Adatok
NagySzellem
0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nyár végén ismét számot vetettem autótulajdonosi énemmel. A mérleg egyik nyelvén ott volt a T3-asom, ami rengeteg pénz és munka után egy kis fogyasztású, T3-as viszonylatban dinamikus, kilenc fő szállítására alkalmas kisbusz lett. A pincétől a padlásig tele voltam…..
Előszó
A legtöbben nem gondolnak bele abba, hogy gondot jelenthet, ha két vasút keresztezi egymást, abba pedig pláne nem, hogy mi van, ha villamosított vasútvonal keresztez villamosvonalat. Sínen megy egyik, sínen megy a másik, madzag van az egyik fölött, madzag van a másik fölött,…..
NagySzellem
2014.03.09 21:50:04
@Sloe: 1980-ban diplomamunkaként (a hivatalos tanulmányterv felhasználásával) az Üllői útra felüljáró kiviteli tervét készítettük.
Lassan beérhet ez is...
Lassan beérhet ez is...
Kényelmes hodály
Előző autóm után (Evo 3, 1.6 benzin, 110 Le + 60-as kipufogó, sportlégszűrő, sport gyertya, ültetve) kombit akartam mert "megkomolyodtam"+kutya miatt. A piacon a többi számomra elérhető árú kombi vagy ronda volt, vagy felszereltségben szegény, vagy még…..
A minap láttuk, hogy néz ki Debrecen új villamosvonala kívülről, most megnézzük, körülbelül mit lát a járművezető. A CAF-ok vezetőfülkéjének hátoldala ugyanis teljesen üvegezett, mondhatni közlekedésbarátok és kisgyerekek álma (Budapestre sajnos én se mernék ilyet…..
Az Apple ma kiadott iOS frissítésében (7.0.6, 6.1.6) egy különösen veszélyes problémát javított a készülékekkel szállított SSL könyvtárban. Úgy tűnik, Stefan Essernek sikerült megtalálnia a problémát okozó kódrészletet, amivel az Apple előkelő pozícióra tett szert a…..
NagySzellem
2014.02.23 16:17:45
@hillaby: Azért pont a c alapú nyelvekben, a goto nélkül érdemes dolgozni, de a tesztelés ilyen szintű elmaradása, az szinte hihetetlen.
NagySzellem
2014.02.23 20:22:40
@hillaby: Ez már döfi! 49 goto 437 hasznos kód sorban. Kösz, élmény volt. :)
Eric csak írni szeret kódot, olvasni nem.
Ez a disassembler programok szintje.
Eric csak írni szeret kódot, olvasni nem.
Ez a disassembler programok szintje.
Mostanában, amióta Kati korábban jár dolgozni, mint régen, hetente általában háromszor, néha többször is én viszem a kölköket suliba. Sebaj, így legalább a Foltos is rendszeresen megtornáztatja a tagjait, mert a motor és a tesztautók miatt az utóbbi bő két hónapban nem ment…..
Az állam idén közel 3 milliárd forinttal többet húz ki az autóvásárlók zsebéből. Íme a módszer.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
NagySzellem
2014.01.29 15:58:28
@c231737:
Szerintem jobban tudom mire van szükségem, mint az állam, jobban gazdálkodom az adózott jövedelmemmel mint ő.
Ha vásárolok magamnak, építtetek valamit, olcsóbban teszem mint az állam, mert jobban odafigyelek és nálam nincs korrupciós felár - lásd kurzus függetlenül az állami nagyberuházásokat.
Magántulajdon kontra köztulajdon. Lásd még a közös ló esetét...
Ezért aztán azt szeretném, ha az állam minél kisebb költségvetésű lenne, tehát többet hagyna nálam. Kár minden kidobott fillérért, amiért nem jár ellenszolgáltatás az államtól.
Azt javasolom ne annak örülj, hogy mostantól mindenki - még ha ez a méltányosabb is - fizetheti a sarcot, inkább bánkódj, hogy egyáltalán _kell_ fizetni, mert ez is csak az elherdálható pénz tömegét növeli.
Szerintem jobban tudom mire van szükségem, mint az állam, jobban gazdálkodom az adózott jövedelmemmel mint ő.
Ha vásárolok magamnak, építtetek valamit, olcsóbban teszem mint az állam, mert jobban odafigyelek és nálam nincs korrupciós felár - lásd kurzus függetlenül az állami nagyberuházásokat.
Magántulajdon kontra köztulajdon. Lásd még a közös ló esetét...
Ezért aztán azt szeretném, ha az állam minél kisebb költségvetésű lenne, tehát többet hagyna nálam. Kár minden kidobott fillérért, amiért nem jár ellenszolgáltatás az államtól.
Azt javasolom ne annak örülj, hogy mostantól mindenki - még ha ez a méltányosabb is - fizetheti a sarcot, inkább bánkódj, hogy egyáltalán _kell_ fizetni, mert ez is csak az elherdálható pénz tömegét növeli.
Az ész választása
A motor ragyogó paramétereiben a futómű sajnos egyáltalán nem volt partner. Egyenesben még csak-csak, de kanyarban billegett, a keskeny 16-os kerekek sem voltak bizalom gerjesztőek. Pár éles kanyar után (amit a BMW-vel különösebb stressz nélkül 90-100-al…..
Tegye fel a kezét, aki tudja, mi az a kartecsni! A választ a stúdióban csak a Becsületes Nepper tudja. Vegyünk-e Alfa Crosswagont? Tényleg jó vétel-e a Suzuki SX-4? Kiderül még, mennyire könnyű megválni egy hobbirobogótól, illetve hogy attól lesz-e valami hobbijármű, hogy…..
NagySzellem
2013.09.15 20:41:50
@Euscorpius Hungaricus:
Ez ragályos lehet, én is elkaptam :)
Ha úgy hallom, hogy érdemes, azért az esti ismétlésbe még bele, bele nézek.
Ez ragályos lehet, én is elkaptam :)
Ha úgy hallom, hogy érdemes, azért az esti ismétlésbe még bele, bele nézek.
Az autódiagnoszta elmondja, mit tud az új Skyactive rendszer, amit persze rég feltalált már a BMW, megemlékezünk egy most elhunyt magyar motorversenyzőről, végül összeveszünk, hogy Micra, Fiesta vagy Panda.
Az Égéstér 84. adásának kommentposztja.Direktlink a letöltéshez...
NagySzellem
2013.09.13 12:37:41
@Jarics: Köszi, jó ötlet volt már hallgatom is!
Most péntek dél múlt és még nincs fent a címlapon az aktuális adás.
Szopatják a függőket, vagy ellustult a cenzor :)
esetleg frankfurtozik a felelős...
Most péntek dél múlt és még nincs fent a címlapon az aktuális adás.
Szopatják a függőket, vagy ellustult a cenzor :)
esetleg frankfurtozik a felelős...
Van egy toplistám, akiknek még a közeléből is menekülök. Lehet, hogy ez a hosszú élet titka?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
NagySzellem
2013.06.27 13:50:37
@egyhatosmotor: a közlekedésben nagyon fontos a koncentráció mellett, a kooperáció is. Amikor te leszarod a téged utolérőt és bármi okból is nem húzódsz le, akkor éppen a kooperáció teljes hiányát bizonyítod. Jobb lenne az utakon, ha mindig utas lennél...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Zsolt normális.