Adatok
oszur
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Minden okostelefon beázik a szervizben, de még a tabletek is, hogy ne kelljen garanciálisan javítani azokat, ha a szoftverfrissítés nem válik be? Tény, hogy a legtöbb készüléket direkt hiányos funkciókkal (goto app store), gyakran félkész, de legalábbis erőteljesen kiforratlan…..
oszur
2012.03.29 18:37:13
@donfuligjimmy: Tehát az általad említett sufni szervizek egyike az ő központi szervizük. :)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Köszönjük, hogy hozzánk fordult.
Szeretnénk elnézést kérni az Önt ért kellemetlenség miatt.
Kérelme kivizsgálását követően az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni.
Értesítjük, hogy bár a készülék javítható, az eddig tapasztalt kellemetlenségek miatt, kérését figyelembe véve, csereutalványt szeretnénk Önnek felajánlani.
Kérjük, hogy jelen levél kíséretében adja le a készüléket az Önhöz legközelebb található gyors-szervizpontuknál, (Raab Gsm 9022 Győr Pálfy u. 3.) ahonnan továbbítják a készüléket a központi szervizbe, (Oktogon szerviz Kft) ahol elvégzik a cserével kapcsolatos adminisztrációt.
A csereutalvány elfogadásával, amely az ügy teljes és végleges lezárását jelenti, Ön lemond esetleges további igényeiről.
Bízunk benne, hogy termékeinkkel kapcsolatban a jövőben csak jó tapasztalatai lesznek és a felajánlott megoldásunkat elfogadhatónak tartja.
A hatályos jogszabályok értelmében kötelességünk tájékoztatni, hogy amennyiben fenti álláspontunkat nem fogadja el, úgy emiatt az illetékes hatóságokhoz vagy bíróságokhoz fordulhat. E körben tájékoztatjuk, hogy panaszával, illetve jogainak érvényesítése iránt a következő szervekhez fordulhat:
1. az Ön lakhelye szerint illetékes Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi felügyelősége, illetve
2. Békéltető Testület, vagy
3. a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság.
A további ügyintézéshez kérjük, válaszát írásban szíveskedjen hozzánk eljuttatni.
Üdvözlettel:
Küri Attila
Samsung Zrt
Ügyfélszolgálat