Adatok
TwoBros
0 bejegyzést írt és 34 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Kiss Béla nevű user töltötte fel ezt a videót tegnap a Youtube-ra. (Elmondása szerint nem az övé, maga is lementette anno.) Az eredeti link itt elérhető, ha még nem szedte le. Utóbbira valószínűleg sor kerül, volt már rá precedens, hogy az önszopatás ilyen példájára bukta az…..
TwoBros
2014.01.09 15:02:20
TwoBros
2014.01.09 15:07:04
@Arculatervin:
Könyörgöm nézzétek már meg egy első generációs 3.0 V6 607 es első nyergeit, hogy legalább picit képben legyetek, mielőtt párhuzamot vontok a Unixan vásárolt brembo dobozos-matricás hulladékokkal.
Könyörgöm nézzétek már meg egy első generációs 3.0 V6 607 es első nyergeit, hogy legalább picit képben legyetek, mielőtt párhuzamot vontok a Unixan vásárolt brembo dobozos-matricás hulladékokkal.
December harmincadikán vesszük fel az Égéstér 100-ik adását. Ami lehet, hogy valójában nem is ennyi, hanem mondjuk 95, vagy akár 102. Mindegy, nekünk ez a százas és úgy is hívjuk, úgy is készülünk rá.
És ez nem egy akármilyen adás lesz, hiszen a stúdiót ezúttal…..
Gyorsan lepörgött az idei szezon. Fel sem ocsúdtunk és lám: ez volt az idei utolsó adás. Nem tudjuk, mennyire jó még és mennyire sikerült a képzeletbeli lécen átugranunk ezzel a tíz epizóddal, de biztosíthatunk mindenkit: elmebeteg ötleteink és járműveink vannak betárazva…..
TwoBros
2013.12.10 16:11:44
@ducatiboy:
Lássuk csak.
1. Zabálja a benzint, meg az olajat. Persze tudom ez gyárilag ilyen.
2. Ahhoz képest amennyit fogyaszt, és amilyen erős papíron, szerintem nagyon gyengén megy. (igaz én csak a 193 lovast vezettem, de azt gyengének találtam) De jó, mondjuk azt hogy ez nem baj.
3. Számomra nonszensz hogy egy autót beindítasz, és ha mondjuk lefulladsz vele, vagy direkt leállítod, akkor jó eséllyel nem fog beindulni néhány órán belül, hacsak nem kezded szerelni.
4. Nagyon rövid a motor élettartama.
5. Javíthatatlan.
A használt piaci ára hűen tükrözi ezt a listát.
Lássuk csak.
1. Zabálja a benzint, meg az olajat. Persze tudom ez gyárilag ilyen.
2. Ahhoz képest amennyit fogyaszt, és amilyen erős papíron, szerintem nagyon gyengén megy. (igaz én csak a 193 lovast vezettem, de azt gyengének találtam) De jó, mondjuk azt hogy ez nem baj.
3. Számomra nonszensz hogy egy autót beindítasz, és ha mondjuk lefulladsz vele, vagy direkt leállítod, akkor jó eséllyel nem fog beindulni néhány órán belül, hacsak nem kezded szerelni.
4. Nagyon rövid a motor élettartama.
5. Javíthatatlan.
A használt piaci ára hűen tükrözi ezt a listát.
TwoBros
2013.12.18 12:49:06
@ducatiboy:
Valamit félreértesz.
Nem a lefulladás ténye a probléma.
Hanem hogy hideg motornál, egy lefulladás, vagy leállítás, újra be nem induláshoz vezet.
Érted...
Valamit félreértesz.
Nem a lefulladás ténye a probléma.
Hanem hogy hideg motornál, egy lefulladás, vagy leállítás, újra be nem induláshoz vezet.
Érted...
Mai Égéstér-adásunk kommentposztja.Direktlink a letöltéshez...
Mai Égéstér-adásunk kommentposztja.
Direktlinket a letöltéshez itt talál...
Mai Égéstér-adásunk kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez...
Mai Égéstér-adásunk kommentposztja.Direktlink a letöltéshez...
Az Égéstér 34. adásának kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez...
Az Égéstér 33. adásának kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez...
TwoBros
2012.09.15 10:30:16
TwoBros
2012.09.15 10:53:22
@Rocko-:
Az indokolja, hogy nem szabad ilyet csinálni. Ha műanyag a stukker, ha nem.
"csak végletekben tudsz gondolkodni?"
Nem. Csak nem értem, miért nem látod be hogy hülyeséget csinált a srác és ennyi. Azt kapta ami várható volt. Semmivel sem többet. Ennyi.
Az indokolja, hogy nem szabad ilyet csinálni. Ha műanyag a stukker, ha nem.
"csak végletekben tudsz gondolkodni?"
Nem. Csak nem értem, miért nem látod be hogy hülyeséget csinált a srác és ennyi. Azt kapta ami várható volt. Semmivel sem többet. Ennyi.
TwoBros
2012.09.15 11:09:37
@Rocko-:
Jó. Nem akarlak meggyőzni. Gondold nyugodtan továbbra is azt amit eddig, és röhögjünk együtt tovább a TEK-en.
Én amikor jogos, Te pedig akkor is ha nem.
Részemről befejeztem ezt a témát.
Jó. Nem akarlak meggyőzni. Gondold nyugodtan továbbra is azt amit eddig, és röhögjünk együtt tovább a TEK-en.
Én amikor jogos, Te pedig akkor is ha nem.
Részemről befejeztem ezt a témát.
Mai Égéstér-adásunk kommentposztja...
TwoBros
2012.07.02 17:18:14
Mai Égéstér-adásunk kommentposztja...
TwoBros
2012.06.08 15:35:36
@Winkler Róbert:
És akkor most nem vettél bontószökevény Vespa-t amit a lifttel felviszel a teraszra ahogy ígérted?
Nagyon el lett felejtve a dolog.
Hivatalos állásfoglalást kérek! :-)
És akkor most nem vettél bontószökevény Vespa-t amit a lifttel felviszel a teraszra ahogy ígérted?
Nagyon el lett felejtve a dolog.
Hivatalos állásfoglalást kérek! :-)
Az autó, ami kísértésbe visz. Lopnék, csalnék, talán ölnék is érte. Fejben biztosan.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
TwoBros
2012.05.24 15:35:39
@szpsz: Noha még csak hasonló autóm sem volt, de egy 964-est soha semmilyen autóra sem cserélnék le. Mióta az eszemet tudom vágyom egy 964 turbóra.
TwoBros
2012.05.24 15:53:24
@szpsz: Sajnálom, hogy erre kényszerültél. Sajnos itthon alig lehet látni belőle. És még mindig kifizethetetlen (számomra), még németből is.
TwoBros
2012.05.25 14:21:40
@m3246:
Ezen jót mosolyogtam.
Idétlen formavilág. LOOOOOLL
Persze ez szubjektív.
Gondolom a 6-os BMW csomagtartó ajtaja bejön:)
Az adócsalós téma pedig a BMW tekintetében szerintem még inkább igaz.
Az meg hogy nem tekinthető autónak a Porsche, azon ismét csak derülni tudok. :-)
Ezen jót mosolyogtam.
Idétlen formavilág. LOOOOOLL
Persze ez szubjektív.
Gondolom a 6-os BMW csomagtartó ajtaja bejön:)
Az adócsalós téma pedig a BMW tekintetében szerintem még inkább igaz.
Az meg hogy nem tekinthető autónak a Porsche, azon ismét csak derülni tudok. :-)
Majdnem tudja a katalógusfogyasztást, döbbenetesen halk, és nincs is túlárazva. Egy Toyotától miért is várnánk többet? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
A sokat beszélő, a mindig közbepofázó a hallgatag és a néma elmennek vadászni... Rossz autók, rossz motorok és szaftos bennfentességek. Tartson ma is velünk!Mai Égéstér-adásunk kommentposztja...
TwoBros
2012.05.07 12:28:18
Én sosem találom el a hangokhoz tartozó modellt. Még a Porschékat sem, pedig fanatikusan rajongok értük.
Ebben az adásban már a felvétel felénél azonnal rávágtam hogy Countach.
Valószínűleg azért, mert hajdanán vagy 50X megnéztem az "Ágyúgolyó futam" című filmet.
Ajánlom mindenkinek ezt a linket.
Összetéveszthetetlen hang. Baromi jó.
www.youtube.com/watch?v=ZH7Ftv1Y2N4
Egyébként Winkler hol van? Hiányzik a műsorból.
Ebben az adásban már a felvétel felénél azonnal rávágtam hogy Countach.
Valószínűleg azért, mert hajdanán vagy 50X megnéztem az "Ágyúgolyó futam" című filmet.
Ajánlom mindenkinek ezt a linket.
Összetéveszthetetlen hang. Baromi jó.
www.youtube.com/watch?v=ZH7Ftv1Y2N4
Egyébként Winkler hol van? Hiányzik a műsorból.
Hogy Magyarországon miért drágább robogót forgalomba helyezni, mint személyautót? Egyszerűen el lett rontva valami.Mai műsorunk kommentposztja...
TwoBros
2012.04.27 11:23:05
@rekszem:
A piroson áthajtás azért érdekes, mert ha én átmegyek a piroson az rendszám alapján is 100.000.-ft.
A minap mentem dolgozni az Üllőin. Bringás rác folyamatosan át, legalább 3-4 piroson. Elérünk a körútig. Szintén piros. 2X2 sáv + ugye a villamosok. Emberünk megállt a lámpánál. Mellégurultam, és megkérdeztem: "Ne haragudj, de most miért nem mész át??".
Persze én voltam a köcsög.
Az 50 es rendszámoztatás költségei ellen prüszkölőknek mondanám, hogy a 125-ös és egy 1000-es motor is 6000.- ft ért kap forgalmit, viszont teljesítmény adó szinten van kb 50.000.- ft eltérés évente. Na ez a vállalhatatlan szerintem.
Kapjanak csak rendszámot, és vizsgára is menjenek!
A piroson áthajtás azért érdekes, mert ha én átmegyek a piroson az rendszám alapján is 100.000.-ft.
A minap mentem dolgozni az Üllőin. Bringás rác folyamatosan át, legalább 3-4 piroson. Elérünk a körútig. Szintén piros. 2X2 sáv + ugye a villamosok. Emberünk megállt a lámpánál. Mellégurultam, és megkérdeztem: "Ne haragudj, de most miért nem mész át??".
Persze én voltam a köcsög.
Az 50 es rendszámoztatás költségei ellen prüszkölőknek mondanám, hogy a 125-ös és egy 1000-es motor is 6000.- ft ért kap forgalmit, viszont teljesítmény adó szinten van kb 50.000.- ft eltérés évente. Na ez a vállalhatatlan szerintem.
Kapjanak csak rendszámot, és vizsgára is menjenek!
TwoBros
2012.04.27 15:15:53
@rekszem:
Ne is sorold, mert valószínűleg még nem került eléd piroson áthajtó bringás, úgy hogy épphogy ki tudod kerülni, vagy ki sem tudod.
Volt esze? Nem is értem ezalatt mit értesz?
Ne is sorold, mert valószínűleg még nem került eléd piroson áthajtó bringás, úgy hogy épphogy ki tudod kerülni, vagy ki sem tudod.
Volt esze? Nem is értem ezalatt mit értesz?
TComment
Hová tűnt a tévéműsor? Miért csuknak le gyorshajtás miatt? És miért nem adunk el mindent a Volkswagennek?
2012.04.19 09:00:00
Az Égéstér 12. részének kommentposztja...
TwoBros
2012.04.20 12:24:10
@cseta:
Remek, saját akkuról működő sim-kártyás mobilterminálok léteznek. Nekünk is van egy a boltban. Nem kell hogy legyen nálad kp. :-)
Remek, saját akkuról működő sim-kártyás mobilterminálok léteznek. Nekünk is van egy a boltban. Nem kell hogy legyen nálad kp. :-)
Kicsit magunkba szálltunk és őszintén bevallottuk minden hibánkat. Ablakon kidobott forinthegyekkel kompenzált tapasztalatok, hogyanok és mikéntek Karotta, Winkler, Zách Dani és Pista könnyei mögött.Mai Égéstér-műsorunk kommentposztja...
TwoBros
2012.04.16 13:26:20
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Pár észrevétel:
1. A 607-ben ülők nyilván barmok.
2. Aki szarozza a 607 3.0 V6 fékjét, motorját, az biztos nem ment még ilyennel, és fogalma sincs miről beszél. (nyilván nem egy 540i)
3. Amit a "vezető" vezetés címszóval előad, az semmivel sem lenne kisebb felelőtlenség, egy S merciben, de még egy Veyronban sem. Teljesen irreális az autó dinamikája. Barmok és kész.