggel 8órakor ott kezdtem az ügyfélszolgálatukon.Vittem magammal az előzmény biztosító igazolását amit már bő
2hónapja megkaptam /és megőriztem/. Az ügyfélszolgálatos azonnal ezt kérte.Belenézett a nyilvántartásukba és ott nem az előző biztosító ,hanem a Generali Prividencia volt megjelölve.Ezért nem találtak részemről korábbi kötelezőt.Az igazolást lemásolták és a másolaton igazolták az átvételt.Ehhez még hozzátartozik ,hogy eme korai időben én voltam a második ügyfél ilyen problémával.Az egyik kollégám is így járt ,csak ö egy másik biztosítóval.Javaslom kismamának,hogy az Aegon igazolást személyesen vigye el az Uniqához.
A babához meg sok örömet és sok boldogságot !