Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Rerealist

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
TComment Ezt nem hiszed el 2012.05.08 06:10:00
Tükörbe nézek öreg az ördögöt látom, tudod, hogy átlépek az összes határon. – mondta tizenkét évvel ezelőtt Ganxsta Zolee és lám: itt az ördög, a visszapillantóban. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Kipakoltuk a belét Sabccal előző este, az ülések, a kárpitok, a szőnyegek, a zajszigetelés, mind bekerültek a raktárba. Kívülről is lebontottunk mindent amit lehetett, és nem befolyásolja a működést: lökhárítók, krómdíszlécek, szellőzőrostélyok. Egyszer szentségelt Sabc,…..
Rerealist 2012.04.28 20:49:14
@Gabber_:

"Bazz! Ilyen szétrohadt verdát még nem láttam.. nem semmi!"

Nemigen értem mit csodálkozol.Szerintem meg inkább olyat mutass ami szintén 28 évesen,(a rendszámát elnézve) minimum 21 év magyarországi,mindennapos használat után csak ennyire és ilyen helyeken rohad mint ez.
Belsőség Búcsúzom tőled 2012.03.25 17:55:00
Csikorgás, csikorgás, csatt. Így kezdődött az a napfényes, de hűvös szeptemberi reggel, amikor szertefoszlott az álmom, hogy hagyhatom tisztességben megöregedni az autómat. 518i-t, 1984-ből. Pedig azt szerettem volna, ha kellemes rozsdapöttyökkel, de a tartóelemek épségét szem…..
Rerealist 2012.03.25 22:20:23
@Rerealist:

"Ujabb fajta uleshuzat,kis fejtamla,ritka osztasu muszerek."

...es szinten ujabb fajta kotenylemez.
Belsőség Kombi nélkül. Tovább 2012.02.26 07:00:00
  Eladtam hát. Utoljára áll a házunk előtt Era Vegyes érzés ez. Ellöktem magamtól egy hű barátot, meg ott van a sok munka, a sok idő, a sok pénz is, amit beleöltem. De volt három jó évünk együtt, lehúztuk huszonkétezer kilométer jobbik felét – ami a tipikus…..
Állandó a vita, bemelegíteni álló helyzetben vagy elindulni? Mi a jobb a motornak és mi a jobb a környezetnek? És a pénztárcánknak? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Profi szerelőtől vettem, teljes volt a bizalmam hozzá. Én hülye. Életem egyik legnagyobb fejtörőjének bizonyult, de persze, a lehetőségek is szűkösek voltak. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Rerealist 2012.02.06 15:17:48
@Csikós Zsolt:

""Te is csak az árra gondolsz.

Én viszont a mennyiségre.

Nem azért volt különleges, mert sokba került, hanem, mert nem volt belőle minden utcában öt tucat :-)"

Kisertetiesen hasonlo alapokon nyugszik a keso nyolcvanas evekbeli Zaporozsec-tulajok ars poeticaja.
Sot a kenyelmi es zajszint is stmmel a menettulajdonsagokkal,az artartassal,presztizzsel no meg a tartossaggal egyetemben :)

"Ha kritizálsz, legalább arra vedd a fáradságot, hogy olvasd is el a cikket, kérlek. Ha a cikk címlapon levő nyitóképéről már nem ismerted fel az ordító négy kerek lámpáról, akkor a szövegben több helyen feltűnő Rally, illetve a műszaki kuriozitás viszonylag alaposan leírt részét észrevehetted volna."

Nem kritika ez csak tenyek sorozata.
Akar a korabeli autopiaci viszonyok tekinteteben akar arra nezve,hogy ez a 128-as Fiat mas autokkal ellenteben csak erosodott egy kis vasfuggony mogotti es emberoltonyi hasznalattol. A 12,6 km/h-s tevedesemert viszont a biralat abszolut jogos.Es persze bocsanat.
Teged meg kisse elboditott a rozsaszin cukormazba martott emlek es alomvilag edes kode amikor a bevezetot leirtad es nyilvan nekem is jutott ebbol egy szippantas.Meglehet attol valtam ily figyelmetlenne a rohogogorcsom kozepette.:)

"És 150 volt a vége gyárilag, ami egy új korában is már 12 százalékot csaló, kopott olasz sebmérő enyhe lejtővel megtoldott képességeinél 170-et jelent."

Teljesseggel elfogadhato,plane ha meg tovabb maszatolva beilleszted a temerdek relativitassal ugyesen tagitott egyenletbe az en figyelmetlen hulyesegemet is.
Ezen az elven siman elkepzelheto,hogy az ominozus taxi csak egy 1500S-volt es eppen jobbra fordult a Kuruclesin amikor Te kikerulted.Lefele...:)

"Ezt nyilván mások is észrevették már, én csak szólok, hogy nem vezet sok baráthoz."

Hogy egy majd huszeves 850-es Fiat Dobi Istvan uton torteno rendszervaltaskori vanszorgasat osszekevered egy V8-as GTV Alfanak a hatvanas evek vegi vaci utcan valo korzosasaval,annak eleterzesevel es kornyezetere gyakorolt hatasaval azt szerintem minden olvaso eszrevehette. Azt viszont almomban nem gondoltam,hogy a sajat kommentfeluletedet is osszekevered egy barati kor bovitesere hivatott tarskereso oldallal.
Ha tudom,hogy a szimpla tenyktol ilyen sertodotten moderalsz eszembe sem jut megfogadni az iras aljan lathato, blogposztban torteno velemennyilvanitasra buzdito feliratot.
Rerealist 2012.02.08 02:18:41
@estrella negra:

"Amit a hatéves taxiról írtál, az is nettó baromság.De úgy tűnik, a tények nem zavarnak a kötözködésben."

Csak a fel barati korom volt taxis anno de azert mondjad csak nyugodtan.Mik azok a tenyek?

@tamas01:

"1971- ben a Merkurnal egy Zsiguli 80 000 Ft, egy Fiat 128-as 109 000 Ft, egy 850 SC 106 000 Ft volt."

En "sima" 850-esrol beszeltem es a cikkben is arrol volt szo.Az pedig 1200-es Zsiguli arban volt,all right.De ha mar itt tartunk az ezerotos kezdo ara 75-ben 98000 volt ami az akkor mar bimbozo inflacio mellett pont megegyezett a "komolyabb"Fiatok 71-es araival.
Mellesleg nem is ez a vita fo targya hanem a cikkbeli 89-es piaci allapot.

@Csikós Zsolt:

" de ha abban a korban éltél, és nem szeretted az egyen-dolgokat, akkor a könyöködön jött ki a sok Zsiguli, Wartburg, Skoda, Kispók."

Es ha abban a korban elt arra is emlekszik,hogy akinek a konyoken jott ki -mint szinte mindenkinek - a sok szocialista auto az egeszen biztosan nem huszeves 850-es Fiatrol abrandozott,plane nem 1989-ben amikor az autopiacon vadi uj Pajerok,124-es Mercedesek,CRX-ek,Audik,BMW-k kepeztek a kuriozum targyat nem pedig egy felholt,farmotoros Fiat.

De azert hulyitsd a nepet csak nyugodtan:)