Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Bécsiszelet

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Naiv ügyfél nem vette figyelembe a jeleket, és annak ellenére pontyot rendelt az egyik Bécsiszelet vendéglőben, hogy nem volt. Vagyis pontyosított fogast kapott kedvezményes az előbbi árában, aminek gyógyszerezés lett a vége: Tegnap este voltam a párommal a Bécsiszelet…..
Bécsiszelet 2012.04.18 16:30:54
A teljesség kedvéért itt a teljes levelezés a feladó neve nélkül:

2012. április 18. 10:09

Köszönöm a vàlaszukat!Ebben az esetben elképzelhető,hogy màs vàltotta ki a gyomorproblémàimat.üdvözlettel:

2012.04.18. 9:29, "Bécsiszelet Vendéglő" <info@becsiszelet-vendeglo.hu> ezt írta:

Tisztelt Úr!

Megdöbbenve olvasom sorait, hiszen hasonló panasszal több éves működésünk során még nem találkoztunk.

Bizton állíthatom, hogy kizárólag friss nyersanyagokkal dolgozunk, minden higiéniai előírásnak megfelelően, melyeket hatósági ellenőrzések során is rendben találtak minden esetben. Mindezek következtében romlott étel nem kerülhet feldolgozásra, főként nem a Vendégeink asztalára!

Az Ön által említett este folyamán is, mint ahogy máskor, több adag fogas került felszolgálásra, mindennemű panasz nélkül, ezért nem gondolom, hogy gyomorproblémái a nálunk elfogyasztott vacsorától keletkeztek.

Ha véletlenül a nálunk fogyasztott vacsorája okozta volna problémáját, elnézést kérünk kellemetlenségeiért!

Engedje meg, hogy ezúton kifejezzük sajnálatukat, és együttérzésünket gyomorbántalmaira!

Amennyiben éttermünkben fogyasztott vacsorájának tulajdonítaná panaszait, ez esetben szíves elnézését kérjük, és természetesen vacsorája költségét megtérítjük, illetve ha az Önnek jobban megfelel, felajánljuk meghívásunkat egy - az Ön által választott időpontban történő - vacsorára.

Mielőbbi jobbulást kívánva várjuk megtisztelő válaszát!

Üdvözlettel,

Bécsiszelet-Vendéglő

1085 Bp., József Krt. 63.

+36-1-318-57-51

www.becsiszelet-vendeglo.hu

Sent: Tuesday, April 17, 2012 1:56 PM
To: info@becsiszelet-vendeglo.hu
Subject: PANASZLEVÉL

Tisztelt Cím!

Tegnap este voltam a párommal a Bécsiszelet vendéglőben. Én mindenképpen valamilyen halételt szerettem volna fogyasztani, rendeltem hát pontypatkót rántva. A pincér a rendelést követően kb 10 percen belül jelezte, hogy a ponty elfogyott. Megnyugtatásomra a következő felajánlást tette: Megcsinálják nekem a rántott halat fogasfiléből, de csak a ponty árát számolják föl érte.(jelentősen olcsóbban) Erre örömmel rábólintottam, és csak később döbbentem rá: nem kellett volna. Igen erős hasfájás gyötört egész éjszaka, a többi tünetet hadd ne részletezzem. Ma reggel is csak gyógyszerrel vagyok képes dolgozni. Valószínű, hogy a hal nem volt épp friss és csak túl akartak adni rajta. Szomorú hogy ilyenek még előfordulnak elvileg minőségi éttermekben. Szeretnék ez úton kártérítést kérni. Amennyiben nem kapom meg a jogos kártérítésemet, abban az esetben minden rendelkezésemre álló fórumot fel fogok használni az ügy közzétételére. (fogyasztóvédelem, tékozló homár, ÁNTSZ, facebook stb)

24 órán belül várom Válaszát!

Üdvözlettel: