Adatok
=tatrafan
0 bejegyzést írt és 45 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nem akarok nagyképűsködni, naná, hogy nem vagyok doktor, csak egy régi rovatcím jutott eszembe. Ennek ellenére válaszolnék, bár már megtettem, de talán itt az ideje, és helye, hogy bővebb lére engedjem a mondanivalómat, mert talán nem minden világos mindenkinek.
Nos, egyik…..
=tatrafan
2018.05.10 17:01:35
Eztet nem csavarja, hiszen pont ez a csőalváz lényege, hogy nem tekeredik.
=tatrafan
2018.05.10 17:47:22
@Car Mandiner: hát.... akkor meg törik. Valami acél öntvény, legalábbis a teherautókon az.
Alapvetően Ken Blockot, mint srácot bírom. Közvetlen, rendes figurának tűnik, körülvéve ingyenélő hülyékkel és menedzserekkel. Megcsinálta a szerencséjét, jókor volt jó helyen és ebből lett egy valag pénze, amit senki nem irigyel tőle, mert megdolgozott érte. Egyedül az őt…..
=tatrafan
2014.12.06 00:42:48
=tatrafan
2014.12.06 01:27:50
Sok egyéb mellett azért jó totalcaros újságírónak lenni, mert az ember postaládájában olykor egészen képtelen levelek landolnak, s jó részük mögött valódi sztorik húzódnak.
Itt van például egy vasárnapi üzenet a „valaki mentse meg” tárggyal, amit Hanusz Ákostól…..
Oké, nem mai anyag, de okkal került be a Minden idők legdurvább versenybalesetei válogatásba Diumar Bueno 2012-es balesete. Tudjátok, a Fórmula Truck az a brazil versenysorozat, ahol az 1200-1300 lóerős gépek sebessége nincs 160 km/órára korlátozva, mint Európában (illetve csak a…..
=tatrafan
2014.11.28 20:57:02
=tatrafan
2014.11.28 21:27:16
@GGab: Na ja. Utcára gyártott társzekérrel ilyen nem fordulhat elő, ez vmi speckó fék lehet, ami nem mindig működik, de legalább jó könnyű, hehe.
...akkor most fogod.
Ez a féltengelycsukló:
forrás: educationalgifs.com
A differenciálművet pedig egy remek, 1937-es (!!!) oktatóvideóval magyarázzuk el:
Ja, hogy ne nézzünk ennyire amatőrnek? Akkor lépjünk egyet, tudod, hogyan működik a sebességváltó…..
=tatrafan
2014.11.22 21:41:13
=tatrafan
2014.11.22 21:44:49
=tatrafan
2014.11.22 22:28:45
Két hét múlva ilyenkor madárcsicsergésre ébredünk Földváron, kiverjük a szemünkből a csipát a mosdó szélén, mint hamut a nagypapi pipájából – elég az alliterációkból –, azt a három, S-es méretű Tesco-szatyrot, amit összekészítettünk a kéthetes útra (és…..
=tatrafan
2014.07.06 22:25:42
Elképedtem, amikor életemben először láttam termeszvárat. Ezek az apró rovarok hogyan hordanak össze egy ember nagyságú kupacot? Félelmetes, ahogy ott zsizsegnek körülötte. Itt valami nincs rendben, ha így folytatják, bekebelezik a következő falut. Nézd már, ott az a hatalmasra…..
=tatrafan
2014.05.21 23:14:17
HamPLÓ
Magyarázd meg, hogy mitől megy a villamos: ULF, a villamosok DeLorean-je?
2014.02.11 02:00:00
A nemrég a sajtóban elterjedt, szerintem leginkább aranyozott elejű homokféregre hasonlító (elnézést kérek, de ez ugrott be elsőre) kisföldalatti rajzok kapcsán találgattuk ismerősökkel, vajon járműterv/gépészet is van-e a dizájn mögött. A budapesti kisföldalatti egy sok…..
=tatrafan
2014.05.07 13:30:27
Nagyon szerettem volna benne hinni, de néha elbizonytalanodtam. Márkafüggetlen találkozó, csak úgy, a semmiből? Majdhogynem spontán? Már csak hivatalból is bennem volt a félsz, hogy talán nem fog sikerülni. De Sipi meggyőzött, hogy tényleg erős volt az első Parkoló Parádé, és…..
...hangzik az örök baromságok közül az egyik. Tessék, mutassanak majmot, amelyik mindezt kezelni tudja mondjuk 300-as tempó fölött.
Ez a Sauber idei versenyautójának kormánya.
UPDATE: Huh, látom, hogy itt nem okozna gondot senkinek, talán ez jobban elmagyarázza. És ez tavaly volt,…..
=tatrafan
2014.04.19 20:36:22
A Jalopnikon futottam bele Raphael Orlove kis posztjába, melybe minden idők legritkább burnout-videóját ágyazta be.Mond valamit, bár számomra ez nem akkor durranás, mert két autó- és motorbuzi nagybácsival a családban azért előfordult egy-egy gavallérrajt a 613-as krómkával, amit…..
=tatrafan
2014.04.15 09:56:19
@Schütii: A dugattyú középsebesség a lökethossztól függ, nem a hengerszámtól. A több henger amúgy többlet súrlódást okoz, de az elérhető fordulatszámot igazából a vibrációk korlátozzák be. Tehát a kisebb hengerszámú motorokat inkább nyomatékra hangolják, ha a teljesítmény növelése a cél, mert akármeddig pörgetni nem lehet.
=tatrafan
2014.04.15 14:43:35
@ommm:
"Krómkának csak az elsőt hívják"
"Valamint egyik cimborám 613/2-esét (igen, képzeld, ez már /2 volt, legalábbis Csehországban) is megírtam:"
totalcar.hu/tesztek/tatra613
Tehát az első kettő széria Kromka, hármas Plasztik, a négyes meg az, ami a videódban van.
De ez itt kettőnkön kívül senkit sem érdekel.
"Krómkának csak az elsőt hívják"
"Valamint egyik cimborám 613/2-esét (igen, képzeld, ez már /2 volt, legalábbis Csehországban) is megírtam:"
totalcar.hu/tesztek/tatra613
Tehát az első kettő széria Kromka, hármas Plasztik, a négyes meg az, ami a videódban van.
De ez itt kettőnkön kívül senkit sem érdekel.
=tatrafan
2014.04.15 14:52:28
@pajvaket: Én is üdvözöllek Óttókám, a Jóisten egyengesse az utadat!
A Porsche remekül beplántálta a vevői fejébe, hogy az autói elpusztíthatatlanok. Meg is van erre minden alapjuk, hiszen kevés más gyártó tud ennyi versenykilométert felmutatni, útfelülettől és versenytávtól függetlenül. Nézzék meg például a 911-est: ötven évnyi evolúció…..
=tatrafan
2014.03.21 19:27:16
=tatrafan
2014.03.21 19:43:40
Nyár végén ismét számot vetettem autótulajdonosi énemmel. A mérleg egyik nyelvén ott volt a T3-asom, ami rengeteg pénz és munka után egy kis fogyasztású, T3-as viszonylatban dinamikus, kilenc fő szállítására alkalmas kisbusz lett. A pincétől a padlásig tele voltam…..
=tatrafan
2014.03.16 15:03:52
@Schütii: Szerintem többel mint neked. Csendesebb volt-e a Zsiguli a 120-as Skodánál? Nem.
Szívesen locsolna fél liter vizet az autóban? Nagyjából ennyi párát gyűjtöttünk össze két hét alatt.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja.
..
=tatrafan
2013.11.23 19:20:59
@novothauto: szerintem a gyártó nem tette a termosztát kapcsolási körén kívül a fűtéskört
=tatrafan
2013.11.23 19:29:12
@karlmann: Elektromos kiegészítő fűtés volt bennük. Alap.
A harmincharmadik emeleten szürcsölöm a frissen főzött zöld teát. Szól a Tankcsapda, hirtelen ez került a kezem ügyébe, hogy felpörgessen. Felismerések éjszakája ez: nemrég tapasztaltam meg, milyen az, amikor gombnyomásra meleg vízsugár veszi célba a csupasz seggemet, rájöttem,…..
=tatrafan
2013.11.19 09:17:41
Ami azt illeti, a magyar közlekedéskultúrának sem szerves része a cipzár-elv alkalmazása (bár az utóbbi időben mint ha egyre többen ágyaznák be a viselkedési mintáik közé). De a mongoloknál vagy teljesen ismeretlen, vagy úgy gondolják, ha már cipzár, legyen szoros.
Érdemes…..
=tatrafan
2013.11.13 06:39:25
Kaptam egy meghívást Hevesre, mármint Heves városba. Az Eötvös József szakközépiskola és gimnázium, amit valamiért ma már oktatási központnak hívnak hívott, hogy utazzak már oda, és meséljek a Totalcarról. Fizetik az útiköltséget. Azt mondtam, oké, viszont spóroljuk meg az…..
Rejtélyes módon jobbkormányos Primera taxi Tyumeny repterén
A Mazda nem először játssza ezt el, de a 323-as és a 626-os nagy, lábon utaztatása is elég messze van már, hogy legyen hírértéke: az új Mazda 3-as nyolc kiállítási autóját Hiroshimától Vlagyivosztokon át…..
=tatrafan
2013.08.27 23:21:36
Pár hete unottan böngésztem a címlap programajánlóját, amikor belefutottam egy Skoda Találkozó hirdetésébe. Egy pillanatra eltöprengtem, hogy mégis mikor láttam utoljára faros Skodát a forgalomban. Eltűntek. Nekem pedig hiányoznak. Családunk első autója egy Skoda S100 volt. 50…..
=tatrafan
2013.08.25 22:39:51
Három év és kb. hárommillió forint kellett, hogy a Cougar vezetési élménye elérje azt a szintet, ami kicsivel a vételi állapot felett van. Nehéz összehasonlítani Csikós Puchjával, amiről 2006-ban írta ezt a posztot, és azóta belement egy-két százezer, de ugyanúgy néz ki, mint…..
=tatrafan
2012.05.26 11:43:24
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz