Adatok
OpelCombo
0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nem akarom eldönteni a kérdést, hatótávnövelős villanyautó vagy konnektoros hibrid-e az Ampera. Nem fogom felboncolni a GS hajtásláncát sem. Az egyenlőtlen párharchoz még csak értelmes indokot sem kell keresni, egyszerűen kíváncsiak voltunk, mennyit esznek a valóságban. Itt állt…..
Egész szép. Egész jó. Jézus-Mária, mi lesz még itt?!
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
OpelCombo
2012.05.18 11:53:25
@Gyurma73: Hát igen, az első rendszám elég rongyul nézett ki a törés után. Azt saját kezűleg kalapáltam használható állapotúra, majd új fedőlakkot kapott. Nem hiányzott ugyanis a rendszám cserével/pótlással járó macera...
Most nézem a gépemen, hogy van még pár fotóm a kocsiról. Jönnek fel a régi emlékek :)
Most nézem a gépemen, hogy van még pár fotóm a kocsiról. Jönnek fel a régi emlékek :)
OpelCombo
2012.05.18 12:40:01
@KAWAszaki: Azt nem tudom ki találta ki, hogy ez GSI. Soha nem is volt az. Ez egy Astra-F Sport, vagy egyes piacokon Sporty. Az eurotax katalógusban is így lehet megtalálni. Az ajtó díszlécben lévő eredeti felirat is sport volt egykor, csak én kicseréltem Irmscher-re. Nem tudom,hogy az van-e még benne a díszlécben, vagy átcserélték azóta másra.
OpelCombo
2012.05.18 17:57:21
@atulaj...: Szia! A totálkár gazadasági totálkár volt egyébként. A biztosítók már akkor is csibészek voltak. Könnyen elbuktatták, mert 10éves volt. Ha adsz elérhetőséget, szívesen küldök a kárról fotókat. Látom megvan még az Irmscher váltógomb. A mostani kocsimra is tettem babonából. Örülök, hogy még mindig jó kezekben van az autó és remek egészségnek örvend. Mikor került hozzád? Tavaly láttam, hogy hirdette valaki a használtautón.
Délután kettőkor szűk kompánia gyűlt össze a gödöllői Opel Gaál bemutatótermében, ahol egy öreg Chevrolet pickup és egy Opel Ascona raliautó közé állítva, néhány szalámis szendvics társaságában ott várakozott a legelső magyar Astra. A közlekedési múzeumban rendezett…..
OpelCombo
2012.03.01 20:55:17
@makmarci: Ja én is most nézem, hogy az 567-es színkód a Toscana vörös színé. Ez a fehér a 474-es lenne. Biztos valami hozzáértő rakta rá anno ezt a táblát. Lehet, hogy ez a pezsgős díszf... volt fiatal korában. Még jó, hogy nem ez alapján fújták le most a jobb első sárvédőt a szakik. Első Astra ide vagy oda, ez azért magyarázatra szorulna, hogy akkor melyik kocsié is ez az adattábla. Minden esetre eredetvizsgára ne vigyék. Dobjanak rá egy P rendszámot, oszt usgyi Sztgothárd.
OpelCombo
2012.03.02 13:53:08
@klarky:
A hivatalos állásfoglalás az, hogy azért nem lett a betűjel a soron következő, tehát I-Astra, hogy az egyszeri user nehogy azt higgye, hogy ez az 1-es Astra. Így ugrottak egyet a J-betűhöz, mondván, hogy azt nem lehet összekeverni semmivel. Jó hülye magyarázat, de ezt mondta anno az Opel.
A hivatalos állásfoglalás az, hogy azért nem lett a betűjel a soron következő, tehát I-Astra, hogy az egyszeri user nehogy azt higgye, hogy ez az 1-es Astra. Így ugrottak egyet a J-betűhöz, mondván, hogy azt nem lehet összekeverni semmivel. Jó hülye magyarázat, de ezt mondta anno az Opel.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Kiváncsi lennék úgy meddig bírja az emberek 95%naponta max 60 kilómétert megy."
A munkámból kifolyólag gyakran kerülök kapcsolatba Amperával, így párszor már eljátszottam én is hasonló tesztet. Bár engem legfőképpen az érdekelt, hogy árammal mennyit képes menni. Munkába járós szituációban aglomerációból-pestre, majd haza a legjobb eredményem 74km megtétele volt. Persze arra vigyáztam, hogy a zöld pötty ne menjen ki nagyon a középső mezőből gyorsításkor és ügyeltem a "motorfék" gyakori használatára. Valamint működtettem rendesen a klímát-világítást-rádiót-stb, tehát komfortosan utaztam. Ezek nélkül még lehetne km-t nyerni, de az már nem fedi a mindennapi kényelmes használatot, tehát nem reális értéket ad. Szerintem ez a 70km körüli eredmény elégséges arra, amire ezt az autót szánták. Hiszen ne felejtsük el, hogy ez alapvetően egy városi autó. Persze magyar viszonylatban ezt nehéz befogadni 14-15 millióért :)