Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Dargo77

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Homárnak sem rémlett, de tényleg van a régi T-Mobile csomagokon túlforgalmazási díj az ingen kedvező 0,11ft/10Kb áron. Az új csomagokon elvileg már nincs ilyen, de naiv ügyfélnek még pont sikerült egy nap alatt felélnie a 3 gigás havi keretet:T-home előfizetéshez akcióban…..
Dargo77 2012.02.08 17:37:41
1. SMS valóban megy a mobil internetre, de az alkalmazási szoftvertől függ hogy megjelenik-e vagy nem.
2. A forgalom számláló megint csak az alkalmazástól függ, hogy megjelenik-e vagy nem.
3. Igaz, hogy a T* csak window-s környezetre mondja, hogy használható a stick, de általában ezeket nem a T* gyártja így az eredeti gyártó oldaláról letölthetők a nem window-s driverek is, legfeljebb angol nyelvű lesz a kommunikáció.
4. ténylegesen történt-e forgalom lassítás, azt sajnos még a T* által adott alkalmazásból sem tudod kihámozni.

Amit javasolni tudok, amennyiben tényleg azért kellett mobil internetet használnod mert a T csoport másik tagja által szolgáltatott internet nem volt elérhető számodra, akkor a következő lépéseket tedd meg:
- Adj fel egy ajánlott (tértivényes) levelet a T*-nek, hogy X és Y dátumok között nem volt elérhető a szolgáltatás számodra. Kéred indokolják meg a szolgáltatás kiesésének okát, egyúttal jelezd, hogy az ebből felmerülő költségeidre illetve károdra igényt nyújtasz be feléjük.
- A vonalas routered statisztikai adatait mentsd le.
- T válasz levele alapján két irányba mehetsz tovább:
1. Elismerik a szolgáltatás kiesését. Ebben az esetben hivatkozva a levelükre egy újabb tértivényes levélben nyújtsd be a kártérítési igényedet.
2. Nem ismerik el a szolgáltatás kiesését, akkor a routered statisztikai adataidat ( ha sikerült lementened ) csatolva küldj egy levelet a szolgltatás kieséséről.
- T újabb válasza után, már lesz alapod mind bíróságra menned, mind a felügyeleti szervhez fordulni.