Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kiffarkany

0 bejegyzést írt és 25 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Örvénycsappantyú, lambdaszonda, változó szelepvezérlés: szinte kedvet kap az ember egy jó kis dízelhez. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Piaci rést találtunk és sajnos rés van ott is, ahol nem kéne: a dugattyú tetején. Az Égéstér 132. adásának kommentposztja. Direktlink a letöltéshez..
kiffarkany 2014.08.18 09:56:43
@hugoapi: nem akarok a magasszíntű vitába belekotyogni, meg nem is értek hozzá !!, de az újabb euro6 os benzinmotorokban nincs már EGR sem, és szívócső és közvetlen befecskendezésűek: ilyen motorok 3. generációs TSI-k 1,8 és 2.0 kizárólag (1.4.- 1.2 nem) Toyota és lexus motorok, gt86 pl..itt meg van oldva a lekoxolódás problémája! keress rá gt86 os szétszedett motorokra. gyak. fémtiszta a szívószlep IS. 60-80 ezret futott autókról már van fotó..(van usában valami házibajnokság ahol ezeket a gt86 os toyota motorokat szétszedik felkészítik tuningolják ott találtam ilyen fotókat)
A kis-gagyi lenézett suzuki új 1.2 es szívóbenzinmotorja IS a swiftben ilyen lesz kettős befecskendezésű !
kiffarkany 2014.08.19 15:02:41
@w a s d: én pont ilyenről a nissanba tudok! az ott pont így néz ki ! www.motorauthority.com/news/1033722_nissan-unveils-fuel-saving-dual-injector-system

Megnéztem még egyszer az AZ autó usjágban asszem múlt havi, és jól mondtam egyik itt másik ott.. port és közv injektor!
kiffarkany 2014.08.19 15:04:16
A gépjárművek öndiagnosztikája gyakran félrevezeti a szakembereket. Egy hibakód alapján alkatrészt cserélni nagy lutri, mégis jó irányba terelheti a hibafeltárást a vezérlőegységből kinyert információ. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
kiffarkany 2013.12.04 09:47:23
@Agr3ssor: ott meg a dizelnél van DPF azám aszopóág főleg városi hasznalatnal iylen autonál, ha akarod mesélek neked provobe napestig erről :D szerintem benzines jobb választás MÁR ha VÁROSI hasznalat SOK és turbós turbós összevetésben nézzük.. legalább TSInél nincs koromszűrő helyette van más nyilván...na de.. érted.. :D
kiffarkany 2013.12.04 10:03:27
@Zeppeliner: hallod.. EL NE ! meg ne merjék :D:D
kiffarkany 2013.12.04 10:41:10
@andand: én is eszondom .. lassan nem is lesz új autóba turbó nélkül motor.. suzuki miegymásban még talán... de..máshol sehol...
Egy kereskedő, aki nem ad el rossz autót. Egy tréfás Golf, ami naponta csak egy percig rossz. Egy elhúzódó hibakeresés, amitől égnek áll a technikus haja. Egy próbaidős, aki vizsgamunkát végez. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Centi vastag olajsár a második olajcsere után: úgy tűnik, a nyújtott szervizperiódus csak arra jó, hogy az autó kibírja a garanciaidő végéig. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
kiffarkany 2013.07.11 12:13:45
@Shadowbull: Köszönöm a választ ezt tudtam végül is.valami tudományosabbra gondoltam de végülis mindegy is.. :) ÉS AKKOR mi a jobb egy turbós benzines használatánál, bemelegszik....majd kistávokon is inkább magasabb fordulaton használni tehát mondjuk 3000- környéke rpm mint amit javasol 2000 nél váltsam el.. :) ez egy golf TSI 1.2.. ezért kérdezem.. átterek kénemtes bengára evo neo benga meg olajat is 10 ezrenként cserélem szinte csak városra van használva...thx
Mi sem mutatja jobban a másodlagos autópiacon vadászók bizalmatlanságát, mint a tény, hogy azért nem vitte el az autót, mert nem volt semmi baja. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..