Adatok
cztom
0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Jószág
Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.
A majdnem személyautó
Vállalkozáshoz kellett egy autó, ami jó az adók miatt, és lehet cuccolni is vele. Mivel Fordokat nyúzunk már vagy öt éve, és a közel 1,5…..
Zörög, morog, lelke van. De mindent kibír
A dolog úgy kezdődött, hogy kitaláltunk, indulunk a Bamakón. Oda Toyota kell és régi. Így lett ő, az egykori dán katonai mentő.
Hihetetlen, hogy mit tud! Szeretnivalo kabrió
Miután a Totalcaron olvastam egy tesztet az 1000-es motorú…..
Fent a város szélén, a hegyen lakom, és télen csúszik az út. A Nissan Navara milyen jó lesz nekem. Vagy nem.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
"Nekiálltunk Attilával telepakolni vassal" ezzel a tárggyal kaptam levelet Hexer Zolitól múlt héten. Soha jobb hírt! A Hangyász – rendszertanilag elvárható módon – a vendégízületei mellé megkapta végre a gerincet is. A gerinc a tűzfal-váltóalagút-kardánalagút…..
cztom
2012.07.10 09:46:16
Harminc darab húszezres melegíti jobb combunkat a farmer zsebén át. Hűha, mindjárt autónk lesz! Tekintetet hordozunk körbe a horizonton, tippek záporoznak, döntsünk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Keddi posztunkra reagálva küldte el levelét Alpár, miszerint érdemes másik szemszögből is megvizsgálni az autópályán letolós "játékot". És tényleg, nem feltétlenül az a hülye, akit utolérnek a belső sávban. Ha nincs hely hova kimenni (általában a kamionok hosszú sora…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Sok-sok pickuppal találkoztam már munkámból adódóan, meg faterom is azt hajt.
- L200 2006 116 LE 200e km (földmérő kocsi): összkerék kapcsolót kellett javítani néhányszor, 9 és 13 liter között fogyasztott, belül kics, iszonyat strapabíró igásló volt.
- L200 2009 136 LE 150e km (faterom első mitsuja): utánfutókat húz, cuccolós-pakolós céges autó (aggregátor, festékek, siklóernyők, falécek, minden szokott lenni hátul). Soha semmi baja nem volt 150e és 5 év alatt. (utángyártott ülésfűtést kellett cserélni, ennyi) 8.0 - 9.5 liter közt fogyasztott, papásan vezetjük, vidéken.
- L200 2014 178 LE (15e km, fater újabb mitsuja): még szép hogy semmi baja. Sokkal erősebb mint a régi és ugyanannyit eszik. Tényleg.
- Amarok 2012 122 LE (földmérő kocsi 65e km): turbónyomásszabályzást kellett 2x bütykölni, kisebb elektronikai hibajelzések terepezéskor (kivillan ez az és elalszik). 6 sebességes, országútan gyors és 8 literből megáll.
- Ford Ranger 2.2 tdci 6 sebességes (útépítő kocsi, 16e km): 9 liter, még semmi baja természetesen.
- Isuzu D-Max 3.0 dízel automata 330e km (útépítő kocsi): 10-11 liter, motor váltó turbó stb érintetlen, laprugó és egyéb karbantartásokat mindig megkapott.
- Amarok 122 LE (80e km, VADÁSZKOCSI, fogyasztás üzemórában, véres platóval, csőrlővel, terepgumikkal, fellépő nélkül, galltörővel) Van vele baj, de nem csodálom. Egyik pickup sem bírta néhány évnél tovább az erdőben faágakat törve légvonalban közlekedést felezőben nagy sebességgel. Annyit mondott a vadászember, hogy a hajtást kidobálja ha nagyon felmelegszik a rendszer, ezt a régebbi pickupok nem csinálták.
Navarás ismerősöm nincsen, de hallani sokat hallottam erről a láncos mizériáról.
Szerintem ezek munkagépek (és nem személyautók) és a SUV korszak eljövetelével már tényleg csak azok használják, akiknek szükségük is van rá és ez így van rendjén.