Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kokaia

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Hajónapló Hètfő. 2013.08.20 09:24:32
Tegnap este nagy flottaparade volt. Mit mondjak eleg izgalmas volt szaz csonak kozt manoverezni egymastol neha csak arasznyira, sotetben, mkozben mindenki agyon volt lampazva, reflektorokkal a szemembe vilagitva eszlelni egy mindossze egyetlen elemlampaval "kivilagitott" kajakot a hajo orra alatt.…..
Profi szerelőtől vettem, teljes volt a bizalmam hozzá. Én hülye. Életem egyik legnagyobb fejtörőjének bizonyult, de persze, a lehetőségek is szűkösek voltak. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
kokaia 2012.02.05 21:55:13
Kedves Zsolt!

A cikked nagy élvezettel olvastam, majd a végén jól felderültem!

A 850 Cupét én cseréltem el Kisszabó Gáborral egy VW bogárra, mivel nekem is az álmomat teljesítette meg, de szerettem volna egy olyan autót amit nem kell állandóan szerelni.

Én is egy "szerelőtől" vettem, aki ugyan a kasztnit szinte tökéletes állapotra hozta, de a motorra és a futóműre már nem jutott a lendületből - no és a pénzből.

Ezt az autót azóta is úgy emlegetem, hogy a "szerdai" kocsim - mivel, hónapokon keresztül szinte csak szerdánként tudtam vele menni. A következő menetrend miatt: hétfő - alkatrész beszerzés, kedd - motor szét-össze, szerda - járatás (hurrá megy a verda), csütörtök - ismét egy hiba, péntek - vége, megint megállt... szombat - vasárnap hiba feltárás... és így ment állandóan. Azonban amikor ment, akkor nagyon jó volt - leszámítva a pocsék első futóművet és az akkori gyatra alkatrészek miatti állandó szívást.
Legtöbbet a gyenge hengerfej tömítések miatt volt kehes (a Jókai téren sikerült egy acélbetétes pakolást csináltatnom, amivel már egész jó volt). A legtöbb gondot az jelentette, hogy kiderítsem mely szoci típus alkatrésze felel meg, mivel gyári alkatrészeket gyakorlatilag nem lehetett beszerezni, azonban 90%-ban meg volt minden hozzá, csak tudni kellet hol kell keresni.

A VW bogár is megérne egy misét, valahogy azt az autót sosem szerettem, nem nőtt a szívemhez, bár olajon és benzinen kívül semmit nem kért, bár kívülről szép volt, műszakilag szinte K.O. - de ment és ment, no és nem csak szerdánként.
kokaia 2012.02.05 22:30:37
@Csikós Zsolt:

:-)

A jobb elejét még én törtem össze, azaz vétlen voltam, Abonyban elém fordult egy trabi. Az adta az utolsó lökést, hogy megválok tőle - a törés feltette az i-re a pontot.
Akitől vettem, másfél évig csinálta a kasztnit (mint megtudtam mind gyári elemmel építette újjá), de akkor úgy gondoltam a motorral bírok én is. Nem bírtam. Épp azon voltam, hogy hozatok olaszból egy új motort (ha jól emlékszem talán egy Uno motor passzolt volna bele), amikor jött a trabi...

Mivel folyamatosan szívtam a hengerfejjel (önindítóval, AC pumpával, fékekkel, ékszíjjal) nem nagyon volt módom meghajtani, amikor módom lett volna akkor pedig sajnáltam. Igaz amikor szépen leforgott a végéig, az egy csoda volt, olyan szépen szólt.
A karbival is gond volt, nem lehetett normálisan belőni, ki volt teljesen az is.

A másik emlékezetes szívás sorozat az ékszíj vs. kavics volt: állandóan talált egy kavicsot amit felkapott az ékszíj tárcsára és azonnal ledobta az ékszíjat. Máig nem értem miért és hogy került mindig oda egy-egy murva, kavics darab.