Adatok
takip
5 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Az első nullkilométeres autóm, csupa szép emlékkel és sok kilométerrel. 2003-ban vásároltam az Autóház Budaörsnél. Fehér, 3 ajtós, 6 légzsákkal. 2009 januárjában adtam el, 120eKm volt az órájában, vezetett szervizkönyvvel, számlákkal. 2011. márciusában viszontláttam…..

2009 augusztusában elkezdődött a szétszerelés, felújítás. Első lépésben a
vázig visszabontottuk az autót, ekkor kezdtek előbukkanni a nem vár
hibák. Szerencsére nem sok, de azért volt. A legkritikusabb helyzet a
csomagtartóban volt, köszönhetően a…..

2009 augusztusA tervek szerint teljesen vázig visszabontanak, nem vagyok teljesen nyugodt. Mi fog ebből kisülni? A tulaj szerint minden elemet gondosan át fognak vizsgálni, cserélnek, javítanak, gyógyítanak... Ezekre én nem fogok emlékezni, mert darabokban leszek, dobozokban, két…..

1998-ban kerültem a mostani tulajhoz, aki egy Citroen BX helyett vásárolt. Ekkorra már kicsit elhasználtak, a karosszériámon voltak kisebb sebek, de a nagy zakók elkerültek. A fényezésem matt, a belsőm koszos. Ma már a bontóban kötnék ki, de akkor még így rozzantan is kifizettek…..

A tulaj szemével: Nem hiszem, hogy lelke van az autóknak, de néha úgy tűnik mégis. Biztos más is megtapasztalta már: "Nem indul be ez a szar, mint ha sejtené, hogy el akarom adni..." stb...A napokban nézegettem a felújítás alatt lévő BMW fotóit, és jöttek az…..

A svéd, német és francia után mi következhet? Eltalálták, az olasz. Az olasz, amelyik a nyolcvanas években még olyan volt, amilyennek ma is szeretné látni minden, tisztaszívű rajongója. Az elérhető doboz, ami kereket adott az összes olyan sofőr alá, akik nem szerették a német…..
takip
2010.03.27 22:06:34
@Dennis01: De igen én voltam. Februárig használtam, most pihen.
takip
2010.03.28 20:25:33
@prooF: Jó meglátások. Az autó még nincs teljesen kész. A lökhárító természetesen visszakapja majd az eredeti színét, de nem az OT Expora. A fóliázásnak praktikus okai vannak, ugyan nem korhű, viszont nyáron (akkor használom) nem égeti szét a nap a kalaptartót és a hátsó ülést. Egyszerűbb megóvni, mint pótolni, szerintem.

Oké, még nem, de mindjárt. Konkrétan 2000. július 14-én, péntek délután 14.49-kor jelent meg első cikkünk, nem hivatalosan, de precízen tehát akkor, mármint 2010. július 14-én leszünk tízévesek. Az évfordulót mindenképpen szerettük volna megünnepelni. Gondolkoztunk sok…..
takip
2010.03.22 15:46:12
Sziasztok!
Itt volna a nevezésem tárgya:
indafoto.hu/takip/alap_album
Alfa Romeo 75 3,0 V6 America
Nem túl gyakori kivitel, pontos gyártási mennyiséget nem tudok, azt majd otthonról, a házi könyvtárból... :)
Üdv.: Takip
Itt volna a nevezésem tárgya:
indafoto.hu/takip/alap_album
Alfa Romeo 75 3,0 V6 America
Nem túl gyakori kivitel, pontos gyártási mennyiséget nem tudok, azt majd otthonról, a házi könyvtárból... :)
Üdv.: Takip
takip
2010.03.22 15:48:20
@Suttora: Igen, láttam az ajánlást. Köszönöm!
takip
2010.03.22 16:53:50
@ommm: Sajnos még nem kaptam meg...

Köszönet Alexnek! Forrás: hasznaltauto.hu
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America
Ár: 250.000 Ft
Évjárat: 1989 / 7
Üzemanyag: Benzin
Hengerűrtartalom: 2959 cm³
Teljesítmény: 185…..
takip
2009.05.08 09:49:49
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Köszönöm a dicséreteket és elfogadom a kritikákat is! Az autót igyekszem a lehető leggyáribb állapotba hozni az OT Expo idejére.
Véleményem szerint nem érdemes belemenni az olasz autó kaka, az olasz autó szuperjó stb. vitákba. Érdekesség képen megemlítem, hogy jelenleg egy '79 316 BMW felújításán dolgozunk, mellyel kapcsolatban szintén lehetne példákat fölhozni, mi jó és mi rossz.
Szememben egy a lényeg, menteni, rendbe tenni, megőrizni és nem gyilkolni az arra érdemes autókat.