Adatok
Normál közlekedő
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Zokogó politikusok, könnyeikkel küszködő, rohanó vállalkozók: végre rendet vág a trükközők sorában az új jogszabály?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Például a követési távolság helytelen megválasztása roppant balesetveszélyes,tempótól függetlenül. Másik nagy probléma a jobbra tartási kötelezettség elmulasztása.Jó példa erre az M7 Székesfehérvár-Budapest szakasza. Valamiért szinte mindenki a középső sávot választja 110-130 közötti tempóval,nem gondolva arra, hogy mások gyorsabban jönnek.Ezeket a szabályokat-általában-azok az emberek nem veszik figyelembe, akik hőzöngenek,ha valaki 130 feletti tempóval közlekedik. És rendre kis köbcentis autóval. NEM nézem le ezeket az autókat, csak nekik le kéne húzódni a szélső sávba. Ezzel ők is biztonságban érezhetnék magukat, és azok is elégedettek lehetnének, akik gyorsan szeretnek menni. Szerintem így kellene megteremteni a jó közlekedési morált. Mindenkinek, de legalábbis a többségnek kéne kedvezni. Nagyon sokszor tapasztalom, hogy látja a szélsőben közlekedő, hogy a belső sávban egy nála sokkal gyorsabban közlekedő autó halad,bőven maradhatna a külső sávban, de ő csakazértis bejön merthát neki új autója van, és különben is ő szabályosan közlekedik 80-nal. Általában rendre 1000-1500 ccm közötti autókról van szó. Én is jártam ilyennel, de tudomásul kéne venni, hogy ezek nem pályára készültek. Olvastam itt olyan véleményt, hogy az autók többsége bírja a 160-at. Ez igaz,csak az nem mindegy hogy ez a teljesítő képességének 100%-a, vagy csak 70...nem beszélve a kis dobfékekről,a keskeny gumikról,csekély önsúlyról...na de hajrá,előbb vagy utóbb csak lesz normális közlekedésünk kishazánkban :-)