Adatok
VerhósJózsi
0 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Csehszlovákiából jelentjük: a gyerek egy vintage bobberrel gazdagodott. Tegnap, a nagymamalátogatás mellékprogramjaként családi kocsmázáson voltam lányommal, Piroskával és feleségemmel, Dórival. Törzshelyünkre, a háromszáz méterre levő Korona sörözőbe mentünk. Hova máshova…..
Vélemény-cikkünk kommentposztja...
Lélekben készülünk arra az időre, amikor a TotalCar stencilezett fanzinként, esetleg kódexek formájában él majd tovább - akkor mivel járunk majd, ha épp nem gyalog? Vélemények az azonos című írásunkról...
VerhósJózsi
2012.12.20 23:45:34
Digó limó
5 óra felé még a nap is csak a másik oldalára fordul, elég sötét volt, amire még rájátszottak a fellegek is. Vigyorogtam magamban, mint pék kutyája a langyos kiflire, "de jól megy a kocsi, de jó vezetni" stb. Soltról kifelé jövet elszállt a világítás, de még…..
Hallgatom az égésteret, és azt mondja a Winkler: jobban szeret Vinózni, mint a Cougarral krúzolni.
Először is arra gondoltam, hogy valahol mélyen teljesen kettyós, így aztán azonnal felhívtam, amikor a Choinori hozzám került, mert ezt látnia kellett volna. Tudom, hogy a máig…..
Mióta van motor, van motorbaleset is. Már a századeleji újságok is szorgalmasan beszámoltak a hírekről, halálesetekről, amelyet a tapasztalatlanság, a rossz utak és kezdetleges technika okoztak. Azonban arról, hogy a magyar irodalomba is bekerült a téma, nem tudtam – a vonaton…..
Nemrégiben levelet kaptunk, amit főszerkesztőnk korrekten meg is válaszolt. Kedves olvasónk azt javasolta, hogy lobbizzuk ki: segédmotorral is lehessen utast szállítani. Ugyan Winkler Róbert gyakorlott robogósként is véleményezve udvariasan elmondta, hogy nem tartjuk erre alkalmasnak a…..
VerhósJózsi
2012.05.30 21:13:16
@VerhósJózsi: Azt még kihagytam, hogy főutakon ne lehessen semmilyen 2 személyes smkp-al motorozni, mert az már életveszély. Nem a 2 személy miatt, hanem az autósok és a segédmotor közötti sebesség különbség miatt.
Majdnem félúton van a Föld felé, miután kipöfögött a Holdra - Négyszázezernél kezdtem hinni benne. – mondja Decker Jóska, miközben megpaskolja a kopott, hámló géptetőt, - azóta már reggelente köszönök neki, egyelőre nem is gondolok arra, mi lesz majd, ha nem lesz.…..
Ez az az árszint, ami valószínűleg tömegeket érdekel majd. Autók kezdőknek, mindenféle igényhez, mindenféle spektrumban. Nagy tanácsadónk második része.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
VerhósJózsi
2012.03.25 17:28:26
@Agr3ssor: Mennyire gyakori ez a befecskendező elhalálozás? 140000km-et futott 96'-os központi befecsis swiftnél még ez nem történt meg, sőt senkinél akit ismerek és swiftje van. A porvédők azok viszont tényleg szétmennek, de a többi hibát amit felsoroltál még egyik sem jelentkezett. Nem lehet hogy pont kifogtál egy széthatott sz*rt?
Igazi pöcsköszörűk, a szó minden értelmében: kicsi a blokkjuk, vinnyognak, büdösek, pörgetni kell őket. Az ember használhatatlan szarnak gondolná az ötvenes endurókat. Aztán, ha jobban odafigyelünk, észrevesszük, hogy nem feltétlenül gnóm törpék ezek, hanem egész testesek…..
VerhósJózsi
2012.03.19 17:10:48
@tailor13: "Versenyre, forgós, faragott motorokba töltenek 1:30 körüli keveréket, utcára az némiképpen sok, és még a környezetet is szennyezi."
Verhovinába gyárilag 1:25 kell, bejáratáshoz pedig 1:20. Na ez a valami nem az 1:30 :D Hidegindításnál az egész udvar ködbe borul. :D
Verhovinába gyárilag 1:25 kell, bejáratáshoz pedig 1:20. Na ez a valami nem az 1:30 :D Hidegindításnál az egész udvar ködbe borul. :D
VerhósJózsi
2012.03.19 20:49:05
@tailor13: bizony, bizony. És milyen jó illatuk van ezeknek a régi gépeknek. :)
A hóesést lehet szeretni, meg nem szeretni. Akinek nem kell eltakarítani, vagy nem töri össze miatta magát, esetleg kocsiját, az általában szereti, hiszen szép látvány, mennyei nyugalom lesz úrrá mindenen, hiszen elnyeli a hangokat, minden lelassul, az autók is csak vánszorognak, és…..
Idejekorán beszélnünk kell a témáról, mert az Astra beindításáról szóló cikk kapcsán érdekes információt kaptunk egy olvasótól. A sztori izgalmas, úgyhogy csapjunk bele. Mai cikkünk blogposztja...
VerhósJózsi
2012.02.23 20:02:28
@Zsotto: A 96' előttiekben sem. És még mindig gyári, egyszerűen nem akar elkopni. Bár most már a következő betét cserénél tárcsát is kell cserélni mert kezd vállasodni.
VerhósJózsi
2012.02.23 21:24:32
VerhósJózsi
2012.02.23 22:02:20
@1kutya: Neked akkor ilyen műszerfalad volt, nem?
www.hasznaltauto.hu/galeria/8460-5518113-63-0-0-2
Mert ez még a japán belső.
www.hasznaltauto.hu/galeria/8460-5518113-63-0-0-2
Mert ez még a japán belső.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az unokatesóimtól örököltem, mire ők már kinőtték, nekem pont jó lett. Pár éve nagypapám szétszedte, hogy miért azt nem tudom, de kár érte. A kerekek viszont megvannak, majd egyszer ha nagyon unatkozok akkor egy fűkasza vagy láncfűrész motoros rollerben fognak tovább szolgálni.