Regisztráció Blogot indítok
Adatok
nelegyelhülye

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Naiv ügyfélnek a T-Mobile azt mondta, hálózaton belül ingyenes az átirányítás. Csak egy 60 ezres számlával később derült ki, hogy mégse. Az eredeti tájékoztatást viszont nem találják, hiába rögzítenek elvileg mindent központilag: T-mobile-os történetem következik.…..
nelegyelhülye 2012.05.16 22:53:58
@etruszk: jó taktika :-D
a saját életüket keserítik meg..
nem lenne egyszerűbb ha lenne 3 számuk? 14akármi:hibabejelentő,14másik:értékesítés, 14harmadik: általános ügyfélszolgálat/számlázás..Upc digi ,T még nem jött rá csak az invitel..ez gáz...:-D
nelegyelhülye 2012.05.16 23:04:00
@I_Isti: nekem ugyan nem..akar az igazgatóval beszélni a halál lövése nincs arról mit csinál egy ügyfélszolgálatos mi a francnak csesznék ki magammal..ha panaszom van megteszem írásban arra kijelölt emberke majd kivizsgálja és válaszol..
nem érdekel hány operátora van egy cégnek az se érdekel hogy diák nyugdíjas mittomén , szimplán rühellem az IVR rendszereket szolgáltatótól függetlenül..
A foglalkoztatást meg oldja meg az éppen hatalmon levő kormány , kicsit aggaszt a jelenlegi helyzet, de ez nem ehhez a poszthoz tartozik..
:-D
nelegyelhülye 2012.05.16 23:13:01
@etruszk: :-D ..illetve :-(