Adatok
Szoruló hurok
0 bejegyzést írt és 14 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Íme, itt a Diákhitel fénysebességgel letiltott reklámfilmje, mely sokak szerint (szerintem is) arra buzdítja a fiatalokat, hogy ne dolgozzanak az egyetem/főiskola mellett, hiszen élhetnek diákhitelből is. Az az aprócska mellékhatás, hogy már a felnőtt életük legelején el lesznek…..
Ne legyen ennél nagyobb bajom...
Vidékről mentem fel Budapestre és magammal vittem a kerékpáromat is. Előző nap vettem meg a jegyet mind a magam, mind a kerékpár “részére”. Mint kiderült, ez utóbbit nem kellet volna MOST, mert mobilitás izé van, és az autómentes nap…..
Az amerikai fiú
Gyerekek, most léptek ki a nagy büdös életbe! - Hoffmann Rózsáék nem hazudtak
2012.06.22 07:59:00
Gyerekek, most léptek ki a nagy büdös életben, higgyétek el az új alaptörvény díszkiadása, amit a friss érettségi mellé kaptok, sokat segít majd nektek abban, hogy megtaláljátok az utat, ami egy boldog élet irányába vezet! A tárca és az államtitkárság ennyivel nagyjából meg…..
Szoruló hurok
2012.06.23 00:34:46
@xéniav:
Aki tanul, és eredményeket mutat fel annak most sem kell tandíjat fizetnie. Aki tucatszakot akar végezni, vagy képtelen volt 4 év alatt tanulni és tisztességesen leérettségizni, nos az fizessen, ha mindenáron egyetemre akar menni.
Az pedig, hogy aláíratják a szerződést? Kérem, az állam nem külföldieknek képez embert. Aki ingyen akar tanulni dolgozzon meg itt... (Ha keresett szakmát tanul ki, lesz állása.)
Aki tanul, és eredményeket mutat fel annak most sem kell tandíjat fizetnie. Aki tucatszakot akar végezni, vagy képtelen volt 4 év alatt tanulni és tisztességesen leérettségizni, nos az fizessen, ha mindenáron egyetemre akar menni.
Az pedig, hogy aláíratják a szerződést? Kérem, az állam nem külföldieknek képez embert. Aki ingyen akar tanulni dolgozzon meg itt... (Ha keresett szakmát tanul ki, lesz állása.)
Szoruló hurok
2012.06.23 10:21:33
@Battenfeld:
Kár, hogy erről rajtad kívül senki nem tud... Kicsi rigó...
www.felvi.hu/felveteli/jelentkezes/koltsegek_es_juttatasok/hallgatoi_szerzodes
Kár, hogy erről rajtad kívül senki nem tud... Kicsi rigó...
www.felvi.hu/felveteli/jelentkezes/koltsegek_es_juttatasok/hallgatoi_szerzodes
Szoruló hurok
2012.06.23 10:28:56
@Fufo:
Nem barátom ezt nem valamelyik barom találta ki, hanem a munkaerőpiac.
Nem mondom, hogy egyáltalán nincs szükség rájuk, de nem évente többezres nagyságrendben, ahogyan eddig...
Jóideje létezik már diplomás pályakövetés aránylag hiteles infókkal tud szolgálni.
Amúgy csak nem valamelyik 2 szak érintett hallgatója vagy? :)
Nem barátom ezt nem valamelyik barom találta ki, hanem a munkaerőpiac.
Nem mondom, hogy egyáltalán nincs szükség rájuk, de nem évente többezres nagyságrendben, ahogyan eddig...
Jóideje létezik már diplomás pályakövetés aránylag hiteles infókkal tud szolgálni.
Amúgy csak nem valamelyik 2 szak érintett hallgatója vagy? :)
A vasutas-kerékpáros két jó barát. Biztos nem volt mindig így, de most itt a válság, másrészt pr-szempontból is hasznos jóban lenni még a kisebb fogyasztói csoportokkal is. Áttörés jellegű változásról számolt be egy lelkes híradás: a négy évvel korábbihoz képest tavaly…..
Szoruló hurok
2012.06.13 13:43:42
@A fidesz a betegek kiirtására készül:
Jah piros alatt te a railjetre gondoltál. Az bordó azért értettem félre. A piros Flirteken külön bringás rész van, rögzítőkkel, arra gondoltam.
Jah piros alatt te a railjetre gondoltál. Az bordó azért értettem félre. A piros Flirteken külön bringás rész van, rögzítőkkel, arra gondoltam.
Szoruló hurok
2012.06.13 18:55:31
@A fidesz a betegek kiirtására készül:
Mert átszállós utazásból beszéltünk, és Flirtről Talentre szállsz át Győrben, és mindkettő piros :D
Mert átszállós utazásból beszéltünk, és Flirtről Talentre szállsz át Győrben, és mindkettő piros :D
Szoruló hurok
2012.06.13 12:22:09
@A fidesz a betegek kiirtására készül:
" mióta lecserélték a hagyományos vonatokat arra a piros szarra, akkor megszűnt a lehetőség a kerékpár szállításra is "
Azokon a piros szarokon külön a bringásoknak kialakított rész van, így valamit nagyon elnéztél :)
"Amikor én akartam menni bringával, kicsit más volt a menetrend, mint amit most találtam"
Ez volt amit bemásoltam. 2009-2010. (Azt írtad 2 éve.)
Dacia most is lesz a nyári menetrendtől, kerékpárkocsival.
" mióta lecserélték a hagyományos vonatokat arra a piros szarra, akkor megszűnt a lehetőség a kerékpár szállításra is "
Azokon a piros szarokon külön a bringásoknak kialakított rész van, így valamit nagyon elnéztél :)
"Amikor én akartam menni bringával, kicsit más volt a menetrend, mint amit most találtam"
Ez volt amit bemásoltam. 2009-2010. (Azt írtad 2 éve.)
Dacia most is lesz a nyári menetrendtől, kerékpárkocsival.
A minap volt egy halovány kísérlet arra, hogy valamelyest csökkentsék annak a 85%-nak az arányát, akik kedvezményesen utazhatnak a MÁV-val. A próbálkozás hamvába halt, a kezdeményező parlamenti képviselő visszavonta azon javaslatát, hogy csökkentsék a vasutas dolgozók…..
Szoruló hurok
2012.03.27 13:19:44
Szeretem a Népligetet, jókat lehet benne sétálni, kellemes hely, gyerekkorom játszótere is EU-kompatibilissé fejlődött az évek alatt. A virágos, lombos tavasz előtt viszont még bőven akad gánybűnjel a hatalmas parkban. Így jártunk. A Népliget Budapest legnagyobb…..
Szoruló hurok
2012.03.25 18:00:51
@dr. Bubó:
"ha 10m szélességgel számoljuk a kétvágányt akkor 242 ezer Ft/nm..."
Azért mert szerinted egy pályafelújítás annyiból áll, hogy kapirgálunk kicsit a köveken, az a te bajod.
Ettől függetlenül ebben a pénzben benne van a felsővezeték rendszer teljes átépítése, állomási és vonali biztosítóberendezések cseréje (egy állomáson kb 2-2,5 milliárdba kerül) al- és felépítmény csere, állomások átalakítása, épületek felújítása.
Persze ezt a pénzt én sem erre a szakaszra költeném, mert itt 120-al lehetett közlekedni. Lehetne olyan szakaszon elszórni a pénzt ahol 80-nal lehet menni, ott a 160-ra emelés feleakkora menetidőt eredményezne...
"ha 10m szélességgel számoljuk a kétvágányt akkor 242 ezer Ft/nm..."
Azért mert szerinted egy pályafelújítás annyiból áll, hogy kapirgálunk kicsit a köveken, az a te bajod.
Ettől függetlenül ebben a pénzben benne van a felsővezeték rendszer teljes átépítése, állomási és vonali biztosítóberendezések cseréje (egy állomáson kb 2-2,5 milliárdba kerül) al- és felépítmény csere, állomások átalakítása, épületek felújítása.
Persze ezt a pénzt én sem erre a szakaszra költeném, mert itt 120-al lehetett közlekedni. Lehetne olyan szakaszon elszórni a pénzt ahol 80-nal lehet menni, ott a 160-ra emelés feleakkora menetidőt eredményezne...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
2004-ben amikor elkezdtem diákmunkázni, 550-ért osztogattam Metró újságot, ami valljuk be nem egy túl komoly munka.
2012 őszén léptem ki a szövetkezetből, a jellemző órabér 535 körül volt, és ebből még adót is vontak, az adójóváírás eltörlése miatt.
És az aránytalanság nem abból adódik, hogy 2004-ben túl lettem volna fizetve, mert akkor az átlag diákmeló 450-470 körül fizetett.
Tulajdonképpen ezen kellene elgondolkodni...
Tulajdonképpen ezen kellene elgondolkodni