Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Blade 147GTA

0 bejegyzést írt és 48 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mai tesztünk kommentposztja. ..
Blade 147GTA 2012.11.15 10:24:15
@ommm: Én még nem hallottam olyat, akinek futómű vagy fék problémái lettek volna télen, a körülmények miatt. Főleg, hogy amit használnak jégoldót télen, az szinte a jeget sem marja, nem hogy mást. A gyári dísztárcsával még a lemezfelnin lévő lyukakat is eltakarod. De alufelniből is számtalan kivitel létezik.
Én 2004 óta télen is alufelnit használok, mert szerintem egy autó legyen télen is szép, és soha semmilyen problémám nem volt. Az e39 cápán ült be a jobb első rugókhoz a jég, "kicsit" keményebb is lett, de ez keréktől független.
Blade 147GTA 2012.11.15 10:33:31
@Mazzzzu:
Hozzám még nem törtek be alufelnikért, pedig van pár garnitura. Lehet egyszer lenne egy garnitura lemezfelnim, betörnének és el is vinnék...
Miért kellene feltenni egy "kopott patkázott alufelnit"? Ezzel az erővel azt is mondhatnánk,hogy egy rozsdás, lemállott hajlott lemezfelni biztosan szebb, mint egy csilivili alufelni...
Nem is az a lényeg hogy az alu mutat, hanem hogy a lemez lehúzza...
Végülis, a zsir új autó is elmegy lemezfelnivel, nem kell ahhoz 10évesnek lennie
Blade 147GTA 2012.11.15 10:37:13
@n0ky:
Télen érdemes főleg latyakos időben többször lemosni az autót, és nem a tárcsa mögé beülő hó-jég miatt... Nagyobb probléma a rugók közé beülő jég, akkor vegyük ki a rugót, hogy ne legyen ilyen?:)
"Ülök a szobámban búsan, egyedül,És a fájó múltra gondolok.Odakünn az utcán lassan fény dereng,És az órán pereg a homok."(Farkas-Boros) Kalendariánus érdeklődésű olvasóimnak feltűnhetett, hogy az elmúlt két hétfő nem volt hangyászhétfő. Ennek egyrészt…..
Blade 147GTA 2012.07.03 11:53:13
@whale:
De abba van bekötve a futómű, kormány, motor, fék, kerék..
Arra gondoltam.
De ha benéztem, akkor bocs:))
Ha most kéne megmondanom, melyik a kedvenc autósportom, elég nagy bajban lennék. Négy jelöltem van. A drift, ami félig játék, de annak milyen jó. A késhegyre menő historic racing, amikor öreg versenyautókat hajszolnak halálba nagyon is éles versenyeken, amilyen például Goodwoodban…..
Blade 147GTA 2012.06.28 16:07:56
@Nínó Karotta:
Karotta, nem láttalak a nevezési listán, a legutóbbin ami fent van...?!
A Totalcar TV nyári, szezonzáró műsorára nagyon büszkék vagyunk, így is engedjük a nagyvilágba: a gyermek felnőtt, elengedtük a kezét. Képi világunkat az OMG Visuals zseniális munkatársai (nem mellesleg kitűnő cimboráink) vették kezelésbe és sokszor mi is csak néztünk, mint…..
Gyakorlatilag 1 hete a csapból is Michelisz Norbi és a Zengő csapat sikere folyik, ami jó! Olyan ritkán van lehetőségünk hazai sikereket ünnepelni, hogy ebben most rendesen meg kell hemperegnünk és reménykedjünk, hogy ez csak a kezdet…   Ott voltunk, átéltük…..
Blade 147GTA 2012.05.14 21:08:56
@SzuTi:
Természetesen király lett!:))
And when you slow down and relax, the Mégane is simply a nicer place to be and feels more special despite its humble roots. Yep, oversteer-obsessed EVO gives the nod to the front-drive Mégane. The BRZ has shown moments of brilliance on the road, but often failed to hit the spot. Henry Catchpole…..
Blade 147GTA 2012.05.04 12:12:50
@tonalcar: Király!:)
Az Alfa Amorén és AR Clubban is megtalálsz könnyen:)
Blade 147GTA 2012.05.04 12:13:55
@tonalcar: Ja, addig is: Cuore Sportivo!:))
Blade 147GTA 2012.05.04 12:58:58
@tonalcar: Tényleg, még valami:) Ezt a cikket láttad?:
belsoseg.blog.hu/2012/03/20/palyanapi_valosag_mindenkinek_1

Nézd meg az összesített időeredményeket is:))
Jó, nem jó? Kényelmes? Egyáltalán egy Hyundai szóba jöhet egy Ford helyett? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Blade 147GTA 2012.03.22 16:00:36
@"streetfighter":

Na ezt tényleg hagyjuk... Hülyével nem érdemes vitatkozni.
Egy apróság még: az utcán a hülye is tudja nyomni a gázt egyenesben, de a SKringi Totalcar Trackday-en az összes japán mögöttem végzett. Ott legyél vagány, idióta. De gondolom ilyen helyre már nincs bátorságod eljönni:)
Látom azért az autód típusát nem mered beírni..:)Ez is elmond valamit...
Blade 147GTA 2012.03.22 20:04:27
@"streetfighter":
Hehehe ez neked a nagy teljesítmény?:)) Idióta.
Ja, hogy a GTA az nem Alfa?:) Hát akkor micsoda? Szalonban lehetett megvenni, úgy mint akármelyik másikat, vagy a Te autódat. Akkor miről beszélsz?
Ez a második GTA-ám, a 156-ost eladtam pár éve, csak nem tudom miért. Azóta is bánom. Az napi használatban volt, 27ezer km-rel vettem, és 130 ezerrel adtam el, addig a legnagyobb baja az olajcsere volt:)
Most ez a 147GTA van, amiben 63ezer van. Ez is napi használatban, néha ezzel megyek, néha a 3.2 V6 GT-vel, néha a 2.0TS Spiderrel. Ezeknek is a legnagyobb bajuk az olajcsere:)) Ja bocs, a Spidernél cserélni kellett a lambda szondát, de hát mégiscsak 12 éves, ennyi belefér:)
Van egy jó sztorim, tetszeni fog:) Az egyik főútvonalra kanyarodtam rá,még anno a 156GTA-val, amikor elhúzott egy Honda Integra meg egy Oktávia RS, versenyeztek. Én is arra mentem amerre ők. Utolértem mindkettőt, megelőztem mindkettőt(a RS volt előrébb akkor) majd otthagytam őket, pedig nagyon erősködtek:))
Ha újonnan vetted, akkor milyen garanciáról beszéltéltél ami még nem járt le? Tudod, miután te fogod szerelni. Mindegy is..
A pályaautózásról. A 147GTA TELJESEN GYÁRI, nincs benne semmi átépítve. Úgy gyári, ahogy át lett véve a szalonban. A fékek hibátlanok, a tavalyi Hringi nyílt napon augusztusban, amikor egész nap 35fok volt, hibátlanul végigbírta az összes gyors kört, fáradás és gyengülés nélkül, aláfékezek a gyári EVO-nak is vele (volt rá példa)a célegyenes végén. Sima utcai autó,nem versenyautó, ami pályanapra is jó, utcára is jó, a japán csodáddal ellentétben..:)
Látod, ezek a szerencsétlenek még így is jobb autót készítettek, mint a japán csodád:)))
250Le nem nagy szám 3.2 literből? Hát ebben legalább van nyomaték, nem csak vinnyog és nem megy, mintha 1.8 192 lenne:) Ez egy ilyen motor, pincétől húz, mint egy bivaly:)
Gyere el a következő nyílt napra, ott legyél vagány az autóddal, gyári állapotban hozd, ahogy megvetted, mert úgy fair az összehasonlítás:)
Innen tudod letölteni a Skringi időket:
belsoseg.blog.hu/2012/03/20/palyanapi_valosag_mindenkinek_1?utm_source=cimlap&utm_medium=link&utm_content=2012_03_22&utm_campaign=totalcar
Na, ennyi bőven elég egy hülyéből, mutass valamit aztán beszélgetünk. Viszlát
Blade 147GTA 2012.03.22 20:08:07
Eljönnek, nemjönnekel, eljönnek, nemjönnekel. Baja esik valakinek-nem lesz semmi baj. De-de, egy telepi hülyegyerek magára borítja a kavicságyat, összeroskad a tető és meghal. Ugyan, felnőtt emberek, csak tudnak annyi felelősséget vállalni, és a tempó sem lesz akkora. De gyors a…..
Slovakiaring, Dunaszerdahely, TC-pályanap. Közel hat kilométernyi pálya, hajtűk, dombok, húzós, hosszú ívek, három hosszú egyenes, a célnál konkrétan hosszabban, mint a Hungaroningen. Profi pálya, profi időjárás, profi szervezés - utóbbiért ezredszer is óriási köszönet a…..