Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Vilma Virtual

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Onlinemarketing blog Megéri? 2012.04.13 11:45:26
Kedves mindenféle cégek, akik kitartóan küldözgettek levelet a mindenféle info@-os email címekre!Megéri? Komolyan kérdezem: jönnek belőle a megrendelések? Én tudom, hogy ez a fajta spam küldés törvényileg megengedett, de ne legyenek illúzióitok, ez attól még spam. Éppen csak…..
Onlinemarketing blog Ügyködés 2012.04.17 23:25:17
Tanácsadóként dolgozva az ügyfelek kicsit máshogy "nyílnak meg" az embernek, és elmondanak érdekes véleményeket is. Például az ügynökségekről. Furcsa azt látni, hogy miközben az ügynökségek elvileg azért vannak, hogy egyfajta szakértőként értsenek bizonyos…..
Vilma Virtual 2012.04.23 22:07:32
@$Norbert$: szerintem ez nem magyar sajátosság, mindenhol ez a lényeg, én is dolgoztam globális hálózatban. A magyar sajátosság szvsz az, hogy nem mindenki engedheti meg magának a nagy ügynökség árait - én betegesen hajtok a fizetésképtelen ügyfelekre :)

Másrészt a magam részéről nem versenyzek, hanem igyekszem szakmán belül is gyümölcsöző együttműködéseket építeni. Ami jó, az jó, akár beszerzem az ügyfelemnek. Ami nem jó, abba meg igyekszem beszállni és jobbá tenni. És akkor mindenki boldog (lenne).
Vilma Virtual 2012.04.24 20:58:36
@igorcorner: már egy ideje nem a lényegi kérdésről, hanem a példáról folyik a csevegés. Javaslom, hogy ne ragadjunk le itt. Én csak egy rövid megjegyzést tettem, egy példával, és minden példa sántít egy kicsit. Paradicsom, vagy reklám, a lényeg, hogy a vevő a terméket veszi meg, nem a befektetett (vagy ügyesen óradíjakkal elszámolt) munkát. És olyan értékek mentén dönt, amelyek mentén akar. Szubjektíven, vagy objektíven. És igaza van, ha nem ő akar kedvében járni az ügynökségnek. Vagyis, visszakanyarodva, ne akarjuk megváltoztatni az "ügyfelet", és ne várjuk el, hogy vívja ki az ügynökség bizalmát. Mert ez fordítva működik.

Azzal egyébként egyetértek, hogy a reklám (és pláne a marketing többi 80%-a) nehezen eladható termék/szolgáltatás. De nekünk, szakmabelieknek van a legkevesebb okunk panaszkodni emiatt - hiszen mi tudjuk legjobban, hogyan kell eladni, neeem? :)
Vilma Virtual 2012.04.24 21:03:02
@igorcorner: Jah, nekem nincs ám saját rendszerem, csak igyekszem rugalmasan igazodni a meglévőhöz.
Az első számítógépem egy Sinclair ZX Spectrum 48k, gumi billentyűkkel, egyenesen Ausztriából. Nagyon hamar kapott egy reset gombot, plusz hűtést belülre, és persze egy BRG MK 29-es magnót. Bár volt már színes tévénk (Videoton teletextes, 29 csatornás), de a számítógép kapott…..