Adatok
sziliciumdioda
0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Budapest 1994. Ennyi a címe annak a huszonöt és fél perces Youtube videónak, amit ma reggel egy falat meg nem rágott kajával a számban néztem végig. A sztori viszonylag egyszerű: az M3 bevezetőjétől elmegy valaki egy 123-as Mercivel Budaörsig a Hősök tere, Andrássy út, József…..
sziliciumdioda
2013.12.13 21:33:13
Remek videó volt. Egy élmény volt végignézni. Igazi időutazás volt, végig könnyes volt a szemem. Ilyen videókat szívesen látnék még, főleg a 80-as évek elejétől a 2000-es évekig bezárólag. Ha valakinek van esetleg, máris kezdje meg feltölteni!! Én most határoztam el, hogy a közeljövőben be fogok szerezni egy kamerát az autóba, és egy csomó kiruccanást elejétől a végétől fel fogok venni vele..
Nem tartom magam babonásnak, de ha autókról van szó, rögtön akad kettő is, bár ezeket szívesebben hívom tapasztalatokra alapozott, tudományos téziseknek. Egyrészt a megvásárlásra kiszemelt autót nem próbálom ki, csak átnézem. A próbakörre meg egy barátom viszi el. Ez mindig…..
Sajnos ez egy dögunalmas autó. Már tépem a hajam (fejbőröm), hogy miért nem valami eseménydúsabb 123-ast, egy igazán lélegzetelállító sztorikkal kecsegtető 124-est, vagy legalább egy hébe-hóba fejtörést okozó Pandát vettem e kerekekre tett, zöld színű agyhalál…..
Magyarország elbukta a tél ellen vívott harcot: a vidéki úthálózat állapota sok térségben siralmas.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
sziliciumdioda
2013.04.03 10:07:11
Ezt a március végi havazást elnézve egyre nehezebb hinni benne, de lassan vége lesz a télnek. A hó olvadását látva már szembesülhetünk a maradványokkal; ismét támadnak a kátyúk. Az általam használt (de most már emiatt egyre kevésbé) útvonalak közül kiemelném a…..
sziliciumdioda
2013.03.28 14:35:02
Lendület tornádó
Hogyan is kezdődött? Több havi ösztöndíjamból sikerült szert tenni egy ´72-es kiadású járgányra. Amikor hozzám került teljesen, szétszedtem és újra lett építve. Azóta lassan 13 ezer izgalmas kilométer van mögöttünk olyan kalandokkal, amiket más…..
Fontos kérdésem van: ki látott reggel hókotrót a magyar települések fontos tömegközlekedési útvonalain? Nem csak budapestiek játszhatnak. A kommentekben gyűjtsük össze a tapasztalatokat, hátha így hamarabb észbe kapnak a hómunkások. Mobiltelefonnal készült videókat is…..
sziliciumdioda
2013.01.14 16:24:30
Fontos, hogy nem szabad kiszámolni, mennyit költ az ember egy-egy évben autóra-motorra. Engem viszont akkor is érdekel, ha egyszer már belefutottam egy csúnya összegbe, amikor a Mazda MX-5 eladásakor egymásra raktam a szerviz-munkalapokat, és kijött, hogy csak tervszerű megelőző…..
Időnként előkerül a téma, hogy mennyire vezetnek szabályosan és biztonságosan azok, akik megkülönböztető jelzést is használhatnak, ha az egyébként nincsen bekapcsolva. Ilyenkor ugyanolyan résztvevők a forgalomban, mint bárki más, mégis én legtöbbször igyekszem őket…..
Miért van mindenki kibukva azon, ha egy állami vállalat pont úgy működik, mint maga az állam?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
sziliciumdioda
2012.08.30 09:16:43
@ColT: "Pillanatok alatt kinő majd egy tömegközlekedési szolgáltató - ha nem valami aktuális kormánytag haverjáé, akkor sima magáncég, aki jópénzért szállítja az embereket :D Ekkora piaci rés nem maradhat 2012-ben. "
Szerintem most is ez történik, itt már a "haverok" irányítanak és lopnak szét mindent. A magáncég pedig ugyanúgy járna mint a BKV.
Kicsit off: Sosem értettem, hogy pl. a 44-es és 67-es villamost miért szüntették meg. Legalább 4-féle busz jár most ugyanazon a pályán (üzemanyagköltség + légszennyezettség). Valaki írhatna erről. Nekem ésszerű magyarázat csak az volt, hogy kevés volt az egy sáv az autósoknak, és kettő kellett. Viszont ma már a két sávból az egyik buszsáv.
Szerintem most is ez történik, itt már a "haverok" irányítanak és lopnak szét mindent. A magáncég pedig ugyanúgy járna mint a BKV.
Kicsit off: Sosem értettem, hogy pl. a 44-es és 67-es villamost miért szüntették meg. Legalább 4-féle busz jár most ugyanazon a pályán (üzemanyagköltség + légszennyezettség). Valaki írhatna erről. Nekem ésszerű magyarázat csak az volt, hogy kevés volt az egy sáv az autósoknak, és kettő kellett. Viszont ma már a két sávból az egyik buszsáv.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz