Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Maxi-

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A tanulság: száz japán mérnök megfeszített munkájánál, ötven japán tesztelő több százezer kilométernyi próbájánál nem ér többet a spájz hokedliján dolgozó félművelt barkácsoló tudása. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Maxi- 2012.04.20 11:30:43
@Doubledecker:
Ez mikor volt? Nekem 2004 környékén volt az első gondom az autóval - konkrétan otthagyott az út közepén és a motor lehűléséig el sem lehetett indítani - vicces módon pont a szerviz előtt. Akkor is ügyesen kiolvasták a hibakódot, megpucolták a gyertyákat és jó egy évig nem is volt gond. Igaz akkor még használtam autópályán is.

Utána pedig kezdődőtt az 1 - 1,5 évenkénti tortúra EGR tisztítás, EGR csere, EGR tisztítás, trafócsere, gyertyacsere próbálkozásokkal.

A kérdésedre a válasz amúgy engem is érdekelne.
Maxi- 2012.04.20 11:32:53
@tomnemtom:
Én pedig azt nem értettem soha, hogy miért kell működő gépből kiugrani.
Maxi- 2012.04.20 13:05:02
@bobbafet:
Vagy ahogy írtam járjunk mindjárt gyalog.