Regisztráció Blogot indítok
Adatok
leganza

0 bejegyzést írt és 47 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Beszélek egy kicsit a Kompresszoros benzinesekről egy kicsit, mert nagyon jó kis hibákat tudnak produkálni. Nem kell részletezni, miről van itt szó, úgy is mindenki tudja milyen egy ilyen motor. A lényege, hogy turbó helyett kompresszorral sűrítik a levegőt. Az a jó ezekben a…..
Öregszünk, öregszünk, más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal trombitáljuk össze a Totalcar-közeli barátokat, újoncokat, ismert és ismeretlen arcokat egy közös bulira. Valamikor nagyon-nagyon régen, amikor sok, mostani olvasónk még fel sem…..
leganza 2015.08.02 18:10:56
@roadsterclub.hu:
Szia, még nincs, illetve már igen, Neked. Mi pénteken megyünk du. 14 körül szeretnék ott lenni.
Belsőség Heti merítés 2015.07.26 07:24:02
Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket, mert onnan okádta az olajat és ugye a forró olaj nem a primer megoldás a vezérműszíj élettartamának növelésére. Mintha olvastam volna, hogy újabban az autógyártók…..
leganza 2015.07.26 19:08:40
@Matenak:
Nekem 2.0 gli-m van, az is japán gyártású motor(nagyon is az), 3SFE és szerintem csak ez való bele igazán.....133Le, 1150kg,maximum euro II, parádés dolgokra képes és eljárok vele 7-9,5 literből(láb- és klímafüggő). Imádom, baromi jó kocsi.
leganza 2015.07.26 19:13:33
@J.R. Ewing:
Az enyém most 22 éves, volt 5-ös golfom előtte(meg még egy jó pár),csak a dsg váltó hibája 600 forintban állt meg!!!!!!!!, 530-ért vettem a komplett Toyotát.......szerinted hazudott a Carinás a megbízhatóság terén? Kétlem....ez tényleg rohadt jó kocsi, csak nem a szomszéd pukkasztására való, hanem kihajtani a világból gond nélkül.(mondjuk a 2.0 motorral meg még lép is eleget szerintem....160-as utazó, klíma, 4 fővel, nekem elég)
Belsőség Paul Walker (1973-2013) 2013.12.01 13:59:54
Megy a vita, de ez téged sajnos már nem érdekel. Sokan most szomorúak, sokan most okosak. Hogy melyikből van több, nem tudom és nem is érdekel. Valaki azt írta, annak azért örül, hogy most már biztos nem lesz újabb Halálos Iramban-film. Tényleg? Valahol pedig egy kamasz lány zokogva…..
Karotta nirvánában, Winkler verejtékben. Két autóban, melyek közül csak az egyik az, aminek látszik. ..
leganza 2013.11.26 19:12:16
Egész biztos, hogy velem van a baj, de nem értem. Itt egy csodamasina 10-15 millió fabatkáért, ami csendes, úgy indul, mint a trolibusz, lassítva megy fel az ablaka + még tud vagy kismillió parasztvakítást, ennek ellenére steril. Túlságosan is az. Lenne rá néhány alternatívám:

Előtte számoljunk egy kicsit.
Lexus 12,5 millió Ft(legyen középérték a 10-15 között), reálisan fogyaszthat(ne csak csordogáljunk, hanem bántsuk is egy kicsit, ha már van...) úgy 8 liter körül(ami nem rossz ekkora teljesítmény mellett, sőtt). A másik oldalon van viszont a jelentős értékcsökkenés, a borzasztó vételár.
Példa:
1,
BMW e34 M5
legyen egy szép mondjuk 20.000 euro(6 millió), fogyasszon úgy 18 litert átlagban, az kb: 4 ezer Ft/100 km különbség a lexus javára csak fogyasztásban. 6,5 millióért kb: 162.000 km-t tehetek meg úgy, hogy
-élvezem, ha a lámpánál gázfröccsre felhörög a sor6
-minden méter öröm lesz vele
-nem hinném, hogy drágábban lehet fenntartani, mint a lexust
-sérülés nélkül nem veszít az árából, hanem tartja azt.
2,
Lexus Ls430(legyünk tohonyák)
-ez is kijön 20 ezerből(euro)
-óriási hely mindenhol
-ez még ráadásul v8-as is....brrrrr
-a futőműve kivasal mindent, de ettől még nem egy tál takony
3,
Mercedes W140 500 sel
-mint a lexus, de ezt sváb gőggel spékeli meg + ott a csillag az elején

Szóval Karotta szerint egy modern TiborDénes ehhez képest középkor, hát, akkor én majd 37 éves fejjel inkább visszamászom a fára, de inkább az előző példák egyike, mint egy új lexus(bár lassan ez minden gyártóról elmondható véleményem szerint).

Tényleg velem lehet a baj.....
A Veterama 1975 óta az év egyik legfontosabb veterános eseménye. Én 1995 óta igyekszem minden évben kijutni. Rabul ejti az embert a rendezvény hangulata, minden ismerősöm, aki csak egyszer is volt Mannheimben, visszavágyik. Hogy is szokták mondani? Innen szép nyerni Itt tényleg…..
Az első nap megállíthatatlan volt Robert Kubica a Kanári-szigeteken zajló ERC-ralifutamon. Szakaszról-szakaszra növelte előnyét, hisz' minden gyorson a legjobb időt futotta. A mai nap viszont egy valakinek sikerült megállítani őt... Az itthoni hideg és sokszor szomorkás, még…..
Belsőség Raikkönennek ez való 2013.03.20 15:48:13
Na, végre-valahára igazán testhezálló szerepet kapott Kimi Raikkönen. A Renault nagyon ráérzett és szemmel láthatóan a finn zseninek sem kellett felborítania szokott formáját. ..
Biztos nem véletlen, hogy az autók mellé nem fiúkat állítanak az autószalonokon. Mármint ha azt akarják, hogy megnézzék. Mert ez a világ rendje, nem lehet minden autó új, viszont rájuk kell irányítani valahogy a figyelmet, elvégre attól még, hogy egy típus öt éve jelent meg,…..
Az SS 101. páncélos hadosztályának PZ VI-ja 1944-ben egy francia mezőn. Propagandafotó, de kétségkívül impresszív látvány, bár ekkoriban már keveset mozogtak ilyen merészen, nyílt terepen. A szövetségeseké volt a légtér A Panzerkampfwagen VI, azaz a Tigris a világ talán…..
leganza 2013.01.14 21:00:28
@misinator:
Én igen és nem csak a tigristől, mindentől, ami német. Gondolj bele - bármiféle politika nélkül, pusztán statisztikailag(az meg mekkora baromság...) - harcban állsz gyakorlatilag az egész világgal, kiv. jappppán és olaszo. és ezt játszd 4 évig nyerő lapokkal, majd még 2 évig kérve a 19-re. Na ettől esek én hasra tőlük, ill. attól, hogy 45 óta hol tartanak most a sokak által "tokos" viselkedésükkel. Ismétlem, bármiféle politikától mentesen írom ezt, puszta véleményként.
Az Indexen olvastam a tegnapi orosz repülőbalesetről. Szerencsére utasokat nem szállított a gép, de sajnos négyen így is meghaltak. A Tu-204-es túlfutott, nem tudott megállni a pályán, és kicsúszott a reptérről, egészen a kijevi autóútig száguldott tehetetlenül, ahol aztán…..
Belsőség Opel Adam és Nissan Z-k 2012.12.19 20:31:15
Valójában most iszonyatosan szentimentális kéne, hogy legyek, mert mégis csak az utolsó idei adást látják itt alant. Tíz epizód, ennyi fért most bele, de a jó hír az, hogy a tervek szerint lesz még sok. Nagyon sok. Ráadásul már márciusban kezdünk, ha minden jól megy. Így már…..
leganza 2012.12.25 17:16:42
Most jutottam el az adásig, viszont néhány dolgot nem emészt meg a gyomrom.
T. Karotta
Nissan akármi 16 millióért a hülyének is megéri???
Szerintem ha 16 gurit adsz ki magyar országon játszani, akkor:
- legalább van egy 35-50 milliós kecód
- van min. egy járós géped, mondjuk 3-5 milla
- anyunak is kell egy, az legyen úgy 2-4 milla
- dolgozni is kéne, ezek után az havi min. 1-2,5 guri nettó
Ha jól tudom, akkor ma az átlag nettó mozog úgy 150-200 ezer körül, ehhez képest a fent említett példa nem hinném, hogy reális, hacsak a játékos:
- érdekelt a mai!!! magyar politikai életben
- lásd első pont: maffia(építőipar, mezőgazdaság..), olaj, lányok, anyag stb. stb.
Kinek is szól ez a remekmű?
Még egy apróság. Pont ez? Melóban vezetek néha Nissan Pathfindert. Tudom, hogy nem ua., de a gyártó azonos. Tele van az is műanyagokkal, mint a fenti csoda. Meghibásodik állandóan(pl: kb: 3500 fordulat fölé pörgetve vészüzemre!!! kapcsol és nem forog 1500-tól többet a moci, ami egy előzés közben tiszta élmény lehet a családdal a fedélzeten, hisz ez egy ÉLETMÓD terepjáró.....a fa....mat azt....)Állandó mosoly kell az arcra?
BMW E30 M3, E46 M3, ami nagyon nem 16 millió. Szintén tőlük, E34 535i, 525i, ami megvan 1 guriból max.
Műanyagautóknak ott volt a 2 múltkori troliautó, a prius és leaf. Azok sem alternatívák sem itthon, sem pedig az egyre sanyarúbb nyugaton sem, ahol az ilyen szutykok főleg második autók(a francot autók).
Miért nem maradtok meg egy szintnél? Volt pl: új M5(az valami besz...ás volt), Pistával volt DS, munkagép, voltak használt autós cikkek. Végre már nincs gymkaizé amatőr barmokkal, minden adás végére kötelezőt tudnék váltani, ez is rendben. A szponzor babák többen is lehetnének(a legelső volt a legtutibb, akinek még a hangját is hallhattuk, neki tudnék egy jó melót is...)
Baromi jó műsort tudtok csinálni, számtalan példa volt már erre. Miért nem lehet ezt folyamatosan csinálni?
Hosszúra nyúlt, de már jobb.....
Belsőség Heti merítés 2012.12.23 12:52:04
Ismeretlen ismerős A 80-as évek közepén sikerül szert tennem egy példányra, ami nem is volt olyan nehéz dolog, mivel egy erre a típusra szakosodott szervizben dolgoztam. Sajnos ezt az autót néhány hét használat után, egy enyhén szólva ittas autóstársunk teljesen leamortizálta.…..
leganza 2012.12.23 20:11:41
@Sword:
Anno ha jól tudom, akkor a 70-es években több gyártó is használta ezt a megoldást(de dion tengely a neve asszem). Viszont mára kihalt, talán nem véletlenül. Talán jóval bonyolultabb volt a gyártása, talán mégis jóval nagyobb csavaró nyomaték ébredt mondjuk egy 150-ről történő satuféknél(főleg nyomatéki problémáiról hallottam), a fene tudja. Egy igazi kuriózum volt az ötlet, mint pl:
-wankel moci(gyakorlatilag halott)
-transaxle elrendezés(elég drága verdák tudják)
-fokozatmentes szíjhajtás(anno daf szgk, ma az ódi cumizik ezzel)
stb stb stb
Remek cucc, én is használom. És aki pakolászta már a dzsuvás-fékporos kerekeket a csomagtartóba (mert bármennyire is tisztítjuk meg őket, akkor is összekoszolnak mindent), az tudja, hogy az ilyen, hordozható keréktáska hasznos dolog. Sok bosszúságtól kíméli meg az embert. 37…..
A múlt pénteki autósmozi-vetítéssel kapcsolatos legfontosabb emlékem, hogy a Volvo S70 gyári hangrendszere még tizenévesen is elképesztő szépen szól, és ami még jobb, nem kapcsol le tíz percenként merő elővigyázatosságból, mint a Jaguar XF-é. Utóbbiban ráadásul közel sem…..
leganza 2012.10.03 18:33:06
Komoly szakemberek megannyi folyamatábrát rajzoltak. Fogytak a flipchart oldalai. A hetvenöt oldalas prezentáció képe egyre fakult, ahogy a projektor közelített a végelgyengülés felé. Az exceltáblák kifogytak az oszlopokból. De mindez nem számít, itt kérem projektterv van! A…..
leganza 2012.07.31 20:51:21