Regisztráció Blogot indítok
Adatok
The Skizo

0 bejegyzést írt és 57 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Mér' kell ijesztgetni? 2015.03.11 13:45:02
De tényleg, micsoda dolog már. Az ember csak békésen gurul, erre meg rádudálnak. Micsoda viselkedés ez? Hová lesz ez az ország így? Azt hiszem, itt az ideje, hogy mozgalmat indítsunk: senki ne dudálhasson csak úgy a zárt villamospályán tekerő bringásokra. Még a végén…..
K report Windows update 2015.01.27 17:22:45
Isten lássa lelkem, nem szoktam bántani a Microsoft operációs rendszerét, mert igazából nincs miért. Windows 7 –et használok, (gyári, full legal, a géphez vettem anno) jön – megy – világít, teszi a dolgát, így ez idáig tényleg semmi okom nem volt a panaszra. Tekintve…..
The Skizo 2015.01.28 11:08:16
@eßemfaßom még áll: Ha gyorsan írod, ha lassan, akkor se igaz. Most nem arra voltam kíváncsi, hogy az originális win8.1 esetében benne van-e. Ezt valószínű azért olyan nehéz megértened, mert csak beleolvastál 1 mondatot abba, amit írtam.
Tehát akkor leírom tagoltan, hogy Te is meg tudd érteni: esetünkben a windows 8.1 telepítése után volt start menü.
The Skizo 2015.01.28 11:10:35
@Lord Viktor: Szerintem is a legjobb megoldás a clean install, ha van telepítő DVD. De esetünkben nem volt.
The Skizo 2015.01.28 11:13:57
@eßemfaßom még áll: Leírhatod még párszor, de ettől még volt/van. Az MS-ről letöltött win7 trialra ment fel az MS fiókjából a win8.1. Reboot, és ott figyelt a statmenü. Programokat csak utána álltam neki telepíteni.
Rég volt akkora mozgolódás a tévében, mint idén. Először Ördög Nóra ment át elég nagy balhéval a háta mögött az RTL-től a TV2-höz, most pedig Tatár Csilla hagyja ott a csatornát 12 év után, hogy az MTVA-nál folytassa. Mondhatni csöbörből vödörbe, de Tatárnak biztos…..
The Skizo 2014.12.12 15:02:47
@Nem Penny hajója: Ezen besírtam. :D Igaz a szólás, hogy mindenki magából indul ki... Ezt a tuflákot :D:D:D
Az undormány Fidesz-rezsimről sok minden rosszat el lehetett mondani eddig is, de azt, hogy koncepciótlanul, értelmetlenül hoztak volna döntéseket, azt semmiképp. Ehhez képest az elmúlt hetek eseményei arra utalnak, hogy először valakinek nagyon elgurult a gyógyszere, aztán a többi…..
The Skizo 2014.12.11 11:07:06
@jet set: Az M0-ás közel se autópálya. Másrészt Európa azon országaiban, ahol fizetős az autópálya, az elkerülő ott is rendre ingyenes (pl. a Zágrábi). Nem véletlenül hívják azokat elkerülőnek.

A megvalósítás és a használhatóság itt a legnagyobb gond. Honnan fogod tudni, hogy azon a szakaszon, amerre menned kell, fizetned kell-e? Elkezded összevetni a térképen és valami hevenyészett leírásban, hogy vajon akkor most fizetned kell-e? Ez otthon ülve, előre eltervezve még megy, de az autóban ülve, egy váratlan helyzet hatására útirányt változtatva is menni fog? Mennyi leállósávban matricát vásárló halálos balesete kell majd ahhoz, hogy felfogják, hogy dilettánsok ehhez? Ezt azok találhatták ki, akik a matrica ellenőrzés folyamatát azért gyorsították fel, hogy a véletlenül felhajtókat is lehessen büntetni. Majd ott is meghal pár visszatolató, vagy leállóban mobilozó, mire észbe kapnak.
The Skizo 2014.12.11 12:10:00
@jet set: Bécsi elkerülő? Mégis melyikre gondolsz?
The Skizo 2014.12.11 13:59:49
@Baszki, nincs már mit ellopni...: Van egy kis szakasza északon, meg délen. Elkerülésre a legkevésbé sem alkalmas...
A Gangnam Style igazán, úgy rendesen kettétörtre a YouTube-ot. Nem viccelünk. Psy klipjére túl sokszor kattintottak a YouTube-on, ezért a videomegosztót frissíteni kellett, hogy továbbra is meg lehessen tekinteni.  A YouTube Google+ oldala szerint ilyesmire nem számítottak, „ám…..
Egy jó számot feldolgozni egyáltalán nem ciki. Pláne, ha az előadó beleteszi kicsit magát is és ad hozzá, közhelyesen szólva, valami pluszt, az eredmény pedig nem csak hallgatható lesz, hanem olyan, amitől talán vele azonosítják majd később a dalt, nem az eredeti előadóval.…..
Ha “biciklistaként” reagálnék Stump András cikkére, bizonyára a fenti címet adnám neki. Csakhogy ennek nincsen sok köze a modern közlekedéspolitikához, amivel foglalkozom, és hozzám sem - már sokszor leírtam: nem vagyok “biciklista”.  Tehát az alábbi cikk új…..
The Skizo 2014.06.18 08:44:13
Tisztelt László János Úr!

Beállok azok sorába, akik szerint Stump András cikkét súlyosan félreértette, félreértelmezte. Azt nem tudom eldönteni, hogy a Stump cikk gerjesztette haragja miatt nem tudta leszűrni a mondanivalót, vagy szándékosan magyarázza félre, ezzel nyerve egy kis népszerűséget magának. Ha az előbbiről van szó, nem jó jel. Ezt a haragot nem kéne átvinni a közlekedésbe, mer a kivagyiság balesethez vezethet. Pláne rossz, ha egy ekkora indulatokkal teli ember emberekhez szól, általános törvényszerűségként feltüntetve saját igazát. Ha az utóbbiról van szó, akkor megértem, mindenkinek jár a 15 perc hírnév. Persze ezt jobb lenne valós teljesítménnyel elérni, de így is lehet. A nagyobb baj ezzel, hogy az igencsak kerékpár soviniszta felhangú cikk többet árt a bringásoknak, mint amennyit használ.
Magam részéről azt tanácsolnám, a cikkek írását hagyja meg azoknak, akik értenek hozzá. Mozgalmi vénáját kamatoztassa a háttérmunkákban való részvételben. Ötleteljen, agitáljon, szervezzen. Járjon elő a saját jó példájával, ez nagyon fontos, e nélkül hiteltelenné válhat.

Azért a 2 cikknek legalább megvolt az az eredménye, hogy beszélnek, beszélünk a meglevő problémákról. Ötletelünk a megoldásokon. Ebből még valami jó is elsülhet. Magam részéről jó ötletnek tartom a külön biciklis sávok kialakítását, a biciklis utak számának, hosszának növelését, a közúti biciklizés "jogosítványhoz" kötését, és a bringa rendszám bevezetését.
Nem elég, hogy az angol Premier League meccseit nagyjából csak azok láthatják, akik a Digi előfizetői, most még itt van ez is, a csatorna PL-lel foglalkozó riportereinek és celebvendégeinek legújabb húzása, amivel a sírógörcs szélére kergetnek minden jóérzésű futball- és…..
Komoly indulatokat korbácsolt fel a Red Bull Racing hazájában, Nagy-Britanniában Sebastian Vettel malajziai húzása, amikor a csapat utasításának ellenszegülve megelőzte csapattársát, Mark Webbert, és megnyerte a versenyt. Gerhard Berger szerint a világbajnokokból nem lehet kiölni a…..
The Skizo 2013.03.26 15:55:08
@Real Simon says: Én azt látom, hogy egyre több az önjelölt, állítólagos hozzáértő, aki kigooglizik pár nevet és már osztja az észt.
Lehet itt magyarázni, hogy ki tartotta többre a konstruktőrit, csak mellé kéne szúrni, hogy mikor. A mai kor azt mondja, hogy az egyéni vb cím vonzza a szponzorokat, annak van reklámértéke a csapat főszponzora szempontjából. Most már érted, hogy Vettel miért előzte meg Webbert?
The Skizo 2013.03.26 16:54:07
@Real Simon says:
1. A gond nem a 31. körrel volt, amikor végre az élre állt, hanem azzal a 3 körrel, amiben nem tudta kihasználni a közepes keverék adta előnyt. Ennek volt a következménye, hogy a következő kerékcsere után nem tudott visszajönni a 2. helyre, ami bizony már csapatérdek. Az elengedés meg pont arról szólna, hogy különösebben nagy terhelés nélkül el tud menni.
2. Továbbra sem tudom elhinni, hogy szerinted Webber nem a maximumon próbált védekezni.
4. Az lehet, hogy fel volt gumizva, de azt ki tudta kiszámolni, hogy a szétszóródott gumitörmeléken hogy fog ez sikerülni? Webbert magyarázatát érteném, ha mindenféle csata nélkül hagyta volna elmenni Vettelt, és aztán reklamál, hogy nem ez volt megbeszélve, de így.
The Skizo 2013.03.26 16:55:47
@Real Simon says:
1. A gond nem a 31. körrel volt, amikor végre az élre állt, hanem azzal a 3 körrel, amiben nem tudta kihasználni a közepes keverék adta előnyt. Ennek volt a következménye, hogy a következő kerékcsere után nem tudott visszajönni a 2. helyre, ami bizony már csapatérdek. Az elengedés meg pont arról szólna, hogy különösebben nagy terhelés nélkül el tud menni.
2. Továbbra sem tudom elhinni, hogy szerinted Webber nem a maximumon próbált védekezni.
4. Az lehet, hogy fel volt gumizva, de azt ki tudta kiszámolni, hogy a szétszóródott gumitörmeléken hogy fog ez sikerülni? Webbert magyarázatát érteném, ha mindenféle csata nélkül hagyta volna elmenni Vettelt, és aztán reklamál, hogy nem ez volt megbeszélve, de így.
Egy amatőr videón látszik, hogy a német autója megmozdult a rajt előtti másodpercekben, a lámpák kialvása előtt. Egészen minimális távolságot haladt előre, szinte azonnal meg is állt újra, majd feltehetően a legjobb pillanatban indult el, nem ugrott ki. Állítólag Robert Kubica…..
The Skizo 2010.10.12 10:45:26
@KariKa: Olvasgasd még egy kicsit a szabálykönyvet, mert ebben nem volt semmi szabálytalan! Ha nem lenne érthető, hozzátenném, hogy a bemozdulásnál nem lépte át a rajtpozíciót jelző vonalat. Ennyi.
The Skizo 2010.10.12 13:58:34
@KariKa: Köszönjük az áltudományos összefoglalást. A szabálykönyv ide vágó passzusát Te sem idézted. Gondolom azért, mert nem ismered, csak tippelgetsz. Nem baj, azért szép próbálkozás volt.
Nick Heidfelddel ütközött a bajnok Szingapúrban, vagy ütötte ki, ahogy nézzük. A 37. körben a mercedeses belülre ment, de nem volt elég közel, a sauberes bezárta a kaput, összeakadtak, Heidfeld gépe még két kerékre is emelkedett, majd a gumifalba csúszott. Schumacher…..
The Skizo 2010.09.28 12:56:31
@VRbagoly: Szerintem ismerik azok a versenyzők a fék nevű berendezést. Használják is, igen intenzíven. Egy ilyen kanyarnál olyan rövid féktávot vesznek, amilyet csak lehet. Ebből adódik, hogy ha bevág eléjük valaki, akkor nem tudnak jobban fékezni, anélkül, hogy elveszítenék az uralmukat a kocsi felett. Ugyanez a helyzet a korrigálással. Nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom, hogy féktávon csak minimális korrigálás fér bele, különben úszik a kocsi hátulja. Ilyenkor az előzést végrehajtónak kell figyelnie, hogy csak annyira kényszerítse a másikat helyváltoztatásra, ami még biztonságosan belefér neki. Persze ezek nem definiálható határok, épp ezért mondják rá, hogy versenybaleset.
Állítólag Vettel túl rugalmas szárnya is kellett a Button-balesethez, de Kubicáé is mozog rendesen. Elképzelhető, hogy az RBR rugalmas légterelője közrejátszott a Vettel-Button-ütközésben? Sebastian Vettel belső kamerás felvételén jól látszik, amit le-föl mozdul az első…..
The Skizo 2010.09.03 11:27:29
@froton: Mondta valaki, hogy Te mihez viszonyítod? Azt mondtam, hogy a kép szándékosan eltúloz. Amúgy szinte minden stimmel a megfigyelésedben, kivéve, hogy az általad összehasonlított 2 versenygép kialakítása, orrkúpja, szárnyak elhelyezkedése eleve más. Ha megnézed Vettel autóján a szárnyak eleve lejjebb látszanak. Így aztán semmi értelme azt figyelni, hogy az egyiken eltűnik a szárnyvég, a másikon nem. Ettől még lehet az is, hogy Vettel autóján jobban lebillen, amíg a mérések alapján a hivatalosan meghatározott értékhatáron belül mozog (amit ugye verseny előtt meg is mértek).
Sao Paolóban versenyeztették a két közlekedési eszközt. Abban a 15 milliós városban, ahol világ legtöbb helikoptertulajdonosa koncentrálódik, és ahol relatíve a legkevesebb a kerékpáros.  A kerékpár győzött.      A várost többször megjárt barátunk,…..
The Skizo 2009.10.07 15:21:50
@Zsurmi: És mégis melyik hobbi rajongói lesznek a következők, akik kitalálják, hogy az eddigi formáktól teljesen különállóan kezeljék őket? A görkorcsolyások, a gördeszkások, vagy a szánkósok?
The Skizo 2009.10.07 15:28:37
@Mon3: És ha ki kell vinni 2 futópadot, meg egy szobakerékpárt, akkor is Rád fogják bízni? :D
The Skizo 2009.10.07 15:43:05
@Halál Bika: Nagyon helyes, ügyes vagy. Csak így tovább! Viszont a hozzászólás nem Rólad szólt. Legközelebb figyelj jobban! Nem minden hülyeség, amit nem értesz.
Kiásták a csatabárdot a biciklisek ellen két autószimpatizáns szervezetnél. A Közlekedési Dolgozók Országos Egyesülete és az Emberibb Parkolásért Mozgalom besokallt a „Critkáll Mass” stílusa miatt, és közleményben kérik a főpolgármester-helyettest valamint a…..
The Skizo 2009.09.29 10:50:04
@Jobb híján MDF-es:

Lehet, hogy most újat mondok Neked, de az autósok használják az M0-ást... Menj ki, nézd meg! Hihetetlen, mi? :D

Ma láttam egy bringást. Jött az utcában (nem az egyirányúban szemből). Kereszteződésnél kitette a karját, lassított, körülnézett, és bekanyarodott. Még sokáig néztem utána. Ilyet évente egyet, ha látok.

Azt pedig szomorúam olvasom szamoaitól, hogy csak azt tartja progresszív gondolkodásúnak, aki az Ő nézeteit osztja.
The Skizo 2009.09.29 11:02:51
@mement: "folyamatosan mantrazod meg nem lessz igaz"

Ha a közlekedési szabályokat nem is, de a magyar helyesírás szabályait legalább tartsuk már be!
Na, ez a durva, nem a Batz papucs! A Homár régi mailhaverját, Gábort és a kocsijában utazó családját igazi életveszélybe sodorta egy agresszív önkéntes seriff, aki le akarta szorítani őket az útról. Konkrétan rájuk húzta a kormányt az országúton, "rendőrség"…..
Gyanútlanul klikkeltünk egyet a jó öreg criticalmass.hu-ra, ahogy a napokban rajtunk kívül nyilvánvalóan nagyon sokan ezt teszik, hiszen nyakunkon a rendhagyó Critical Mass. Most azonban meglepődtünk, az alábbi látvány fogadott minket.   A hekkelt címlapról egyetlen linket…..
Az Európai Autómentes Napon, szeptember 22-én ismét lesz Critical Mass, de most másként. Idén nem lezárt utak és rendőri biztosítás várja majd a bringásokat, hanem mindenki szabadon, de a létszám miatt valószínűleg csoportosan fog biciklizni Budapesten, olvasható a Critical Mass…..