Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Sittes Paja

0 bejegyzést írt és 117 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Shakespeare jobban csinálta A tömeget, a média fogyasztó polgárt befolyásolni akaró szándéknak számos elemét fedezhettük fel a Schmitt elnök lemondása-lemondatása körüli végjátékban. A korábbi hosszú esztendőkben kitűnő eredménnyel működött fideszes média-mérnökök azonban most elszámolták magukat,…..
Sittes Paja 2012.04.03 11:12:28
@M_R: hülyék vagytok ti...
azinfot a clinton-gati párostól fújta be a szél a hazaáruló HVG-sekhez...
Miután mára teljesen világossá vált, hogy a doktori címétől megfosztott Schmitt Pál tényleg nem hajlandó önként lemondani, egyetlen izgalmas kérdés maradt: miért nem vonja meg a bizalmat tőle a kormánypárti többség? A legutóbbi bejegyzésben már adtam egy lehetséges…..
Sittes Paja 2012.04.02 13:44:04
@Diocles: én 2 részre bontanám jávor beszédét.
az elsőért feléért 30 év várfogság hazaárulásért, a második felében sajnos teljesen igaza volt.

smitnek január 19.-én kellett volna lemondania. minden egyes nappal amazok kezére játszott.
Sittes Paja 2012.04.02 13:46:24
@ati27: előre!!!
diploma és doktori felülvizsgálatból világhatalom lehetnénk.
előbb meggyőznénk az EU-t, aztán az ENSZ-t, és a világ összes szarját mi magyarok vizsgálnánk felül.

80-90% ugrana :D
Sittes Paja 2012.04.02 14:07:00
@sárkányfő: nekünk fontosabb a hazánk, mint a te és a haverjaid idióta EU-fetisizmusa. ha nektek nem, az a ti bajotok.
  Szeretve tisztelt Fideszes felebarátaink megszokták a feltétlen támogatásunkat. Látni kellett volna az orcájukat, amikor az ember finoman felemlegette nekik, hogy ezt így egy szoci kormány idején is el lehetett volna intézni. Meg voltak sértve. Amíg még szóba álltak…..
  Valószerűtlen púpot a hátonValószerűvé tenni kell.Méghozzá úgy, hogy világnak hátátHajlítni kell egy púpig el. És ha egy gigászi gerinc is hajlik,Richard-nak púpja nagy mintát követ.Meggörbedt időben meggörbedt férfiLegelső divatfi még lehet. Viszkető…..
Sittes Paja 2012.04.01 14:35:30
@Link Elek: náci a kurva anyád, az :)
Sittes Paja 2012.04.01 15:26:43
@Johnfive: így van, ezt is leírtam párszor. ha olvasnátok, akkor nem lenne mivel vitatkoznotok.

azzal, hogy nem mondott/mondatták le, hanem hónapokig melegen tartották az ügyet, amazok kezére játszottak, szinte biztosították a károkozás jelentős mértékét. ez már nem bűn, ez hiba.

ha már kifolyt a szar, akkor nem kell azt paszírozni...

smit pál menjen
Sittes Paja 2012.04.01 15:29:57
@Johnfive: "ha miután'

ezen van ahngsúly. az én értekezésemben arról a szituról van szó, amikor még nem derült ki, hanem csak ott van az info az újságírónál, és ő dönthet.

1.nem kellett volna soha KE-nek jelölni,met amúgy is egy senkiházi volt
2.ha viszont már KE, akkor nem áldozzuk fel az egész ország jóhírét, csak hogy rajta üthessünk
3.ha mégis megtette valaki, akkor viszont minél előbb elhúzunk a búsba

ez az én álláspontom
Gyorshírünk van a Sorozatjunkie hírügynökség jóvoltából: a Cool április 15-től kezdi vetíteni a Sons of Anarchy című sorozatot, amiről már tavaly letettünk (mármint arról, hogy valaha adásba kerül itthon) így elkezdtük hogyvoltozni az első évadot. A cím gáz, tudom, de már…..
Sittes Paja 2012.03.31 20:19:08
@alfabela2:ilyen volt már régebben is: pl ne légy barom 2,3 ...
csak mert négerek voltak benne :D
Két fontos döntés született ma – és néhány további ezekből következő. Egyrészt Schmitt Pál eldöntötte, hogy nem mond le. Másrészt Orbán Viktor (és a Fidesz) úgy döntött, hogy nem szólítja fel távozásra az államfőt. Egyik döntés sem nevezhető…..
Sittes Paja 2012.03.31 13:24:12
@aszekelyek: na itt is leírom, hátha te is és török gábor is tanulnak belőle valamit.

shitpaja per pillnem létezik, mint magánember, így őt támadni sem tudod. ő a KE, és ezt a status quot el kell fogadnia mindenkinek, annak is, aki utálja, mint én.

soha nem lett volna megválasztani, ez is tény.

DE megválasztották, innentől ő sérthetetlen.
jogilag szerintem már az is aggályos, hogy egyátalán bizottságosdit játszva megvizsgálták a doktoriját, aztán még el is vették. (amihez amúgy sincs joguk, azt csak bíróság vehetné el, ami pedignem járhat el a KE ellen)

KE-t korábbi bűncselekményeiért nem lehet elővenni. éppen ezért az ilyet nem is szabadna nyilvánosságra hozni, amíg tart a mandátuma.

az igazi felelősség a HVG-é, akik hazaárulást követtek el szerintem.

lehet okoskodni, hogy igazság, meg dolgukat tették,és nehogy már az legyen a hibás blabla

tegyük fel, hogy újságíró vagy piréziában, és kapsz egy információt, ami ugyan igaz, de aminek napvilágra kerülése háborúval jár egy szomszédos országgal.
nyilvánosságra hozod, mert te csak újságíró vagy, és hát ez a dolgod? a háború az már nem a te felelősséged, mosod kezeidet? és ha téged és családodat és elvisz egy bomba?

ELVILEG a hvg újságírói is magyar állampolgárok kellenének, hogy legyenek első sorban, és csak aztán újságíró.

ha hozzád clintontól vagy gatitól befúj a szél egy ilyen infot, akkor a következmények súlyát pontosan felmérve nyilvánosságra hozod azt, vagy sem?

ér-e ennyit smitpali meg az a piszlicsáré igazság, hogy másolta a doktoriját, mint sokmillió másik?
ér-e ez az egész annyit, amennyibe fáj ez nekünk? KE intzéményének lejáratása, ország lejáratása, SOTE és a magyar tudományos élet lejáratása.
ha a következő tanévben kevesebb harmadik világ béli kölök jön a SOTE-re tanulni, mert az ottaniak majd úgy döntenek, hogy ezután inkább másik egyetemről, országból legyen papírjuk, már túl nagy ár...
ha holnap egy magyar tudós kiszorul egy nemzetközi projektből, mert hát a SOTE most rosszul cseng, mert ahol így adtak doktorit a KE-nek, akkor vajon ennek az illetőnek hogyan lett meg stb stb

egy felelős, MAGYAR újságíró aki patrióta még ha ideológiailag a másik oldalon is áll, ezt mérlegelnie kell.

igen, megtudtam, hogy a KE tényleg egy h@lye m@jom, aki annyira szánalmas, hogy a doktoriját is másolta, DE felelős magyar polgárként ezt inkább elzárom a fiókba, mert shitpali személye és ez a fene nagy igazság nem ér annyit, amennyivel a következmények járnának.

vagy ha nagyon nagy igazság bajnoka az illető, akkor egy háttérbeszélgetésen jelzi, hogy ilyen info került a birtokába, paja mondjon le csendben egészségügyi okokra hivatkozva, ígérje meg, hogy nem használja a doktori címet, és akkor nem jelenik meg a cikk.
az igazság érvényre jut, a HVG-s hátradőlhet, hogy jó állampolgárként a haza tekintélyét is megőrizte, de a lelkiismeerte is tiszta maradt. ő tudja mi az igazság, és ez a lényeg, nem?

de a HVG-seknek nem az igazság számított, hanem a hazaárulás.
ütni zorbánon, ezért semmi sem nagy ár.

láttátok azt a kjt gyurcsány szemében, amivel tegnap nyilatkozott? felgyújtanák az egész országot, és lángolva obégatnák, hogy ég a zorbán, ég a zorbán. hogy az egész ország szénné ég? kit érdekel, ég a zorbán...

tegnap sok okoskodó hülyézett le a véleményem miatt, az ilyenek azt hiszik, hogy nincsenek államtitkok, hogy mindig minden igazságot mindenkinek tudnia kell stb stb.

jah és rdukáljuk le a kérdést családra: apáddal mész a buszon. nem szereted, nem volt jó fater, de mégis az apád, és öreg már.
szegény összesz@rta magát, és a buszon terjeng a sz@rszag, de sokan vannak, ígynem beazonosítható, és úgyis csak 2-3 megálló.
meglátod egyik ismerősödet, aki levágja mi a helyzet. elvárod tőle, hogy rád és apádra való tekintettel kussoljon?
vagy haveroddal együttesen rántjátokle apádról a gatyát, hogy tessk emberek, ez azi gazság, az én apám sz@rta össze magát. egy g@ci volt egész életében, lám mára egy sz@ros vén h@lye.

nem sz@runk a saját fészkünkbe. azok ott meg röhögönek rajtunk, hogy Magyarországon elég a hazaáruló oldalnak odadobni ilyen kis infót, és kéjesen rántják le magukkal a sz@r legaljára az egész országot.

'családon' belül kéne legyen vmiféle omerta.

watergate és lewinsky botrány után amerikában azzal keresnéd meg a foxnewst, hogy bizonyítani tudod, hogy obama lopta a diplomáját, szerinted mi történne? örülne a republikánus, hogy de jó, ezzel nyertünk?
vagy várhatnád az FBI-t?
mert ott az egy nemzeti minimum, hogy az elnöki intézményt és az országot nem járatjuk le, mert ennyit semmilyen pártpolitikai cél nem ér.

jah és aki összesküvéselméletezne: paja olimpiai sportoló, sportdiplomata, votl nagykövet, MOB-NOB mágus stb stb. minden ország titkosszolgálatánál van róla akta, ahogy másokról is. de elnökökről, uralkodókról nem nagyon szokás ilyeneket kiteregetni, hiába ez az igazság. ez eg ynagyon otromba támadás ameikai részről...

shitpalit nem kell védeni. a KE-t kell, és az országot. mindenkinek. ha újságíró, ha nem.

DE!

ha már kedves szövetségesünk volt ilyen rendes, és bebuktatta a majmot, annak egyből le kellett volna mondania.
pont a fent említettek miatt - a haza tekintélye az első, és ezzel, hogy paszírozzák a sz@rt, megpróbálják menteni pali seggét, ezzel csak rontanak az egészen, ezzel a HVG és a hazaáruló oldal kezére játszva, az ő szintjükre süllyedve.

nincs itt felelős hazafiság senkiben.
nem sz@runk a saját fészekbe, de ha már valaki belesz@rt, nem paszírozzuk szét azt, hogy az egész fészek csupa sz@r legyen.

szóval smitpaja most már takarodjon, a HVG-s újságírókat így-vagy úgy felelősségre vonni (amerikai vagy orosz módon, az nem érdekel), a szerkesztőséget beszántani...

ez az ügy nem shitpaliról szól! ez az ügy arról a nonszensz helyzetről szól, hogy nálunk az egyik oldal nettp hazaárulókból áll. ők ideológiai, pártpolitikai célokból az egész országot képesek feláldozni. ha külső fegyveres beavatkozás révén ismét hatalomra kerülhetnének egy fele ekkora Magyarországon, csak annyit kérdeznének: hol kell aláírni??
Sittes Paja 2012.03.31 13:33:30
@TH: "de az szerintem nem Schmitthez hasonló szervilizmusból fakadt. Én Gönczöt továbbra is jó elnöknek tartom, még ha sokan próbálják is bemocskolni ennyi év távlatából."

az tartja gönczöt jó embernek, aki nem tud róla semmit: a nagy átlag.
gönczöt nem kell bemocskolni, mert már nagyon régen összemocskolta magát.

nem, dehogy volt ő szervilis, "európasegíccs támadnak a fasisztákok", meg amikor úgy kellett odalökni a mikrofonhoz, mert nem akarta bejelenteni, hogy orbánék győztek 98ban. "most mi lesz" :D
antall alatt minden érdemit megvétózott vagy az SBhez küldött(ügynöktörvényt is), a pártja által szervezett puccs során (taxis blokád) messze túllépte a hatáskörét, olyan hatalmat ragadott magához, amihez köze nem volt.

még a balos maksa is azzal viccelt anno 20 éve, hogy egy villámlátogatás erejéig, váratlanul hazánkba érkezett göncz árpád. a pénzünkön 5x körbeutazta a világot, itthon jóformán nem is csinátl semmit, 94 után meg főleg, a totális balos sajtóuralom meg szépen kreált belőle egy ilen általad is látott jóember/nagypapi figurát.

peig 20.századi magyar történelem egyik legsötétebb alakja, rendszerváltás egyik nayg elárulója.

56os szerepét ne is említsem...
ugye a komcsik nyilván nem a rendszer ellenségével fogják fordíttatni a szigorúan bizalmas iratokat...
meg ugye egy ártatlan embernek nem tűnik el 89ben hiphop 100 oldal az állambiztonsági aktájából. "kiemelve"

pali és a leendő KE-ök legnagyobb szerencséje, hogy volt egy göncz. egy göncz, akit nem nagyon lehet alulmúlni. se szervilizmusban, se szeplős múltban, se hazaárulásban...
Sittes Paja 2012.03.31 13:36:26
@Sittes Paja: ésha valaki kételkedett ezekben a dolgokban a regnálás idején, vagy után, annak a "kócosasszony" munkássága nem igazolta, hogy milyen családról, milyen emberekről is beszélünk?

kócosasszony szted nem a családi fészekből hozta a hazaárulás iránti szenvedélyét? :D szerinted kitől tanulta, ha nem az apjától?
Nívó Miben bízik Schmitt? 2012.03.30 18:29:00
Itt állunk a nagy bejelentés előtt, pénteken délután hatkor, és egyre csak olyan hírek jönnek, hogy Schmitt valószínűleg nem mond le. Megpróbál 1-2 nap alatt fordulatot hozni a megítélésében.Pedig a helyzet igen egyszerű: lebukott, elvették doktori címét, kb. az egész ország…..
Sittes Paja 2012.03.31 00:46:30
@Doubledecker:
"a baj az hogy 5-6 alkalommal bizonyíthatóan hazudott.

És a mi pofánkba is, a magyar népbébe.

Ezzel Gyurcsánnyal egy szintre sülyedt.

Sajnos mert ez így senkinek nem jó, szépen le kellett vona mondani."

ez teljes mértékben igaz, ahogy ezt már én is többször leírtam: shitpali és zorbán pontosan ugyanolyan hazaárulókká váltak, mint pl a hvg-sek.
amikor a HVG elkövette a hazaárulást, abban a pillanatban le kellett volna mondani. '1 oda', pali tábláról levesz, és így nagyban el lehetett volna venni az élét a dolognak. de ami most megy a szar paszírozásával, az éppen hazaárulóék kéjes vágyainak tökéletes kielégítése : ők ezt várták, hogy paja nem mond le.

de ez a következmény. ha egy újságíró tsztességes patrióta, és nem féreg hazaáruló, akkor számol a következményekkel: ér-e ez a szar alak annyit, hogy az ország presztizse súlyos károkat szenvedjen?
inkább legyen még 3 évig KE, infó meg fiók mélyére eltesz.

de ha nagyon nagy igazság bajnoka akarok lenni, háttérbeszélgetésen jelzem az illetékesnek, hogy milyen info van a birtokomban, DE tisztában vagyok a napvilágra kerülésének következményeivel: így felelős állampolgárként és tiszta lelkiismeretem megőrzése érdekében felajánlom, hogy nem hozom nyilvánosságra, ha paja lemond egészségáre hivatkozva, és nem használja a dr-i címet többet.

igazságom érvényesült? igen.
én tudom? igen
én értem el? igen

ha az igazság a lényeg számomra, akkor ez elég.

de a HVG-sek a hazaárulás volt a lényeg: minél nagyobbat ütni zorbánékon, leszarva, hogy ez esetleg mibe fáj.

ez a gyújtsuk fel az egész országot, mert akkor zorbán is égni fog mentalitás...

ahogy elnéztem ma gyurcsány kéjes fejét, az képes lenne lángolva bejelentkezni - még - élőben, és a kínok ellenére nevetve óbégatni, mint egy dervis, hogy ég orbán, ég orbán.

kurvára nem shitpali személyéről van itt szó. nem is lehet, mert most KE. shitpaja perpill nem létezik, mint magánember.
Sittes Paja 2012.03.31 01:30:43
@deruyter: "Tudomásom szerint ő az első olyan elnöke Magyarországnak a rendszerváltás óta aki masszívan csókosa volt a múlt rendszernek"
és akkor göncz mi a lófasz volt?
akkora ellenálló volt, hogy már a sitten fele fordítatta a hatalom a szigorúan bizalmas dolgokat.
valszeg az ilyet a rendszer nagy ellenségére bízták volna.

aztán 89-ben valakik "kiemeltek" 100 oldalt ájpibácsi 400oldalat állambiztonsági kartonjából.

sitpali szerencséje, hogy volt már egy göncz, akit soha senki nem fog tudni alulmúlni, akkor sem, ha 80%nyi birka csak egy jóságos nagyapót látott belőle, hála a ballib médiának. igaz, ez a 80% még annyit sem tudna mondani a munkásságáról, hogy ő volt az "európa segíccs" és a "most mi lesz"

de nem paját akarom védeni, mert az tény, hogy soha nem szabadott volna megválasztani, és ha mág bebukott, akkor egyből le kellett volna mondania.

DE, normális országban egy felelős újságíró a saját hazájára való tekintettel, biztos nem csinál ebből botrányt. 3 év, és eltakarodik. vagy diszkréten jelzem, hogy paja takarodj, mert ezt tudom rólad, és kiteregetném, de felelős hazafiként nem akarom ennek a következményeit. húzzál magadtól az egészségedre hivatkozva, és akkor nem jelenik meg.
Sittes Paja 2012.03.31 01:33:41
@deruyter: öszödi beszéd VS 20 évvel korábban ollózta a doktoriját, mint mindenki más

azért érzed a különbséget...

ott maga a TITOK is az országot érintette, nem egy személy 20 évvel korábban szerzett doktorijának az eredetét.

egy öszödi beszédben elhangzottak sokkal komolyabbak,nem?

és ott is az volt a lényeg, hogy ha már kiderült, akkor takarodni kellett volna, a további károkat megelőzendő.

mint most. de nem ez történt, tehát shit és zorbán a hvg és gyurcsány szintjére süllyedt.
Ez a poszt nem Schmitt Pál doktorijáról szól, még ha az is benne a vezérfonal. Ez arról szól, miért is nem lesz nálunk belátható időn belül érdemi fejlődés.Nem az a baj a köztársasági elnökkel, hogy nem doktor immár. Attól még, hogy más elnökök azok voltak, nagyon jól…..
Sittes Paja 2012.03.31 01:03:47
@Miazmás: nincs smit bazmeg. nem létezik jelenleg. KE van.
a KE intézménye az áldozat. az ország az áldozat. a SOTE, az ott végzett tudósok, az egész tudományos életünk presztizse...

de megérte, mert ütöttünk egyet shitpaján meg zorbánon.

mocskos hazaárulók vagytok. ennyi.

és ez független attól, hogy meg se szabadott volna választani, és egy köcsög nímand volt egész életében, és a faszért nem mond le, ha már bebuktatták.
Sittes Paja 2012.03.31 01:22:14
@Miazmás: tehát igazam van. nálunk nem ellenzék van, hanem hazaáruló oldal. ennyi. amit te itt leírtál, az engem igazol, te is hazaáruló vagy. pártpolitikai célokból, ideológiai megfontolásból bármit, még a saját hazád rekintélyét is képes vagy feláldozni. vagy legalábbis egyetértesz és támogatsz ilyen gyakorlatot.

a köztársasági elnök mindig báb. (göncznél nagyobb és gusztustalan báb soha nem lesz, ez shitpaja szerencséje is. ő nem lopott, róla csak 100 oldal tűnt el 89 az állambiztonsági aktájából)

nem a kormányjára le a világ előtt, hanem a gáti-konrád-heller maffia. olvasgassál kommenteket a külföldi cikkek alatt. néha én is mosolygok, amikor azt írja a német, angol, osztrák, hogy nekik is egy ilyen orbán kéne :D

" a HVG inkább a nemzet mellett van, mert megmutatja, hogy van itt még épeszű ember, aki elutasítja ezt a nagyérdemű kormányt."

tehát pártpolitikai célokból lejáratja az egész országot, egyik legjobb egyetemünket stb stb.
épeszű? :D ti?

szóval még1x - hol az a határ, ahol az egész nem ér annyit, mint amennyibe az országnak ez kerül?

de mit vitatkozok én itt egy köcsög gyurcsanyistával, aki azt sem tudja, mi a különbség vád és vélemény-nyilvánítás között :D

fidesz duma? nekem annyi közöm sincs a fideszhez, mint neked, ennyire fideszduma. ez a valóság okoska. a valóság.
ezért van az, hogy az ilyen pozícióban lévő személyeket még korábban elkövetett bűncselekményeikért nem lehet elővenni. hameg nem lehet, akkor a sajtó miért venné ezt elő?

a KE intzéményét minden áron meg kell védeni. akkor is, ha épp csita a KE és banánt dugdos a seggébe.

itt csak te/ti beszéltek félre. én számtalanszor leírtam, hogy hülye zorbánnak meg se szabadott volna választatnia ezt a majmot, és ha már bebuktak, akkor azonnal le kellett volna mondani pont azért, hogy ne az ő/ti játékotokat játszuk. pali ment volna a levesbe januárban, már kutya nem foglalkozna a dologgal.

csak az okozattal ne akarjuk már megmagyarázni az okot.
Sittes Paja 2012.03.31 01:24:05
@Miazmás: :D nem, már megint véleményt nyilvánítottam.

ha azt mondom, beloptad magad a szívembe, akkor éppen bűncselekménnyel vádollak? te idióta...
Még nem tudjuk, mit jelent be a "közszolgálati médiának" adott exkluzív interjúban Schmitt Pál ma este. De az biztos, hogy személye sérthetetlen (Orbán Viktor mondta). Ha pedig így van, akkor maradhat posztján. Mindössze egy rövidke törvénymódosítást kell elfogadnia a…..
Sittes Paja 2012.03.30 23:22:37
@renevol: " Szerintem a világon egyedülálló a gondolkodásod, mi szerint hazaárulás igazságot mondani."

ha így lenne, akkor nem lenne elhárítás egy országbvan sem :D nem lennének államtitkok, nem lennének szakszolgálatok...
csak az ilyen fasz idealisták képzelik, hogy mindig mindent mindenkinek joga van tudni és tudnia is kell.

szóval inkább te vagy az, aki azon kevés birka közé tartozol, aki elhiszi, hogy ez így van.

" egy magyarországi politikus által elkövetett bűncselekmény"
bűncselekmény? :D
na ne viccelj. tettél már feljelentést?

amúgy a mindenkori KE-t nemlehet támadni korábbi bűncselekményeiért, vizsgálni sem szabad. pont a vázolt gondolkodásmód miatt...
csak a regnálása alatt elkövetett bűncselekményeért lehet elővenni.

és ez mindenhol így van, és nem az adott személyt védik ezzel, hanem a pozíció és az ország tekintélyét.

"Schmitt Pál nem az apám, hanem egy politikus, aki tőlem kapja a fizetését."
a KE nem politikus. közjogi méltóság, az ország első embere stb stb.
a korábbanmás által említett hasonlatot az országra vetítve, a KE az 'apád'. nem hozod kellemetlen helyzetbemég akkor sem, ha tudsz róla vmi kellemetlen igazságot?
miért nem? mert az apád/elnököd.

shitpali személye jelentéktelen, de mivel KE, így az országot érte támadás.
Sittes Paja 2012.03.31 00:00:34
@renevol: ere futotta mind? a skizofréniának milyen foka az, amikor már 10millió van belőled?

min röhögnének? hogy vannak államtitkok? azok között bőven van olyan kényes igazság, amit az ország ilyen-olyan érdekeire való tekintettel nem lehet nyilvánosságra hozni.

a demagóg vicceskedésre inkább nem reagálok.
leírtam elég világosan: ha már bevitték az ütést, ha már kiderült ez, akkor nem lemondani egyből, a szart paszírozva növelni a károkat ugyanolyan hazaárulás, mint amit a HVG-sek csináltak a nyilvánosságra hozatallal.
Sittes Paja 2012.03.31 00:49:23
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
ez igen, ez aztán a reductio ad hitlerum.
nem szarral gurítasz, egy ugrással szálasihoz. ez igen.

@renevol: tévedsz, ez a valóság.
szted angliában bármelyik újság lehozná, hogy a királynő inkontinenciában szenved és tena ladyt használ?
de hát ez az igazság, és az újságírónak ez a dolga...
A Schmitt ügy kapcsán ne feledjünk el egy érdekes dolgot. Kövér László már 2010-ben megmondta, hogy Schmitt megválasztásával komoly gondok lehetnek.Kövér volt az, aki a legtovább kardoskodott Schmitt ellen, s az egyik legerősebb érve az volt, hogy Schmitt „túl kevés”…..
Sittes Paja 2012.03.30 01:20:41
@TH: na, pont egy ilyen után, szerinted manapság mi lehet az álláspont amerikai főszerkesztőségeknél ilyen ügyeket érintően? :)

sztem oldaltól függetlenül az, hogy még egy ilyen ügyet nem engedhetünk meg magunknak.

shitpaja személye nulla a KE-i intézmény és a magyar tudományos élet presztizséhez képest.

ha ők is magyarok lennének, és nem hazaárulók, akkor egy minimális omertát betartanának. csak annyit, hogy egy shitpaja megbuktatásának ne az legyen már az ára, hogy xy-t holnap kevésbé fogják komolyan venni, hameglátják SOTE.
Sittes Paja 2012.03.30 01:25:09
@TH: leírtam korábban. ilyen a magyar :)
ha az egyetem nem veszi el a címét és a fidesz arrogánsan fújja tovább a lezártnak tekintjük dumát, abból nagyobb botrány lett volna, mint 2006ban.

a magyar egy képmutató nép. azért nem menne ki soha, mert valakik ellopnak 30%-t a nagyberuházásokból. de ha kiflicsücsköt zabálsz a boltban, amit te is megteszel, akkor a kurvaanyád.(ettől gabika még egy félbolond, de nem a kifli miatt)
ha hazudsz, vagy ha megmondod a kellemetlen igazságot, akkor is.
Sittes Paja 2012.03.30 01:30:30
@TH: "Jó, mindenki hazaáruló, aki bármilyen megfontolásból bár, de az igazságért küzd."

ne demagógoskodj, én ilyet nem állítottam sehol, de kcisit feljebb volt egy gondolatísérlet:

"mondjuk újságíróként kiderítesz valamit, aminek a publikálása háborút jelentene egy másik országgal: nyilvánosságra hozod, mert ez az igazság és te csak teszed a dolgod, és mosod kezeidet? vagy ledarálod/elzárod/nem nyilvános csatornán jelzed azt?"

az igazságát, ha az érdekelte volna, azt elérhette volna csendben, kárt nem okozva, de mégis elérve a konzekvenciák levonását.

és nem az igazságról van szó, hanem az olyan ügyeket érintő 'igazságokról', amelyeknél annak kiderülésével az elérhető nyereség lófasz az okozható károkhoz képest.

shitpál - ha már megválasztották ezt a bohócot - lemondatása, megbuktatása, lejáratása nulla nyereség, SOTE meg a magyar tudományos élet egészének, és a KE-i intézmény lejáratása, nevetségessé tétele PRICELESS.
Rengeteg tanulsága van Schmitt Pál ügyének. Most csak egyet emelek ki: ezek a botrányok szinte mindig hasonló életet élnek, pályát futnak be. A szereplők hevesen tagadnak, akadnak, akik körömszakadtáig védik őket, aztán hirtelen felgyorsulnak az események, és az új fejlemények…..
Idézetek Magyarország Alaptörvényéből:I. cikk(1) AZ EMBER sérthetetlen és elidegeníthetetlen alapvető jogait tiszteletben kell tartani. Védelmük az állam elsőrendű kötelezettsége.(2) Magyarország elismeri az ember alapvető egyéni és közösségi jogait.VII. cikk(1)…..
A bizottság megtette a jelentését Schmitt Pál plágiumügyében. De kérdem én, minek?? Mi itt a Nívó blogon eleddig nem foglalkoztunk a plágiumüggyel, de most már nem tudom megállni. Demokráciákban az a szokás, hogy ha alakul egy szakértői vizsgálóbizottság, egy olyan bizottság…..
Sittes Paja 2012.03.29 10:46:11
@dr. Fatal Error! System Halted!: innen jobboldalról értek egyet veled.
az ilyen féreg ugyanolyan káros, mint az agyhalott MSZP-SZDSZ-es.

beteg a magyar társadalom, itt már csak egy Jobbik-LMP kormánykoalíció segíthet :D
Sittes Paja 2012.03.29 11:20:26
@dr. Fatal Error! System Halted!:

nem. Dopeman lenne a KE, Budaházy a ME.

amúgy Magyarország akkor lesz demokrácia, amikor Budaházy ME jelölt lehet.

miért mondom ezt: terrorista? ugyanmár, csak úgy kellett nekünk is egy terrorista a nagy nemzetközi hangulatban, mint egy falat kenyér. kicsit sárgább, kicsit savanyúbb :D

vicc. Budaházy kb az, mint a Franciáknál José Bové.

ez a José GMO-s táblákat gyújtott fel, mcdonalds éttermet bontottak szét stb stb. José múltkor Sarkozy egyik kihívója volt...
Bizony marad a köztársasági elnök, méghozzá egy jó ideig. Itt van pár ok, hogy miért.1. A Bizottság is megállapította, hogy az akkor életben lévő szabályok szerint járt el, bármilyen szabálytalanságot 1992-ben kellett volna a bírálóknak és az opponensnek feltárnia, nem húsz…..
Sittes Paja 2012.03.29 10:49:49
@Doubledecker: HírTV bréking nyúz 10:32kor.
de már kint van indexen is ha minden igaz
Sittes Paja 2012.03.29 11:15:57
@Dr. vladys73-Vonajugend által kiképzett fényharcos:
hülye vagy. ilyet még itt sem lehet.

meg máshol már leírtam: a fidesz a kérdés miatt a szakadás szélén állt. látod, először megpróbálták kimosni, még a hülye is azt nyilatkozta, hogy őt ez megerősítette...

ha shittet nem küldik el, akkor a navracsis-pokorni-varga-németh féle vonulat kiszakadt volna a fideszből, ez hétszentség.
Bár blogunkat alapvetően a munkaundor önfeledt élvezetének szenteljük,  és távol áll tőlünk a politizálás, azért - sokoldalúságunkról tanúságot téve - bizony akadt már rá korábban is alkalom, hogy kitekintettünk a politika világába. Így például méltattuk Obamát,…..
Sittes Paja 2012.03.29 11:12:57
@mulire92: jah, azóta nincs sportdiplomáciánk, azóta szívatnak mindenhol.

shitt pál sportdiplomatai érdeme - sírás az EB rendezési jogának döntésekor...

"pedig előtte azt mondták ránk fognak szavazni"

stílszerűen akkor bukik meg shitt paja, amikor az általa elbarmolt EB-t rendezik :D
Dr. Schmitt PálMagyarország köztársasági elnökeI. Kerület, Sándor-palota1014 Budapest, Szent György tér 1.Tisztelt Elnök Úr!Most volt alkalmam áttekinteni, hogy Ön egynapos gondolkodás után miként reagált az 1992-es doktori disszertációjának plágiumgyanújáról készített…..
Sittes Paja 2012.03.29 10:49:17
@vittore: hírtv bréking nyúz 10:32kor
Sittes Paja 2012.03.29 11:11:00
@dr. uruk.hai: dehogynem :p
engem aztán nem lehet balos elhajlással vádolni...

de mondok jobbat: shittet azért kellett kirúgni, mert a fidesz konrétan a szakadás szélén volt a kérdés miatt.

ha zorbán és talpnyalói ragaszkodtak volna ehhez (lásd az eredeti 3 oldalas szar, fidesz kdnp első reakciója, shitt kijelentése, hogy őt megerősítette)

egyrészt ez akár újabb 2006hoz elvezethetett volna (mindent a hülyemagyar sem nyel le, hajamosabb inkább ilyenért kimenni az utcára, mintha a saját életéről,jogairól lenne szó), de a navracsics-pokorni-varga-németh féle vonulat kiszakadt volna a fideszből válaszul...
Nem könnyű – és talán nem is kell - egy nyilvánvaló normasértés esetén kizárólag pártpolitikai keretekben elemezni. Schmitt Pál most már bizonyítottan plagizált kisdoktorija kapcsán – ahogy korábban a korrupciós botrányok vagy éppen az őszödi beszéd ügyében…..
A bőségesen - és a baloldali sajtó által nem kis kéjjel - kivesézett bizottsági véleményben a sorok között ott van, hogy S. Pál dolgozata bizony-bizony nem felelt meg az akkori követelményeknek. A formai hibákról már nem is szólva.Amennyiben a Doktori Tanács meg akarja őrizni…..