Adatok
Anigha
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tom Coroneltől már megszoktuk, hogy ha megkérdezik valamiről, akkor biztosan markáns véleményt formál. Így történt ez most is, amikor Stefan Ziegler a jelenleg érvényben lévő pluszsúly rendszerről faggatta a holland pilótát. A most érvényben lévő szisztéma jelentősen…..
Anigha
2012.05.19 23:15:03
Ok. Tiszta a kép. Nincs ilyen súlyrendszer.
Anigha
2012.05.17 23:51:08
@convar: Legjobb tudomásom szerint nincs a DTM-ben büntetősúly. 2011-ben és korábban még a régebbi, 2007 és 2008-as 'autók' (ha azokat autónak lehet nevezni) könnyebbek, az újabb nehezebbek voltak. De idén, az új autók miatt, ez a különbség megszűnt.
Egyébként szerintem a régebbi súlyrendszer a WTCC-ben jó volt, hiszen ha egy márka gyorsabb volt a többinél, sőt turbódízel volt a szívó benzinesek között, kijárt neki 80 kiló, főleg ha képes volt elsüvíteni az egyenesben két-három autó mellett. +80 kilóval ez már nem ment könnyedén. Szerintem a gyengébben teljesítő márkák esélyeit növelnie kellene, mint ahogy a második verseny fordított rajtrácsnak. Akkor pedig tényleg semmi értelme nincs az egész súlyozásnak, ha több típus, győzelmi eredményeitől függetlenül ugyanannyi súlyt kap, mint az, aki halomra nyeri magát.
Sőt számomra már az sem érthető, hogy az autóknak mért nem azonos a minimumsúlya. Azonos minimumsúly és ezt a megszerzett dobogós helyek arányában növelő büntetősúly szerintem növelni képes az esélyeket. Többek között ennek is köszönhette Norbi a remek szereplést Brands Hatchben 2009-ben az időmérőn. Gyengébb, de könnyebb autóval ment.
Egyébként szerintem a régebbi súlyrendszer a WTCC-ben jó volt, hiszen ha egy márka gyorsabb volt a többinél, sőt turbódízel volt a szívó benzinesek között, kijárt neki 80 kiló, főleg ha képes volt elsüvíteni az egyenesben két-három autó mellett. +80 kilóval ez már nem ment könnyedén. Szerintem a gyengébben teljesítő márkák esélyeit növelnie kellene, mint ahogy a második verseny fordított rajtrácsnak. Akkor pedig tényleg semmi értelme nincs az egész súlyozásnak, ha több típus, győzelmi eredményeitől függetlenül ugyanannyi súlyt kap, mint az, aki halomra nyeri magát.
Sőt számomra már az sem érthető, hogy az autóknak mért nem azonos a minimumsúlya. Azonos minimumsúly és ezt a megszerzett dobogós helyek arányában növelő büntetősúly szerintem növelni képes az esélyeket. Többek között ennek is köszönhette Norbi a remek szereplést Brands Hatchben 2009-ben az időmérőn. Gyengébb, de könnyebb autóval ment.
Az Eurosport magyar nyelvű közvetítése a második marrakeshi futamról. A kommentátor Kőváry Anett, Csuti László és Lantos András. Terveink szerint szerda-csütörtök környékén felkerül HD-ben is...
Anigha
2012.04.16 17:08:18
Az elején úgy voltam vele, hogy nem akarok róla beszélni... Én abba a kategóriába tartozom, aki Norbi előtt is nézte a WTCC-t, és aki magyar résztvevő nélkül és nézné. De azért egy ilyen hétvége az én kedvemet is el tudja venni, mert mindig nagyon szurkolok Zengőéknek. Most…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz