Adatok
gondolkodó100
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Zokogó politikusok, könnyeikkel küszködő, rohanó vállalkozók: végre rendet vág a trükközők sorában az új jogszabály?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A detektor (ilyet már többször használtam) jelzi, ha bemértek. Akkor is, ha nem lépted túl a sebességet, és akkor is, ha takarás, rossz felvétel, vagy más okból megúszod a büntetést. Ritkán fordul elő olyan eset, az is inkább csak a radarnál, hogy van időd a jelzés és mérés között csökkenteni a sebességed. A műszer más radar, lézer és egyéb hullámokat is jelez, ezzel óvatosságra int. Tapasztalataim szerint, ezek miatt, a műszer sokkal inkább a szabályok betartására figyelmeztet és ösztönöz, mint a sebesség túllépésére. (A biztonságot növeli)
A blokkolók működése pont ellentétes. Ezek a mérők hullámait blokkolják, a mérést akadályozzák meg. Ezek a büntethetetlenség érzetét erősítik és egyértelműen gyorshajtásra ösztönöznek.
Jó példa erre a cikkben is említett Porsche. Blokkolós autókról több ilyen esetet hallottam, detektorosról még soha.
Az átlagsebességmérés nagyon durva. A cikkben említett rottrdami szakaszon egyszer egyenletes sebességgel (tempomat) 80 helyett 82-vel mentem. 50 euró volt a büntetés. (Átlagmérésnél nincs tolerancia. Feltételezik, hogy közben lassabban is mentél, és akkor lényegesen túllépted a sebességet, hogy kijöjjön az átlag)