Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Szoruló hurok

0 bejegyzést írt és 14 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Íme, itt a Diákhitel fénysebességgel letiltott reklámfilmje, mely sokak szerint (szerintem is) arra buzdítja a fiatalokat, hogy ne dolgozzanak az egyetem/főiskola mellett, hiszen élhetnek diákhitelből is. Az az aprócska mellékhatás, hogy már a felnőtt életük legelején el lesznek…..
Szoruló hurok 2012.11.16 08:27:32
@tildy:):
2004-ben amikor elkezdtem diákmunkázni, 550-ért osztogattam Metró újságot, ami valljuk be nem egy túl komoly munka.

2012 őszén léptem ki a szövetkezetből, a jellemző órabér 535 körül volt, és ebből még adót is vontak, az adójóváírás eltörlése miatt.

És az aránytalanság nem abból adódik, hogy 2004-ben túl lettem volna fizetve, mert akkor az átlag diákmeló 450-470 körül fizetett.
Tulajdonképpen ezen kellene elgondolkodni...

Tulajdonképpen ezen kellene elgondolkodni
Gyerekek, most léptek ki a nagy büdös életben, higgyétek el az új alaptörvény díszkiadása, amit a friss érettségi mellé kaptok, sokat segít majd nektek abban, hogy megtaláljátok az utat, ami egy boldog élet irányába vezet! A tárca és az államtitkárság ennyivel nagyjából meg…..
Szoruló hurok 2012.06.23 00:34:46
@xéniav:
Aki tanul, és eredményeket mutat fel annak most sem kell tandíjat fizetnie. Aki tucatszakot akar végezni, vagy képtelen volt 4 év alatt tanulni és tisztességesen leérettségizni, nos az fizessen, ha mindenáron egyetemre akar menni.
Az pedig, hogy aláíratják a szerződést? Kérem, az állam nem külföldieknek képez embert. Aki ingyen akar tanulni dolgozzon meg itt... (Ha keresett szakmát tanul ki, lesz állása.)
Szoruló hurok 2012.06.23 10:21:33
@Battenfeld:
Kár, hogy erről rajtad kívül senki nem tud... Kicsi rigó...

www.felvi.hu/felveteli/jelentkezes/koltsegek_es_juttatasok/hallgatoi_szerzodes
Szoruló hurok 2012.06.23 10:28:56
@Fufo:
Nem barátom ezt nem valamelyik barom találta ki, hanem a munkaerőpiac.
Nem mondom, hogy egyáltalán nincs szükség rájuk, de nem évente többezres nagyságrendben, ahogyan eddig...
Jóideje létezik már diplomás pályakövetés aránylag hiteles infókkal tud szolgálni.
Amúgy csak nem valamelyik 2 szak érintett hallgatója vagy? :)
A vasutas-kerékpáros két jó barát. Biztos nem volt mindig így, de most itt a válság, másrészt pr-szempontból is hasznos jóban lenni még a kisebb fogyasztói csoportokkal is. Áttörés jellegű változásról számolt be egy lelkes híradás: a négy évvel korábbihoz képest tavaly…..
Szoruló hurok 2012.06.13 18:55:31
@A fidesz a betegek kiirtására készül:
Mert átszállós utazásból beszéltünk, és Flirtről Talentre szállsz át Győrben, és mindkettő piros :D
Szoruló hurok 2012.06.13 12:22:09
@A fidesz a betegek kiirtására készül:
" mióta lecserélték a hagyományos vonatokat arra a piros szarra, akkor megszűnt a lehetőség a kerékpár szállításra is "

Azokon a piros szarokon külön a bringásoknak kialakított rész van, így valamit nagyon elnéztél :)

"Amikor én akartam menni bringával, kicsit más volt a menetrend, mint amit most találtam"
Ez volt amit bemásoltam. 2009-2010. (Azt írtad 2 éve.)
Dacia most is lesz a nyári menetrendtől, kerékpárkocsival.
Szoruló hurok 2012.06.13 13:43:42
@A fidesz a betegek kiirtására készül:
Jah piros alatt te a railjetre gondoltál. Az bordó azért értettem félre. A piros Flirteken külön bringás rész van, rögzítőkkel, arra gondoltam.
A minap volt egy halovány kísérlet arra, hogy valamelyest csökkentsék annak a 85%-nak az arányát, akik kedvezményesen utazhatnak a MÁV-val. A próbálkozás hamvába halt, a kezdeményező parlamenti képviselő visszavonta azon javaslatát, hogy csökkentsék a vasutas dolgozók…..
Szoruló hurok 2012.03.27 13:19:44
@Kivlov:
Ígyvan bérletre. És nem menetjegyre.
A bérlet pedig 10e forintba kerül ezen a távon.
  Szeretem a Népligetet, jókat lehet benne sétálni, kellemes hely, gyerekkorom játszótere is EU-kompatibilissé fejlődött az évek alatt. A virágos, lombos tavasz előtt viszont még bőven akad gánybűnjel a hatalmas parkban. Így jártunk.   A Népliget Budapest legnagyobb…..
Szoruló hurok 2012.03.25 18:00:51
@dr. Bubó:
"ha 10m szélességgel számoljuk a kétvágányt akkor 242 ezer Ft/nm..."

Azért mert szerinted egy pályafelújítás annyiból áll, hogy kapirgálunk kicsit a köveken, az a te bajod.

Ettől függetlenül ebben a pénzben benne van a felsővezeték rendszer teljes átépítése, állomási és vonali biztosítóberendezések cseréje (egy állomáson kb 2-2,5 milliárdba kerül) al- és felépítmény csere, állomások átalakítása, épületek felújítása.

Persze ezt a pénzt én sem erre a szakaszra költeném, mert itt 120-al lehetett közlekedni. Lehetne olyan szakaszon elszórni a pénzt ahol 80-nal lehet menni, ott a 160-ra emelés feleakkora menetidőt eredményezne...