Adatok
stipkovits7
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Módosulhat a budai villamos-pályázat határideje A II. kerületi önkormányzat a fővárossal közösen fordul a Nemzeti Fejlesztési Ügynökséghez (NFÜ), azzal a kéréssel, hogy tolják ki a budai fonódó villamoshálózat uniós pályázatának határidejét - mondta el a Magyar…..
stipkovits7
2009.11.16 23:33:34
@budaipolgar: Én nem vonom kétségbe senki civil státuszát, de ami a Vekét illeti; ők az a szakmai alapokon nyugvó közlekedési ügyekben aktív szervezet, akinek a javaslatait komolyan fontolóra kell vennie minden döntéshozó politikusnak, mert az eddigi tevékenységük és elért eredmények mind őket igazolták...

Budapest a portugáliai Almadával és a horvátországi Zágrábbal van a legjobb három közt az európai városok mobilitási hetéhez kötődő díjért. A győztest hétfőn hirdeti ki Brüsszelben az Európai Bizottság, számolt be az MTI.
Tavaly szeptember 16. és 22. között több ezer…..
Urbanista
Szalagátvágás helyett szalagösszevarrás: nem fogadják el az új bickiliutat a kerékpárosok
2009.01.23 00:01:00

Ünnepélyesen összevarrnak egy elvágott nemzetiszínű szalagot, majd letakarják a biciklitáblákat. Ezzel jelzi január 27-én a Dráva utca-Kárpát utca sarkán a Magyar Kerékpárosklub Észak-pesti szervezete, hogy mitt pár hete itt átadtak, az szerintük nem igazán nevezhető…..

Kisebb vasutunk már van, jobb még nincs.
A teljes cikk az Index Vélemény rovatában olvasható. ..
stipkovits7
2007.11.05 21:43:21
Nemrég feltettem a www.praktikusvaros.hu oldalra egy német vasuti reklámot, ami nagyon kapcsolódik a vonalbezárásokhoz, csak ellenkező előjellel.
Érdemes lenne elgondolkozni azon, hogy a német vasúttársaság mellékvonalain miért rengeteg az utas, miért virágzik vidéken a vasút és vajon hogyan termel ez az üzletág egyidőben hatalmas profitot az állami vasúttársaságnak...
A legfontosabb abba lenne belegondolni, hogy kik azok a hozzánemértő emberek a kormányban vagy a MÁV-nál, akik akadályozzák a magyar vasuti fejlesztéseket és igényes, utasbarát szolgáltatás kialakítását. Arra nem hivatkozhatnak, hogy a vasút nem lenne piacképes megfelelő befektetésekkel, mert Európa hemzseg az ilyen példáktól...
Érdemes lenne elgondolkozni azon, hogy a német vasúttársaság mellékvonalain miért rengeteg az utas, miért virágzik vidéken a vasút és vajon hogyan termel ez az üzletág egyidőben hatalmas profitot az állami vasúttársaságnak...
A legfontosabb abba lenne belegondolni, hogy kik azok a hozzánemértő emberek a kormányban vagy a MÁV-nál, akik akadályozzák a magyar vasuti fejlesztéseket és igényes, utasbarát szolgáltatás kialakítását. Arra nem hivatkozhatnak, hogy a vasút nem lenne piacképes megfelelő befektetésekkel, mert Európa hemzseg az ilyen példáktól...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nekünk budai civileknek egy a fontos. Teremtsék meg végre a "Budai fonódó villamoshálózat" kialakításának feltételeit.
Engem nem érdekel, hogy a fővárossal milyen kis alkukat kötnek Láng Zsolték , de ha most ez a projekt kútba esik a felek rugalmatlansága miatt, akkor azt senki nem fogja elfelejteni a választásokig, azt garantálom...