Adatok
Pas de probleme
0 bejegyzést írt és 193 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Átlátszó blog
A román hatóságok kezére játszhatta a kettős állampolgárok adatait Orbán
2013.06.20 08:10:26
Orbán Viktor üdvözlőlevelei címzettjeinek nevét és lakcímét a Román Posta meghatározatlan ideig tárolja. Az adatbázis sorsa homályos. Ha esetleg egy jövendő kormánynak eszébe jut a szlovák példa mintájára megfosztani román állampolgárságuktól azokat a személyeket…..
Ültem a 39-es boxban a feleslegesen kicígölt gumirakásomon, sajgó tagokkal, hullafáradtan, mocskosabban, mint a kamaszkori fantáziám. A szememet csípte a verejtékkel belemosott naptej. Az elmúlt négy napban összesen tíz órát, ha aludtam. Ültem a gumikon, és néztem a Hangyász…..
Pas de probleme
2013.06.20 12:10:13
Kovács József rendszeresen lájkolja vagy kommenteli e Médianapló bejegyzéseit. Legutóbb értelmezte Gyurcsány Ferenc vasárnapi szónoklatát: „A beszéd visszhangja az emberek körében sokáig nem fog ’elülni’. Mondhatnak Gyurcsányról bármit is, egy biztos: üzeneteit…..
Pas de probleme
2013.06.20 10:00:10
A Kettős Mérce szerkesztősége ezzel a bejegyzéssel búcsúzik Gyurcsány Ferenctől. A szakítás számunkra, épp oly fájó, mint reméljük kedves Ferencnek is.
Köszönjük a sok ihletet, amivel bloggereinket ösztönözte a jobbnál jobb bejegyzésekre. Mi nem csak az öszödi…..
Ezt most kivételesen nem én, hanem Gyurcsány Ferenc, volt miniszterelnök, a Demokratikus Koalíció elnöke kérdezte Magyarország jelenlegi miniszterelnökétől, Nagy Imre kivégzésének évfordulóján tartott beszédében. Soha nem titkoltam, hogy fényévekre áll tőlem a…..
A legFIATabb Zaszti
Az autót 2010-ben vettem első autónak, vezetni már tudtam csak elegem volt a fatertól vagy mutertól kölcsönkérni az autót mikor asszonypajtáshoz kellett menni (50 km egy irányba mit ne mondjak... de már nincs meg :D). Ezért egy jelentéktelen mennyiségű…..
Pas de probleme
2013.06.16 16:01:45
@Leadfoot: @akos696:
Mondjuk, egy E90 316i-t a kis Renault tuti keresztbe lenyel. E46-ban ugyanaz a motor szuper kis varrogep, de az e90-ben egyszeruen meltatlan. Rettenet. Az a kis GTE tenyleg patent kis gep lehet.
.@TaaT: igen, az A3 vs Golf lehet a kivetel, ami erositi a szabalt. ;) Bar az A3 eleve egy Golf. Nem lattam egyiket se kozelrol, de tartok tole, meg igy se keverne ossze oket az ember.
Mondjuk, egy E90 316i-t a kis Renault tuti keresztbe lenyel. E46-ban ugyanaz a motor szuper kis varrogep, de az e90-ben egyszeruen meltatlan. Rettenet. Az a kis GTE tenyleg patent kis gep lehet.
.@TaaT: igen, az A3 vs Golf lehet a kivetel, ami erositi a szabalt. ;) Bar az A3 eleve egy Golf. Nem lattam egyiket se kozelrol, de tartok tole, meg igy se keverne ossze oket az ember.
Urbanista
Milyen lenne a kék Alstom? A "kék metró" rajongói megmutatják, hogyan festene a hagyományos színekkel
2013.06.14 18:23:58
Illusztráció: Parkanyi Tamas Photography
Ha azt mondom, hogy Metrowagonmash jármű kedvelők csoportja, akkor az valószínűleg nem hoz lázba senkit, mert senki nem érti, miről is van szó. De ha azt mondom, "a jó öreg kék metrók", akkor mindannyiunknak könny szökik a…..
A helyzet sajnos az, hogy nem csak karban nem tudjuk tartani a gépeket de sokszor fel sem fogjuk, hogy megvenni a legkönnyebb. Aztán a feketeleves.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Pas de probleme
2013.06.12 14:26:01
@ommm: Kedves Pista,
Sok dologgal egyetértek - mindenkinek olyan autót kellene venni, amit fenn is tud tartani. És Zsófi valszeg túlvállalta magát.
Ugyanakkor - ebből a cikkből is már megint az jön le, hogy aki BMW-t vesz, példának okáért, az eleve csak felvágni akar, vagy úgy simán hülye.
Mi van viszont akkor, ha emberünk azért venne Bimmert, mert 1., szeret vezetni; 2., tetszik neki a gép 3., minőséget szeretne.
Mi lenne pl. szerinted a jelentősen (!) olcsóbban fenntartható alternatívája egy 320d-nek, ha fenti emberünknek kellene javaslatot tenned?
Öreg Volvo T5? Alfa? Audi A6? - na mert ezeket pl. pont azért nem használtan merném megvenni, mert félnék a fenntartástól... Simán bevállalnék egy Mondejót is, de a vételáron túl tényleg olcsóbb azt fenntartani? Mert a beszerzési árban egyébként 2-3 évesen nincs már 1-2 milliónál nagyobb különbség.
Sok dologgal egyetértek - mindenkinek olyan autót kellene venni, amit fenn is tud tartani. És Zsófi valszeg túlvállalta magát.
Ugyanakkor - ebből a cikkből is már megint az jön le, hogy aki BMW-t vesz, példának okáért, az eleve csak felvágni akar, vagy úgy simán hülye.
Mi van viszont akkor, ha emberünk azért venne Bimmert, mert 1., szeret vezetni; 2., tetszik neki a gép 3., minőséget szeretne.
Mi lenne pl. szerinted a jelentősen (!) olcsóbban fenntartható alternatívája egy 320d-nek, ha fenti emberünknek kellene javaslatot tenned?
Öreg Volvo T5? Alfa? Audi A6? - na mert ezeket pl. pont azért nem használtan merném megvenni, mert félnék a fenntartástól... Simán bevállalnék egy Mondejót is, de a vételáron túl tényleg olcsóbb azt fenntartani? Mert a beszerzési árban egyébként 2-3 évesen nincs már 1-2 milliónál nagyobb különbség.
Pas de probleme
2013.06.12 15:20:43
@ommm: A 'zember tényleg konkrét. De nem ismered. Az egy másik... :-)
A 320d nálam áll az udvarban. Sokat utazom messze, és arra tényleg rettenetesen jó. Egyébként meg simán szeretem. A kötelező karbantartást megkapja, vigyázok rá nagyon, még csak 120 ezer van benne, és érzésre olyan mint az új. De ezektől a turbós, common railes, meg lendkerekes cikkeitektől nekem is a hideg futkos a hátamon.
Direktebben kérdezve: ha márkaszervízes, de legalább gyári alkatrészes karbantartást feltételezel, akkor egy Mondeo, Passat vagy Accord fenntartása szerintetek érezhetően olcsóbb, mint egy hasonló Bimmeré?
A 320d nálam áll az udvarban. Sokat utazom messze, és arra tényleg rettenetesen jó. Egyébként meg simán szeretem. A kötelező karbantartást megkapja, vigyázok rá nagyon, még csak 120 ezer van benne, és érzésre olyan mint az új. De ezektől a turbós, common railes, meg lendkerekes cikkeitektől nekem is a hideg futkos a hátamon.
Direktebben kérdezve: ha márkaszervízes, de legalább gyári alkatrészes karbantartást feltételezel, akkor egy Mondeo, Passat vagy Accord fenntartása szerintetek érezhetően olcsóbb, mint egy hasonló Bimmeré?
Pas de probleme
2013.06.12 16:21:39
@grin: Az mondjuk tényleg érdekes, hogy ha a hölgy rendszeresen fényezgette, pátyolgatta az autót, akkor hogyan kophatott tövig a fékbetétje anélkül, hogy észrevette. Mégpedig azért, mert a BMW-ben alapfelszereltség keretében ilyenkor sikít a bordcomputer, és olyan piktogrammot vetít Zsófika elejbe, hogy azonnal frászt kap tőlle. :-)
Szóval kellett ott legyen egy kis hanyagság is. Bár - hölgyről lévén szó - már az is nagy szó, hogy tisztán tartja a masinát... (Bocs a szexista kommentárért - hódolat a kivételnek).
Szóval kellett ott legyen egy kis hanyagság is. Bár - hölgyről lévén szó - már az is nagy szó, hogy tisztán tartja a masinát... (Bocs a szexista kommentárért - hódolat a kivételnek).
Csabi lábadozásának környékén lelassultak, sőt, teljesen megálltak az események Dezső körül, ezt sokan észrevették már, a fejemhez is vágták páran. Most viszont, hogy újra munkába állt, úgy felpörgött minden, hogy alig győzöm kapkodni a fejemet, nem tudok olyan gyorsan…..
A morgás joga
Vajon Balogék hogyan javítják ki a Kárpátia adminisztrációs hibáját?
2013.06.07 02:29:05
Az Emberi Erőforrások Minisztériumának vezetői nem úgy fognak visszaemlékezni az idei márciusi kitüntetésosztogatásra, mint regnálásuk egyik meghatározó sikertörténetére - a Szaniszló-affér után most újra napirendre került a másik ügy, a Kárpátia díjazása. A…..
Pas de probleme
2013.06.08 09:26:50
@Tapmancs: Ráéreztél. Az is siralmas. Röhejes - és béna.
Tetszik viszont ez - különösen úgy, hogy az énekli, aki:
www.youtube.com/watch?v=uwcDo-ugENI
Tetszik ez is: www.youtube.com/watch?v=q007mOCiNLo
És mindenek előtt tetszik ez:
www.youtube.com/watch?v=EGkv9NGF58M
Ég és föld. Mert ebben a háromban van ötlet, spiritusz, és tudás.
Egyébként - ha visszatérünk a politika oldalára: a Kárpátiát én speciel börtönzenekarként tudnám elképzelni. Azt az uszítást, amit ezek művelnek, nem volna szabad eltűrni. És szó sincs arról, hogy ez "intoleráns" álláspont lenne. Ellenkezőleg. Az meg, hogy hány birka csinál nekik telt karámot, és hogy ők-e a többség - nem azok - nem számít kicsit se.
Tetszik viszont ez - különösen úgy, hogy az énekli, aki:
www.youtube.com/watch?v=uwcDo-ugENI
Tetszik ez is: www.youtube.com/watch?v=q007mOCiNLo
És mindenek előtt tetszik ez:
www.youtube.com/watch?v=EGkv9NGF58M
Ég és föld. Mert ebben a háromban van ötlet, spiritusz, és tudás.
Egyébként - ha visszatérünk a politika oldalára: a Kárpátiát én speciel börtönzenekarként tudnám elképzelni. Azt az uszítást, amit ezek művelnek, nem volna szabad eltűrni. És szó sincs arról, hogy ez "intoleráns" álláspont lenne. Ellenkezőleg. Az meg, hogy hány birka csinál nekik telt karámot, és hogy ők-e a többség - nem azok - nem számít kicsit se.
Pas de probleme
2013.06.08 19:28:15
@braue: Ha emlékszel még a kézjelekre is, csak annyit mondok: "fá" :-)
Pas de probleme
2013.06.08 19:32:14
@Tapmancs: Épp ez az, hogy nem az én véleményem számít. Emberi jogokról van ugyanis szó, azok pedig nem vonhatóak kétségbe semmilyen ún. "többségi vélemény" alapján. Volt olyan rendszer is, úgy hívták: kommunizmus.
Mondhatnék olyanokat, hogy ENSZ alapokmány, meg EU alapszerződés, meg hogy a nemzetközi jog kógens normái, de minek bonyolítsam.
Emlegethetném még a FIDESZ alaptörvényt is, ár ennyi erővel ideidézhetnénk a 49-es alkotmányt is, mert abban is benne voltak az emberi jogok. Na, kb. ennyit fejlődtünk az utóbbi időben.
De az már más tészta.
Mondhatnék olyanokat, hogy ENSZ alapokmány, meg EU alapszerződés, meg hogy a nemzetközi jog kógens normái, de minek bonyolítsam.
Emlegethetném még a FIDESZ alaptörvényt is, ár ennyi erővel ideidézhetnénk a 49-es alkotmányt is, mert abban is benne voltak az emberi jogok. Na, kb. ennyit fejlődtünk az utóbbi időben.
De az már más tészta.
A vízállást átvevő mérnökök, katasztrófavédelmi szakemberek és univerzális zsenik legnagyszerűbb miniszterelnöke, a miniszterelnökök legtehetségesebb vízállást átvevő mérnöke, katasztrófavédelmi szakembere, és univerzális zsenije, békeidőkben egyszerűen csak…..
Pas de probleme
2013.06.08 10:15:57
... nem támadja a kormányt, mert megérti, hogy most minden erőt a védekezésre kell összpontosítani;*... nem vizsgálja az árvízi védekezés előkészületei során a sajtóban tett nyilatkozatokat, hogy összehasonlítsa konkrét földrajzi térségekben jelenleg megfigyelhető…..
Nagy és örömteli változáson ment keresztül egy évtized alatt a külhoni magyarság ügye a hazai közgondolkodásban és belpolitikában. Az 1920-as békedöntés évfordulóján gyakorlatilag a teljes politikai elit, Mile Lajostól Vona Gáborig, Orbán Viktortól Bajnai…..
Miért beteg a magyar metál?A kérdés költői, és egy kicsit hatásvadász is, úgyhogy gyorsan sietve leszögezem, hogy nem a magyar metálzenével van a baj, hiszen az elmúlt 10-12 évben tucatjával tűntek fel a kiváló hazai zenekarok, és ha mostanában ugyan mintha egy kicsit nagyobb…..
Gyönyörű hobbi, de egy kiszámíthatatlan autó
Nagy vágyam volt egy sportautó felújítása, saját ízlésem szerinti kialakítása. Egy barátomnál meg is találtam a megfelelő kiindulási alapot, egy Porsche 924 targát. Szegénykét bontásra szánták, mert már a hócipője tele…..
Pas de probleme
2013.06.03 18:14:10
@paveway: Jól van, jól van - de nem ez vót a cél. A lényeg: a heti merítésben időnként szívesebben olvasnék olyan bejegyzéseket, ahol az AUTÓ a különleges, nem pedig az, amennyire a tulaj félreértékeli a verdát.
Értem én, hogy lehet szeretni egy öregecske Temprát - én is egy 200 felett futott 1.6D Escorttal kezdtem, és szerettem. De nem írtam volna azt, hogy "granturizmó". Bár OK, nem csúnya a gép, látszik, hogy vigyáznak rá - és olyan sok már nem fut belőle.
A Golf beválogatását egyszerűen nem értem. Walaki?
A Merci is az önbecsapás tipikus esete,a tuti vétel a "síró nepperrel", stb. Pont ezért volt érdekes?
A Porsche OK, de az állapotáról írottak engem elriasztanak, különösen, hogy úgy hallom, nem mindegyik ilyen beteg - szóval a cikk tán nem jellemző. A felni viszont rettenet. :-)
A Cruisert tényleg úgy-ahogy különleges. Csak hát a tulajvan eltájolva... Persze ettől még nem írnám, hogy Piti, mert lehet, hogy learrogánsoznának megint. :-)
Hát így.
Értem én, hogy lehet szeretni egy öregecske Temprát - én is egy 200 felett futott 1.6D Escorttal kezdtem, és szerettem. De nem írtam volna azt, hogy "granturizmó". Bár OK, nem csúnya a gép, látszik, hogy vigyáznak rá - és olyan sok már nem fut belőle.
A Golf beválogatását egyszerűen nem értem. Walaki?
A Merci is az önbecsapás tipikus esete,a tuti vétel a "síró nepperrel", stb. Pont ezért volt érdekes?
A Porsche OK, de az állapotáról írottak engem elriasztanak, különösen, hogy úgy hallom, nem mindegyik ilyen beteg - szóval a cikk tán nem jellemző. A felni viszont rettenet. :-)
A Cruisert tényleg úgy-ahogy különleges. Csak hát a tulajvan eltájolva... Persze ettől még nem írnám, hogy Piti, mert lehet, hogy learrogánsoznának megint. :-)
Hát így.
Azt vettem észre, hogy a tanítványaim nem nagyon olvasnak újságot. A véleményüket befolyásoló publicisták néhány évvel idősebbek náluk, és szinte kizárólag digitális lapoknak dolgoznak. Közülük a kommunikáció szakos diákok egyik kedvence Tóta W. Árpád nyersen és…..
Gyurcsány Ferenc a politikai visszatérése óta amolyan önjelölt bohócként működik a politikai életben, holott egyetlen komolya feladatának a jelenlegi kormány megdöntését jelölte ki új pártjával az emlékezetes MSZP-ből kiválás óta. Hol olyanokat ír a Facebookon, hogy még a…..
Ismét bővült eggyel a listánk, amin eddig a 40 cm-s kilátó, a kutyafitnesz, a hülye kapu, a fatuskók, a minifalu teniszpályája, a biciklis akadálypálya, és az alföldi szánkódomb volt.
"A fák napján, május 10-én nyitotta meg Makó a látogatók előtt a lombkoronasétányt…..
Pas de probleme
2013.05.13 16:00:04
@lyken: Marhaság, amit írsz, ne haragudj. Nettó 1200 milliárd forint körüli az éves pozitív szaldónk Brüsszellel szemben. Az meg rengeteg zsé.
A befizetésünk többszöröse, amit "hazahozunk".
Nem mint ha ez lenne a fő ok, ami miatt jobb nekünk belül.
A befizetésünk többszöröse, amit "hazahozunk".
Nem mint ha ez lenne a fő ok, ami miatt jobb nekünk belül.
Pas de probleme
2013.05.13 16:05:34
@laspalmas:
Sorry, nem győztél meg, kedves posztíró. Én ezt a sétányt kifejezetten jópofának tartom. Amit a közelben leszek, tuti, meg is nézem, családostul. Megnézném egyébként akkor is, ha fizetni kellene érte. Amiben egyetértünk: ezt azért nem kéne tök ingyen hozzáférhetővé tenni, legalább a működési költség valót be kék szedni.
Hogy az állatvilágot elzavarják, szerintem eléggé "sötétzöld" megjegyzés. Szerintem ettől nem kell tartani. Nem beszélve arról, hogy mi is állatvilág volnánk, vagy mi. :-)
Abban, hogy a beruházás a helyi lakosságot szolgálja, a pógármester - már ha tényleg mondott ilyet - sztem téved. Megérteném, ha ezzel kampányolna idegengyűlölő kis hazánkban (már meg ne sértsem a makóikakat). De szerintem, ha híre megy, ez növelheti a turizmust - és ha ingyenes is - ebből lehet munkahely, és adóbevétel. Önmagában ez még nem menti meg a várost semmitől, de az ötlet jó.
Sorry, nem győztél meg, kedves posztíró. Én ezt a sétányt kifejezetten jópofának tartom. Amit a közelben leszek, tuti, meg is nézem, családostul. Megnézném egyébként akkor is, ha fizetni kellene érte. Amiben egyetértünk: ezt azért nem kéne tök ingyen hozzáférhetővé tenni, legalább a működési költség valót be kék szedni.
Hogy az állatvilágot elzavarják, szerintem eléggé "sötétzöld" megjegyzés. Szerintem ettől nem kell tartani. Nem beszélve arról, hogy mi is állatvilág volnánk, vagy mi. :-)
Abban, hogy a beruházás a helyi lakosságot szolgálja, a pógármester - már ha tényleg mondott ilyet - sztem téved. Megérteném, ha ezzel kampányolna idegengyűlölő kis hazánkban (már meg ne sértsem a makóikakat). De szerintem, ha híre megy, ez növelheti a turizmust - és ha ingyenes is - ebből lehet munkahely, és adóbevétel. Önmagában ez még nem menti meg a várost semmitől, de az ötlet jó.
Sosem tudom eldönteni, a jó vagy a rossz hírrel illik kezdeni. Mert van ez is, az is. Legyen ezúttal a rossz, hiszen utolsó posztomat a 02-esemről tavaly augusztusban írtam, és úgy fejeztem be, hogy remélhetőleg idén nyárra összeáll. Erre jelenleg nem sok esélyt látok, aminek nem…..
Pas de probleme
2013.05.12 15:51:38
Hamarosan a mozikba kerül a Niki Lauda és James Hunt párharcáról szóló film. A filmet én még nem láttam, így véleményt sem tudok mondani róla, de persze kíváncsian várom. Ettől függetlenül is terveztem, hogy leporolom a világbajnokokról szóló korábbi írásaimat, és mivel…..
Nemrég kezdték meg a tizenhárom darabos szegedi Ikarus-Škoda troli flotta gyártását Székesfehérváron. Az első kocsinak még csak a vázszerkezete állt össze, így mi egyelőre csak a látványtervekre hagyatkozhatunk.
A kocsi vázszerkezete erősen emlékeztet a…..
Minden idők legnagyobb Forma-1-es tehetsége, versenyzőtársai és millió rajongója szerint (én is ide tartozom) pedig minden idők lenagyobb pilótája, Ayrton Senna da Silva.Méltón meg fogunk emlékezni halálának évfordulójáról, ebben biztosak lehetnek.Addig is emlékezzünk rá ezzel…..
Pas de probleme
2013.03.21 18:32:43
Ma hajnalban brutálisan agyonvertek egy magyar fiatalt a délvidéki Óbecsén. A szemtanúk állítása szerint négyen rugdosták és verték, majd kővel is megdobták. A delhir.com értesülései szerint a támadók szerb nemzetiségűek voltak, tehát a gyilkosság hátterében…..
Nem, még nincs kész. Nem is megy a motor, hol élsz? Hogy kereke van-e? Dehogy, még bakon áll. Az ülések? Benne vannak, de csak a hátsók, ugyanúgy, ahogy már vagy december óta. Utoljára 2012 végén írtam a kocsiról, az több mint két hónapja volt. Mi történt közben?…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
De eszébe ne jusson bárkinek arra a következtetésre jutni, hogy hiba volt a határon túli magyaroknak állampolgárságot, meg szavazati jogot adni... Még véletnelül se!