Adatok
sabba
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Miután a HHO generátor nem jött be a Tehén esetében, szegény állat étvágyát valami más módszerrel kellett mérsékelni. Arra, hogy benzinből egyen kevesebbet, hirtelen semmilyen módszer, csodaszer, tabletta vagy ráolvasás nem állt rendelkezésre, így egy régi módszert kellett…..
Több, mint 40 kiosztott díj, amiből a hajtáslánc is kapott kettőt. Valóban az Insignia 4x4 az elérhető legjobb négykerékhajtás a középkategóriában? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
sabba
2012.02.29 09:30:21
@victor vacendak:
Azt a Volvo-t ami nem ment fel a rámpán érdemes szervizben megnézetni.(bár a svéd nagyfőnök szerint ,nagyon jó az összkerék ,de ha rossz téli gumi van mellé ,akkor bizony nagyon sokat veszít a hatékonyságából)
Én a Haldex-nél dolgozom és volt alkalmam egy Volvo-t kipróbálni a svéd tesztpályán(senki ne gondoljon semmi különösre) ami egy igen meredek,havas-jeges domb volt. Gond nélkül felment.
Azt tudni kell a rendszerről,hogy egy villanymotor hajtotta szivattyú a lelke,s ha az valamiért nem működne,akkor állhat ilyen helyzet elő,hogy nem megy fel. Persze bárhová nem megy fel,ezt túlzás lenne állítani,viszont vitathatatlan előnye,hogy alap helyzetben gyakorlatilag nem hajt hátra(eltekintve a hajtási veszteségtől) így üzemanyag takarékosabb .Azt viszont én is gondnak látom,hogy csak adott márkák drága verzióiba építik be,ahol meg már a fogyasztás nem elsődleges szempont.
Azt a Volvo-t ami nem ment fel a rámpán érdemes szervizben megnézetni.(bár a svéd nagyfőnök szerint ,nagyon jó az összkerék ,de ha rossz téli gumi van mellé ,akkor bizony nagyon sokat veszít a hatékonyságából)
Én a Haldex-nél dolgozom és volt alkalmam egy Volvo-t kipróbálni a svéd tesztpályán(senki ne gondoljon semmi különösre) ami egy igen meredek,havas-jeges domb volt. Gond nélkül felment.
Azt tudni kell a rendszerről,hogy egy villanymotor hajtotta szivattyú a lelke,s ha az valamiért nem működne,akkor állhat ilyen helyzet elő,hogy nem megy fel. Persze bárhová nem megy fel,ezt túlzás lenne állítani,viszont vitathatatlan előnye,hogy alap helyzetben gyakorlatilag nem hajt hátra(eltekintve a hajtási veszteségtől) így üzemanyag takarékosabb .Azt viszont én is gondnak látom,hogy csak adott márkák drága verzióiba építik be,ahol meg már a fogyasztás nem elsődleges szempont.
sabba
2012.02.29 16:25:18
@Kentauró7:
Elnézést,de tévedés mert a Panda hajtásláncának semmi köze a HALDEX-hez!
A Panda -nak az osztrák Magna szállítja az összkerékhajtást.
Halkan jegyzem meg,hogy lehet nem szeretni a Fiat Pandát ,de az összkerék hajtása nem rossz .Sőt!
A SZAR kifejezést pedig nem használnám a Haldex-re.Én sem értek egyet,amikor egy cikkíró a legjobbnak írja(mégha kérdőjellel is) ,hiszen minden AWD rendszer, más,ezért kicsit alma a körtével.Viszont ha annyira rossz lenne nem vette volna meg tavaly az egész Haldex-et a BorgWarner .
Elnézést,de tévedés mert a Panda hajtásláncának semmi köze a HALDEX-hez!
A Panda -nak az osztrák Magna szállítja az összkerékhajtást.
Halkan jegyzem meg,hogy lehet nem szeretni a Fiat Pandát ,de az összkerék hajtása nem rossz .Sőt!
A SZAR kifejezést pedig nem használnám a Haldex-re.Én sem értek egyet,amikor egy cikkíró a legjobbnak írja(mégha kérdőjellel is) ,hiszen minden AWD rendszer, más,ezért kicsit alma a körtével.Viszont ha annyira rossz lenne nem vette volna meg tavaly az egész Haldex-et a BorgWarner .
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz