Adatok
Cityboy08
4 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A blog ma reggel a II. János Pál pápa téren járt.
Helyszíni, rövid összeállítás:
A teret bejárva kissé meglepett, hogy a rendőrség is jelen volt és minden gyanús személyt igazoltatott. Egy tucat hajléktalanon és (valószínű) 3 drogoson kívül semmi gyanús nem volt a…..
Egyre több panasz lát napvilágot a Magdolna utca 12-ből, blogbejegyzések, kommentek és egy RTL-es híradós riport is mind-mind arról tanúskodik, hogy itt bizony sok minden nincs rendben. A drogosok és a drogdílerek mellett a felújítással járó kellemetlenségeket is el kell viselnie…..
A mai bérlakáshoz való jutási lehetőségeket elnézve kerületenként igen nagy a szórás, míg egyes önkormányzatok évente akár 2-3 bérlakás pályázatot is kiírnak, mások egyet sem, sőt van olyan kerület is, ahol több éve nem történt semmi, pedig a bérlakás igény egyre…..
Budapest, a város, ahol élek. Sokszínű, mozgalmas, izgalmas. Bármelyik jelzőről lehetne bejegyzést írni, de hosszas litánia helyett, következzék az oldal legelső eposza.
Az előzmény:
Bírom, hogy ha valakit kilakoltatnak, akkor egyből sajtóst és jogvédőt hív. Jöhetett…..
Az ELMŰ fájdalommal tudatta, hogy otthagyja mindannyiunk kedvenc késedelmikamat-generátorát, és ezentúl a saját honlapján fogja prezentálni az elektronikus számlákat. Ezzel az összes díjnetes ügyfelüket rákényszerítik, hogy náluk is regisztráljanak, különben mehetnek vissza a…..
Kicsit megszaladt a pénztárgép a Club Zeittben, amikor a repülőtéri közértnél 18x drágábban merik adni ezt a cuccot. Megvan az új Frizzante?
Ehez nem hiszem, hogy kell kommentár. Vérlázító! Egyébként egy török ember panaszkodott a repülőtéren nekem, hogy hogy járt,…..
Cityboy08
2013.12.31 18:03:14
@Beauregard:
"Aki fellengzős az asztalnál, az ne sírjon a kasszánál."
Tipikus külföldiek: súlyosan lazák, szétszórtak és hanyagok. Nem szoktak semmihez, főleg nem a munkához és az odafigyeléshez. Nem erényük az illedelem, maguk fajták. Kb. ilyen egy külföldi. Azért működik és van talpon az itthoni lenyúló ipar. Ameddig van szar addig lesz veréb is. A külföldi legalább majd megtanulja. Ugordjunk. BUÉK.
"Aki fellengzős az asztalnál, az ne sírjon a kasszánál."
Tipikus külföldiek: súlyosan lazák, szétszórtak és hanyagok. Nem szoktak semmihez, főleg nem a munkához és az odafigyeléshez. Nem erényük az illedelem, maguk fajták. Kb. ilyen egy külföldi. Azért működik és van talpon az itthoni lenyúló ipar. Ameddig van szar addig lesz veréb is. A külföldi legalább majd megtanulja. Ugordjunk. BUÉK.
Naiv Playersroom-vásárló is kiderítette, hogy a vállalkozások bárhova küldhetik szakvizsgálatra hibás termékeiket. Valahogy mindig olyan helyre küldik, amik szinte minden esetben nekik adnak igazat. Ez ellen semmit nem lehet tenni, mert az üzlet akárhány szakvéleményt hozhat…..
A Puma szerint teljesen rendben van, ha ők vizsgálják be a viszonteladóiktól vásárolt, egy hónap aladt kilyukadó cipőket. És természetesen a vásárló a hibás:
2013.04.12.- én vásároltam egy Puma Drift Cat SF típusú szabadidőcipőt a budapesti A4 Space Store-ban. (Cím:1093…..
Cityboy08
2013.07.16 22:43:58
@Martinicske: Ebben igazad van. Nagyrészt az importőr vizsgálja be a terméket és állít ki szakvéleményt. És legtöbbször cserélik is az usernak a hibás terméket, de nem marketing szempontól, hanem azért, mert félnek a fogyasztóvédelemtől.
A poszterünk már az "első alkalommal " mehetett volna a fogyasztóvédelemhez, persze csak akkor ha kisker vásárló és nem kért áfás számlát... ugyanis az már bukta volt az üzlet részéről, hogy a visszavételi jegyzőkönyvre ráírták, hogy "reklamációnak helye nincs"
Ez így nem valami hivatalos...
És ennek az üzletnek tudnia kellene, hogy ha valaki pl. egy ilyen kaliberű reklamációval a fogyasztóvédelemhez fordul, akkor a vásárlónak ad igazat az esetek 100%-ban, ezt egy vérbeli kereskedő tudja is és cserél vagy visszaadja pénzt, mert a büntetés sokkal zsírosabb.
Jelen esetben is sok mindennel csőbe lehetett volna húzni az üzletet, kezdve a visszavételi jegyzőkönyvvel, de egy át nem adott magyar nyelvű használati útmutatóval is nyerhetünk a fogyasztóvédelemnél, amit csak úgy tud bizonyítani a kereskedő, ha a blokkra rá van vezetve, hogy magyar nyelvi útmutató mellékelve.
Szóval nem szabad feladni.
Remélem elolvassa a postot az üzlet vezetője is, mert elég inkorrekt a megoldás, hogy egy beszerzési áron nézett filléres tételt nem cserélt a vásárlónak, ehelyett belemegy egy hosszú jogi herce-hurcába, amiben valószínű ő marad alul, és sokkal többe fog neki kerülni. És itt jön képbe a marketing, ha cserélsz b+ a user visszamegy, te meg nem buksz szinte semmit.
Persze a kereskedő is mérlegelhet, mert nem mindig a fogyasztónak van igaza, na de könyörgöm, nem egy 300 ezres TV-ről beszélünk...
A poszterünk már az "első alkalommal " mehetett volna a fogyasztóvédelemhez, persze csak akkor ha kisker vásárló és nem kért áfás számlát... ugyanis az már bukta volt az üzlet részéről, hogy a visszavételi jegyzőkönyvre ráírták, hogy "reklamációnak helye nincs"
Ez így nem valami hivatalos...
És ennek az üzletnek tudnia kellene, hogy ha valaki pl. egy ilyen kaliberű reklamációval a fogyasztóvédelemhez fordul, akkor a vásárlónak ad igazat az esetek 100%-ban, ezt egy vérbeli kereskedő tudja is és cserél vagy visszaadja pénzt, mert a büntetés sokkal zsírosabb.
Jelen esetben is sok mindennel csőbe lehetett volna húzni az üzletet, kezdve a visszavételi jegyzőkönyvvel, de egy át nem adott magyar nyelvű használati útmutatóval is nyerhetünk a fogyasztóvédelemnél, amit csak úgy tud bizonyítani a kereskedő, ha a blokkra rá van vezetve, hogy magyar nyelvi útmutató mellékelve.
Szóval nem szabad feladni.
Remélem elolvassa a postot az üzlet vezetője is, mert elég inkorrekt a megoldás, hogy egy beszerzési áron nézett filléres tételt nem cserélt a vásárlónak, ehelyett belemegy egy hosszú jogi herce-hurcába, amiben valószínű ő marad alul, és sokkal többe fog neki kerülni. És itt jön képbe a marketing, ha cserélsz b+ a user visszamegy, te meg nem buksz szinte semmit.
Persze a kereskedő is mérlegelhet, mert nem mindig a fogyasztónak van igaza, na de könyörgöm, nem egy 300 ezres TV-ről beszélünk...
A hétfőn bevezetett új elektronikus rendszer azonnal összeomlott, de nagyobb problémát jelent, hogy eléggé értelmetlennek tűnnek az átalakítások a Postán. Sem a papír, sem az ügyintézés nem lett kevesebb, ezért a 2 nap alatt betanított alkalmazottaknak még jó pár hétbe telik,…..
Folytatódik a parasztvakítás a Tescoban, ezúttal a mobilos részlegnek sikerült alulmúlnia a kisiskolásokat:
Kedves Homár aki tékozló is egyben! Minap lettem figyelmes a következő visszautasíthatatlanan Tescos ajánlatra, idézem:"Hívja 3 kedvenc ismerősét 0 Ft-os percdíjon,…..
Cityboy08
2013.06.25 19:58:57
@Mákony Béla: Az ajánlat valóban nem rossz, de a Tescos feltöltős tarifája az egyik legrosszabb a piacon, ezzel a 30 napos bónusz hülyeséggel... És azt is kétlem, hogy a hívásvégződtetési díj miatt rosszul járna ezzel az opcióval...
Naiv ügyfél fennakadt a UPC ügyfélszolgálatának első szintjén. Onnan régebben továbbkapcsoltak a technikai ismeretekkel rendelkező kollégákhoz, most azonban az ügyintéző ehhez 2500 forintos elhárítási díjat helyezett kilátásba, mert szerintük náluk nincs hiba. Naiv…..
Cityboy08
2013.05.16 21:18:30
Peti a Kraft Foodsnál érdeklődött, hogy tényleg fogy-e a keksz a csomagból, és tényleg:
Nagyon kedvel(t)em a Pilóta kekszet, főleg utazáshoz szoktam venni. Legutóbb feltűnt, hogy mintha könnyebb lenne a korábbinál. Mint kiderült, 10%-al csökkentették a csomag tartalmát, ami…..
Péter nem egészen érti, mit tudtak benézni a T-Home-nál, amikor elhunyt édesanyja halotti bizonyítványával megszüntette összes előfizetését, de a központban csak a telefont bírták deaktiválni, a tévét és az internetet nem:
Édesanyám tavaly novemberben sajnos elhunyt. Volt…..
A leértékelt készülékeket forgalmazó T-Boy Művek Bt. szervize képes volt azt mondani, hogy porosodás miatt jelentek meg sötét foltok Regina LCD tévéjén, ami sajnos nem javítható vagy cserélhető:
Nomen est omen...A név végzet. Bölcs latin mondás, amire gondolhattam volna…..
Naiv ügyfélék fröccsözni mentek a MOM Park Leroyba. Bár különböző italokat rendeltek, a végén csak a drágábbik rozét látták a számlán.
Meglehetősen felháborító estnek lehettünk szenvedő alanyai egy kedd este a MOM Park aljában található Leroy Bistróban. Eddigi…..
Bár már egyszer hetekkel ezelőtt megírtuk, a nyaralások miatt vannak, akik csak most eszmélnek rá, mekkora lehúzás a telefonadó a Vodafone-nál. Minthogy a Homár azóta sem kapott semmilyen magyarázatot, hogyan lesz technikailag céges telefonszámonként kereken 3175 forint…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
De ha jobban belenézünk a lecsóba. A kormányunk választási propaganda gépezetnek használja a rezsicsökkenést és jön az újabb -10%. Mit tesz ELMŰ meg a többi? Csökkenti valszeg a kiadásait, farag ahol tud, mint most. A vállalkozások és az emberek ugyanezt csinálják. Mindenki a tönk szélén van. Hitelekből, kölcsönökből tengődik a nép nagy része. Az senkit nem érdekel, hogy pl. több mint 50 féle külön adó van?
És mennyiből tart elindítani a minden windows rendszerben integrált IE böngészőt, hogy belépni tudjál az ELMŰ oldalára? Egyeseknek milyen problémájuk van. Szívesen cserélnék velük...