Adatok
triplaszalto
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Naiv ügyfélnek a T-Mobile azt mondta, hálózaton belül ingyenes az átirányítás. Csak egy 60 ezres számlával később derült ki, hogy mégse. Az eredeti tájékoztatást viszont nem találják, hiába rögzítenek elvileg mindent központilag:
T-mobile-os történetem következik.…..
Kb. fél évvel ezelőtt elkapott a harci láz, hogy namost én akkor irodalmi pályázatokra fogok írogatni.Elmondom, honnan jött az ötlet.Ténferegtem egy elég nagy újságosnál és összevásároltam mindenfélét, ami érdekelt. Természettudományosos ojságot, filozofikusosat,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nás,saját élmény, telefonos beszélgetés rögzítéséről. Fapados repjegy indulási időpontját kellett utolsó pillanatban módosítanom a WizzAirnél az érkezési időpont változatlanul hagyása mellett, telefon, ráfizetés, megoldva. Már legalábbis én így tudtam. Hazafelé a reptéren viszont kiderült, hogy a módosításnál elfelejtettek tájékoztatni, hogy a módosítás következtében az új jegyem csupán egyirányú, a hazaútra nem szól. Telefon a reptérről a WizzAirnek, persze saját költségre, közlik, hogy kb. hatvanezer forintért felülhetek a következő járatra. Jeleztem, hogy momentán nincs a zsebemben hatvanezer forintnak megfelelő euró, mondták, hogy utólag szívesen kiszámlázzák, mondtam, hogy ez sem tetszik, mert a kollégájuk telefonos tájékoztatása alapján úgy tudtam, hogy már az egész út cehjét kifizettem - ha máshogy tudom, talán el sem indulok. Mindezt több körben, miközben ők magukkal konzultáltak, én meg egy kedves helybéli reptéri fickóval, aki megsúgta, hogy akármit mondhatok, mert az csak szöveg, hogy a telefonos beszélgetést rögzítik, ténylegesen semmit nem vesznek fel vagy őriznek meg. És neki lett igaza. Fölengedtek a következő járatra, azzal az ígérettel, hogy az egykori hívásunk kivizsgálása után az eredmény függvényében keresnek majd a számlával, ha nekik lenne igazuk. Hát, azóta se hallottam felőlük, pedig eltelt már egynéhány év.