Regisztráció Blogot indítok
Adatok
bvarga

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség KE-Jetronic szerelés 2013.02.24 06:00:00
- Ezt még berakod, és tutira jó lesz! - biztatott Göbölyös doktor, amikor betettük a vákuumvezérelt gyújtásvezérlőt a Mercibe. A hatás kísérteties volt, kicsit jobb lett, de csak a rámpán sikerült elérni, hogy injektáljon megint. Először csak egy kis torpanás, aztán a…..
bvarga 2013.02.24 20:14:34
@bvarga: Már válaszolt is előtted. 15 év aktív autóbuzéria után megtanultam, hogy lehetőleg mindig a legegyszerűbb hibára gondoljunk először.
bvarga 2013.02.24 19:29:24
@HöZsö: Nekem tényleg jól jönne az a telefonszam... Egy w116 280se a hazikedvenc, nem rossz de én sem vagyok teljesen amatőr már a k-jetronichoz és tudom, hogy jobbnak kell lennie. Nem akarom a Novoth Tibit bántani, az én autómat is ő "állította" be mielútt megvettem a tulajdonosától. Nem tudom pontosan, hogy egy ilyen beállításnak mire kell kiterjedni, de úgy adta vissza a tulajnak a kocsit, hogy most jó. Ehhez képest repedt volt az elosztófedél és a rotor, szakadt az 1es henger kábele, törött a 3as henger gyertyájának porcelánszigetelése, folyatott a nyomástárolója a kocsinak és 24 fokon volt az előgyújtás. Persze, hogy szar volt és beállíthatatlan. Amikor megkérdeztem tőle hogyan lehetett így hangolni az autót, akkor azt mondta neki csak a befecskendezést kellett néznie. Ezt értem, ezt rendelte a kuncsaft, de könyörgöm szakember, nem szúrta ki a szemét az a sok hiba? Ez csak azért jutott eszembe mert a Bende megvett hozzá már mindent csak a filléres és cserélendő gyújtás-alkatrészeket hagyta utoljára. Amúgy inkább vettem egy benzinnyomásmérőt és tőlem telhetően belőttem én a befecskendezőt. Bocs Tibor építő jellegűnek szántam
bvarga 2013.02.24 19:52:15
@Hurri Kán: Értem, én a helyébe szóltam volna a tulajnak, hogy ezt így nem lehet normálisan megcsinálni. Ennyi. K-jetronicból meg kigyúrtam magam. Az érdekes az, hogy a sima K-hoz tényleg csak egy nyomásmérő kell és a hibák nagy részét ki lehet szűrni. Tudom lehetnek egyéb hibái is, de alapvetően nem bonyolult rendszer. Autószerelő mestervizsgán a mai napig tétel a K-jetronic, alig láttam olyat aki tudja mi fán terem, aki meg hozzá isi nyúlna....