Adatok
kokaia
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tegnap este nagy flottaparade volt. Mit mondjak eleg izgalmas volt szaz csonak kozt manoverezni egymastol neha csak arasznyira, sotetben, mkozben mindenki agyon volt lampazva, reflektorokkal a szemembe vilagitva eszlelni egy mindossze egyetlen elemlampaval "kivilagitott" kajakot a hajo orra alatt.…..
Profi szerelőtől vettem, teljes volt a bizalmam hozzá. Én hülye. Életem egyik legnagyobb fejtörőjének bizonyult, de persze, a lehetőségek is szűkösek voltak. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
kokaia
2012.02.05 22:30:37
@Csikós Zsolt:
:-)
A jobb elejét még én törtem össze, azaz vétlen voltam, Abonyban elém fordult egy trabi. Az adta az utolsó lökést, hogy megválok tőle - a törés feltette az i-re a pontot.
Akitől vettem, másfél évig csinálta a kasztnit (mint megtudtam mind gyári elemmel építette újjá), de akkor úgy gondoltam a motorral bírok én is. Nem bírtam. Épp azon voltam, hogy hozatok olaszból egy új motort (ha jól emlékszem talán egy Uno motor passzolt volna bele), amikor jött a trabi...
Mivel folyamatosan szívtam a hengerfejjel (önindítóval, AC pumpával, fékekkel, ékszíjjal) nem nagyon volt módom meghajtani, amikor módom lett volna akkor pedig sajnáltam. Igaz amikor szépen leforgott a végéig, az egy csoda volt, olyan szépen szólt.
A karbival is gond volt, nem lehetett normálisan belőni, ki volt teljesen az is.
A másik emlékezetes szívás sorozat az ékszíj vs. kavics volt: állandóan talált egy kavicsot amit felkapott az ékszíj tárcsára és azonnal ledobta az ékszíjat. Máig nem értem miért és hogy került mindig oda egy-egy murva, kavics darab.
:-)
A jobb elejét még én törtem össze, azaz vétlen voltam, Abonyban elém fordult egy trabi. Az adta az utolsó lökést, hogy megválok tőle - a törés feltette az i-re a pontot.
Akitől vettem, másfél évig csinálta a kasztnit (mint megtudtam mind gyári elemmel építette újjá), de akkor úgy gondoltam a motorral bírok én is. Nem bírtam. Épp azon voltam, hogy hozatok olaszból egy új motort (ha jól emlékszem talán egy Uno motor passzolt volna bele), amikor jött a trabi...
Mivel folyamatosan szívtam a hengerfejjel (önindítóval, AC pumpával, fékekkel, ékszíjjal) nem nagyon volt módom meghajtani, amikor módom lett volna akkor pedig sajnáltam. Igaz amikor szépen leforgott a végéig, az egy csoda volt, olyan szépen szólt.
A karbival is gond volt, nem lehetett normálisan belőni, ki volt teljesen az is.
A másik emlékezetes szívás sorozat az ékszíj vs. kavics volt: állandóan talált egy kavicsot amit felkapott az ékszíj tárcsára és azonnal ledobta az ékszíjat. Máig nem értem miért és hogy került mindig oda egy-egy murva, kavics darab.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
En is evek ota napi rendszeresseggel (passzivan) olvasom a blogodat, de ez uton is buzditalak a folytatasra!
Szeretnek gratulalni az eddig elert sikereidhez, mert amit eddig is veghez vittel az nem semmi!
(Elnezest az ekezetek hianyaert)
Udv
Andras