Adatok
crow
0 bejegyzést írt és 52 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
És az ügyfelek viszontszeretik őket. Nem először találkozunk ilyen példaértékű eljárással de ez most megint megmelengette a szívünket. A Victorinox magyar képviselete 1200 Ft-ért cserélte volna ki azt a rugót, amiből végül a svájci gyártó ingyen küldött 6 db-ot.
Olvasom a…..
És itt a második naiv ügyfelünk, akinek sikerült! A végtelenségig javítás helyett a Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Békéltető Testületének köszönhetően a Playersroom jogosnak találta a panaszt és kártérített. Ezúton is köszönöm, hogy megjelentették panaszomat az…..
Immár 5 éve visszatérő vendégünk a Playersroom, és eddig mindössze egyetlen naiv ügyfélről tudunk, akinek visszaadták a hibás cipője árát, ahelyett hogy a végtelenségig javították volna. Mai versenyzőnk a szokásos halmazba került, karácsony óta hordják kábé kéthetente a…..
Szívlapát | a Kreatív magazin játszóblogja
Senkiháziak kezében vannak a frekvenciák?
2009.11.19 10:42:00
20:40 Neo eddig (online már megy): U2,Tankcsapda, Lenny Kravitz, Pál Utcai Fiúk, Kanye West, alighanem volt egy Beanfield is, meg számomra megkülönböztethetetlen magyar alterbandák. Kreatív Online // A Sláger Rádió utolsó percei by KreativMag „Az az igazság, hogy…..
Az alábbi történet nekem főleg az "unprofi" szó miatt emlékezetes. Amúgy annyi történt, hogy Márk elég drága cipője gyorsan tönkre ment, de a Playersroom üzletvezetője - micsoda oltári meglepetés - nem sietett kárpótolni a vevőt, sőt egészen undokul viselkedett…..
A hétvégének vége, fel is tolták az agyam egyből, hát nyomjunk egy kis demagógot, az most könnyen menni fog, ugyanis egyrészt hétfő van, másrészt,Drága, elbasszott országom, kirúgtad a tesómat a munkahelyéről!Testvérem varrónő, a textiliparnak sem megy jól,…..
crow
2009.10.19 15:52:34
Zoltán családdal tervezett Balatoni nyaralása nem zajlott zökkenőmentesen: a szállodájukban partizott a Siófokra érkező külföldiek leghangosabb különítménye, ittas turistalányok dörömböltek éjszaka az ajtaján, de hiába reklamáltak, a hotel személyzete csak 10 perc csöndet,…..
A cégeknél az IT-arcok rendszerint arra hivatkozva korlátozzák a munkatársaknak a szoftverek telepítését és egyes szájtok elérését, hogy "az biztonsági kockázatot jelent a cég számára". Persze ennél mélyebb, ésszerűbb érvelést nemigen fogunk hallani. Mert ugyan…..
A szezon egyik legviccesebb leleplezése: a DIGI nem számított arra, hogy ennyire népszerű lesz az internetszolgáltatása, ezért akkora (úgy értem, olyan kicsi) elosztó aljzatokat szereltek föl, ki tudja hány lépcsőházban, hogy a switch-nek nevezett alkatrészek néhol már beteltek.…..
Hogy is mondjam szépen, Ő hátulról elkapta a ***éimet és attól féltem letépi, a férfiak most megértenek remélem, ököllel vertem a fejét, hogy kiszabaduljak, azelőtt így még nőt nem ütöttem meg (azóta sem), végül elengedte, de a sztorinak még nem volt vége. A kép innen…..
Következzen B.O.T. levele, amely a munka világának szinte minden részletét érinti.
Tisztelt Munkahelyi Terror!
Remek az oldal! Csak gratulálni tudok!
Nevem kiadása nélkül felajánlom történetem, ha érdemesnek tartják a közlésre. Több témát is érintenék. Rólam:…..
crow
2009.05.12 15:15:39
@psmith: ezt kétlem.. mindenki ott keresi a kiskaput ahol tudja.. a jó könyvelő mindent megtesz .. még a wc pairt is elszámolja..
Volt egy cégem a tulajdonso társam a számlatömb első oldalára kapásból számlaként a feleségének a cégére kiállított egy számlát 450 eft ért üzletvezetési tanácsadás..
ez nem adócsalás..
Ja pénzmosás..
KEvés a korrekt vállakozó aki nem ügyeskedik. és Tisztelet a kivételnek!! Öket én is becsülöm..
DE itt amit látsz és hallasz az más és mivel ügyeskednek odafent itt is probálják az ügyeskedéseket kivédeni..
Volt egy cégem a tulajdonso társam a számlatömb első oldalára kapásból számlaként a feleségének a cégére kiállított egy számlát 450 eft ért üzletvezetési tanácsadás..
ez nem adócsalás..
Ja pénzmosás..
KEvés a korrekt vállakozó aki nem ügyeskedik. és Tisztelet a kivételnek!! Öket én is becsülöm..
DE itt amit látsz és hallasz az más és mivel ügyeskednek odafent itt is probálják az ügyeskedéseket kivédeni..
Brutális különbségeket mér a Szonda Ipsos az MSZP és a Fidesz támogatottsága között. Bár a közvéleménykutatásokat szokásos szkepszisemmel könyvelem el általában, most érdekesebb és tanulságosabb, hogy korcsoportokra lebontva is láthatjuk a baloldali párt bázisának…..
A történet nem túl hosszú: a kedves ügyfél kábeltévét szeretne vásárolni a T-től, és mivelhogy oldschool, internettel nem nagyon találkozik, felkeredett, hogy egy T-üzletben tegye ezt meg. A hozzá legközelebbi egység a Camponában (ami egyébként elég gyengén szerepelt a best…..
Tékozló Homár
Döntsön a Homárbíróság: jogos-e hetvenezet fizettetni 800 megabájt mobilnetezésért?
2009.03.31 13:36:00
Igazi hangulatos, mondhatni pikáns sztorit írt meg nekünk Sz.G. Egykori Magenta-alkalmazottról van szó, aki bevallottan rendetlen mobilszámla-fizető (hasonlóan, sajnos, a Homárhoz), gyakran késik és fizet is érte. No és a jelek szerint nem veti meg az alkoholt. Ezúttal az történt…..
Üdv Mindenkinek! Épp nem vagyok itthon, de az élet nem állhat meg, ezért következzen egy újabb levél. Mivel elég rövid, bevezető sem szükséges.Heló, Az én történetem rövid, és kérem hogy név nélkül idézzék ha idézik... Egy kb. 20 főt foglalkoztató,…..
Azt tetszett gondolni, ma nem lesz új poszt? Tévedés, ma is új olvasói levéllel jelentkezünk. Krisztián mesél munkahelyéről, ahol kutyába sem veszik egy ideje, mert összekülönbözött az osztályvezetővel.Kedves Szerkesztő! Egy biztosító cégnél dolgozom több, mint 6 éve.…..
Balázs éveken át vihogott a tinikkel, meg a tiniken, kikacsintott és megértett, sőt erkölcsi tanulságot vont le. Ő volt Mónika azok számára, akiket az igazi túlságosan emlékeztetett a poszterrel takart ajtó túloldalán tanulásról, drogokról meg szexuális szabadosságról morgó…..
crow
2008.12.23 15:34:35
Elvileg mindenki tudja, hogy telefonon soha nem adunk ki semmiféle banki azonosítót, a gyakorlatban mégis mindig akad, aki beleesik a csapdába. A Szolgáltató Homár ezért égnek emelt mutatóollóval teszi közzé ezt a pénteki rutinesetet. Mai nap egy Tóth Tibor (?) nevű egyén keresett…..
Nem csalás, nem ámítás, Magyarországon mindent lehet. A Pannon "a szezon legnagyobb köcsöge"-versenybe a számlabefizetési díjjal nevez. Ezt azon kedves ügyfeleinek számolja fel, akik házhoz viszik neki zsebbe a dellát. A Homár érti a tréfát, de nem kedveli. Egy…..
Róbert szerint nem csak a hívásrészletezést jóárasította a Pannon értesítés nélkül az elmúlt hónapokban, hanem a fix perces tarifákon túli beszélgetések árát is. Legalábbis az ő 500-as, mára nem létező csomagjában:A történet előzménye az a pár évvel ezelőtti…..
crow
2008.06.07 19:47:01
Ezt kb 4 hete küldtem...
Tisztelt Ügyintéző!
Szomorúan értesülök a neten keresztül, a folyamatos árváltozásokról... Az említett változásokról sms-t vagy bármilyen értesítést elfelejtenek küldeni.
Ha az ember nem olvas fórumokat sajnos nem is tudja. Az elmúlt 10 évben mint előfizető hűséges voltam de meg kell jegyeznem Önök értem vagy a hozzám hasonló előfizetőkért vannak és nem fordítva. Belőlem.. a hasonló előfizetőkből élnek és veszik fel havonta a fizetésüket.. Lassan elő kellene húzni a mellényzsebből a kispapírt " a vevő az úr" ..Sajnálatos hogy szóróanyagra melyet kapásból a szemétbe dobok futja, értéktelen-- semmitmondó .. a hordozott információ töredékét tartalmazza ...
félrevezető.. vevő megtévesztésére alkalmas... A szolgáltatást igénybe vevő fogyasztók megbecsülésére nem.. Nem lenne csoda ha néhányezren elkezdenének átvándorolni a konkurenciához. ( a felháborodás a netes fórumokban elérhető...magyar ember banga .. nem reklamál ...lenyeli.. )Mentségükre legyen mondva a konkurencia is ilyen hátulról jövő támadásokkal emelésekkel űzi át az előfizetőit. Semmi gond .. majd néhányan egyhavi telefonálgatás után közlik hogy a faliújságra és néhány napilapba az alsó sarokba kitették hogy e havi díjaikat nem fizetik vagy mondjuk nem 27 forintot fizetnek percenként...hanem 2 forintot. Érthetetlen hogy közel 10 év előfizetés után sem képesek írásban tájékoztatni hogy a kb. 2 éve szerződésben rögzített tarifacsomag feltételei megváltoznak.Én szerződő fél vagyok.Szerződésem alapján .. van jogom fogyasztani és fizetni.. De valahogy az élő tarifa csomagom változásáról tájékoztatást kapni változás esetén írásban tájékoztatni nincs.. DE ha esetleg nekem bármilyen adatom változik avval köteles vagyok tájékoztatni önöket.. Legalább annyi hogy kiértesítenek személyesen. Más cég ezt meg tudja tenni.. egy távközlési cég nem! Nehéz lenne tény ként közölni hogy 1,5 x fizeted a percdíjnak ha a tarifa csomagot lebeszéled.. (ha tetszik , ha nem).Ez egyenes dolog.. ?Tudom jön a betanult szöveg.. jó képzés... mint a robotok.. 2 országos napilapban és a neten megjelentettük.. .. Pont azt a két országos napilapot nem olvastam..(mert nem fizettem elő) A neten ez el van rejtve.. Kezdőlapnak a szerződésem folyamatos változásának követése érdekében be kell állítanom a www.pgsm.hu-t?
Lehet hogy egy céggel ezt meg lehet csinálni de egy idő után az egyéni előfizetőknek tele lesz a hócipőjük az ilyen jellegű ügyfélközpontúsággal..
Az arculat váltás ezen formája nekem nem szimpatikus.. meg gondolom hogy még két évet aláírok-e..
Levelem az egyéni előfizetők ..vevők, fogyasztók megbecsülése érdekében íródott.. néha a tájékoztatás többet jelent mint egy ajándékba elküldött SIM kártya.....
Tisztelettel xy
ez volt a válasz...
Tisztelt xy Úr!
Kérjük, hogy érdemi válaszunk megírása érdekében, küldje el címünkre az összes vonatkozó GSM számát, valamint jelszavait (amennyiben számlás előfizetőink közé tartozik és jelszót nem adott meg, úgy ügyfélszámát).
Várjuk visszajelzését.
Tisztelettel,
yyxx
Pannon
Internet Ügyfélszolgálat
Erre azt tudom mondani gusztustalan.. undoritó...faq..faq
Egyébbként ha érdekelné a dolog öket akkor lépnének..
A Homár nőstény tagozata egészen közelről ismeri a követeléskezelés intézményét, így van sejtése arról, hogy szegény Gücül megkérdőjelezett T-Online-os tartozása hogy kerülhetett a kifizetés után egyszerre (azaz egymás után) két faktoráló céghez is. Úgyhogy mi csak…..
Van, aki csak most vette észre, hogy a Pannon mostanában értesítés nélkül emelgeti tarifáit. Nem is került volna be a levél, ha nem 100%-os lenne a meglepetés:Jómagam több, mint 10 éve vagyok (voltam) a Pannon GSM hűséges, és elégedett előfizetője. Az elégedettségemnek az évek…..
Az előző építkezős sztori kommentjei között találtuk crow történetét, aki 3 év alatt többször javíttatta szintén új építésű lakását, mint ahányszor meleg ételt evett. A legjobb fícsör: a lakást nem lehet szellőztetni, párásodik és nyilván penészedni is elkezdett.…..
Tékozló Homár
Mínusz egy ajtó? Az plusz húszmillió és egy hónap csúszás lesz. Még valamit?
2008.02.22 00:20:00
Dóra újépítésű lakást akar venni, a történet innen már ismerős: hónapokat késő átadás, kritikán aluli minőség, pofátlan kivitelező, végtelen hosszú hibalista és be nem tartott határidők. A Quantum Lakásépítő Ingatlanforgalmazó Kft. Mediterrán Lakóparkjának…..
Mézesmázos Mózes zugügyvédi helyzetbe keveredett: misztikus jelzálog jelent meg új lakásán, mielőtt átvette volna, így aztán hitelt sem kapott rá. Szerencsére albérlete is lejár a héten, így aztán elég kellemetlen helyzetbe került: 2006 nyarán kötöttem adásvételi…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Egy ismerősőm kért meg hogy ha tudom tegyem fel.. részben ide vág részben nem..
Ne vegyél legális szoftvert!
Egyik ismerősöm a kezembe nyomott egy Orion OGPS-02 típusú GPS készüléket, hogy frissítsem rajta a térképeket. Nem nagyon sikerült megoldani a dolgot. Biztosan én voltam béna, de nem ment… mint kiderült, másoknak sem. Az Orionnál azt mondták hogy ez egy öreg vas (pedig csak alig múlt egy éves) és így már nincs hozzá elérhető frissítés. Ez úton is közölném a tisztelt érintettekkel, hogy van! No de, minden történetet az elején érdemes kezdeni.
Miután a kezembe került a készülék számomra teljesen logikus módon a gyártó honlapján kezdtem kutakodni, sajnos hasztalan. A készülék legalább szerepel ugyan a termékek között, de szinte semmi kézzelfogható információt nem közölnek róla. Arról nem is beszélve, hogy a frissítésről szintén nem esik egyetlen szó sem. Sebaj, hívjuk fel őket, majd biztosan mondanak valami okosat. A telefont egy igen kedves, némiképpen éltes hangú úriember emelte fel a túloldalon, majd finoman közli, hogy „Tessék porta”. Miután leküzdöttem a döbbenetet, vázoltam problémámat és kértem hogy adjon valaki kissé jobban hozzáértőt, amire a „Kapcsolok valakit, hátha az tudja…” választ kaptam. De a kérdésemre választ nem, csak egy másik telefonszámot, egy még inkább „központi telefonszámot”. Nem adom fel gondoltam, az elején nem szabad! Előttem a telefon, megvan az új szám, mi baj lehet, tárcsázok. Alig két csengés után egy kedves gépi hang közli, hogy üssem be a melléket vagy várjak, hát vártam. Úriember üdvözöl, Jó napot kíván, és a problémámat tudakolja, ez nyilván egy másik bolygó gondoltam. Vázolom a helyzetet, mire kapcsolja a Technikus kollégát... sikertelenül, mert pár perc múlva újfent nála kötöttem ki. Ő sem az a fajta akli elsőre feladja, hát kapcsolt mást, egy hölgyeményt. A már jól begyakorol szöveget fejből elmondtam, és jött is a válasz: egy harmadik telefonszám. Mivel nem őket kell ezzel a problémával keresnem, kérdezzem inkább a megbízott szerviztől hogy jelen esetben mi a teendő. Megvallom őszintén, itt már a kíváncsiság is dolgozott bennem, hogy vajon a következő telefonhívás alkalmával mi következik, csak nem egy újabb telefonszámot kapok? Nem ez történt. A hívásra válaszul viszonylag hamar felkapta egy karakán, keményen megmondós fiatalember a kagylót, majd a következőt mondta be selymes hangon a kagylóba: „SZERVIZ!” Na kérem, ez tudja mit akar! Vázolom a problémát (ismét), de nem is érek a végéig és máris közli, hogy a termékhez már nincs, és nem is lesz frissítés, dobjam ki!
Itt hagynék egy kis hatásszünetet annak megértése okán, hogy mitől lesz szemét egy alig egy éves navigációs kütyü. Mert hogy ha nem tűnt volna ki a szövegből, annak titulálták!
Miután felocsúdtam első kábulatomból rákérdeztem, hogy akkor most mit is tehetnék én, mint egyszerű halandó. A válasz igen egyszerűen hangzott, amelyet most igyekszem egy az egyben publikálni: ”Legközelebb nem egy kínai vackot kell venni, hanem egy normális készüléket! De persze meg is lehet törni a szoftvert, azt viszont mi nem vállaljuk!”
Úgy érzem itt az ideje közölnöm néhány tényt a termékkel kapcsolatban. A készülék vételára (egy évvel ezelőtt) cirka 40.000,- Ft volt, amiből (szerény számításaim szerint) maximum 20 ezer Forintot ért maga a vas, a többit a szoftver tette ki. Tehát végeredményben a húsz ezer Forintomért egy évig használhattam a navigációt.
Még mindig kitartó embernek tartottam magam, és a harcot folytatva a navigációs szoftver gyártójánál, a Nav N Go-nál kezdtem kutakodni. Sajnos itt is eredménytelenül, ha csak a kudarcot nem lehet eredménynek nevezni. Furcsa hogy egy ekkora cégnek a weboldalán semmi, de a szó leg szorosabb értelmében semmi elérhetősége nincs feltüntetve! Tényleg. Nem várom el, hogy telefonos kisasszonyokat foglalkoztassanak napi nyolc órában az én nyűgöm miatt, de azért a kor szellemének megfelelően legalább egy E-mail címet közzé tehetnének. Bezzeg a vállalati nagykutyák fényképei azok mind szép nagy méretben, jól felismerhető pozícióból lefotózva szerepelnek; Istenem, hány E-mail cím meg telefonszám férne el egyetlen fénykép helyén… De nem. Sem telefon, sem E-mail cím, sem Fax, sem rádiós hívójel, sem semmi. Csak a GYIK (a gyengébbek kedvéért: Gyakran Ismételt Kérdések) menüpont, de az legalább mindenhol… meg a fórum. Közbevetőleg legyen mondva hogy a fórum is furcsa, mert a Magyar oldalon jelentkezek be, a Magyar oldalon kutatok a Magyar nyelvű hozzászólások között, és kapom a visszajelzést hogy „Ez egy English fórum, kéretik englisül kommunikálni”. Biztos még mindig azon a másik bolygón vagyok, mert ez nekem (hogy Pély Barna szava járásával éljek) „Nem jött át”. Azért feltettem a kérdést (persze Magyarul) ha már egyszer ez egy Magyar fejlesztő csapat (ha jól tudom). Létezik amúgy egy szoftver is a navi-k (nem, nem az Avataros Navik) frissítésére, de az persze (ezek után nem meglepő módon) fel sem ismeri a készüléket.
Szóval nem értem a dolgot, de azért várok még néhány hetet, hátha egy adminisztrátor megszán, és válaszra méltatja banális kérdésemet a frissítéssel kapcsolatban. Ha már a Nav N Go-nál tartunk érdemes megjegyezni, hogy maga a készülék szerepel ugyan a támogatott készülékek listáján, ami egyébként egy link, ami az Orion oldalára mutat, ahol (mint azt a kezdeteknél leírtam) nem található semmi. És a kör bezárult.
Összefoglalva a dolgot úgy érzem, hogy a legális szoftverek piaca egyértelműen zsákutca. Ezt már csak a kollégáim Microsofttal folytatott harcából is merem sejteni, de ahogy elnézem az élet más területein is ez a tendencia, legalábbis ami a szoftvereket illeti. Úgy döntöttem, hogy nem fogok legális szoftvert vásárolni, mert nincs értelme. Egyfelől nem kapok többet a több pénzemért, másfelől pont az veszik kárba amitől érdemes lenne egy legális programot vásárolni, és ez nem más mint a TERMÉKTÁMOGATÁS. Na pont ez nem működik. Beszélhetnek nekem az erkölcsökről, meg az ellopott pénztárcák esetéről (ezzel erőltették a szoftverkalózkodás elleni harcot), amíg semmivel nem kapok többet mint ha letölteném, addig miért adjak több pénzt érte? Egy GPS készülék (persze hivatalos szoftver nélkül) manapság már a Tesco-ban is kapható, bagatell 15 ezer Forint körüli összegért. Irány a net, kis turkálás a Torrentek között, és máris kész a navigációra. Ja és biztos lehetek benne, hogy a leg frissebb térképeket tudhatom a magaménak! Tehát ez úton is üzenem az összes szoftverfejlesztő cégnek, hogy ha a befolyt összegek legalább töredékét az ún. Supportra, vagy hogy Magyarosan fejezzem ki magam: Támogatásra fordítaná, akkor sokkal jobb eladási statisztikát produkálnának. Addig meg marad a letöltés.
És végezetül egy jó tanács (Pl: Nav N Go-nak): A szoftverhamisítás elleni legjobb megoldás az, ha az egyszerű ember, a drágán megvásárolt szoftveréhez támogatást és segítséget kap, hogy érezze: több mint egy átlagos, ne adja Isten lopott szoftvert használó ember! Ezzel is tudatosítva mindenkiben, hogy a pénzéért igen is kapott valamit. A szórólapozás, meg a médiákban szereplő reklám csak kidobott pénz...
Gabesz