Regisztráció Blogot indítok
Adatok
c220

0 bejegyzést írt és 52 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Heti merítés 2013.09.29 10:34:50
Magyar tervezésű , német cirkáló ,megállja a helyét A legjobb fogyasztási értékem Shell 100-as benga, plusz fél doboz oktánszám növelő a teli tankhoz és irány Croacia. ha jól emlékszem 4,5,5 literre jött ki, 120-130 normál autópályás tempónál, de az…..
Sajnos ez egy dögunalmas autó. Már tépem a hajam (fejbőröm), hogy miért nem valami eseménydúsabb 123-ast, egy igazán lélegzetelállító sztorikkal kecsegtető 124-est, vagy legalább egy hébe-hóba fejtörést okozó Pandát vettem e kerekekre tett, zöld színű agyhalál…..
c220 2013.08.17 14:27:47
@ZYLO: Dehogynem lehet, tud az függőlegesen is állni, mint minden Mercedesen. Csak ki kell akasztani mindkét oldalon és feltolni. Akkor már nem ütöd be a kobakot...:-)
Nóra öt éve eladta az autóját, de az új tulaj nem íratta át, majd begyűjtött egy tucat büntetést. Mégis Nórát akarják kiforgatni mindenéből. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
c220 2013.06.27 09:25:52
@herpesz: Hát igen, valamit ki kéne erre találni, mert kurva sokan szopnak mások linksége miatt...
c220 2013.06.27 09:39:20
@djpeter: az a legnagyobb gond, hogy az itthoni közalmazottak még mindig azt hiszik, hogy mi vagyunk értük és nem fordítva...nevetséges a morál, ahogy az emberrel foglalkoznak. Tisztelet a kivételnek persze, mert azért akad, csak kevés..
c220 2013.06.28 21:44:58
@Desmond77: Nézd, a barátom ezt mondta. Amúgy a kocsi nem lesz haza hozva, mivel kint dolgozik és egy darabig nem tervezi a látogatást...
Belsőség Ne vedd meg, ráfázol! 2013.06.23 06:05:02
Mindenki próbálkozott lebeszélni, de a szerelem nem a racionalitásról szól. Mindig vágytam egy W124-es kombira, most végre megvan. Ma sem kell szégyenkezni a formája miatt Megy az ember a forgalomban, vezeti az autóját, bambán néz ki a kormány mögül, szól a rádió, az unalom…..
c220 2013.06.23 12:13:44
@gobolyosg: Pontosan ez, igen. Az életben nem lesz már sajnos ilyen örök motor...
Belsőség Heti merítés 2013.06.09 11:11:45
Lomha zerge Sok km-el vettem,le volt pusztitva(terepeztek vele). Ez még a levehetö tetős (japán belföldi modell) volt gyári "bukócsővel". 31.0X15" gumikat tettem rá ami kicsit visszafogta az amúgy is gyengélkedö motort. Karosszériát megemeltem 7 cm-el, rugókat…..
c220 2013.06.15 18:28:27
@teter: Több, mint 10 év taxi múlttal bátran kijelentem, hogy a W124 a világ egyik, ha nem a legjobb autója a mai napig, ezért megfizethetetlen egy makulátlan darab. Nem egy kolléga dolgozott olyannal, ami taxiként kezdte N.országban is, sőt egész életében is taxi volt. A motorban min 1 M km bontatlan blokkal...ezt senki nem tudta sem akkor, se azóta...a márkán belül is etalon pont ezért!!!
c220 2013.06.15 19:01:48
@c220: A mai "bohóc" dieseleket inkább hagyjuk...dci és társai...200e km-t nem éri meg egy sem, ahol egy diesel Mercit még csak bejáratott az ember...persze nem is egy árfekvés a kettő nyilván.
c220 2013.06.17 10:07:11
@teter: Teljesen igaz amit írtál, így van. Az általam leírtak a diesel példányokra értendők, csak elfelejtettem...gondolom ezért is alakult úgy, hogy pl a németeknél a taxi általában Mercedes.
A Totalcar Hátsóülés-rovata ismét egy kéretlen videóval jelentkezik. Természetesen ezúttal is az aktuális ebéd-utat jártuk meg oda-vissza két konkurens típussal. És nem lettünk okosabbak. Illetve igen, hamarosan olvashatják. ..
c220 2013.01.26 20:25:03
@Rocko-: Megkérdezhetem, Neked hány Mercihez volt már közöd? Taxi nem ér, annak bárki megfoghatja a kilincsét...aprópénzért..:-)
c220 2013.01.26 20:59:09
@Zuckerbrot: Ugrassz össze egy Swiftet bátran egy W124-essel, lesz pofára esés hamar...:-)
Könnyebb, mint gondolnák. Piactérképezésünk napi szintű, ilyenkor át-átnézzük a legforgalmasabb hazai használtautó-oldalt, jó tudni, minek mennyi az ára, hiszen - többek között - rengeteg használtautó-vásárlással kapcsolatos kérdés fut be hozzánk és különben is: a piac…..
c220 2012.12.13 22:18:29
@Rocko-: Nem kell ehhez különösebb statisztika, csak meg kell nézni az alkatrész árakat. Mondok egy példát: legújabb Passat részecskeszűrő 500e forint, haveroméban most cserélték 30e!!! km után...no komment. Nagynyomású 400e ft, ha beszarik, de egy csúcs is 100e pénz és még semmit nem javítottunk az autón. Szerelők mondják a márkaszervízben, hogy a mostani autók használtan tönkre fogják tenni a gazdáikat anyagilag, el is hiszem. A régi Mercedes-re pedig tényleg nem kell vagyonokat költeni, mert nem elromlós fajták még...
c220 2012.12.13 22:51:23
@Rocko-: Értem mire célzol, de van az ismeretségi körömben olyan 124-es, aminek még a h.feje sem volt levéve 800e km alatt, hozzáteszem nagyon gondos a gazda. De én is úgy látom, a mostaniak már nem fogják ezt tudni, nem érdeke már a "fogyasztói társadalom"-ban olyan kocsit gyártani, ami 20 évig bírja. Egy Kalost azért megnéznék 500e km után...:-)))
Mindenkinek van tuti receptje a válságautóra, de valójában kevés jó megoldás létezik, a Lodgy az. És már nem is büdös. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
c220 2012.10.21 20:29:05
@Mazzzzu: Sajnos sokszor meghatározza. A Mercedes amit eddig nem Stuttgartban szerelt össze, azt érte kritika rendesen, lásd törökországban gyártott Vítók. Állítólag hulladék mind...érdekes módon az én 16 éves Mercimben még mindig nem zörög semmi, pedig átlépte a félmillió km-t. No comment...
TComment A zöld Merga titka 2012.07.15 10:32:00
Ha úgy vesszük, negyven éve ismerem ezt az autót. És most már az enyém. De ez még semmi, van egy ok, ami miatt végtelenül sokat jelent nekem. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Ilyen szép csomagtér nincs Amikor a BMW-ről kiderült, hogy szinte csak a tető nem rohad, még nem gondoltam, hogy létezhet autó, aminek a kiglancolása nem tart évekig. Egy kicsit bíztam ugyan benne, mert az anyagi kár jelentős, és nem mindegy, hogy három hónap vagy fél év alatt…..
c220 2012.06.30 23:46:13
@Akos74: Szerintem a mostani pár éves "költséghatékony" romokkal sokkal komolyabb rollerre ülsz fel, íme egy a teljesség igénye nélkül:
totalcar.hu/magazin/technika/2012/06/30/romok_es_motortormelek/?utm_source=tc_topic&utm_medium=vezeto_cim&utm_campaign=Forum
Kétmilliót törlesztett a háromból, visszaadta az autót, a bank eladta egy millióért, és még ő tartozik két millióval. Az autóhitel-károsult portréja. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
c220 2012.03.27 09:24:15
@novothauto: Ez így van, én is egy 16 éves "öreg" Mercivel járok, pedig tudtam volna sokkal jobb autót venni hitelre. Pedig erre azért időnként kell költeni 1-2 ezrest, de nem érdekel.Még ennyi idősen is megnézik,mert olyan állapotban van. Nekem bőven elég, sok mai autó sem jobb ettől. Csak mivel közgazdász vagyok és nem hülye, nem adósítottam el magam. Aki nincs jóban a számokkal, az bajban van a pénzügyekkel is és sajnos pont azok lázadnak a legjobban, akik egy nyamvadt kamatos kamatszámítást sem tudnak megoldani, pedig nem egészen 2 percig tart. Szóval no comment...
Még ma is vehetsz autót hitelre, nem is kell hozzá sok pénz. Mi mindent kiszámoltunk helyetted. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Belsőség 300 SL Kézikönyv 2012.02.26 17:57:00
Tegye fel a kezét, aki tudja az öreg sirályszárnyas váltókiosztását? És azt, hogy mennyiből lehetne 450 forintos benzinár mellett teletankolni? Milyen olaj kell bele? Vagy azt, hogy mit kellett ellenőrizni az első 500, 2000, és 4000 kilométer után? Tessék lapozni! Klikkre…..
c220 2012.02.28 07:56:40
@gjoczy: Tudod a prémium autókat nem a fillérbaszóknak készítik. Egy veterán Mercedes bárhol a világon érték, nem a fogyasztása a legfőbb prioritás. Szerintem vegyél Wagon R-t, az már csak 5 lityit fogyaszt. Látszik, hogy életedben egy Mercedes kilincsét sem fogtad meg soha...
c220 2012.02.28 08:28:36
@gjoczy: Nem csak te élsz a két kezed munkájából hidd el, de 6 literes fogyasztást egy 124 250D-vel is össze lehet hozni. Igaz az 16-18 éves, de a mellé a Felíciád be sem parkolhat. Csak kicsit ügyesebben van elköltve az autóra szánt összeg...