Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Photopolymer

0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Zöld, világít és előtted gyalogol, mi az? Valeós hosztesz. Aztán amikor a hosztesz megfordul, és erőnek erejével a standra invitál, nem teheted meg, hogy lelépsz, kézbe veszel egy kitett tárgyat és profizmust imitálsz. Hopp, de mi is ez a tárgy? Turbó? Dehogyis. Az a…..
Photopolymer 2014.10.05 21:51:54
@Alex Raps:
SOHA nem szabad a turbina mellé tenni !!!!!

Ha ott lenne fel kellene tölteni a teljes csövezést és az intercoolert is, ami persze hatalmas veszteség és késedelem.

A folytószelephez minél közelebb, csak ott van értelme.

Ez nem megérzés vagy vélemény kérdése, hanem tiszta fizika.
Photopolymer 2014.10.05 22:04:50
@Cooper911:
semmiben nem hasonlít az autógyártás a repülőkhöz, ezt csak téveszmékben élő autógyártók hirdetik magukról.

Ha egy autó megáll akkor csak később érsz oda, mert taxival kell menned.

Ha egy repülő az TÖMEGKATASZTRÓFÁT OKOZHAT !!! Ott is ahova lezuhan !!!

Teljesen más elvárások, méretezések, megoldások.

Csak a tisztánlátás érdekében az autóban nincs mindenből kettő míg a repülőkben MINDEN DUPLÁN VAN !!!
És nem azért mert rosszabb, vagy mert elromolhat.
Photopolymer 2014.10.05 23:04:21
@Kisamotors:
misem egyszerűbb
Kis motor túlhajtva nagy motor alacsony teljesítményen használva, így már érthető a látszólag fura "eltérés".
Az, hogy a váltó és a diffmű is más volt és az is elvitte a fogyasztást persze megától értetődő.

Legszemléletesebb, hogy ugyanazt a mozgási energiát kell előállítani mindkét autóban, miért is térne el jelentősen.

Egyébként 2,8Lit. nem volt belőle, ezt azért átgondolnám a helyedben.

www.autoevolution.com/bmw/3-series-sedan/

en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E30%29