Regisztráció Blogot indítok
Adatok
cancer1

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nem érdekel a klubélet, falkában motorozni sem szeretek. Nem vagyok tipikus BMW-tulajdonos, jobban kedvelem a rigásokat. Soha nem ragasztanék mindenféle hágókon kapható matricákat a csomagtartóra. Nem kell, hogy tudják, pontosan milyen tapasztalt motoros vagyok. Nem érdekel, milyen…..
cancer1 2012.08.17 22:13:47
@Mosquito33: Gondolod, hogy érdekel. :-))
Addig míg az oszták levett kitűnő állapotú használt gumit szettben megkapom 15 ezer forintért addig azt fogok felrakni. Egy 80-90 %-os használt gumi az én motoromon még simán elfut 8 ezer km-t. Egy új szett 50-60 ezer minimum. Nem érdekel a DOT szám sem mert nem érzek tapadásbeli különbséget a vadiúj és a 8 éves gumi közt, pedig az általam megtett km-ek 90 %-a az osztrák szerpentíneken kerül a motorba. Addig míg a gumi puha semmi baja. A legutólsó használt gumim egy Michelin Sport Pilot volt 2002-es DOT számmal. Ennek ellenére elgurult 9 ezer km-t és úgy elkopott, hogy a második vászonréteg is kilátszott. Igaz az utolsó pár száz km-es szerpentínen már vigyáznom kellett. Most felkerült egy szett Michelin Pilot Road ami 2004-es DOT számú. Ebbe már 1500 km szerpentínt teszteltem bele és semmi probléma a tapadásával.
De semmi kifogásom azok ellen akik csak új szetteket vásárolnak. Ha én is csak 4-5 év alatt tennék a motorba 10 ezer km-t akkor én is új gumit vennék.
De nekem 4-5 hónap alatt vászonig kopik és így egy kicsit sokat kéne költenem új gumira,
Az új gumik hivatalosan 6 évig hozhatók kereskedelmi forgalomba értékcsökkenés nélkül. A tárolás körülményeitől függően eltárolhatók 10 évig is minőségromlás nélkül. Szóval nem kell beszarni a használt gumiktól. A lényeg, hogy olyan kereskedőtöl kell vásárolni aki garanciát vállal érte. Mert ő biztos forrásból hozza és nem az osztrák lomtalanításokból guberálja össze.