Adatok
Descartes67
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A hétfői napon több hírlevelet követő visszhangos beharangozó után végre lehullott a lepel a Perfecto új szolgáltatásairól. A változások eléggé felkavarták a kedélyeket, főleg, hogy nem a legfényesebb időpontban érkeztek. A befektetők jelentős része mínuszban van,…..
Descartes67
2012.09.11 18:15:17
Forex Kezelt Számla Blog
BREAKING NEWS! Látható lesz az összes kötés és visszaesés a QuantumXXL-nél
2012.04.01 12:51:00
AZ ALÁBBI CIKK NEM ÁPRILIS ELSEJEI TRÉFA! (még ha sokan örülnének is neki)Március 31.-én a következő hírlevél ment ki a QuantumXXL-től"Kedves Ügyfelünk/Partnerümk!A QuantumXXL pénteken kapott egy email üzenetet a TadawulFX-től, hogy egyoldalú…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Szerintem minden kérdésre fent van a válasz a weboldalon és korántsem annyira zavarba ejtőek.
-Tulajdonképpen ki(k)a számlakezelők? A termékleírásokban a 3tgfx és a VantageFx "brokerként" szerepel. Klasszikus értelemben a broker nem dönt, hanem csak végrehajtja a megbízást. Viszont az egyéb körülményekből nekem az látszik, hogy ők a traderek (is). Akkor viszont több, mint aggasztó az a jogi nyilatkozat, hogy ők meg a Dukascopy semmiféle felősséget nem vállalnak a döntésekért - ami persze a Dukas esetében triviális.
Le van írva, hogy külsős vagyonkezelők végzik az új számlák kezelését. A brókercégek csak átjátszó szerepet töltenek be mint a Dukascopy és bármilyen másik brókercég. A felelősség pedig mindig az ügyfélen van. Ezen nincs mit szépíteni. Sajnos a pénzügyi világban ez egy alap dolog. Még a tőkegaranciás termékeknél is tovább hárítják a kockázatot szélsőséges esetekben.
-Teljesen zavaros a 20 % bonusz-ígéretük, mert egy elrejtett mondat szerint a bonusz a "forgalom függvényében" kerül realizálásra (azaz nem a befektetett összeg számlára kerülésekor. Ebből nekem az jön le, hogy akár sohanapján!
Ki van írva, hogy pontosan mikor adják oda a bónuszt. 1 év múlva és/vagy amikor a 20% összegyűlt. Itt a mikor elég konkrétan van tisztázva, 1 év múlva biztosan. A mérete pedig a kereskedés sűrűségétől függ. Ha sokat kereskednek, gyorsan pörög.
-Minden új termék esetén új számlát kell nyitni, új bankoknál. Ez rengeteg időt igényel a költségen kívül, mert ha pl. valaki tényleg diverzifikálni akar, azaz nem az ilyen típusú befektetésre szánt összeget növelni, akkor annak először a Dukas-tól haza kell utaltatni a pénzt (mert ők csak a küldő számlára utalnak), majd továbbutalni az új számlára - persze mindenütt szép jutalékokkal terhelve.
4 új termék van, 2 brókerrel és bankkal. Ha valaki egy Horizont és még valami mást szeretne nyitni, akkor kell 2 helyen számlát nyitni, egyébként csak egynél. Én ma nyitottam számlát mind a két cégnél és pár perc alatt kész volt. Néhány kérdés az alap személyes adatokkal kapcsolatban, majd feltölteni a személyit és egy közüzemi számlát. Ennyi. Ez volt reggel, délután már kaptam is levelet, hogy minden rendben van, ellenőrizték az irataimat és kész a számla...
Az utalás díja pedig nem nagy dolog. Ráadásul a Vantagehez lehet SEPA-val utalni, ami kb. 20 cent.
-A Dukas szerintem egyik legnagyobb előnye az online aktiválás-deaktiválás lehetősége volt. ezzel szemben az új termékek közül ez csak az egyiknél van meg, a többinél marad a POA küldés-visszavonás faxon, stb. (mint a Qxxl-nél, ami nem jó ajánlólevél).
Igen, ez tény, hogy hátrány. Kérdés, hogy mekkora. Én eddig se ugráltam ki-be a befektetésben és a jövőben sem tervezem. Ha látszik, hogy valami nem megy akkor pedig egy pillanat helyett néhány óra alatt lehet lépni. A valóságban ez sem egy vészes dolog.
-Arról nincs szó a termékleírásokban, hogy a bankok felületein milyen infók hozzáférhetők (mondjuk a teljesen kielégítő Dukas-hoz képest). Pl. arról sincs szó, hogy a lebegő minuszok láthatók-e?
Ki van írva, hogy lehet látni a lebegőt és a nyitott kereskedéseket is. Metatrederen vagy weben keresztül. Sőt a metán keresztül lehet a kötések pontos helyét is látni, nem csak daraboltan mint a Dukasnál.
-Ugyancsak nincs szó a visszautalási feltételekről.
Sima utalás, semmilyen költsége vagy retorziója nincsen.
Mindezek azért zavarnak, mert ugyanezekre a kérdésekre a választ a korábbi Premium és Basic termékleírások egyértelműen tartalmazták.
ui.
Minden válasz fent van csak nem minden a termékleírásokban. Én a GYIK-ot és a chatet böngésztem. A tegnapi és a mai napot rászántam, így elég jól kiokosodtam:)