Adatok
yanoschka (törölt)
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Újabb gyöngyszemmel bővült a seggszáj-gyűjtemény, köszönjük.
Az időutazást is. Egyik nap még 2012 március, azt hinnénk, történik valami, jutunk valahova, aztán hirtelen hopp, vissza 2010 júniusába.
Akkor indított újra a Fidesz a bezártak közül 5 mellékvonalat, elcseszett,…..
yanoschka (törölt)
2012.03.12 12:11:33
ez várható volt, nincs európában mégegy vasúttársaság a MÁV-on kívül aminek nincs teherforgalom üzletága. a MÁV igy megcsonkolva fenntarthatatlan. két lehetőség van.. államosítás vagy megszüntetés csakúgy mint a repülőtér nélküli MALÉV esetében. Orbán gyenge az államosításhoz... pénz viszont nincs a fenntartásra. az ennyi... egy kicsit megint sikerül elodázni ezzel az államcsődöt.
yanoschka (törölt)
2012.03.12 14:04:58
@Ironfist: a MÁV maradéka a magyar államé uram, a nyereséges teherfuvarozás részét Gyurcsány eladta az osztrákoknak, nekünk pedig maradt a veszteséges állami közfeladat személyszállítás. a MALÉV ugyanez a történet, a légitársaság visszakerült magyar tulajdonba, de a nyereséget termelő repteret eladták alóla. az a szégyen alakult ki, h magyar földön a magyar nemzeti légitársaságnak idegeneknek kellett h fizessen a leszállásért. ma Mo-on a nyereséges teherforgalom osztrák tulajdon és osztrák bevétel. hála Gyurcsány Ferencnek.
yanoschka (törölt)
2012.03.12 21:54:39
@Csigataposó: T. Csigataposó ! nem vagyok híve a személyeskedésnek, ha Gyurcsányozom, akkor azt okkal teszem. az alapvető okom az, h szétszakította és elhiteltelenítette a szocialista pártot a neoliberális politikájával. ez nekem önmagában elég ok lenne, mert jómagam a szocialista pártnak alakulásától a tagja vagyok. amit Gyurcsány Ferenc képviselt és tett annak semmi köze nem volt a szocialista párt szociális piacgazdaság alapcélkitűzéséhez, de még az európai baloldalisághoz sem. de hogy a kérdésére válaszoljak.. 2005 ben az mszp-szdsz kormány privatizálta a ferihegyi repülőteret, aminek következtében a MALÉV reptérhasználati díjai annak ellenére, h honos reptéren landolt nem különböztek bármelyik másik légitársaságétól. magyarán külföldi tulajdonosoknak kellett fizetni azért, h a saját nemzeti légitársaságunk hazai földön landolhasson. ez egy nonszensz.. ilyen nincs európában. a nemzeti légitársaságok európában mindenhol állami támogatást élveznek és jelképes dijakat fizetnek a nemzeti repterek használatáért. jó példa air france - c. de gaulle reptér. vagy épp british airways - heathrow. innentől indult el a MALÉV mélyrepülése. a MÁV -é pedig a teherforgalom osztrák kézbe átadásától. mindkettőben Gyurcsány Ferenc a bűnös.. de még abban is uram.. ellenőrizze.. h Gyurcsány egymaga több államhitelt vett fel mint Kádár, Grósz, Antall, Orbán, Horn, Medgyessy és Bajnai együttvéve. a mai napig nem számolt el vele h hová tette ! jajj és vég nélkül lehetne sorolni a bűneit a nemzet ellen.. de nem ide tartozik..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz