Adatok
mz/xxl
0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tragikus esztendőt tudhat maga mögött a kormányoldal. A Fidesz a hatalmán kívül szinte mindenét elvesztette. Akarata megtört, ereje megroppant, hitelessége semmivé lett, támogatottsága köddé foszlott, mozgástere a formális jog paragrafus-tologatására szűkült. A 2012. évi…..
mz/xxl
2012.12.30 13:42:28
@veracity: kepfeltoltes.hu/121109/Bajnai_helyreigaz_t_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
ténytár.blog
A tündérmesén keresztül, a kistigriseken át, a magyar gyerekek fenekéig - Best of Matolcsy György
2012.12.27 08:06:00
Először is kezdjük azzal: reméljük mindenkinek Heti Válasz előfizetést hozott a Jézuska. Ez biztosítja ugyanis, hogy a következő évben is első kézből értesülhessünk kedvenc gazdasági miniszterünk gondolatairól.
Blogot írni Matolcsy Györgyről mindig hálás feladat,…..
Kicsit kezd már olyan érzésem lenni Matolcsyval kapcsolatban mint a Kész Átverés gyanakvó áldozatának, aki a helyzet abszurditásával szembesülve idegesen kapkodja a tekintetét, és megpróbálja kiszúrni a rejtett kamerákat. Nem tudom ki állhat az országos Truman Show mögött, de…..
mz/xxl
2012.06.30 18:27:00
A nyest mindenevő ragadozó. A székletminták elemzése alapján deríthető, hogy milyen a nyest táplálékának összetétele természetes élőhelyén. Halastavak környékét övező erdőkben végzett hazai vizsgálatok szerint tavasszal az énekesmadarak, nyáron és ősszel a rovarok és a…..
mz/xxl
2012.06.29 11:35:01
Ki ne emlékezne a '80-as évek slágergyáros punk zenekarára, a Sex Pistolsra? Évek óta nem hallgattam a lemezeiket, de a napokban eszembe jutottak újra. Hogy miről? Meg fognak lepődni, az OMSZ betegszállítási projektjéről... Felidézve a történteket: Molnár Lajos…..
mz/xxl
2012.05.05 14:31:37
@Mentés - másképp: Tanult kolléga! Lehet, hogy én vagyok akkor a funkcionális analfabéta, de én úgy értelmeztem amit írtál, hogy Te pont a közvetlen irányítást hiányolod, amit a jogszabály előír. Respect!
Egyébként - tegyük hozzá gyorsan -, respect Beneda doktornak is. Meg szeretné változtatni a betegszállítást, változtatni akar azon, ahogy a betegszállítók most működnek: szervezetlenül, egymást gyakran szó szerint meglopva (tisztelet a kivételnek). Nincs az országnak olyan régiója, ahol ne lehetne hallani a betegszállítók acsarkodásáról, egymásra mutogatásról, fel nem vett telefonokról, el nem végzett szállításokról. Ez van. Ezen változtatni kell!
Csak nem így! Az OMSZ erre alkalmatlan. Alkalmatlan is volt mindig. Vissza lehet sírni a régi szép időket, és siratni az OMSZ-os betegszállítást, de az sem működött annak ellenére, hogy néhány megyeszékhelyen volt hajdanában-danában annyi kocsi (vagy több), mint most összesen van az adott megyében. Szállítás is több volt, az igaz, de ez örök igazság, hogy a szállítási igény az mindig legalább egyel több, mint a kapacitás. Magyarul: ha van kocsi, lesz szállítás.
Visszakanyarodva az eredeti gondolatra.
Beneda doktor változtatni akart, és jogosan. Lehet, hogy ezt vállalta a Mókus őrsben, mint kabinetfőnök. Ki tudja?
Viszont rossz tanácsot kapott! Valaki azt mondta neki, az a jó út, hogyha a betegszállítást az OMSZ irányítja. És lőn jogszabály. Semmi hatástanulmány, semmi elemzés, semmi alternatíva. Szabály az szabály! Az OMSZ kerülgette a témát, mint macska a forró kását, aztán lassan már nem volt mit tenni. Lőn 1820, gyönyörű gépi hang (mintha egy halott beszélne a túlvilágról), képzett és tapasztalt kollégák, és hogy letronfolják a betegszállítókat, akik némelyikénél már igen korszerű internetes megrendelő és nyilvántartó, felületek vannak, előálltak ezzel a kivitelezhetetlen ötlettel, hogy legyen számítógépes fuvarszervezés! (Bár a jogszabály erről egy büdös mukkot nem ír!)
Hetek alatt "közbeszerzés", nyerés, és 95% (!!!!)-ban kész program. Kész lehetett az a program, ne röhögjön senki, mert be is mutatták a nagy nyilvánosságnak. Valamennyire a szakmám, ezért bátran állítom, hogy akkor mondjuk egy programra, hogy 95%-ban kész, ha túl van minden teszten, élesben fut, és már beleunt a programozó a módosításokba.
Nem tudom, ki látta a "Tű a szénakazalban" című filmet Donald Shutterland-al. Van benne egy jelenet, amikor a német kém Angliában egy repülőgép támaszpontot derít fel. Fényképezi a gépeket, számolja az ellenséges erőt, belopódzik, hogy mindent alaposan felderítsen, és már éppen elhiszi, hogy hatalmas erővel és haditechnikával áll szemben, amikor nekidől az egyik gépnek, és - ha jól emlékszem - leesik a gép légcsavarja. Trükk volt az egész! Papundekli repülők, kamu tankok, stb!
Beneda doktor pénteken megnézte ezt a már hónapok óta 95%-ban kész programot, és mindenkit megnyugtat.
Beneda doktor! Neki kellett volna támaszkodni a légcsavarnak! Vagy felhívni néhány intézményt, hogy mi is történt itt a napokban! Rossz lóra tett, Beneda doktor!
Egyébként - tegyük hozzá gyorsan -, respect Beneda doktornak is. Meg szeretné változtatni a betegszállítást, változtatni akar azon, ahogy a betegszállítók most működnek: szervezetlenül, egymást gyakran szó szerint meglopva (tisztelet a kivételnek). Nincs az országnak olyan régiója, ahol ne lehetne hallani a betegszállítók acsarkodásáról, egymásra mutogatásról, fel nem vett telefonokról, el nem végzett szállításokról. Ez van. Ezen változtatni kell!
Csak nem így! Az OMSZ erre alkalmatlan. Alkalmatlan is volt mindig. Vissza lehet sírni a régi szép időket, és siratni az OMSZ-os betegszállítást, de az sem működött annak ellenére, hogy néhány megyeszékhelyen volt hajdanában-danában annyi kocsi (vagy több), mint most összesen van az adott megyében. Szállítás is több volt, az igaz, de ez örök igazság, hogy a szállítási igény az mindig legalább egyel több, mint a kapacitás. Magyarul: ha van kocsi, lesz szállítás.
Visszakanyarodva az eredeti gondolatra.
Beneda doktor változtatni akart, és jogosan. Lehet, hogy ezt vállalta a Mókus őrsben, mint kabinetfőnök. Ki tudja?
Viszont rossz tanácsot kapott! Valaki azt mondta neki, az a jó út, hogyha a betegszállítást az OMSZ irányítja. És lőn jogszabály. Semmi hatástanulmány, semmi elemzés, semmi alternatíva. Szabály az szabály! Az OMSZ kerülgette a témát, mint macska a forró kását, aztán lassan már nem volt mit tenni. Lőn 1820, gyönyörű gépi hang (mintha egy halott beszélne a túlvilágról), képzett és tapasztalt kollégák, és hogy letronfolják a betegszállítókat, akik némelyikénél már igen korszerű internetes megrendelő és nyilvántartó, felületek vannak, előálltak ezzel a kivitelezhetetlen ötlettel, hogy legyen számítógépes fuvarszervezés! (Bár a jogszabály erről egy büdös mukkot nem ír!)
Hetek alatt "közbeszerzés", nyerés, és 95% (!!!!)-ban kész program. Kész lehetett az a program, ne röhögjön senki, mert be is mutatták a nagy nyilvánosságnak. Valamennyire a szakmám, ezért bátran állítom, hogy akkor mondjuk egy programra, hogy 95%-ban kész, ha túl van minden teszten, élesben fut, és már beleunt a programozó a módosításokba.
Nem tudom, ki látta a "Tű a szénakazalban" című filmet Donald Shutterland-al. Van benne egy jelenet, amikor a német kém Angliában egy repülőgép támaszpontot derít fel. Fényképezi a gépeket, számolja az ellenséges erőt, belopódzik, hogy mindent alaposan felderítsen, és már éppen elhiszi, hogy hatalmas erővel és haditechnikával áll szemben, amikor nekidől az egyik gépnek, és - ha jól emlékszem - leesik a gép légcsavarja. Trükk volt az egész! Papundekli repülők, kamu tankok, stb!
Beneda doktor pénteken megnézte ezt a már hónapok óta 95%-ban kész programot, és mindenkit megnyugtat.
Beneda doktor! Neki kellett volna támaszkodni a légcsavarnak! Vagy felhívni néhány intézményt, hogy mi is történt itt a napokban! Rossz lóra tett, Beneda doktor!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz