Adatok
ea1986
0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Lassan kékbe borul a város anélkül, hogy az itt lakó pár millió ember véleményét kikérték volna. Az ocsmány buszok után jöhetnek a ronda taxik is.
Mai cikkünk blogposztja...
Három év és kb. hárommillió forint kellett, hogy a Cougar vezetési élménye elérje azt a szintet, ami kicsivel a vételi állapot felett van. Nehéz összehasonlítani Csikós Puchjával, amiről 2006-ban írta ezt a posztot, és azóta belement egy-két százezer, de ugyanúgy néz ki, mint…..
Miközben készült, azon gondolkodtam, miért nem volt jó nekem egy közönséges japán robogó. Miért akartam mindenképpen Vespát? Persze aki Csikós mellett ül, előbb-utóbb irtózni fog az egyszerű és logikus megoldásoktól. Az is biztos, hogy ha csak a retró forma vonzott volna, a…..
ea1986
2012.05.09 18:51:18
@akos696: debizony, mert most gondolkodtam hogymotor mellé kell egy szaladgálós robogó aminek kicsi a költsége.
Az ötvenes meg mivel kicsit vérszegény, ezért szóba került a 50/70 meg a 50/125-ös is.
De nem fogok olyat venni mert illegálba nem akarom tolni.
Ergo vagy megmaradok az ötvenesnél, vagy veszek rendszámos 125-öst és fizetem utána a közterheket.
Kb 80 ezer Ft, + éves adó + biztosításról beszélünk.
Ezt te hajlamos vagy elbagatellizálni, meg a cikkíró is, és "jópéldát" mutat ezzel.
Ezt megteszi még egy csomó (tahó) ember igy lesz ebből milliárdos minusz, és + 20-30 ezer adó évente annak aki fizet adót.
Hát kapja be aki így gondolkozik.
Németországban ilyen nincs, ott befizeti mindenki az adót és kész, mondjuk róluk kéne példát venni,
és nem mindíg az átkosról álmodozni.
Az ötvenes meg mivel kicsit vérszegény, ezért szóba került a 50/70 meg a 50/125-ös is.
De nem fogok olyat venni mert illegálba nem akarom tolni.
Ergo vagy megmaradok az ötvenesnél, vagy veszek rendszámos 125-öst és fizetem utána a közterheket.
Kb 80 ezer Ft, + éves adó + biztosításról beszélünk.
Ezt te hajlamos vagy elbagatellizálni, meg a cikkíró is, és "jópéldát" mutat ezzel.
Ezt megteszi még egy csomó (tahó) ember igy lesz ebből milliárdos minusz, és + 20-30 ezer adó évente annak aki fizet adót.
Hát kapja be aki így gondolkozik.
Németországban ilyen nincs, ott befizeti mindenki az adót és kész, mondjuk róluk kéne példát venni,
és nem mindíg az átkosról álmodozni.
Kétmilliót törlesztett a háromból, visszaadta az autót, a bank eladta egy millióért, és még ő tartozik két millióval. Az autóhitel-károsult portréja. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Saját elmondásotok szerint nem ültök bkv-ra, inkább blablablablabla... márnememlékszem ki mit mondott.
Az nem esik le senkinek hogy ez egy láthatósági szín???
Ha megy a nagymamád/vidékibácsi/külfölditúrista a baros téren és nem tudja hol kell felszállni a buszra szerinted melyiket veszi észre hamarabb, az elegáns sötétkék/szürkét vagy a láthatósági bugyikéket.
A forgalomban meg nem hátrány ha rikítós színük van mert néha túl merészek a magasan képzett pesti buszsofőrök.
Ennyi lehet az értelme és egyáltalán nem hülyeség.