Adatok
leganza
0 bejegyzést írt és 47 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Beszélek egy kicsit a Kompresszoros benzinesekről egy kicsit, mert nagyon jó kis hibákat tudnak produkálni. Nem kell részletezni, miről van itt szó, úgy is mindenki tudja milyen egy ilyen motor. A lényege, hogy turbó helyett kompresszorral sűrítik a levegőt. Az a jó ezekben a…..
leganza
2018.07.22 22:10:44
Üdv mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni, van egy 1998-as W210 E200 kompressor autóm, ami a következő hibákat produkálja. Egyenetlen alapjárat, kisebb gázadásra normális gyorsulás, viszont nagyobbat lépve neki olyan 3400-3600 fordulatnál torpanás, rángatás, gázt visszavéve, majd ismét kisebb mértékben nyomva újra normális (de nyilván visszafogottabb) gyorsulás. Check engine lámpa nem világít. Előre is köszönöm.
Öregszünk, öregszünk, más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal trombitáljuk össze a Totalcar-közeli barátokat, újoncokat, ismert és ismeretlen arcokat egy közös bulira. Valamikor nagyon-nagyon régen, amikor sok, mostani olvasónk még fel sem…..
leganza
2015.08.02 10:04:53
leganza
2015.08.02 18:10:56
@roadsterclub.hu:
Szia, még nincs, illetve már igen, Neked. Mi pénteken megyünk du. 14 körül szeretnék ott lenni.
Szia, még nincs, illetve már igen, Neked. Mi pénteken megyünk du. 14 körül szeretnék ott lenni.
Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet
Kicseréltük a tömítéseket, mert onnan okádta az olajat és ugye a forró olaj nem a primer megoldás a vezérműszíj élettartamának növelésére. Mintha olvastam volna, hogy újabban az autógyártók…..
leganza
2015.07.26 19:08:40
@Matenak:
Nekem 2.0 gli-m van, az is japán gyártású motor(nagyon is az), 3SFE és szerintem csak ez való bele igazán.....133Le, 1150kg,maximum euro II, parádés dolgokra képes és eljárok vele 7-9,5 literből(láb- és klímafüggő). Imádom, baromi jó kocsi.
Nekem 2.0 gli-m van, az is japán gyártású motor(nagyon is az), 3SFE és szerintem csak ez való bele igazán.....133Le, 1150kg,maximum euro II, parádés dolgokra képes és eljárok vele 7-9,5 literből(láb- és klímafüggő). Imádom, baromi jó kocsi.
leganza
2015.07.26 19:13:33
@J.R. Ewing:
Az enyém most 22 éves, volt 5-ös golfom előtte(meg még egy jó pár),csak a dsg váltó hibája 600 forintban állt meg!!!!!!!!, 530-ért vettem a komplett Toyotát.......szerinted hazudott a Carinás a megbízhatóság terén? Kétlem....ez tényleg rohadt jó kocsi, csak nem a szomszéd pukkasztására való, hanem kihajtani a világból gond nélkül.(mondjuk a 2.0 motorral meg még lép is eleget szerintem....160-as utazó, klíma, 4 fővel, nekem elég)
Az enyém most 22 éves, volt 5-ös golfom előtte(meg még egy jó pár),csak a dsg váltó hibája 600 forintban állt meg!!!!!!!!, 530-ért vettem a komplett Toyotát.......szerinted hazudott a Carinás a megbízhatóság terén? Kétlem....ez tényleg rohadt jó kocsi, csak nem a szomszéd pukkasztására való, hanem kihajtani a világból gond nélkül.(mondjuk a 2.0 motorral meg még lép is eleget szerintem....160-as utazó, klíma, 4 fővel, nekem elég)
Megy a vita, de ez téged sajnos már nem érdekel. Sokan most szomorúak, sokan most okosak. Hogy melyikből van több, nem tudom és nem is érdekel. Valaki azt írta, annak azért örül, hogy most már biztos nem lesz újabb Halálos Iramban-film. Tényleg? Valahol pedig egy kamasz lány zokogva…..
Ez egy kicsit más műsor, mint az eddigiek. Vizuálisan talán annyira nem kívánatos, de - úgy gondoljuk - bőséggel kárpótol mindenkit a hang és technikai buzulás.
Aki pedig szóban is szeretné, az megkaphatja itt...
Karotta nirvánában, Winkler verejtékben. Két autóban, melyek közül csak az egyik az, aminek látszik.
..
Winkler folytatásos novellagyűjteménye nagy siker volt, kivonatolva, mozgóképben talán még plasztikusabban mutatja, valójában milyen is volt a Mazda3-nyúzópróba.És a csaj? Nagy military-rajongó, most megadtuk neki a lehetőséget, hogy megmutathassa: mennyire is gondolja komolyan…..
A Veterama 1975 óta az év egyik legfontosabb veterános eseménye. Én 1995 óta igyekszem minden évben kijutni. Rabul ejti az embert a rendezvény hangulata, minden ismerősöm, aki csak egyszer is volt Mannheimben, visszavágyik.
Hogy is szokták mondani? Innen szép nyerni
Itt tényleg…..
100% élvezet :)
Ismerem a márkát és a magyar felhozatalt. Teljesen reménytelen közel gyári állapotú 126-ost találni, pláne emberi áron. Jó, ha negyedévente felbukkan a hirdetések közt egy kicsit is normálisan kinéző darab, de annak az ára is rettenetes. Az összes…..
Komoly indulatokat korbácsolt fel a Red Bull Racing hazájában, Nagy-Britanniában Sebastian Vettel malajziai húzása, amikor a csapat utasításának ellenszegülve megelőzte csapattársát, Mark Webbert, és megnyerte a versenyt. Gerhard Berger szerint a világbajnokokból nem lehet kiölni a…..
Az első nap megállíthatatlan volt Robert Kubica a Kanári-szigeteken zajló ERC-ralifutamon. Szakaszról-szakaszra növelte előnyét, hisz' minden gyorson a legjobb időt futotta. A mai nap viszont egy valakinek sikerült megállítani őt...
Az itthoni hideg és sokszor szomorkás, még…..
Na, végre-valahára igazán testhezálló szerepet kapott Kimi Raikkönen. A Renault nagyon ráérzett és szemmel láthatóan a finn zseninek sem kellett felborítania szokott formáját.
..
Biztos nem véletlen, hogy az autók mellé nem fiúkat állítanak az autószalonokon. Mármint ha azt akarják, hogy megnézzék. Mert ez a világ rendje, nem lehet minden autó új, viszont rájuk kell irányítani valahogy a figyelmet, elvégre attól még, hogy egy típus öt éve jelent meg,…..
A könyökén jönnek ki az orosz, meg kínai belsőkamerás videók? Azt hiszi, hogy mi már bunkókból sem tudjuk a nemzetközi átlagot hozni? Egy budapesti buszsofőr helyrebillenti a nemzeti büszkeségünket: mi is tudunk legalább olyan ökröket mutatni, mint a keleti…..
Az SS 101. páncélos hadosztályának PZ VI-ja 1944-ben egy francia mezőn. Propagandafotó, de kétségkívül impresszív látvány, bár ekkoriban már keveset mozogtak ilyen merészen, nyílt terepen. A szövetségeseké volt a légtér
A Panzerkampfwagen VI, azaz a Tigris a világ talán…..
leganza
2013.01.14 21:00:28
@misinator:
Én igen és nem csak a tigristől, mindentől, ami német. Gondolj bele - bármiféle politika nélkül, pusztán statisztikailag(az meg mekkora baromság...) - harcban állsz gyakorlatilag az egész világgal, kiv. jappppán és olaszo. és ezt játszd 4 évig nyerő lapokkal, majd még 2 évig kérve a 19-re. Na ettől esek én hasra tőlük, ill. attól, hogy 45 óta hol tartanak most a sokak által "tokos" viselkedésükkel. Ismétlem, bármiféle politikától mentesen írom ezt, puszta véleményként.
Én igen és nem csak a tigristől, mindentől, ami német. Gondolj bele - bármiféle politika nélkül, pusztán statisztikailag(az meg mekkora baromság...) - harcban állsz gyakorlatilag az egész világgal, kiv. jappppán és olaszo. és ezt játszd 4 évig nyerő lapokkal, majd még 2 évig kérve a 19-re. Na ettől esek én hasra tőlük, ill. attól, hogy 45 óta hol tartanak most a sokak által "tokos" viselkedésükkel. Ismétlem, bármiféle politikától mentesen írom ezt, puszta véleményként.
Az Indexen olvastam a tegnapi orosz repülőbalesetről. Szerencsére utasokat nem szállított a gép, de sajnos négyen így is meghaltak. A Tu-204-es túlfutott, nem tudott megállni a pályán, és kicsúszott a reptérről, egészen a kijevi autóútig száguldott tehetetlenül, ahol aztán…..
leganza
2012.12.30 12:54:07
Valójában most iszonyatosan szentimentális kéne, hogy legyek, mert mégis csak az utolsó idei adást látják itt alant. Tíz epizód, ennyi fért most bele, de a jó hír az, hogy a tervek szerint lesz még sok. Nagyon sok. Ráadásul már márciusban kezdünk, ha minden jól megy.
Így már…..
Ismeretlen ismerős
A 80-as évek közepén sikerül szert tennem egy példányra, ami nem is volt olyan nehéz dolog, mivel egy erre a típusra szakosodott szervizben dolgoztam. Sajnos ezt az autót néhány hét használat után, egy enyhén szólva ittas autóstársunk teljesen leamortizálta.…..
leganza
2012.12.23 20:11:41
@Sword:
Anno ha jól tudom, akkor a 70-es években több gyártó is használta ezt a megoldást(de dion tengely a neve asszem). Viszont mára kihalt, talán nem véletlenül. Talán jóval bonyolultabb volt a gyártása, talán mégis jóval nagyobb csavaró nyomaték ébredt mondjuk egy 150-ről történő satuféknél(főleg nyomatéki problémáiról hallottam), a fene tudja. Egy igazi kuriózum volt az ötlet, mint pl:
-wankel moci(gyakorlatilag halott)
-transaxle elrendezés(elég drága verdák tudják)
-fokozatmentes szíjhajtás(anno daf szgk, ma az ódi cumizik ezzel)
stb stb stb
Anno ha jól tudom, akkor a 70-es években több gyártó is használta ezt a megoldást(de dion tengely a neve asszem). Viszont mára kihalt, talán nem véletlenül. Talán jóval bonyolultabb volt a gyártása, talán mégis jóval nagyobb csavaró nyomaték ébredt mondjuk egy 150-ről történő satuféknél(főleg nyomatéki problémáiról hallottam), a fene tudja. Egy igazi kuriózum volt az ötlet, mint pl:
-wankel moci(gyakorlatilag halott)
-transaxle elrendezés(elég drága verdák tudják)
-fokozatmentes szíjhajtás(anno daf szgk, ma az ódi cumizik ezzel)
stb stb stb
Remek cucc, én is használom. És aki pakolászta már a dzsuvás-fékporos kerekeket a csomagtartóba (mert bármennyire is tisztítjuk meg őket, akkor is összekoszolnak mindent), az tudja, hogy az ilyen, hordozható keréktáska hasznos dolog. Sok bosszúságtól kíméli meg az embert. 37…..
leganza
2012.12.23 15:44:40
Úgy tűnik, hogy minden idők legsikeresebb raliversenyzője lassan kiszáll a cirkuszból: a Párizsi Autószalonon jelentették be, hogy 2013-ban nem teljes szezont fog teljesíteni, de a Montén biztosan ott lesz. Egy finn ralimozi-mágus, Antti összerakott egy emberes tribute-videót a…..
A múlt pénteki autósmozi-vetítéssel kapcsolatos legfontosabb emlékem, hogy a Volvo S70 gyári hangrendszere még tizenévesen is elképesztő szépen szól, és ami még jobb, nem kapcsol le tíz percenként merő elővigyázatosságból, mint a Jaguar XF-é. Utóbbiban ráadásul közel sem…..
leganza
2012.10.03 18:33:06
Michael Schumacher rajongóinak nagyobbik része meg van győződve arról, hogy kedvencükkel kicseszett a Mercedes. A higgadtabbak szerint Schumacher eredményei a fizetéséhez képest nem voltak elég jók a Mercedesnek. Félő azonban, hogy szembe kell nézni azzal a verzióval, miszerint…..
Tessék: a jó fej gazdag ember, van ilyen. Farmeringek helyett Lamborghini Miurákat gyűjt, minden szava tízezer dollárt ér és mégsem hordja fenn az orrát.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
TC-vel árkon-bokron át című Égéstér-adásunk kommentposztja...
Komoly szakemberek megannyi folyamatábrát rajzoltak. Fogytak a flipchart oldalai. A hetvenöt oldalas prezentáció képe egyre fakult, ahogy a projektor közelített a végelgyengülés felé. Az exceltáblák kifogytak az oszlopokból. De mindez nem számít, itt kérem projektterv van!
A…..
leganza
2012.07.31 20:51:21
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz