Adatok
tuner1
0 bejegyzést írt és 143 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Belsőség
Tényleg olcsó lesz elektromos autóval járni? Ampera, és ami mögötte van
2010.10.29 06:30:00
A dudenhofeni Opel Ampera-villantáson nem tudtunk meg sokat, coming-out biztosan nem volt, de nálam jobbkor jobb helyeket megjárt újságíró kollégák azért hallottak egy-két pletykát, s ezeket a pletykákat azóta aláhúzta az Autocar magazin cikke is, amiben részletesen boncolják a…..
tuner1
2010.10.29 08:22:01
Nem tudtok szakítani a hagyományos gondolkodásmóddal, ejnye-bejnye. Nem értitek az új idők szelét, csak a kényelmet keresitek és adóztok nyakra-főre az államnak, a biztosítóknak, a szervizeknek és minden jöttment selejt rétegnek. Egyszerűen kell az elektromos autó és kész....kerül amibe kerül.
Túl nagy, túl hangos, túl szennyező. Sok mindenért kárhoztatják a teherautókat, pedig a társadalom számára nélkülözhetetlenek. Európában az áruk több mint 80 százalékát kamionon szállítják! A gabonát a reggelihez, a gyógyszert a családnak, a benzint a kúthoz, hogy…..
Na persze nem annyira röhejes, mint az itthon futott "Szólj apádra, vigyázzon a világra!" kampány, ami már majdnem annyira rossz volt, hogy szívesen nézze az ember. A vancouveri DDB szpotja finoman teszi nevetségessé a pazarlás minden formáját, és a BC Hydro Powersmart…..
A párizsi kirándulásunk egyetlen fix pontja a Nissan Leaf próbája volt. Az adott időben megjelenve a Nissan standján, fityulás hosztesz vezetett minket az autóhoz, egy másik épületbe. Itt, a francia áramszolgáltató által szponzorált villamos csarnokban alakítottak ki…..
tuner1
2010.10.11 20:11:22
@LSD: A Tesla minden negyedévben, évek óta, megcsinálja a 60-90M euro-s veszteséget, nekem ezzel kapcsolatban rossz érzésem van..a tőzsde átmenetileg megmentette a csődtől, de mi lesz 2012-ben?....
Elég kompetens, méltányos és reális számítások kezdenek keringeni az interneten arról, hogy pontosan mennyi is a nullának hazudott emissziójú villanyautók széndioxid-kibocsátása - figyelembe véve azt, hogy milyen forrásból nyerik hozzájuk a villanyáramot. Ezek szerint a…..
Mikor bementem ma reggel a közelebbről meg nem nevezett téglagyárba, ahol a napi nyolc órámat szoktam elüldögélni, már benn volt a postaládámban a céges hírlevél a kolontári ökológiai katasztrófáról. Na mondom fasza, megmondják a sok rabszolgának, hogyan lehet segíteni…..
Megkezdődött a szervezett parasztvakítás: Dr. Marie-Theres Thiell asszony, az ELMŰ-ÉMÁSZ Társaságcsoport elnöke egy éppen európai körúton járó Tesla Roadsterrel pózol, ingyenes villanytankolási lehetőségüket népszerűsíti cégük Váci úti székházánál. Az elműs…..
230 kilónyi akku volt alattam, benne 16 kilowattórányi töltés. Középmotor, hátsókerék-hajtás, bivaly nyomaték, 800 forintos tankolás, mi kell még? Egy jó navi! Vélemények az azonos című írásunkról...
tuner1
2010.09.22 23:28:21
tuner1
2010.09.23 08:30:25
@lacza87:
Egyetértek veled...van egy kínai szuper kondenzátor, amely 3500V-ot tud...kegyetlen. Elektromos autóba tették testelni...6 perc alatt lehet feltölteni..a teszteléseket már elvégezték 35 ezerszer töltötték fel, sütötték ki...és ez nem a vége!..ez is kamu ugye?..szuper dolgok vannak, de a BMW is leragadt az A123 lithium akksijánál...a szuper kondezátoros elektromos autót megtaláljátok a keresőkben...
Egyetértek veled...van egy kínai szuper kondenzátor, amely 3500V-ot tud...kegyetlen. Elektromos autóba tették testelni...6 perc alatt lehet feltölteni..a teszteléseket már elvégezték 35 ezerszer töltötték fel, sütötték ki...és ez nem a vége!..ez is kamu ugye?..szuper dolgok vannak, de a BMW is leragadt az A123 lithium akksijánál...a szuper kondezátoros elektromos autót megtaláljátok a keresőkben...
Olvasónk hiába mutat fizetési hajlandóságot, semmilyen rugalmasságra nem számíthat bankjától.Családunk 2006-ban 2 db jelzáloghitelt vett fel az ERSTE Banktól, mindkét hitel a fiam nevén van (ő volt a "hitelképes" az akkori elvárások szerint). 2 külön ingatlanról van…..
Lehet szeretni, vagy nem szeretni a japánokat, de tény, hogy bő kétmillió hibridautót eladtak addig, amíg a legtöbb gyártó a szériabevezetés gondolatán töprengett. A meglevő technológia óvatos reszelgetése és a rizikóminimalizálásra törekvő apró lépések helyett…..
Elkeresztelték a fővárosi kerékpárkölcsönző-rendszert, a BuBi név 9632 voksot kapott az összes beérkezett 38403 szavazatból. A kerékagyon augusztus 2-án írtunk először arról, hogy a közbringahálózat megvalósításával megbízott Parking Kft. névpályázaton vár javaslatokat…..
tuner1
2010.09.17 20:20:36
@hajtipajti: akkor hajrá magyar BuBi...megyünk egyet BuBi-val??:)...hozz egy BuBi-t!!....szokni kell, de meg lehet....legyen igazad
Némileg felháborodottan olvastam a Véleményvezér blog tegnapi, Index.hu címlapjára is felkerülő posztját, melyben a lakossági devizahitelt felvevőket teszi felelőssé a gazdaság mai állapotáért.A posztoló „szépen” levezeti, hogy (A) a svájci frankot felvevő…..
tuner1
2010.09.16 09:35:05
@JuveKrisz:
Annak idején aki devizahitelt vett fel, az azért tette, mert alacsonyabb volt a kamata és a fizetendő törlesztőrészlete, mint a forinthitelnek.
Vagyis nyerészkedés céljából, ami azért nyerészkedés, mert kevesebbet akart visszafizetni a hosszú futamidő alatt, mintha a forinthitelt választja.
EZ HÜLYESÉG, csak devizában adtak hitelt házra, autóra és mindenre..nem volt választási lehetőséged, vagy úgy irányítoták a dolgokat, hogy NE legyen...hülyeség amit mondasz
Annak idején aki devizahitelt vett fel, az azért tette, mert alacsonyabb volt a kamata és a fizetendő törlesztőrészlete, mint a forinthitelnek.
Vagyis nyerészkedés céljából, ami azért nyerészkedés, mert kevesebbet akart visszafizetni a hosszú futamidő alatt, mintha a forinthitelt választja.
EZ HÜLYESÉG, csak devizában adtak hitelt házra, autóra és mindenre..nem volt választási lehetőséged, vagy úgy irányítoták a dolgokat, hogy NE legyen...hülyeség amit mondasz
Már hosszabb ideje gondolkozom olyasmin, hogy a blog tematikusságának erősítése érdekében indítok egy sorozatot olyan elfelejtett politikusokról, akiket a világ szörnyűségességére vonatkozó egészséges feledés okán, méltatlanul és igaztalanul negligáltunk.…..
tuner1
2010.09.12 13:49:50
Legalábbis a Mazda szerint. Személyre szabható, döbbenetes új technológiák, hologramos vezérlés, ruhaszkenner. És persze kalapáccsal vertünk fejbe brit újságírót. Tényleg. Vélemények az azonos című írásunkról...
tuner1
2010.09.10 21:50:19
Nem nyilvánították hősi halottá az Alsóörsön orvul lelőtt Gamauf János főtörzsörmestert. A történet "egyszerű": a jogszabály szerint szolgálat végzés közben halt meg. Hősi halott ugyanis az, aki:"a Magyar Köztársaság alkotmányos rendjének védelme, a…..
Ma, amikor több adalékanyag van az ételben, mint igazi tápláló összetevő, igazán öröm látni egy üzeletet, amely felvállalja, hogy ott nem élelmiszert, hanem annak látszó valamiket lehet kapni.Ebben benne van az is, hogy reklamálni nem nagyon lehet, a bejáratnál…..
A kizárólag elektromos hajtású autókról már jó előre - mindenfajta vitát megelőzve - el akarják hitetni, hogy azok tökéletesen környezetbarát modellek. A rájuk aggatott leggyakoribb kifejezés a "zéró emisszió", amivel igyekeznek már időben nyilvánvalóvá tenni: az…..
tuner1
2010.08.04 15:53:18
tuner1
2010.08.04 17:42:03
@Kara kán:
Azt amit mondasz, elfogadnám és azt mondom, persze ez jó lenne...de ezen az arányon vagy áron 1 nap alatt belebukna az egész projekt, mert ez nem a BKV...
A mi projektünk nem erre épül...a mi projektünk részben igazodik a MOMO ( Modern Mobility ) eu-s egységhez tartalmilag, azaz 2 üléses, min. 130 km hatótávolságú és legalább 130 km/h-s végsebességű elektromos autóhoz, de a miénk 2 üléses dobozos, minden célra igénybevehtő autó. Ebből kifolyólag mi a megcélzott rétegnek a turistákat vettük, méghozzá a szervezett csoportokban érkezőket és még sorolhatnám a területeket, de ezt nem tehetem..a belső városi forgalom, azaz azok a bérlők, akik véletlenszerűen ülnének be, azokra mi nem építünk. Egyrészt azért nem, mert akkor nagyon szétszóródnának az autók, másrészt pedig azért nem, mert nehezebben lehetne ellenőrízni őket.....az autók akkor hoznak kasznot, ha folymamatosan mozognak, ezért mi "szervezetten" adjuk bérbe...iszonyúan ördögi terv alapján....
Grazban úgy számolnak, hogy egy bérlés átlag 12 percig tart, és mivel percdíj van ( náluk a tervezett 0,29 Euro/perc ) ezen idő alatt 3-5 km-ert tesznek meg...és egy nap úgy 2 órát fogják használni az autókat. Ez luxus, ezt mi nem engedhetjük meg, ez lutri és biztosan bukó.....Ezért mi megszervezzük a nap minden percét..ez hatalmas munka és energia, egy pilot projekt..és kb. 150 kolléga..egy felügyelő központ és tengernyi más.
Mi jóval olcsóbbak leszünk, de gondolkodunk...gondolkodunk..felmelhetjük a létszámot is...Párizsban jövőre indul és 4 ezer autót terveznek...meglátjuk
Azt amit mondasz, elfogadnám és azt mondom, persze ez jó lenne...de ezen az arányon vagy áron 1 nap alatt belebukna az egész projekt, mert ez nem a BKV...
A mi projektünk nem erre épül...a mi projektünk részben igazodik a MOMO ( Modern Mobility ) eu-s egységhez tartalmilag, azaz 2 üléses, min. 130 km hatótávolságú és legalább 130 km/h-s végsebességű elektromos autóhoz, de a miénk 2 üléses dobozos, minden célra igénybevehtő autó. Ebből kifolyólag mi a megcélzott rétegnek a turistákat vettük, méghozzá a szervezett csoportokban érkezőket és még sorolhatnám a területeket, de ezt nem tehetem..a belső városi forgalom, azaz azok a bérlők, akik véletlenszerűen ülnének be, azokra mi nem építünk. Egyrészt azért nem, mert akkor nagyon szétszóródnának az autók, másrészt pedig azért nem, mert nehezebben lehetne ellenőrízni őket.....az autók akkor hoznak kasznot, ha folymamatosan mozognak, ezért mi "szervezetten" adjuk bérbe...iszonyúan ördögi terv alapján....
Grazban úgy számolnak, hogy egy bérlés átlag 12 percig tart, és mivel percdíj van ( náluk a tervezett 0,29 Euro/perc ) ezen idő alatt 3-5 km-ert tesznek meg...és egy nap úgy 2 órát fogják használni az autókat. Ez luxus, ezt mi nem engedhetjük meg, ez lutri és biztosan bukó.....Ezért mi megszervezzük a nap minden percét..ez hatalmas munka és energia, egy pilot projekt..és kb. 150 kolléga..egy felügyelő központ és tengernyi más.
Mi jóval olcsóbbak leszünk, de gondolkodunk...gondolkodunk..felmelhetjük a létszámot is...Párizsban jövőre indul és 4 ezer autót terveznek...meglátjuk
tuner1
2010.08.04 22:09:14
@Kara kán:
Az a baj, hogy nem a klasszikus turistára gondoltunk, hanem A TURISTÁRA...és ez egészen más...de ahogyan mondtam neked, ez nem a klasszikus turista projekt..egyébként nem döcög, mert saját erőmből folymatosan fejlesztettem, egyébként 2007 májusa óta..a 2006 nem tudom mi a fene az....3 év telt el és én sorozatgyártásta készen vagyok, pár apró igazítás kell a programban..a projekt teljesen jó.....de mivel a részletek titkosak, nem is tudom elmondani..de ne aggódj...
Az általad megadott gyártási árplafon alatt vagyok bőven, de nem adok el autót....
Az a baj, hogy nem a klasszikus turistára gondoltunk, hanem A TURISTÁRA...és ez egészen más...de ahogyan mondtam neked, ez nem a klasszikus turista projekt..egyébként nem döcög, mert saját erőmből folymatosan fejlesztettem, egyébként 2007 májusa óta..a 2006 nem tudom mi a fene az....3 év telt el és én sorozatgyártásta készen vagyok, pár apró igazítás kell a programban..a projekt teljesen jó.....de mivel a részletek titkosak, nem is tudom elmondani..de ne aggódj...
Az általad megadott gyártási árplafon alatt vagyok bőven, de nem adok el autót....
Keresztelőt tervez a Parking Kft. a leendő budapesti kerékpárkölcsönző rendszernek. A fővárosban talán jövőre elkészül a belváros bérbringahálózata, de egyelőre nincs neve. Legalábbis használható. A Fővárosi Közgyűlés 2010. március végén nyitotta meg az útat a…..
tuner1
2010.08.02 13:14:56
tuner1
2010.08.02 13:15:42
tuner1
2010.08.02 13:16:22
-Ezek a senkiházi dilettánsok, ezt nem hiszem el... betiltották a Redbullt, nem lesz légiparádé, bassza meg. Ezek nem normálisak, komolyan. Azt hittem, az úkettős sztorinál nincs lejjebb, de tessék. Ott volt az ingyenreklám évekig, az Országimázs Központ elmehet utólag is a picsába…..
A válság előtt eladósodott ügyfél nagyot nézett, amikor a 20 milliós jelzáloghitelét akarta rendezni, mivel az ügyintéző arról tájékoztatta, hogy a fennálló tartozása nem kevesebb, mint 37 millió forint. Bombaként robbant a hír, amikor a svájci frank alapú hitelek…..
Hetente kétszer ül autóba? Rühelli a törlesztőrészletet? Lenne megoldás, csak nem biztos, hogy alkalmasak vagyunk rá. Vélemények az azonos című írásunkról...
tuner1
2010.06.15 13:37:50
@Csumpi Hálidéj:
Ha bérelsz valamit, akkor flexibilis vagy, odamész ahova kedved tartja..évenként cserélhetsz lakást, vagy házat, stb..jójó nekem is házam van....igaz van is miatta gondom...autóm van..jaja van is miatta gondom..cégeim vannak..jaja..hasonló...én azt mondom a bérlés minden szinten kellemesebb alsó szinten..gazdag szinten nem módi
Ha bérelsz valamit, akkor flexibilis vagy, odamész ahova kedved tartja..évenként cserélhetsz lakást, vagy házat, stb..jójó nekem is házam van....igaz van is miatta gondom...autóm van..jaja van is miatta gondom..cégeim vannak..jaja..hasonló...én azt mondom a bérlés minden szinten kellemesebb alsó szinten..gazdag szinten nem módi
tuner1
2010.06.15 13:39:18
@Garp:
Tudod miért pocsék?..mert ezek nem állomásokon vannak, ahol kezelhetik, stb..hanem kidobva az utcára..igazi carsharing...mi van ha egy H1N1-es fószer ült benne..és köhögött?...na..
Tudod miért pocsék?..mert ezek nem állomásokon vannak, ahol kezelhetik, stb..hanem kidobva az utcára..igazi carsharing...mi van ha egy H1N1-es fószer ült benne..és köhögött?...na..
tuner1
2010.06.16 19:25:12
Kilenc évnyi munkaviszony után ma kirúgták Bocskay Zsoltot, a Klubrádió főszerkesztőjét. Az információt több, egymástól független forrásunk is megerősítette, a döntést ma délután háromkor közölték hivatalosan a szerkesztőség munkatársaival.Úgy tudjuk, hogy a…..
Az élet eleinte kínszenvedés lesz egy villanyautóval, ha nem kertes házban laksz. Mintha egy benzinkutak nélküli városban kellene járni egy tízliteres benzintank tartalmával. Vélemények az azonos című írásunkról...
tuner1
2010.05.13 10:56:21
tuner1
2010.05.13 11:52:02
Bizonyára sok Zugügyvéd blogfogyasztó örülne, ha valaki pontosan megmagyarázná, mit jelentenek az alábbi tételek.Tisztelt Zugügyvéd! Fel vagyok háborodva a parkoló társaságok tevékenysége miatt.Mellékelten küldök egy-két parkolójegyet, ahol bizonyítottan be van fizetve a…..
tuner1
2010.05.11 21:41:12
@Kangörény_: és sok közöttük a cigány..
Tízmillió forint igazán nem nagy összeg egy ízig-vérig exkluzív autóért, hiszen a gyártók alsó hangon is kétszer, de inkább négyszer-ötször ennyit kérnek egy vérbeli luxusmodellért. Egészen más azonban a helyzet, ha egy olyan tízmillió forintos autóról van szó, amelyik…..
tuner1
2010.04.01 20:05:34
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz