Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Nivta

0 bejegyzést írt és 147 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Zokogott Várkonyi Andrea, mikor kiderült, hogy Marsi Anikó jön a helyére a Tények című hírműsor vezetésére, ami az utóbbi években azért már nem annyira volt hírműsornak tekinthető. Várkonyi állítólag a büfében sírta el magát, legalábbis a Blikk szerint. Állítólag azon akadt ki, hogy nem közölték…..
Nivta 2016.04.29 00:30:44
@cradbox:

"Azt viszont nem tudja valaki, miért kellett a Palik-családnak viharsebesen távoznia az országból és a közéletből, és azóta is igen visszavonultan élni?"

Rendkívül sommásan mindösszesen csak annyi,hogy a bukásokat és sikertelenséget egyre -másra halmozó Palik a Honvéd Dream Team-nál eltapsolt,elautókázott százgurigák és egyéb, még ezen felül ,hasonló kárértékben elsikkasztott szponzori pénzek ill . a támogatóknak való "visszadobás " kapcsán felderített szálmagyártó bűnszervezet felgöngyölítése folytán létrejött vádalku részeként vállalta,,hogy egyszer és mindenkorra eltakarodik az autósportból és a közéletből.Mondjuk egy ilyen öntelt és narcisztikus majomnak ekkora bukta, égés és ennyi dalolgatás után tényleg nem maradt más választása,mint hogy szűk 48 óra alatt,csapot-papot hátrahagyva letiplizzen a picsába. Talán az sem véletlen,hogy a máskor oly nagypofájú,másik senkiházi,a pumuklifrizurás ,ragyás képű,fonnyadt műmájer Bocskor most úgy hallgat mint szar a fűben,hiszen az ő vadászpilótás-okosságának tízmilliós repkedéseit is az alkesz Szekeres-féle tolvajbanda szponzorálta .mi sem természetesebb,hogy állami pénzből.

Válasz erre
TComment Darwin-díjas útdíjaink 2015.03.18 07:34:52
Öt-hat autósnak kell megszívnia, hogy egyetlen jól járjon.A legnagyobb baj az, hogy ez az egész útdíjasdi rossz irányba visz. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Nivta 2015.03.19 01:15:15
@zerge44:

"akkor szerinted az éppen aktuálisnak is lehet"

Idézd csak bátran,hol írtam én ilyet.Ha ezzel megvagy,sebtiben rátérhetsz a jelenlegi kurzusban ellopottakra.Lehetőleg nem a vágyvezérelt pletykákra,hanem a nyomozási szakban lévő vagy vádemeléssel ill. bírósági ítéletekkel zárult ügyekkel hozakodj elő,ahogy én is tettem.

"A f@st undorítónak tartod, de a sza@rt vigyorogva lakomázod"

Nézd,nemhogy pontosan,hanem nagyjából sem tudom,hogy mire célzol.Az érvek híján személyeskedésbe menekülő,tipikus proli stílusodat most bővebben nem taglalava.
Nivta 2015.03.19 12:27:49
@GG81: "élj ebben a tudatban, élj úgy, hogy azt gondolod mennyirenagyonokos vagyol. :-)"

Így lesz,ígérem.Természetesen azzal a kitétellel,hogy csak a fenti témában, és persze szigorúan csak hozzád képest.Utóbbi tekintetében nem lesz nehéz...:)

@min: "Kifelejtetted az Antall sleppet akik az egész országot szétlopatták a rendszerváltás utáni örömkáoszban, privatizáció néven."

Dehogy felejtettem.A posztkommunista és/vagy SZDSZ-közeli vállalkozókat és milliárdosokat pont tegnap taglaltuk.Az Antall-érában abszolvált és a Horn idejében csúcsra járatott országrablás fő privatizátorai közt csak ilyeneket találsz.Konzervatív politikust vagy ehhez az eszmerendszerhez közelit egyet sem. (Érdemi cáfolatot -szigorúan link formájában - persze szívesen veszek.Tanulni sosem késő!)
Antall József pont ezért unikum a magyar politika történelmében.Talpig becsületes,művelt,arisztokrata úriember,akinek egy büdös fillér nem tapadt a kezéhez.
És mégis sikerült Kádár Jánossal mérhető kárt okoznia Magyarországnak a ritka korlátolt,gőgős hozzá nem értésével.Mind politikai mind gazdasági értelemben.
A harmatgyenge,gyáva,erőtlen és következetlen irányítással,az SZDSZ-által szétzsarolva és orránál fogva vezetve nála nagyobb segítséget senki nem nyújtott a rendszerváltás kisiklatásához,a kommunista bűnök totális büntetlenségéhez,a szintén kommunista pártelit gátlástalan és akadálytalan vagyonszerzéséhez,az állami vállalatok és vagyonelemek széthordásához.
Nivta 2015.03.19 21:46:03
@tom1034:

" kicsit durván bánsz a számokkal de ne is zavarjanak a tények mantrázd csak a hülyeségeid."

Sebaj,mert te mindjárt tételesen felsorolod,pontosan mely számok is nem stimmelnek és persze hogy mik is ama bizonyos tények,amelyek rendre elkerülik a figyelmemet.
Amíg ezzel bíbelődsz,kérlek a megfellebezhetetlen közgazdászprofesszori mivoltod elengedhetelen bizonyitékaként te se feledkezz meg némi bizonyítékot csatolni.

"Csak egy kérdés a sok közül:a manyup 3000mrd az hová lett?"

Az állami vagyon része lett,ahol a nyugdíj a legnagyobb biztonságban van,és ahová te is toporzékolva és beszarva futsz majd segítségért,Pubi ha esetleg "gondok" akadnak a számládat vezető/megtakaritásaidat kezelő pénzintézetnél.
Persze ha egyéb,ezzel ellentétes iformációid vannak az inkriminált összeg hollétét illetően,ne habozz megosztani.No meg persze az obligát - az efféle vitákban valamiért rendre soha meg nem érkező - linkeket se feledd, vágyvezérelt baromságok beböffentése helyett.

"mennyit fizetnek a bérkommentelésért van még felvétel?"

Miért? Kirúgtak,oszt már ismét elhelyezkednél?
Tanár úr, kérem, én készültem és csak egy törzskönyvért jöttem. És fizetni. Baj? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Nivta 2013.04.10 23:08:11
@Gomulka Béla:

"A világot megváltó kétharmad, az a baj. Mert akkor már csak egy harmad marad a csip-csup dolgokra, mint például az ország mu"ko"dtetése, a Kossuth és egyéb díjak, továbbá a TEK."

A zavaros agyadból ömlő,politikai szarkeverést megállni képtelen amnéziás hülyeséged,az a baj.Meg az,hogy úgy csinálsz mintha a 2010 előtti időkben úgy ment volna az okmányirodában minden mint a karikacsapás,nem tüntetgettek volna ki szemkilövető rendőrkapitányt,nem lett volna békés felvonulókat agyba-főbe és nyomorékká verő Készenléti Rendőrség,aminek véres terrorja miatti kétszázmilliós nagysárendű kártéritéseket is az adófizetők nyögik.De azért TEK-ezz csak nyugodtan...

"Egyébként ne panaszkodjon a szerkeszto úr. Harminc-negyven éve Moldovának órákat kellett izzadnia az írógép elo"tt, hogy ilyen abszurditásokat kiagyaljon. Most meg csak úgy az o"lébe hullik a dolog."

Abszurd a végtelen idiótizmusod ami a komcsi nosztalgiázás közepette megfeledkeztet arról,hogy a jelen bürokráciája nem Moldova agyszüleménye hanem a máig ittmaradt kádárista csökevények egyik iskolapéldája,te szerncsétlen.
Adásunkat megszakítjuk, csapataink harcban állnak! A HírTv jól visszavágott a német közszolgálati csatorna gyerekhíradójának! Hogy az is értse, miről van szó, aki már annyira besonkázott, hogy már tormásat böffent csak aktuálpolitika helyett, annak foglaljuk össze azért az…..
Nivta 2013.03.30 22:31:16
@Kandabula:

"Elképesztő, hogy a jobboldalnak semmi humorérzéke. "

Hogyne lenne? Sírtunk a röhögéstől akkor is és most is amikor Bajnai millásai "új politikai elitről ugatnak.

www.youtube.com/watch?v=pUAjMeqHH3A

Megalol!
Nivta 2013.03.30 22:39:18
@Kozó:

".Ennek a hülye népségnek már nem jó az Opel,az Audi és a Mercedes sem,hogy ezreknek munkát kenyeret ad itt kishazánkban?"

És teszik ezt mindezt folyamatos ráfizetésse, irgalams nővérként, csak a te kedvedért és érdekedben,merő segítőkészségből.
Nivta 2013.03.30 23:05:35
@balfék:

"Szerinted a kapitalizmus , hogy működik?"

Szerintem ezt attól a lángésztől kérdezd meg aki az imént megköszönendő érdemként aposztrofálta a multinacionális cégek itthoni ténykedését.
Rimini Federico Felliniről elnevezett reptere első blikkre semmi különös, akár Sármelléken is lehetne. Ez volt az első benyomás, amikor végre kiszabadultunk az iszonyatosan szűk Embraerből, amely már akkor sem tűnt bizalomgerjesztőnek, amikor a Müncheni reptér egyik eldugott…..
Nivta 2012.10.31 20:16:08
@KayaIbrahim:

"Hogy képes vagy még ide is belerondítani...."
Bocs,ha tudom,hogy ennyire fáj az igazság bizton nem teszem.

"De hát ilyenek vagytok."

Mondod ezt ugyeber te, aki bármikor bárki által ellenőrizhető száraz tények olvastán fröcsögő anyázásban tör ki.
Belsőség Heti merítés 2012.10.07 13:36:33
Kicsit öreg, kicsit lomha, de szeretnivaló! Mindig is BMW fanatikus voltam, de mégse fordult meg a fejembe hogy BMW-t vegyek. Passatokat nézegettem, de miután 17-et néztem meg élőben, és mindegyik ótvargané volt, úgy döntöttem más típus felé nézek... valahogy a bömösnél…..
Nivta 2012.10.07 22:41:30
@djsilas:

""Olyan érzés volt 3000-3500 fölé engedni a mutatót a megszokott 2000-2500 fordulat helyett, mintha az autó ledobott volna vagy 200 kg felesleget. Mintha kicserélték volna. Ha meg az ember elengedte a maximális nyomatékát (191 Nm) adó 4700 1/min fordulatig, vagy a fölé hát igencsak megindult. Autópályán 140 km/h-nál 4000 körül forgott""

"Imádom a BMW-ket egyébként, de csak sor 6-tól fölfelé. :) Ennek ellenére ilyeneken elmosolygok. Nálam meg kb 350Nm/1900, 3000-es fordulatnál meg már 160-al megyek. És? Értem én, hogy neki az tetszik, de miért kell ezt úgy tálalni, mintha minden más sz@r lenne? :/"

És??Hol tálalta ugy,te szerencsetlen? Nem veszed észre,hogy abban amit beidéztél csakis és kizárolag a saját autójárol ír máséról meg egyetlen betűt se?
Nivta 2012.10.08 22:33:18
@Praydapro:

" tevagy annyira hülye, hogy nem birod elolvasni hogy nem dízel vectrám hanem 2000rem volt amiben ez mind benntvan alapból."

Én is pontosan azért irtam dízelt te idióta,hogy a BMW-paletta alap dízeljét is egy alap dízelhez hasonlítsd ne pedig a Vectra-kínálat egyik csúcsmodelljéhez.(Ha egyáltalán 200016v-d volt mert a normál kétliteresek CD kivitelében sem volt széria nemhogy négy,de még két elektromos ablakemelő sem.)

" 2002ben a kombi alapára biza 7 méter felett volt + a nemolcsó extrák"

Ja.

A limo alapára 27500 euro 2002ben

www1.adac.de/Tests/Autotest/TETDaten/GWInfo/GW0037.pdf

A kombi felárral max.30000 brutto ami cca. 25100 netto.Azt beszorszod az akkori árfolyam 245-jével majd 1.10-zel a két liter alatti dízelt anno terhelő 10%-os vám miatt és persze rábaszod az akkori 25-ös áfát.Kijön 8455562 ft.Erre tedd rá a magyar kereskedő hasznát, bár felesleges mert ő messze nem a német listaaáron kapta az autót.Ez tényleg nem 7 de még kevésbé 11.8...
A budapesti tömegközlekedés történetében eddig nem nagyon volt példa arra, hogy a kerékpárosok véleményét kérdezzék arról, hogyan alakítanák át a várost. A Budapesti Közlekedési Központ biciklis kérdőíve viszont rögtön olyan kérdéseket feszeget, amelyek hazai…..
Nivta 2012.10.05 21:12:17
@ön itt áll:

"Nem tudom téged ki terrorizál"

A budai rakparton és a hidak járdáján elviekben szabályellenesen áthajtó napi több ezer biciklisről nyilván tőlem hallasz először.A pontos helyszínt is közelebbről és világosan megjelöltem,mint ahogy a nagyrészüket kitevő agresszív köcsögök konkrét tetteit is.Esetleg nem írtam elég nagy betűvel?

"Autósként, motorosként semmi bajom a bringásokkal, ha kérhetném az én nevemben ne szídd őket. Gondolom lever a víz, amikor bringást kell előznöd autóval, de ez nem az ő hibájuk, valahol magadban keresd a szorongás okait (pl. béna soför vagy)"

Konkrét formában csak és kízárólag gyalogosként kritizáltam őket,ha kérhetném ne magyarázz be olyat amit nem írtam.
Gondolom lever a víz ha figyelmesen kell olvasni ha félreértesz nem az én hibám,valahol magadban keresd a csúsztatásod okait(pl.dyslexiás vagy.)

"10 éve kb, amikor még panelban laktam, én is beraktam a liftbe a vasat. Lent beszálltam vele, fent meg ki. Problem? Mit kellett volna tegyek? Felvinnem lépcsőn, mert kopnak a nyomógombok a liften??"

Szerecsére sosem laktam panelban a problémát én is csak közeli ismerősök gyakran ismételt panaszaiból ismerem.Azt meg még egy ötéves gyerek is tudja - kivéve persze a magad fajta észkombájnokat -,hogy az elsősorban szeméyek szállítására készített és ennek megfelelő koptatófelületekkel épített lifteknek még véletlenül sem a vezérlőgombjában fog kárt tenni a rendszeresen ki-be tologatott, mindenféle kiálló alkatrészével karcolásokat és egyéb sérüléseket okozó kerékpár.Önmagában persze némi kultúrával ez is kezelhető.Példának is elsősorban annak érzékeltetésére hoztam föl, hogy a biciklisek még a közlekedésen kívül is képesek borsot törni a környezetük orra alá.
Nivta 2012.10.05 22:54:54
@Bicska2:

"Úristen, ezek a megfontolt, konkrét infókra alapozott tiltakozó fröcsögések!"

Bocs,de a minden konkrétumot és realitást tökéletesen nélkülöző "okosságaid" sem kevésbé megmosolyogtatóak.

"Hol, ki mondta azt, hogy a négyes-hatos villamosokról van szó? meg a hetes buszcsaládról?"

A metro emlegetése viszont önmagában több mint rémisztő és ugyanakkora ökörség mintha a fentieket is preferálták volna.

"Ezekre kerékpárral nemcsak veszélyes, de nettó baromság lenne kerékpárral "felszállni"."

Látom,egyvalamit azért mégiscsak sikerült leírnod ami nem nettó hülyeség.

"Elég egyértelmű, hogy peremvidékeken kavirnyászó járatokról van szó, amik nincsenek púposra tömve."

Peremvidéken kavirnyászó metró.Ja!Melleseg mutass bátran egytlen olyan "peremvidéken kavirnyászó" járatot ami az arra lakó bringások szempontjából ráhordó jelleggel bír és nincs csúcsidőben púposra tömve.

"Ki lehetne okosan válogatni azt a féltucat vonalat, ahol ennek igenis lenne értelme, és senkinek sem ártana."

Válogathatsz napestig ha értelemszerűen nincs olyan vonal ami a tárgyalt szempontból fontos ám gyér kihasználtságú.

"Meg nyilván néhány ésszel megalkotott szabály is kéne hozzá.
Teszemazt a kerekesszékesé a prioritás, tehát ha másként nem oldható meg az utaztatása, akkor a bringás szálljon le/fel se szálljon és várja meg a következőt. Ugyanez babakocsival."

NE RÖHÖGTESS!Baszhatod a bármilyen lángész által meagalkotott szabályodat egy olyan morállal bíró biciklis társadalomban ahol nemhogy egy egyszerű autóbuszon érvényes közösségi szabályokat,de még a büntetőjogi szankciókkal is fenygető hatósági korlátozásokat is totálisan telibeszarják piroslámpástól,behajtani tilosotól."

"Esetleg a vezetőnek lehessen vétójoga 2-3 esetre vonatkozólag( sok álló utas, nyakig sáros downhill vas stb)."

Pillanatig se zavarjon,hogy ez most is megvan és ha bátorkodik ezt valamely sofőr érvényesíteni a biciklis részéről az azonnali letakarodás helyett többnyire hangos üvöltözés a válasz a vezető telibebaszott kurva anyjának sűrű emlegetésésvel.

"Ezt 5 soros szabállyal el lehet intézni úgí, hogy mindenki boldog legyen olyan járatokon ahol értelme is van, és nem szivat senkit."

Álmaidban esetleg,de nem ilyen antiszociális őnző és agresszív köcsögökkel teli biciklistársdalomban.

"De nem, rögtön azzal kell érvelni, hogy dehát a hetes buszon ez hogy meg úristen halomra fognak dögleni az utasok."

Gyermeteg ötletelésed sem bír sokkal több értékkel a konstruktívitás tekintetében.

"Piha.
Ennyi ember, és az össz IQ négyzetre emelve mégis 10 alatt van, szánalmas."

Kíváncsian kérdem,indítványaid tükrében a saját IQ-dat mely számjeggyel jelölnéd meg?
Nivta 2012.10.05 23:08:01
@D4D:

Beszarás,mi? Budai hegyekbe vezető kerékpárutat akarnak.És persze hol másutt mint buszforgalomtól távoli helyen.
Magyarul valami jó kis zöldterületen vezető nyomvonalon...Ami ugyebár csak többszáz fa vagy növény kirtásával kivitelezhető,természetesen a példás környezettudatosság jegyében.LOL!
Kilakatolva pöpecre, lefényezve vakítóra, futóművek felújítva, motor, váltó, diffi csekkolva – innentől már csak egy nagyra méretezett legó az egész, egy-két napnyi munkával már készen is lesz, gondolhatta volna bárki a Ponton-projektről a legutóbbi, júliusi poszt…..
Nivta 2012.10.01 03:04:00
@Gomulka Béla:

"Ez egy teljesen egyedi sorozatgyártott Mercedes lesz, a világ egyetlen egyedi, kézi építésu sorozatgyártott Mercédesze"

Aszondod? Szerinted az egyéb neves vagy komoly nyugati restaurátorcégek szájjal vagy lábbal dolgoznak? Újként,1953-ban meg nyilván automatizált robotok estleg idmított elfántok rakták össze az autókat...:)
Nivta 2012.10.01 03:11:48
@BBSTi: "Ha jön egy bunkómercis/BMW-s és csak rondán néz, halott."

Miért néznének rondán?! Pláne egy mercis az öreg mercire.Az olyan irigy,világgal hadbanálló sikertelen és rosszindulatú idióták akiket egy ilyen drága és látványos erdménnyel bíró hobby irritál nem hinném,hogy ilyenekben ülnek
Nivta 2012.10.01 15:43:36
@veteránszabászat:

"Aki egy picit is jártas a veteránok világában az tudja, hogy egy ilyen szinten rendbe rakott Ponton többet fog érni, mint amennyibe lesz és ez a tény a kérdések jelentős részére választ is ad."

A próféta szóljon belőled és természetesen én is tiszta szívből kivánom,hogy így legyen.Ez a minimum amit egy ennyire példás igényességgel restauráltató Csikós féle őrűlt(ez a lehető legpozitívabb értelemben értendő)megérdemel.
Az,hogy egyéb téren néha sületlenségeket beszél(ki nem?) vagy csacsi példákat hoz fel igazának atombiztos tudatában az ugyebár már teljesen más tészta.Nem ezért szeretjük :)
Az Égéstér 35. adásának kommentposztja. Itt letöltheti...
Nivta 2012.09.29 23:50:40
@guszti:

"hú de nagy a pofád te srác, csak nem fikusz képviselő valamelyik közeli rokonod? Na figyelj, te nergyerek:"

Mér',nálad feltétlenül a fideszes rokonság szükségeltetik ahhoz,hogy valaki észrevegye egy demagóg kisember saját tudatlanságára alapozott sületlenségeit,melyeket bőszen hirdet az önnön nyomorának diagnosztizálásához??

"- multinál dolgoztál, sokat, keményen, de úgy ahogy meg voltál fizetve, csak most 2 éve munkaadód "pártunk és népünk" közellensége lett, szívatják, így inkább csak az a kérdés hogy 3 vagy 6 hónap múlva épít le majd párszáz embert, köztük téged
- kkv-nál dolgoztál, aki beszállított mondjuk egy multinak (előző pont), netán egy/több közintézménynek, de lejárt a szerződése és nem hosszabítják meg, egy rokon cége fogja ezután csinálni, szarabbul, drágábban, de téged szivesen átvesz, kicsit kevesebbért, kicsit többet kell dolgozni, és nem téríti a munkába járást"

Feltételezések helyett inkább egyetlenegy multit mutass,Közgazdász Professzor Úr, ami az itthoni adókkal es nem a válság okozta világpiaci nehezségeivel és más országokban is elszenvedett súlyos veszteségeivel indokolta elsősorban a leépítéseket.Ja! És olyat is ami csak idehaza épített le.
Jellemző a mérhetetlen ostobaságodra,hogy "szivatásként" itéled meg,hogy velük is megfizettetik egyenlő teherviselés formájában a válság terheit azok után,hogy extraprofitot termelve ezermilliárdokat vittek ki az országból,hosszú évekig totális adómentességel megfejelt százmilliárdos állami támogatást élvezve.
Többek közt a magdfajta barmok kárára.Hülye hypotézisek helyett kérdezz meg néhány őstermelőt:Vajon tényleg a multik azok akiket itt meg szoktak szopatni?!
Ezek után biztos,hogy én vagyok a fideszes rokon és nem te vagy egészen véletlenül egy dekára megvett lberálbolsevik mintapéldánya?
Ők szoktak rögtön a bankok és a multik olalára állni ha az emberek pénzéről van szó...(Amúgy egy keveset tekintgessél bátran külfödre is: Egymás után másolják a magyar modellt mint multiadó mint bankadó tekintetében.)

"- megbecsült iskolaigazgató vagy, szeretnek-tisztelnek diákok, szülők tanárok egyaránt. Normális országban kevés ettől tervezhetőbb jövő létezik. Nálunk ettől még simán nem hosszabbít veled a naccságos fenntartó, hogy valami seggnyaló, semmihez sem értő, de azt hatalmi arroganciával kompenzáló rokont ültessen oda, mert nem vagy eléggé elkötelezett híve a naris bérgombnyomogató csürhének"

És ennek mi köze bármiféle mostanában meghozott törvényhez vagy adónemhez,és hol következménye ezeknek ez,te szellemi rövidnadrág?
Ha meg már mindenáron politizálni akarsz igazán belinkelhetnél némi bizonyítékot arra nézvést,hogy ezek valóban politikai okoból történtek-e.Ha meg véletlenül mégis,akkor azt még mondd el kérlek:Szerinted frankón néhány elbocsátott iskolaigazgató miatt nem mer magasan kvalifikált Rocko barátunk egy hónapnál tovább tervezni?
Tényleg nem politikai felhang hanem a csak pontosság mondatja velem,hogy több mint gyermeteg álom ha azt képzeled,hogy a 2002-es kormányváltáskor nem rugdalták ki százával az illojális vagy csak annak hitt vezetőket a közszférából.Ez a terület már csak ilyen.Megsúgom,világszerte.
Ha meg már törvényekről adószabályokról annak céljairől és következményeiről sincs a legesleghalványabb fingod sem akkor legalább két rettegés közt taulmányozd nyugodtan a KSH fogalkoztatással kapcsolatos legfrisebb adatait:

2010 júniusban 3.776 millióan,idén 3.914 millióan dolgoztak Magyarországon.
138 ezerrel többen...
Csak összehasonlitásként:
2002 második negyedévének végén 3,872 millió volt a dolgozók száma.
Magyarul 94 ezerrel sikerült számukat a szokásos balos tolvaj recept segítségével és nyolc teljes év "szakértői" kormányzással csökkenteni úgy,hogy mindeközben 1900 milliárdot(Igen,jól látod,egyezer-kilencszázmilliárd magyar forintot!) fordítottak munkahelyteremtésre.És nem a multik vagy bankok,hanem a TE meg az ÉN pénzemből.

"De sorolhatnám még, nem a hamburgeradó a baj, és a regadócsökkentésen is lám, azok nyernek a legtöbbet, akik az olcsó presztizst és látszatminőséget keresik"

A igazi baj,hogy ha nincs ez az utolsó mondatod akkor én sem mondok ilyet.
Így viszont sajnos szomorkás tény,hogy a korlátolt irigy kommunista mintapéldánya vagy ,aki magát pártbizottságnak képzelve legszívesebben mások zsebében kotorászva abba is belepofázna,hogy ki milyen autót vesz vagy mire költi a pénzét.A Blikkből informált és azon szocializálódott prolimentalitásra tökéletesen ráillő,mindig destrukciót kívánó módon a "van rajta sapka-nincs rajta sapka" elvet követve egyszer azért nyivákol,hogy a magas regadó miatt a "kisember" nem vehet neki tetsző olcsó autót.Ha meg a könnyítések után nem olyan autót vesz a többség ami az ő világa akkor kapja be a kormány a "felelőtlen" regadókönnyítés miatt.
Nivta 2012.09.30 00:03:38
@Rocko-: Kiváncsi lennék melyik termék árától rogytál így térdre mielőtt tíz forinttal drágább sajtburger és a havi max. 700 forintos telefonadótól megkaptad a kegyelemdöfést.:)

"viszont jelezném hogy ezt a hangnemet tartsd meg azoknak akik elviselik, engem marhára nem érdekel a személyeskedésed"

Menntségemre szolgáljon, bizton azt hittem megértéssel leszel megrökönyödésemet illetően, mivel hogy a nemritkán kioktató hozzászólásaid kíséretében rendre nem mulasztottad el megjegyezni,hogy az emberi ostobaság mennyire fáj.Másrészt ha tudom ,hogy ennyire csehül állsz nemhogy szóvá teszem az ökörségeidet hanem uram bocsá' még gyűjtést is rendezek :))
Nivta 2012.09.30 00:28:26
@Rocko-:

Látom, mégicsak sikerült belinkelned az omózus törvényeket.Külön gratulálok az alapos és kimerítő válaszodhoz.Tájékozott,páratlan intelligenciával és érvelőképességgel megáldott polgár vagy,ez mostmár tisztán látszik.Ahogy egy midentudó Törzskommentelő Úrtól elvárható.Csak így tovább! :)
Indul a tréler Sabc művekhez, mivel a lámpákkal nem végeztem, csak a csomagtartóba dobáltam be őket, bebugyolálva Egy hónapig állt a garázsban, mielőtt összehoztuk Sabccal az elvitelt. Közben átnéztük, kiderült, hogy milyen patent, bizgera, egyéb semmisült meg az évek…..
Nivta 2012.08.26 23:45:55
@csúcsragi: "Nem lehet párban. Csak egy db.rendszámot lehet újra gyárttatni."

Így van.De egyenként igen.Akár másnap azt követően,hogy átvetted a másikat.A haverom ezt szintén eljátszotta.
Nivta 2012.08.26 23:49:48
@Zuckerbrot: " ködlámpa nem kell"

Micsoda baromság ez.Miért baj ha gyári extrákkal gyarapszik?
Nivta 2012.08.27 00:01:16
@dennisthemenace: "Miért, Te nem fektetnéd le Szucs Juditot, Hernádit, Madonnát??:-)"

Fúj,bazmeg!Innen csak egy urgás a Lendvai Ildikó :))
TComment A japán autó legendája 2012.08.23 06:23:11
Általános szemlélet volt, hogy ezek nem is igazi autók, csak lélektelen háztartási gépek. A régi, klasszikus japán autókat sehol nem említették, már a szókapcsolat is nevetségesnek tűnt: „japán klasszikus”. Mai cikkünk kommentposztja...
Nivta 2012.08.23 12:37:32
@Nivta: "A "nem éppen megszokott" ,de igazán találónak a "későbbiekben komoly költségekkel fenyegető szimpla parasztvakítás"-t gondolnám a pontos definíciónak."

A "nem éppen megszokott" már jobban közelít a valósághoz,de igazán találónak a "későbbiekben komoly költségekkel fenyegető szimpla parasztvakítás"-t gondolnám a pontos definíciónak.

Így helyes.
Nivta 2012.08.23 13:07:28
@Shadowbull: "Azt meg aztan plane nem birom megerteni, miert szop valaki egy otvar pözsó kategoriaju szarral ami nem szep, nem kulonleges, nem erdekes, nem ritka. Utana meg magas lorol fikazza az uj autokat."

Pedig egyszerű.Lové nincs sem új autóra sem karakteres vagy legalább szép állapotú veteránra.Van viszont bőséggel feltünési viszketegség a szerelős cikkek stílusából is üvöltő Csikós-majmolással alaposan megfűszerezve.
Nivta 2012.08.23 13:10:19
@streetsta: "Félreértesz. Nem akarok hittéríteni."

Ha esteleg mégis felsorolod az egyéb "újításokat" az legkevésbé sem lesz hittérítés,pusztán hasznos - számomra meg mindenképpen újdonságként ható - információ.
Belsőség Heti merítés 2012.08.19 08:56:08
Mert ilyenkor az autó a hibás? Én úgy vettem hogy egy 4 sebességes merci váltó volt rajta, csak hátsó hajtással. Gondoltam nem baj, úgyis trélerezni akarok vele. Kb. 2hónapig volt jó az autó. Mivel nem a gyári váltó volt rajta a kardán 2 darabból volt összerakva…..
Nivta 2012.08.20 23:06:47
@DeezL: "E60asban először annyi volt"

E60-asban nem csak először de sosem létezett 535xd,így emberünk is valszeg F10-esről hadovál.

@Pepejoe: "Jaja, mellette 600 kg.-al nehezebb. Itt a gond."

Gond nincs mert egyrészt csak 430 kg-val nehezebb, a súly-lóerő viszonyuk másfél tized híján egyzik, viszont a BMW-ben 1 nm-re cca. 2.85 kg,az Opelben kb 3.41 jut.
De ha mégis van akkor az igazi gond inkább az,hogy az 535xd a fentieket röhögve tudja "pincétől a padlásig" gyárilag,parikajancsink szarából meg ilyen-olyan csiptuninggal,Jóisten tudja mekkora fordulaton és milyen tartományban esetleg kipréselték.
Nivta 2012.08.22 03:26:00
@Pepejoe: "Ja, tényleg, pontosabban utánanéztem. A fasztra 1290 kg. a propelleres meg (amit találtam xd-ket) 2090kg"

Annyira pontosan tán mégsem nézegethettél, hiszen a cikkben pont az aszrás pofa önmaga jelölte meg 1365 kg-ban a saját kocsija súlyát,amit látom sikeresen figyelmen kívül is hagytál.Ha meg már a BMW-vel kapcsolatos linkemet is nyilvávalóan leszarod ,kérlek legalább áruld el áruld el hol a fenében jegyzik 2090 kg-s önsúlyúként az 535xd-t?
Nivta 2012.08.23 00:28:25
@Rozsdás_kasztni:

"Ne higyj a kóklernek!"

Ne írkálj,hülyéje amíg olvasni sem tudsz.

"E60-ban jelent meg a 35d."

És? Ki a fasz mondta,hogy nem így van?

IKSZDÉT írtam,te szerencsétlen analfabéta.
Azt írja a Blikk, hogy Bochkor Gábor, nemrég felégetett, beszántott és sóval bevetett Neo FM-ből a Tv2-höz igazol, egészen pontosan a Mokka című reggeli műsorba. A reggeli tévéműsorok egyeduralkodóját (az m1 néha bakiparádéba forduló monstre híradója nem tekinthető annak)…..
Nivta 2012.08.17 02:44:59
@Secnir:

"fussál neki még egyszer: az ORTT játszotta ki őket, a fideszes vezetésű (és többségű) testületi határozataikkal. ja, Szalai anomália volt a helyettes, Majtényi lemondott, amikor az ortt kisakkozta jogellenesen a slágert és a danubiust.
és szalai lett az ortt vezetője. és ura."

Inkább te fuss neki a csusztatásokkal teli ostoba hülyeségeidnek!
Az ORTT-nek Szalai is csak egyszerű tagja volt anno mint ahogy az ORTT-t sem vezette soha a büdös életben az NMHH-val ellentétben,melynek élére 2010 nyarán került,míg a Sláger ill. Danubius-ügy 2009 novemberében zajlott,hülye segg...
Nivta 2012.08.17 02:50:35
@BlogMeister:

"Attól még, hogy a Fidesz kinyírta a NeoFM-et is a Klubrádió után"

A Klubrádiót a kutya nem nyírta ki hiszen a 95.3-ra kapcsolva 0-24-ig hallgatahtod háborítatlanul a kommunista fröcsögést. Valóban van viszont párhuzam a Neo ée a Klubrádió közt.Jelesül,hogy az utóbbi sem nagson szeret fizetni.
Nivta 2012.08.17 02:56:26
@Secnir: "tedd hozzá a Slágert és a Danubiust is. meg a TV3-at is"

Hogy 2009-ben, balos politikai és médiahatósági uralom alatt miként "nyírhatta ki" a fenti adókat Fidesz azt már úgy hiszem tisztáztuk. Most kérlek fejtsd ki bővebben a TV3-mal kapcsolatos másik emeletes baromságodat is!Komolyan érdekelne.
Hőzöngünk vagy siránkozunk a rali romjai felett, de sokat nem teszünk. Közben bűnözőkkel kapcsolatba hozható versenycsapat edz az ORFK-tanpályán. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Nivta 2012.07.24 17:06:46
"Bárándy: kicsit túl van lihegve"

Ez a mocskos féreg,szar Bárándy valószinűleg akkor is ezt ugatta amikor elintézte,hogy a patkány ír gázoló szaros öt kiló kaució (Tobin akkori havi jövedelmének cca. egyharmada!) két kisgyermek nyilvánvaló felelőtlen gyilkosaként kiséltáljon az országból.
Az még elmegy,hogy minden egyes,milliárdos tételben állami vagy közpénzt eltovajló bűnözőnek ő az egyik felkent védőangyala - más kérdés,hogy az vesse rám az első követ aki velem együtt nem így tenne az ezért kidobott százmilliókért - de az egyenesen gyomorforgató,hogy egy milliárdos sztárügyvéd elvállal egy ilyen,különösebb lóvéval vagy presztízzsel nem járó ügyet és szinte büntetlenné tesz egy ennyire aljas és gyáva tetvet aki egy ilyen tragédia előidézőjeként egy komolyabb gyorshajtásért kapható közgazgatási bírság leülésének megfelelő pár hónapnyi ír börtön után bármikor beleröhöghet Zoltai Petra és Zoltai Bence édesapjának az arcába.

Régóta kikivánkozik az is,hogy a Totalcarnak természetesen szuverén joga és szigorú magánügye,hogy midenféle hülyeségben játssza a sokszor a bulvárszintet mélyen alulmúlóan demagóg érdekvédőt.
Az is magánügye - na és felettébb megmosolyogtató- ,hogy általában mennyire nyilvávaló az irások politikai színezete konzekvenesen elfeledkezve ezen állapotok tényleges előidézőiről,felelőseiről.

Az viszont számomra teljességgel érthetetlen,hogy egy vezető autós portálnak ,hogy nem jut eszébe még egy betünyit sem fogalakozni egy ilyen autós vonatkozású megrázó és felháborító tragédiával mit a szentedrei. A bulvárfröcsögésből igazán kiszoríthatnátok egy csipetnyi energiát,hogy még nagyobb publicitást kapva nőjön egy picit az egylőre semminek látszó remény ennek a lelketlen gyáva féreg fasszopónak a méltó megbüntetésére.

(Moderálj Winkler bátran. Leszarom,hogy a többi hozzászóló nem látja.Már az is eredmény nekem ha ti elolvassátok és megmozdul bennetek valami és nekem is megnyugvás,hogy egy ilyen porszemnyit is tehettem értük.)
Nivta 2012.07.24 17:09:59
@Nivta: "konzekvenesen " konzekvensen.
Nivta 2012.08.09 10:59:37
@Raven!: "Kicsit asd bele magad jobban a dolgokba mielott. kommentelsz :P"

Aztán mibe ástam volna bele magam 1997-ben,te szerencsétlen? Az egykori NBH irattárába??
Anno,az Energol-botrány kipattanásakor csak neveket és titulusokat hozott nyilvánosságra a média.Fingja sem volt és nem is lehettett az átlag hirfogyasztónak arról,hogy ez tényleges fedőcég-e vagy csak az alvilággal kokettáló magas rangú közalkalmazottak gyűjtőhelye.Mint ahogy ma sem 100%-ig bizonyított addig amíg az ügyre büntetőeljárás ill.bírosági ítélet pontot nem tesz.Elovasod a ma megjelent vagy egy-két napos híreket,hirtelen kibaszott büfé leszel a témában oszt'rögvest nekiállsz osztani az észt,hogy a két héttel ezelőtti kommentem idején vagy pláne 15 évvel ezelőtt ezt hogy a faszba' nem tudtam.Hülye vagy?!
Szürreális látványban lehetett részük a Budapest Airport felé járóknak a hétvégén - a kifutópálya betonján egy csillogó-villogó, vadonatúj maléves autó reklámfotózása zajlott éppen. Ráadásul nem holmi új Fabiáé, hanem egy ezerkettes kombi Ladáé. Micsoda? Malév? Lada?…..
Nivta 2012.08.05 02:11:53
@humanoid40:

"Persze ki lehet indulni a csőgázas főtaxi használatból, meg a vásárosnépség pukkadékjaiból."

Vagy azokból a külföldön levetett,nepperek által importált szarokból amiket a Ladáddal vontatva "tapasztalatot" szereztél a nyugati kocsik üzembiztossságát illetően.
Nivta 2012.08.05 13:54:15
@58múltam:

"Malév első privatizálása (Alitália) Antall nevéhez kapcsolódik."

Ha jól emlékszem Orbán Viktor személyes felelősségét felvető baromság a téma.
Úgyhogy nem értem, hogy jön ide Antall aki ugyebár nem Orbán és akinek a végtelen politikai dilettenciájánál és opportunizmusánál jobban semmi nem kövezhette ki az utat a regnálása alatt beinduló rablóprivatizáció és a mindenfajta elszámoltatástól általa is megvédett posztkommunista elit gazdasági és politikai hatalomátmentése előtt.

"Az Alitália már akkor is a csőd szélén botorkált, mégis szerette volna mindenki eladni a Malévet, hogy ne kelljen állandóan nyomni bele a pénzt."

Mi sem természetesebb, hogy egy piacgazdaságban minden épeszű ember szabadulni próbál egy veszteséges szocialista nagyvállalattól.Mellesleg ha az akkori eldási szándék és a gyurcsányi érdekcsoportok általi százmilliárdos umbuldákkkal megtűzdelt tudatos tönkretétel között nem tudsz különbséget tenni akkor van veled is egy kicsi gond...

" OV első kormányzása alatt több mint 17 milliárd forintot adott a Malévnek, valamint közel 200 milliárd forintnyi bankgaranciát. Arra nem emlékszem, hogy le kellett-e belőle hívni valamennyit."

Én meg arra nem,hogy ebből mi volt törvénytelen mint ahogy arra sem,hogy ezek miatt akár egy fillér bünteteést is kellett volna fizetn, ellentében a mostani kegyelemdöfést megadó 88 milliárddal.

"OV is el akarta adni a Malévet, csak nem sikerült, mert a vevőnek nem volt pénze."

Látom az estleges eladási szándék és a tényleges csődbe vitel közzött még mindig képtelen vagy különbséget tenni.

"Sokszor hallottam, hogy a veszteségnek az volt az oka, hogy a Malévből pénzt szedtek ki, de ezzel az egymást követő kormányok nem vádolták elődeiket, ami számomra beszédes cáfolat."

Számomra is beszédes,hogy mennyire elkerüli a figyelmed,hogy a Budapest Airport 2005-ös eldása óta folyamatosan össztűzben volt az előző kormány az egymás után kiderülő Malév-körüli milliárdos csalások miatt.Hogy ez szándékos részedről vagy csak a Marson tartózkodtál ez idő tájt azt nem tudom...

"Azt gondolom, hogy a folyamatos veszteséges gazdálkodás oka részint objektív: nehéz gazdasági viszonyok, kis méret, hektikus menedzselés (20 év alatt 16 vezérigazgató!), stb., részint szubjektív (tömören: hozzá nem értés) volt."

A kivétel nélkül a gyurcsányi haverok ill. rokonok nevéhez kötödő milliárdos lopásokat és Brüsszel által is szankicionált nyilvánvaló törvénytelenségeket elegánsan kifelejted.

"OV mostani kormánya két évig még tovább öntötte a pénzt a Malévbe,"

Őöö, erről kicsit bővebben és tényszerübben ha kérhetem!

"A Malév csődjét nem lehet az elmúltnyolcév rovására írni."

Ellentében a százmilliárdos lopási botrányokkal,a magyar állam szempontjából példátlanul előnytelen és felháborító privatizációs szerződésekkel,egyazon érdekkörhöz ill. konkurreciához kötődő vezetői kinevezésekkel.

"Sajnos, azt sem lehet elmondani, hogy 2002 és 10 között sikeresen gazdálkodott volna."

Nem mondod?! :)))

"Az Austrian is becsődölt nemrég, pedig Gyurcsánynak odáig nem terjedt a hatalma..."

Hát még az Orbáné.Persze lehet,hogy a vitaindító észlény ezt is a nyakába varrná.
Nivta 2012.08.08 01:34:27
@humanoid40:
"én arról az effektusról beszélek amikor a csóri ladás a nagy rendszerváltás hevében kidobta a ladát és megvette helyette a nyugati valamit"

Na ez az.
Az a "valami" az esetek 90%-ában pontosan hogy az általad említett "nyélgázas" és főtaxis Ladáknak a tökéletes nyugati megfelelője volt.Ezekkel meg ugye vagy az itthoni,fillérekből és ipari mennyiségben importált öreg szarokra szakosodott nepper csapta be a csóri ladást vagy pedig a kinti török ill. jugó "hendler".Ők szintén tárt karokkal várták a fent említett lúzer bátrabbik fajtáját,ki friss útlevelével,a Nyugatnak nekivágva, mindenfajta helyismeret vagy nyelvtudás nélkül nem általlotta pár ezer márkának megfelelő valutával a zsebében azt hinni,hogy most megfogta az Isten lábát az olyan fossal ami egyébiránt csak a hirtelen jött óriási,kelet-európai piacbővülésnek köszönhetően menekült meg a bontástól.Ezek a hulladékok meg aligha reprezentálhattak bármit is hitelesen a megbízhatóságot illetően.
Nagyon bátor az a reklámcég, amely kitalálta, hogy a halálfélelemmel próbál népszerűvé tenni egy alapvetően nyugalmat árasztó autót. Pedig pontosan ez történt a Lexus esetében. Úgy látszik, a japánok is megelégelték, hogy potenciális vásárlóik minden eddigi…..
Nivta 2012.07.24 15:17:37
@NperA: "Éljen HSD, nélküled üres lenne a fórum :-)"

Nekem is hiányzik...:))
Nivta 2012.07.24 23:45:18
@NperA:
"Az R34-es Skyline tudott ilyet. Meg a mostani Laguna is az opciós futóművel. De más hirtelen nem jut eszembe."

8-as BMW
Nivta 2012.07.29 23:37:29
@HSD:

"Kisköcsög, előálltál már a "szemétbe hajított több száz kilónyi akkumulátor"-t tartalmazó hibridek listájával? Nem?"

Persze,hogy nem.
Egyrészt mert kisköcsög a telebaszott kurva anyád meg te,te kis hybridbuzi.
Másrészt meg már leírtam többször és világosan valamint egy percig sem tagadtam,te dislexiás balfasz,hogy az én ismereteim felületesek.(Vagy mégsem? Hisz'szemmel láthatóan még mindig képtelen vagy cáfolni."Szakértelmed" ide vagy oda,te szánalmas és beteg hazudozó.XD) Na meg messze nem tulajdonítok egy ilyen bagatell dolognak akkora jelentőséget mint egy hozzád hasonló elmbeteg, akinek ez úgy tűnik,hogy az életet jelenti.

"Akkor a pofádat alapállásba helyezed, és lekushadva, megszégyenülten visszahúzod a beledet az odúdba! LOL! :)"

Mondjuk ahogy te tetted amikor kiderült,hogy semmire sem tudsz még egy betűnyit sem válaszolni a permanens mellébeszélésen kívül,gyáva szar?
Belsőség Dezső keréken! 2012.07.22 07:16:00
Nahát, nahát. Úgy látom, ráfordultunk a célegyenesre, drága, öreg Ponton Mercim alatt ugyanis kerekek vannak. Nem, nem a hegesztőkeret zsúrkocsi-futóműve, hanem már a saját felfüggesztése, igaz, a felnik még Csabi tartalék készletéből való, 123-ason használatos darabok. Erős…..
Nivta 2012.07.23 11:10:00
@visszakettopadlogaz: Az utolsó betűig igazad van!!!!
Ha ön azok közé tartozik, akik nem értik a prémium-márkákat és nem hisz a minőségi, drága dolgok tartósságában, akkor ezen tesztünk önnek készült. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Nivta 2012.07.22 00:40:47
@ZF2:Úúúristen,most látom csak !

"a cikkhez tratózó képen feltűnik hogy a hőmérséklet 2x szerepel?"

Nekem az tünik fel,hogy annyira hülye segg vagy,hogy a rádio "tunning" feliratú gombját nézed hőfokszabáyzónak.Beszarááás! :))))
Nivta 2012.07.22 01:11:03
@ZF2: "a kijelzőt nézd te nagyon hülye."

Nézem és az vagyok:)
Kérdés, hogy eme figyelemetlen hülyeség felér e az általad összehordott baromságokkal amikkel kapcsolatban az istennek nem akarsz választ adni.

"HA neves gyűjtő nem is vagyok, az elmúlt 10 év során túl vagyok már 3 autó megvételén újonnan, tesztgyűjtéssel, tesztelgetéssel, konfigurálással és alkudozással."

Aztán valamiért mégis mások tapasztalatainak tucatjával hozakodsz elő link formájában, majd van pofád ugyanezt felróni annak aki EGY darab tényleges tesztet linkelt be.((TC meg a Volvo prosi csak válasz volt ill.illusztráció)

"Ha esetleg túl lennél a pattanásos korodon feltűnne hogy a janik nem dizel S40essel szoktak kérkedni."

Ezt pont te mondod?Nem zavar,hogy én semmilyen autóval nem kérkedek,míg te egyfolytában a Volvódat meg más autóidat emlegeted,hülyéje?
Nivta 2012.07.22 01:31:21
@ZF2:

"Talán feltűnik az 1 db szabályozón az L és R gomb is. Remélem az angollal is olyan virtuózan bánsz mint a némettek és kitalálod mire valók..."

Nem szükséges,németül is úgy van.
(Gondolom akivel fordíttattad a grammatikailag remekbe szabott hozzászólásaidat ezt elfelejtette neked megemlíteni:)
Péceli Gabi pazarul beállította a futóművet A Cougar majdnem kész, és erről nemrégiben kaptam egy papírt is a Vas megyei rendőrkapitányságtól: 70 helyett 97 km/h-val mentem vele az M1-M7 közös bevezetőjén. Nem emlékszem konkrétan a helyre, hogy arrafelé hol a francban van 70-es…..
Nivta 2012.07.02 21:36:37
@Gomulka Béla:

"(Hogy a fenébe nyerték meg ezek a hidegháborút?)"

Többek közt a puding futóművön,a nemlétező féken,beltéri minőségen vagy más,az amerikai autókra oly jellemző elnagyolt megoldások fejlesztése helyett csillagháborús programra költött dollármilliárdok segítségével :)
A "sztárpáros" nem tud együtt dolgozni a Neo FM csődje után, mivel 50-50 százalékban jogtulajdonosai a Bumerángnak, ám jelenleg nincs olyan országos rádió, amelyik mindkettejüket ki tudná fizetni. Aki meg ki tudná, annak már van saját reggeli műsora, írja a mai Blikk.  "Az…..
Nivta 2012.06.24 21:37:03
@wilson77: "Olvasson több szépirodalmat, ha kedvét leli benne. Javítja a szövegértést."

Amíg a vitakultúrád a primitív prolikra oly jellemző - érvekből kifogyást követő azonnali személyeskedés - szinten van, addig szerintem feltétlen hanyagold ezt a röhejes és műmájer kenetteljességet a szépirodalmat hajtogató liberális kultóersznobériástul mert valami eszméletlen disszonáns és borzalmasan égő.
Nivta 2012.06.24 21:38:07
Nivta 2012.06.25 10:55:50
@wilson77: "ami természetesen nem baj, a zsidózás annál inkább."

A baj az te szerecsétlen balfasz,hogy te nem csak az ostoba személyeskedő proli de a hazudozó liberális mintapéldánya is vagy mert sarokba szorulva nem elég,hogy személyeskedsz de még elő is hozod az örök mentsvár antiszemita kártyátokat.
Ráadásul még vagy is annyira pofátlan és gerictelen féreg,hogy ezt annak ellenére meg mered tenni,hogy egy betűt nem írtam semmiféle zsidókról még érintőlegesen sem itt, sem sehol soha életemben,te nyomorult szarházi.
TComment Az utolsó rock'n'roll 2012.06.21 06:18:00
Rémülten tudatosítottam, hogy nem fogom tudni megindokolni, miért éri meg minden kilója a 12 600 forintot, amibe kerül. Ha létezik tökéletes és haszontalan dolog egyben, akkor ez az. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Nivta 2012.06.21 13:00:47
@gigabursch:

"Én példának okáért foglalkozok mással is, így a családommal, mostanság tanítom egyik gyermekemet úszni, vagy épp merő passzióból tudományosat kutatok, vagy épp..."

Vagy épp egy inernetes fórumra irkálsz baromságokat az élet egyéb területén összekapkodott frusztrációdat levezetendő.
Ahogy ez ugyebár "tudományos kutató"-éknál szokás.

"Nem vagy képes tudomásul venni azt, hogy az emberek jól mérhető hányadát egy ilyen katyvasz nem hozza lázba."

Dehogynem képes.
Csakhogy téged az RS nemhogy nem hoz lázba hanem - a célközönségéről aztán nem is beszélve - kifejezetten irritál. Önmagában persze még ez sem probléma.A baj az,hogy ezzel a vérciki,demagóg mentalitással még kérkedsz is.

@Dövan:

"Ez az autó semmi más, mint fütyihosszabbítás. M3, AMG mercik dettó. Amivel nincs is semmi baj, én is nagyobb autóval járok, mint amire tényleg szükségem lenne :)"

És ebből következően nyilván a fütyid is pár osztással kisebb mint amire szüséged lenne:)

@Rocko-:

" oszt csak nem zuhannak le a repülők meg siklanak ki a TGV-k."

Jah. Köztudott,hogy a TGV veztésénél számtalan alkalom nyílik a reflexek és a gyors reakiós idők kihasználására :)
Nivta 2012.06.21 22:00:59
@Dövan:
"nem, én csak ronda vagyok, azért kell a nagy autó :D"

" akkor mindenki volvot venne :)"

Nem tudom melyiken röhögtem nagyobbat...
A rondaságod miatt meg egy percig se búslakodj mert a dumád vastagon kompenzálja:))))
Azt reméltem, hogy az Avensisünk szerelős posztjai nem fogják a Belsőségről kiszorítani Csikós szarjait, mert hát egy Toyota nem romlik el. Ami persze nem igaz, hiszen kopik, és ami kopik, az egyszer elfogy. Ennek ellenére nem panaszkodnék túlzottan. Tán emlékeznek még páran a…..
Nivta 2012.06.16 12:51:10
@igazi hős:

:"Elég zavaró, ha már ezt sem tudod, melyikünk mit írt. Te hoztad elő az ADAC statisztikát. Ami valóban nagyon releváns ha tíz és húszéves autókról beszélünk."

Neked értelemszerűen irreleváns,hiszen szemmel láthatóan fingod sincsen arról,hogy az ADAC-lista több mint három évtizede létezik:

www.toyota-prospekte.de/index.php?page=Thread&postID=593

"Bár ha hozol egy ADAC statisztikát ebből az évezredből a legendásan megbízható kettes Golfról, akkor igazat adok neked."

Ember legyen a talpán aki rájön,hogy a kettes Golfot miként sikerült idekeverned.(Bár az XM-kapcsán meg a mai Citroenek szereplését sikerült elővenned.Nyilván ez a baromság nálad oda-vissza működik.)Az viszont a napnál is világosab,hogy ritka fárasztó vagy.
Nivta 2012.06.16 21:23:38
@igazi hős:
"Meghajlok a tudásod előtt, most már csak azt mutasd meg, melyik ADAC tesztben szerepelnek 20 éves (de akár 10 éves autók)"

Én viszont elképedek attól a páratlan ostobaságtól ha valaki húsz évvel EZELŐTTI hibastatisztika emlegetésre húsz éves autók tesztjét kezdi keresni.

" Vagy inkább mondd el újra, hogyan kell birkavesével földrengést megelőzni."

Lehet elmondom mert ahogy elnézem te símán meg is próbálnád:)
Nivta 2012.06.20 21:55:11
@Alf:

"nekem 2 japan autom volt, osszesen nem voltak annyi idosek, mint a citroenem, megis tobbszor robbantak le, mint az."

Hát persze...(Meg ugyebár az öreg szitroennel is nyilván annyit mész mint a megbízhatatlan japánokkal együttvéve.)

"bocs, hogy nem olyan emberek megerzeseire hagyatkozok, akiknek semmilyen tapasztalatk nincs az adott autoval (pl cikkironak vagy neked a citroennel kapcsolatban)"

Nincs miért megbocsátani.Pláne annak tükrében,hogy emlékeim temagad sérelmezted,hogy mások mire hagyatkoznak nem pedig fordítva.
TComment Ezt várom egy Auditól 2012.05.21 05:56:00
Úgy tűnhet, hogy csak a lámpái újak, de egy nagy frászt. Szenzációs új motorokkal jön az új A3. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Nivta 2012.05.21 21:43:17
@el-enor:

"szerintem a nőkkel kapcsolatos ízlés pont annyira keverhető ide, mintha azt mondanám, " szar kocsi mert piros"

Szerintem meg annyira van köze az izléshez a jó futómű=unalom c. buta stigma és az ehhez hasonló anorexiásozás,plázacicázás,butázás és lekurvázás emlegetése mint neked a szövegértéshez.
Nivta 2012.05.21 21:50:07
@igazi hős:

" Technikai analfabéta vagy. Normális emberbe kell a zsír, különben nyikorog a zsanéroknál, mint az ajtók."

Te meg bioszból kapsz egyest mert normális embernek a zsírpárnák látványától - az érintésükről aztán nem is beszélve - fordul fel a gyomra nem pedig a nyikorgástól.

"Különben is, felszedsz egy 40 kilós csajt, 3 gyerek múlva az is 80 kilós lesz."

Ezért kell csak egy gyerek. Az pont 53 kiló.

"Nem jobb eleve 80 kilóval kezdeni, akkor kisebb a csalódás?"

Biztos nem jobb egy 80 kilós helyett inkább egy életen át kiverni? Akkor garantáltan nincs csalódás és még égni sem kell vele:)
Nivta 2012.05.22 10:29:46
@igazi hős:
"Azt gondoltam, hogy nincs olyan magyarul tudó ember Áder Jánost kivéve, aki egy olyan szöveget, mint az előző hozzászólásom komolyan vesz."

Nekem sincs fogalmam arrol,hogy rajtad kívül vajon még hány magyarul tudo ember nem ismeri fel a szövegem végére biggyesztett szmájlit.Viszont mindenképp melletted szól,hogy ez utóbbi jel nem hazai találmány és a szmájli szó sem magyarul van.
TComment Sofőr, golfos, helóta 2012.05.17 06:18:20
Újabb erős versenyző a kupéhátú luxuslimuzinok között: a Bimmer gyors, okos és fordulékony, de mi a fenére jó? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Nivta 2012.05.18 01:59:13
@Gyurma73: "De pl a szivar audit is CC nek hívták az avantot"

A szivar Audinal csupán egy felszereltségi fokot jelzett a CC felirat és mint ilyen nem csak az Avantokon hanem a limókon is ugyanúgy díszelgett.
  Igazából minden öreg járművemnél erre vágyok a legjobban. Hogy külföldre mehessek vele. Lehetőleg Nyugatra. Köpjenek le, egy sznob vagyok, nekem még mindig ott a legszabadabb a levegő, ott merek leülni az utcai lépcsőre tiszta farmerben, ott érzem logikusnak a dolgok…..
Nivta 2012.05.15 11:00:44
@stevee: "Gondoljunk csak bele, Ő a magánéletének jelentős részét teszi ki névvel, címmel mindenki elé az internetre, és mit kap cserébe?!?!?"

Fizetést az Indextől,tekintve,hogy ebből él.