Regisztráció Blogot indítok
Adatok
hunLuki

0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Call of Duty sorozat pár részét érte már olyan kritika, hogy kocagémereknek való fps, csőlövölde, és az AI által irányított csapattársak szépen leszedegetik az elleneket, akiket a játékos nem talál el. Kent Sheely alias Nullface projektje nem feltétlenül cáfolja ezt a kritikát, ugyanakkor…..
Csütörtökön a Valve bevezetett a Steamen egy új szolgáltatást, aminek révén bárki kérhetett pénzt olyan modért (azaz házilag gyártott kiegészítőért, videojáték-sufnituningért), amit ő csinált. A játékosok egy jelentős része ezt elég rosszul fogadta (volt, aki a moddolás…..
A gémerkommuna nagy része a PS4 éppen aktuális csúcsjátékán, a Bloodborne-on pörög, ami egyrészt baromi jó néz ki, másrészt baromi nehéz. Én is tolom, nagyobb mennyiségben már a pronyó ellenfeleket is nehéz lenyomni, hát még a bossokat. De most megtudtam, mit kell csinálni,…..
hunLuki 2015.04.07 19:16:32
@Horthy McFly: Mert szórakoztató. Nehéz, koncentrálni kell benne és ha sikerült legyűrnöd az ellent, akkor cserébe iszonyat nagy a sikerélmény.

Alapvetően én az összes játékkal így vagyok: mindig hardon játszok. Nekem ez jön be, másnak meg az hogy easy-be hentel. Emberfüggő.
Pipboyok, pipgirlök figyelmébe ajánlom ezt a hosszú, de egész érdekes portrét a Kotakun az emberről, aki kitalálta, hogy végigjátssza a Fallout 3-at úgy, hogy közben mindenkit megöl, akit csak lehet. A Many A True Nerd fedőnevű jóembernek hét hónapig tartott a dolog, szépen…..
Tudom, hogy a blog olvasói között az az általános vélemény, hogy ma már csak a hülyék vesznek nyomtatott gamer lapot, de akkor is van itt valami, ami érdekes fejlemény: a Gamestar mostantól nem ad lemezmellékletet az újság mellé. Na, azért nem ment el az eszük teljesen,…..
Nem akarnám bántani az amúgy totál értelmetlen konzolháború egyik feléhez tartozókat se (főleg nem olyan magasról, ahol a PC Gaming Master Race ül), de azért a Gaystation szép vívmány, attól függetlenül, hogy a Microsoft marketingeseinek ötletéről, vagy az LMBT-közösség…..
IDDQD Régen minden jobb volt 2012.04.16 15:54:00
Ennek örömére nézzünk is meg egy friss techdemót a CryEngine 3-ból, aztán mehet tovább a szokásos eszmecsere arról, hogy bezzeg 1981-ben ZX Spectrumon. Neked melyik volt az első játék, aminek azt mondtad a grafikájára, hogy úristen úristen, ennél jobbat már nem lehet…..
hunLuki 2012.04.19 11:28:25
@Adani: IG2 nehéz szinten se volt annyira drasztikus, csak az elején kellet egy kis szerencse. Ha az megvolt, akkor onnantól már simán jó vagy. Shinariakkal legalábbis az volt, még általános suliban toltuk haverokkal rengeteget. Nehezen az a trükk, hogy kikapcsolod a csaták szimulálását, űrhajókra fegyver zavaró, hajó manipulátor. Ha jól emlékszem ezek már felmentek a nehéz korvettre is, ha ezek megvoltak, akkor az összes űrcsata a zsebedben volt. Csak közel kellett tartani a hajóidat az ellenfélhez, ők nem tudták használni az erős fegyvereket, téged viszont ott vártak a cooldown nélküli erős fegyók a hajó manipulátor kilövése után :)
Földi csatáknál szintén elég volt az antigrav tank, és a nehéz torony fegyverzavaróval, ez már ultimate kombó volt, és kb tizede annyiba fájt mint a mega tank.
Meg persze az auto építést elfelejteni, mert az ok nélkül minden hülyeségre szórja a pénzedet.
A kémeket is szépen lehetett hasznosítani, elég volt csak az erőműveket kiiktatni egy bolygón, és máris megállt az élet.

Bevallom, tényleg mazochistáknak volt a nehéz szint, a space-em teljesen elkopott, annyiszor állítottam le az időt :D

Szerintem mind a mai napig az összes játék ami megfordult a kezem alatt, összesen nem kapott annyi játékidőt mint az IG2 :) Lehet hogy elő is kaparom a P3-asomat, és megint nekimegyek... fúj de el fog kenni a gép az első 3-4 alkalommal :D