Adatok
TimeLady
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A hőlégballon formájának csak az emberi képzelet szabhat határt. Lehet színes méhecske, nyuszi, kutya, dobozos sör, vagy akár Jaguár autó formájú is.
A hőlégballon fesztiválokon pilótanők is segítenek a meseszerű látvány kialakításában.
Néha induláskor a…..
TimeLady
2012.03.18 11:43:41
Hihetetlen, hogy mennyi figurát elbír a ballon formája.
Peruban az Amazonason lehet hajókázni luxuskörülmények között ezzel a hajóval.(forrás) ..
TimeLady
2012.02.29 17:52:34
A skótok belelendültek a vízparti fejlesztésekbe, Dundee és Edinburgh mellett Glasgowban is folyik a munka, szépül a vízpart és várják az újabb nemzetközi beruházásokat. Kérdés, hogyan talál magára és vízre a szürke, ipari főváros.
A Clyde Skócia harmadik és az…..
TimeLady
2012.02.29 17:36:08
A szerző linkeli a Waterfront Expo-t, ahol a nyitóképen feltűnik a folyón egy hidroplán.
Kár, hogy a szövegben nem ír a hidroplán közlekedési szerepéről, hiszen jelenleg Glasgowban működik egyedül Európában belvárosi központú hidroplán társaság, a Loch Lomond Seaplanes.
A folyón modern kikötőt építettek, ahol a város központban landol és indul a 6-7 éve alapított hidroplán társaság két vízi repülőgépe.
Az egyik egy 8 utasszékkel bíró Cessna 208 Caravan, a másik meg egy 4-5 személyes Cessna 206.
Több részletet egy magyar hidroplánokkal foglalkozó szájtról ajánlok:
vizirepules.hu/2009/07/16/skot-vizeken/
A már müködő hidroplán társaságnak azért lehet majd a jövőben óriási jelentősége, mert a fejlesztési területeket és a tágabb értelemben vett környékét a hidroplán közlekedési eszközzel is meg lehet majd közeliteni.
Ehhez nem kell új kikötőket építeni, hanem kihasználhatóak a hajózási létesítmények.
De végső soron elég egy bója és onnan motorcsónak hozza-viszi az utasokat.
Velencében, ahol még az utcák és vízből vannak, ami vicc, csak tavaly jelent meg a város egén egy hidroplán.
Akkor egy dubaji gyökerű hidroplán társaság úgy oldotta meg a Szent Márk tér előtt az üzemelést,hogy egy pontont horgonyzott le a tengerre, az utasokat pedig motorcsónakkal viszi ki a partra.
Kár, hogy a szövegben nem ír a hidroplán közlekedési szerepéről, hiszen jelenleg Glasgowban működik egyedül Európában belvárosi központú hidroplán társaság, a Loch Lomond Seaplanes.
A folyón modern kikötőt építettek, ahol a város központban landol és indul a 6-7 éve alapított hidroplán társaság két vízi repülőgépe.
Az egyik egy 8 utasszékkel bíró Cessna 208 Caravan, a másik meg egy 4-5 személyes Cessna 206.
Több részletet egy magyar hidroplánokkal foglalkozó szájtról ajánlok:
vizirepules.hu/2009/07/16/skot-vizeken/
A már müködő hidroplán társaságnak azért lehet majd a jövőben óriási jelentősége, mert a fejlesztési területeket és a tágabb értelemben vett környékét a hidroplán közlekedési eszközzel is meg lehet majd közeliteni.
Ehhez nem kell új kikötőket építeni, hanem kihasználhatóak a hajózási létesítmények.
De végső soron elég egy bója és onnan motorcsónak hozza-viszi az utasokat.
Velencében, ahol még az utcák és vízből vannak, ami vicc, csak tavaly jelent meg a város egén egy hidroplán.
Akkor egy dubaji gyökerű hidroplán társaság úgy oldotta meg a Szent Márk tér előtt az üzemelést,hogy egy pontont horgonyzott le a tengerre, az utasokat pedig motorcsónakkal viszi ki a partra.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz