Adatok
STi22b
0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Indulunk. Kezdődik az őrület, a Totalcar Karácsonyi Hiéna 2013, amire rengetegen vártak már. Talán egy kicsivel kevesebb konccal, mint legutóbb, de panaszra semmi ok, mert a Mohó Hiéna minőséggel kompenzálja a mennyiséget. Mostantól kezdve egészen december 30-ig jelennek meg itt a…..
Az aluljárókban minden sarkon hülyebiztos térkép van, most mégis tanácstalanul állok az egyik előtt. Tudom, hogy melyik állomásra szeretnék menni, és biztos vagyok benne, hogy innen indul a vonat, csak azt nem tudom, pontosan hol tudok felszállni rá. Odalép hozzám egy negyvenes…..
STi22b
2013.11.30 11:49:02
@bublabuper: a Toyopet mellett álló autó egy nissan 610 bluebird, coupe méghozzá a tetővonalból ítélve. De ez csak olyan 80%.
STi22b
2013.11.30 13:56:20
@bublabuper: Közben feladtad a leckét, szóval utánanéztem magának a múzeumnak, ez a Historic Garage a Toyota MegaWeb része, tehát az egy Toyota ekkor már biztos voltam, ha esetleg nem találtad volna meg eddig, kurva valószínű, hogy ez egy Crown S50 coupe, millió verzióban gyártották, de az oldalra kihelyezett index elárulja. Hogy pont ilyen farral találsz-e a neten nem tudom.
STi22b
2013.12.06 09:37:48
@bublabuper: Ne viccelj. Valójában annyira biztos voltam a 610-ben ( csak mert nagyon kevés a két téglalap alakú hátsólámpás régi japán vas), hogy meglepett hogy nem az. Onnantól már egy kicsit személyes ügy is volt:) de örülök ha segítettem, mindig boldog vagyok ha látom hogy valakit érdekelnek a régi japánok, nekem a szívem csücskei. Szép Napot!
Elvileg hírzárlat volt, arról volt szó, hogy tilos fényképezni. Azért becsúsztattam a kis gépet a hátizsákba, hátha mégis, Japánban sosem lehet tudni. Szüntelen hajlongások között minden kérdésre elhangzik egy-egy hai, vagyis igen, de azt nem tudom, hogy mondják a nemet. Amikor…..
Boldog új évet, pupákok!
A Karotta-háztartás halmazati influenzafertőzéstől szenved, így sajnos a szokásos szószátyárságra nem számíthattok, mert nem nagyon látok a láztól. Viszont nagyszerű örömhíreim vannak. Egyrészt elkészült a Hangyász futóműállítás utáni…..
V10 / 5.204 cm3 / 650 PS / quattro 4WD / 0 - 100 km/h: 3,9 s / Vmax: 316 km/h
(klikkelj a nagyobb képekért)
..
Suttyomban készítették angol betegek a Ray Mallock Racingnél, vállalva a Nissan haragját, mely azonnal teljes mellszélességű támogatássá változott, amint kiderült, hogy ez a furcsa izé bizony képes porba döngölni a szupersportautók krémjét is akár. A Juke R szabad utat kapott.…..
And when you slow down and relax, the Mégane is simply a nicer place to be and feels more special despite its humble roots. Yep, oversteer-obsessed EVO gives the nod to the front-drive Mégane. The BRZ has shown moments of brilliance on the road, but often failed to hit the spot. Henry Catchpole…..
STi22b
2012.05.04 17:21:54
Én ennek az egész cikknek nem látom a valós mondanivalóját. Bevallom őszintén nem igazán ismerem az EVO magazine-t. Bár láttam néhány review-t a youtube-on tőlük. De a sínautó kifejezést én nem különösebben használnám a BRZ-re, a 86-ra pedig egyáltalán nem. Ahogy én láttam a japán magazinok összehasonlításából, pontosan a keményebb futómű ami különbség a toyota és a subaru között. Szóval a BRZ jobban tapad. Ennyi. De azért ezt a videot érdemes megnézni. www.youtube.com/watch?v=HMof6lJwpUM&feature=related
Én nem tapasztalom azt, hogy az autót megkéne gyilkolni ahhoz, hogy mókázni lehessen vele, de hát elképzelhető, hogy tévedek. Bár nem valószínű. Másrészről mit várt a világ ettől a kis kupétól? Hogy maga mögé utasítja majd a 2szer olyan erős autókat? Látom az emberek többsége nem látja a koncepciót aminek szellemében az autó megépítésre került. Az autó igenis a hachi szellemi utódja. Az talán letépte az emberek arcát? Nem, de hatalmas volt benne a potenciál, az, hogy a tulajdonosok olyanra alakítsák amilyenre szeretnék. Pályaautónak driftgépnek, bárminek. És a BRZ/86 vonal is pontosan ilyen. Ez a középosztály élményautója, és bár az ár magasnak tűnhet, erre azért elég nagy hatással van a magas yen árfolyam, amivel ilyenkor számolni kell. Azok akik azt írják, hogy az Sti hajtásrendszere és motorja kell a kocsi alá, azoknak üzenem, hogy és mégis minek? Ráadásul az első difi miatt nem lehetne annyira letolni a motort, eltűnne az alacsony tömegközéppont, mellesleg a subarunak már van egy 4 kerekes turbós autója úgy hívják impreza. ellenben egy BRZ STi gyári turbómotorral de az FR layout megtartásával igazán jól hangzana. Nem csodát kell várni az autótól csak reálisan szemlélni. Egy szép kis kupé pontosan elég erővel és játékosággal, normális árfekvéssel és fogyasztással. És könyörgöm ne hasonlítsunk már mindenhez ladákat, tudom, hogy ez Magyarország, de ki kéne már vennünk a fejünket az oroszok seggéből. Aki meg elsőkerekes hot hatcheket hasonlít FR autókhoz, azoknak ezúton küldöm bókjaimat. Végül a szerkesztőségnek, akik nem értik a best motoring féle videoban a MX-5 szerepét. Nos talán, esetleg azért szerepeltetik a kis mazdát, mert a japán piacon jelenleg az egyik utolsó ha nem az utolsó kis teljesítményű szívó FR élményautó, pont mint a BRZ. Pikk pakk meg is eszik a kis mazdát, nem értem hol van itt a gond. Viszonyítási alap, talán ez az a fogalom amit kerestetek csak nem találtátok, remélem segítettem.
Én nem tapasztalom azt, hogy az autót megkéne gyilkolni ahhoz, hogy mókázni lehessen vele, de hát elképzelhető, hogy tévedek. Bár nem valószínű. Másrészről mit várt a világ ettől a kis kupétól? Hogy maga mögé utasítja majd a 2szer olyan erős autókat? Látom az emberek többsége nem látja a koncepciót aminek szellemében az autó megépítésre került. Az autó igenis a hachi szellemi utódja. Az talán letépte az emberek arcát? Nem, de hatalmas volt benne a potenciál, az, hogy a tulajdonosok olyanra alakítsák amilyenre szeretnék. Pályaautónak driftgépnek, bárminek. És a BRZ/86 vonal is pontosan ilyen. Ez a középosztály élményautója, és bár az ár magasnak tűnhet, erre azért elég nagy hatással van a magas yen árfolyam, amivel ilyenkor számolni kell. Azok akik azt írják, hogy az Sti hajtásrendszere és motorja kell a kocsi alá, azoknak üzenem, hogy és mégis minek? Ráadásul az első difi miatt nem lehetne annyira letolni a motort, eltűnne az alacsony tömegközéppont, mellesleg a subarunak már van egy 4 kerekes turbós autója úgy hívják impreza. ellenben egy BRZ STi gyári turbómotorral de az FR layout megtartásával igazán jól hangzana. Nem csodát kell várni az autótól csak reálisan szemlélni. Egy szép kis kupé pontosan elég erővel és játékosággal, normális árfekvéssel és fogyasztással. És könyörgöm ne hasonlítsunk már mindenhez ladákat, tudom, hogy ez Magyarország, de ki kéne már vennünk a fejünket az oroszok seggéből. Aki meg elsőkerekes hot hatcheket hasonlít FR autókhoz, azoknak ezúton küldöm bókjaimat. Végül a szerkesztőségnek, akik nem értik a best motoring féle videoban a MX-5 szerepét. Nos talán, esetleg azért szerepeltetik a kis mazdát, mert a japán piacon jelenleg az egyik utolsó ha nem az utolsó kis teljesítményű szívó FR élményautó, pont mint a BRZ. Pikk pakk meg is eszik a kis mazdát, nem értem hol van itt a gond. Viszonyítási alap, talán ez az a fogalom amit kerestetek csak nem találtátok, remélem segítettem.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Fekete short két fehér csíkkal az oldalán. (a bal oldalán legalábbis) Én azt mondanám az egy futó nadrág.
Hmm viszont hogy megnéztem ezt az élő felvételt már megint rájöttem hogy mennyivel jobb zenekar is a Megadeth mint a Black Sabbath;)